En je hebt ADHDquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:00 schreef Frederiqueske het volgende:
ZEVEN DAGEN GEDULD HEBBEN????????? weet je hoe lang man amai amai, ik heb geen geduld hoor, ik ben altijd nieuwsgierig![]()
wat nou ik heb helemaal geen adhd man, ben gewoon zo spontaanquote:
wooohoooo ben iig van de 0 af whehe, thank you God, ik zal nu wel ietsje vaker naar de kerk gaan whehequote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, weet je wat, alle dames hebben in ieder geval 1 stem of meer.
En van de heren hebben er 7 8 al 1 stem of meer.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:25 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
wooohoooo ben iig van de 0 af whehe, thank you God, ik zal nu wel ietsje vaker naar de kerk gaan whehe![]()
lol ik noem jou ook geen God whehe, maar ik heb tot God gebeden om iig van de 0 af te komen whehe en da's geluktquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Je hoeft me geen God te noemen hoor.
Wie precies allemaal?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, weet je wat, alle dames hebben in ieder geval 1 stem of meer.
En van de heren hebben er 7 8 al 1 stem of meer.
weer een beetje jammer he zo geheimzinnig allemaal whehequote:
hij wilt ook weten of ie van de 0 af isquote:
Jup, een knuffel van het knuffelhondjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Krijgt de winnaar ook nog iets naast een tag ?
Denk 't wel jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Krijgt de winnaar ook nog iets naast een tag ?
Zeg ik nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:51 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hij wilt ook weten of ie van de 0 af is
We want namesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeg ik niet. Er staan wel 3 heren samen op nummer 1
tot nu toe .
Ach wat lief !quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jup, een knuffel van het knuffelhondje!
nee ik wil niet de eerste zijn voor het straks een rel is whehequote:
Kut, als ik dat had geweten hadik ook mee gedaanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Denk 't wel ja
een kusje van Ijsmeis
gok ik ook op eigenlijk ..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:04 schreef Kleine_Jelle het volgende:
mrkanarie, ayaxola en spenkie staan samen eerste?ik had toch een betere feauteaux moeten (laten) maken
![]()
Ik heb op een andere dude gestemdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:04 schreef Kleine_Jelle het volgende:
mrkanarie, ayaxola en spenkie staan samen eerste?ik had toch een betere feauteaux moeten (laten) maken
![]()
ik had het vaak genoeg gezegd van, MENSEN OPGEVENquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kut, als ik dat had geweten hadik ook mee gedaan![]()
ik ookquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:06 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb op een andere dude gestemd![]()
hoe kun je dat nu doen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:06 schreef Borkydude het volgende:
[..]
mstr?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:06 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Misschien had je het rustiger moeten zeggenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:11 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik had het vaak genoeg gezegd van, MENSEN OPGEVENmaar dan zeiden ze weer dak mun toet dicht moest houden whehe
![]()
Hihi, als je veel gras eet, krijg je diarree!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien had je het rustiger moeten zeggen![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:15 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Hihi, als je veel gras eet, krijg je diarree!![]()
ik ben wel vegatarier maar gras eet ik nie hoor whehequote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:15 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Hihi, als je veel gras eet, krijg je diarree!![]()
Misschien doe je het onbewustquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:18 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik ben wel vegatarier maar gras eet ik nie hoor whehe![]()
Van héél veel namaakvleesjes ook!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:18 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik ben wel vegatarier maar gras eet ik nie hoor whehe![]()
is dit een verkapte tubgirl?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:20 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Van héél veel namaakvleesjes ook!![]()
Als je een jampotje in je kont steekt, en als dit potje vervolgens breekt krijg je ook een soort diarree!![]()
Gefeliciteerd! je bent nóg kinderachtiger dn een puberquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:20 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Van héél veel namaakvleesjes ook!![]()
Als je een jampotje in je kont steekt, en als dit potje vervolgens breekt krijg je ook een soort diarree!![]()
Klopt!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! je bent nóg kinderachtiger dn een puber![]()
hier Lach hier kleine_jelle uitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:22 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Klopt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 4 dagen plat op de bank gelegen, laat me even![]()
Een naamtopic!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hier Lach hier kleine_jelle uit
Sloffie iddquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ze had niet iemand uit de top 3.
Is de tactiek 'mede-deelnemers afkraken' aanvaardbaar?quote:
Probeer je hier jezelf af te kraken, want jij stond blijkbaar nóg lager op het lijstjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:35 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Is de tactiek 'mede-deelnemers afkraken' aanvaardbaar?![]()
Zo ja, Sloffie?, heb je peop in je ogen?![]()
No offense, maar dat hoort gewoon
Jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Probeer je hier jezelf af te kraken, want jij stond blijkbaar nóg lager op het lijstje
okquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:38 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Jamaar jij stond helemaal niet op het lijstje
dus jij mag niet meedoen
nee heb geen poep in mijn ogen, dat gaat normaal gesproken gewoon de toilette pot in, kweenie hoe da bij jou zit??? ik zal ff laten zien waarom ik op hem heb gekozen, had ik ook al in het mailtje naar ijsmeis gezet..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:35 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Is de tactiek 'mede-deelnemers afkraken' aanvaardbaar?![]()
Zo ja, Sloffie?, heb je peop in je ogen?![]()
Ik ben laag, en ik ben een mietjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:42 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nee heb geen poep in mijn ogen, dat gaat normaal gesproken gewoon de toilette pot in, kweenie hoe da bij jou zit??? ik zal ff laten zien waarom ik op hem heb gekozen, had ik ook al in het mailtje naar ijsmeis gezet..
"mijn inlognaam is frederiqueskeen ik stem voor
heren - Sloffieomdat hij gewoon normaal doet en niet van die zogenaamde stoere foto's zend"
daarom stemde ik op hem. en dat je hem afkraakt is een beetje laag....
![]()
En je bent kankerlelijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:45 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Ik ben laag, en ik ben een mietje![]()
Kutkop.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:45 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Ik ben laag, en ik ben een mietje![]()
Dude, je hoort andere mensen niet af te zeiken met zo'n kop als hemquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En jij moet eens een keer van een berg af flikkeren ofzo![]()
Dan nog moet jij een keer van een berg af flikkerenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dude, je hoort andere mensen niet af te zeiken met zo'n kop als hem
Als jij me erop rolt, rol ik eraf voor jou.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan nog moet jij een keer van een berg af flikkeren![]()
Uit een onafhankelijke enquete bleek dat ik knapper ben dan jij, sorryquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:01 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Als jij me erop rolt, rol ik eraf voor jou.
nee maar wel zo model wannabee achtigquote:
Maar om aan zo'n foto te komen moet je 1# mensen kennen 2# mensen kennen die een foto van jou maken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:04 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nee maar wel zo model wannabee achtigen ik wilde diegene met de meest normale spontane foto's
en ik zat te twijffelen tussen sloffie en eRrrrJeee en toen ik er niet uitkwam ging ik iene miene mutte doen whaha en daar kwam Sloffie uit en ik vond zijn foto's de meest spontaan gemaakte, niks geen pose of buik inspannende foto, gewoon tijdens het gezellig op een terrasje zittende foto
![]()
![]()
omgquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:33 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Sloffie iddik zat te twijfelen tussen hem en eRrrrJeee
die met de gewoonste foto heb ik toen maar gekozen
Ik ookquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
volgend jaar doe ik mijn meest stoertste en dronken foto! dan zijn ze niet zo gemaakt
jij staat toch al stoer? met je ontblote bovenlijf, vind je dat niet stoer genoeg ofzo....quote:
Nee, de gouden tanden en mijn gezichtsuitdrukking ontbreken nogquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:59 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
jij staat toch al stoer? met je ontblote bovenlijf, vind je dat niet stoer genoeg ofzo....
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:18 schreef Camplo het volgende:
Zijn die 2 kinders nog steeds aant vechten om de stemmen?
Guess what, van mij krijgen er 2 GEEN stem.
@ ijsmeis & crew, wie heeft er nog geen stemmen?
Geef die maar mijn vote
Al die slijmballetjes hier naar Lizzl en die Aussie.
LoL man, grow up kids,
als je je piemel zonodig ergens in wilt hangen droom dan ff verder op www.ijsklontje.nl
spenky en ehmmquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:12 schreef mash_ het volgende:
ik heb gestemdzal niet zeggen op wie.. maar die genen op wie ik heb gestemd moet wel me salaris strook is terug geven
en het meisje waarop ik gestemd heb is gewoon lief
jaaaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]jij postte in mijn fotoboek!
Heeeeeeeeerlijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:18 schreef Camplo het volgende:
Zijn die 2 kinders nog steeds aant vechten om de stemmen?
whehe dat gaat dan moeilijk worden als er 10 mensen op je stemmen, dan moet je ze allemaal vermeldenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:43 schreef eRrrrJeee het volgende:
Stem op mij! en je word me favo fokker of fokster! en krijgt een speciaale vermelding in me fobo![]()
![]()
![]()
![]()
lieverd ga is in je bed.. weet je wel hoelaat het isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:15 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
whehe dat gaat dan moeilijk worden als er 10 mensen op je stemmen, dan moet je ze allemaal vermelden
ben benieuwd hoe de tussenstand is
ja kweet hoe laat het is ja, maar ben nog bezig voor school ff en ondertussen ff op fok kijkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:21 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
lieverd ga is in je bed.. weet je wel hoelaat het is
ze krijgen allen een vermelding
Ik ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:38 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja kweet hoe laat het is ja, maar ben nog bezig voor school ff en ondertussen ff op fok kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |