quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:37 schreef ymme het volgende:
[..]
Jawel, het is wel de bedoeling. Maar jij hebt natuurlijk een punt. Zie mijn vorige post.
Mijn wil ik zo sterk, ik snap waarom niet, dat ik het weer zover heb laten komen om aan te komen.
Ik kan het, moet er nu alleen wat meer moeite voor doen. De eerste kilo's gingen erzo vanaf leek het wel. Maar nu....Ik ga me straks aan het sb-dieet houden. Ik doe niets meer wat niet in het boekje staat. Ik moet gewoon!
Zit op het moment gewoon niet lekker in m'n vel. Stress op school, afvallen wilt niet lukken. Ja luklt wel, als ik doorzet. Niet opgeven. Niet snoepen. Niet doen ymme
Borstvoeding geven en lijnenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:15 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Ik zit net een kiwi weg te lepelen....
ben net een beetje twijfelend begonnen met het sbdieet....
Ik geef namelijk nog borstvoeding en vraag me af in hoeverre ik genoeg binnen krijg voor ons twee....
Ik post wel mee in de dieetclub. Niet om zo snel mogelik af te vallen, maar om er wat vaker mee geconfronteerd mee te worden dat ik gezond moet eten en moet bewegen. Helpt wel, maar de insteek om mee te doen is wat anders.quote:
Ja, ik ga het snoepen ook maar gewoon afschaffen....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:54 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik post wel mee in de dieetclub. Niet om zo snel mogelik af te vallen, maar om er wat vaker mee geconfronteerd mee te worden dat ik gezond moet eten en moet bewegen. Helpt wel, maar de insteek om mee te doen is wat anders.
SB lijkt me niet verstandig om nu te doen, krijg je echt te weinig binnen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:26 schreef bakkiepleur het volgende:
Lunchtjdheerlijk zo'n Italiaansebol met kaas en tomaat en wat vult die snel zeg...hierna nog even een kopje soep en dan kan ik weer tegen aan
![]()
Sonja Bakker, deel 5 en dan bijna op het eind ergens maar die is inmiddels al weer van een maand geleden of zo. Ik doe SB voor de 2e keer en tot op heden nog geen problemen ondervonden. Wel maak ik het me wat makkelijker met hier en daar een boterhammetje. Het is trouwens 17 kilo op dit moment hihi.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:10 schreef Vince22 het volgende:
Sjeesj mickeys... 18 kilo? Heb je ook voor en na foto's?
tevens teeveepee!![]()
Ik vraag niet naar de nieuwprijs van het boek.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:39 schreef ymme het volgende:
Het boek kost in de winkel iets van 13,50.
Op marktplaats en dergelijke, kan je ze 2de hands voor z'n 10 euro kopen.
Ik denk niet dat iemand hier z'n boek kwijt wilt, aangezien er hier in dit topic grotendeels alleen mensen zitten die aan sonja bakker dieet doen.
Nou ja, ze bedoelt het gewoon goed hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:32 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik vraag niet naar de nieuwprijs van het boek.
Ik vraag niet naar de 2ehands prijs van het boek.
Ik ben op de hoogte van het bestaan van marktplaats.
Vragen kan altijd.
Het is niet aan jou te oordelen of mensen wel of niet hun boek kwijt willen.
Bedankt.
'T heeft een redenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:38 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nou ja, ze bedoelt het gewoon goed hoor.
Jij bent raar. Denk je dat nou echtquote:
Ik praat voor mezelf, niet voor jouquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:19 schreef ymme het volgende:
[..]
Jij bent raar. Denk je dat nou echt![]()
Maar goed, genoeg hierover. Als iemand z'n boek kwijt wilt, dan weten ze dat ze bij jouw moeten zijn.
Genoeg offtopic nu.
Het heeft een reden. haha.
Naja ook goed.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:25 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik praat voor mezelf, niet voor jou![]()
Ja joh,lekkerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:41 schreef ymme het volgende:
Ik heb zojuist prei in huis gehaald. Dit is dus echt niet mijn lievelings kostje. Maar ik heb er tevens, ui, paprika en champignons bij gekocht. Ik ga dit samen wokken in een wok (ja duh).
Dat mag toch wel?
Herkenbaarquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:03 schreef Koningin het volgende:
Ik stond vrijdag nog netjes op -6,5 kilo en toen ben ik dit weekend twee keer gaan uiteten
Nu dus er weer tegen aan, ga weer met week 1 beginnen.
Daar zit ook ik al weer een poosje,onder welke naam post jij daar?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:38 schreef ymme het volgende:
Ik merk dat ik hier minder post. Maar op het forum over sonja bakker steeds meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |