Ja idd, want zoveel users zijn er nou ook weer nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:14 schreef Frederiqueske het volgende:
Gaat snel zo zeg.
nou nou er zijn er toch een stel hoor whehequote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja idd, want zoveel users zijn er nou ook weer niet
sjesis anders zweet je ff een beetjequote:
sweeeeeeeeeeeeetquote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:04 schreef quickie1985 het volgende:
Veel plezier jongens!
Laatste foto uit het topic :
afbeelding
wie vin je sweet dan op die foto??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:42 schreef Amootje het volgende:
[..]
sweeeeeeeeeeeeet
had ik die toch ff gemist
Wat loop je naar complimentjes te vissen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:54 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
wie vin je sweet dan op die foto??
verraderquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat loop je naar complimentjes te vissen?
Die middelste had het vrij zwaar die nachtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:31 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
sjesis anders zweet je ff een beetje![]()
Kanker, ben jij dat echt?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:46 schreef Borkydude het volgende:
[afbeelding]
Kijk mij bruin zijn
Ik had wel mijn haar mogen doen
ik zie het jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:15 schreef twetwe het volgende:
[..]
Die middelste had het vrij zwaar die nacht![]()
lol ik had jou veel anders voorgesteld whahaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:46 schreef Borkydude het volgende:
[afbeelding]
Kijk mij bruin zijn
Ik had wel mijn haar mogen doen
Gelukkig ben ik de rechtse en niet de middelstequote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:38 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik zie het jaziet er niet smakelijk uit moet ik zeggen
Is mijn broertje trouwens niet iets voor jou? Is net zo oud als jouquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:38 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik zie het jaziet er niet smakelijk uit moet ik zeggen
jaja dat wist ik alquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:53 schreef twetwe het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik de rechtse en niet de middelsteff dat je het weet
[afbeelding]
Ditmaal ben ik links
dan moeitie je geen liefdes brief geven ofwel danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:59 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
jaja dat wist ik aloh jee wies jouw broertje dan whaha
whahaha idd dan knap ik er gelijk op af whahaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:20 schreef PPAUL het volgende:
[..]
dan moeitie je geen liefdes brief geven ofwel dan![]()
![]()
wel laat eens foto zien danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:55 schreef twetwe het volgende:
[..]
Is mijn broertje trouwens niet iets voor jou? Is net zo oud als jou![]()
ja vroeg ik toch al om whehequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 06:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Traalalalala fotooo's.
Kunnen we bij jou thuis niet een keer een meet houden ofzo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 06:46 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja vroeg ik toch al om wheheik zal ondertussen dan maar weer ff een paar foto's van mij plaatsen
niet dat daar mensen op zitten te wachten maar dan staan er iig foto's en is DA ook weer blij
[afbeelding]
IK, Elvira en Daphne in een gekke bui![]()
en
[afbeelding]
IK en Daphne bij onze visvijver
zo weer tevreden DA??
Als Frederiqueske zorgt dat Daphne er ook is..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:39 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Kunnen we bij jou thuis niet een keer een meet houden ofzo?
En dan zeggen ze dat ik Pedo ben kkgekquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:49 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Als Frederiqueske zorgt dat Daphne er ook is..![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:02 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik Pedo ben kkgek
Kan wel! je weet toch...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:09 schreef quickie1985 het volgende:
ze is 13
Zou nooit gebeuren, valt buiten mijn "Normen en waarden"quote:
Loop je alleen maar te fucken manquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:20 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Zou nooit gebeuren, valt buiten mijn "Normen en waarden"
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:29 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Loop je alleen maar te fucken mankwou al zeggen jij stemt op de partij voor de naastenliefde zeker
Cute is ze zkr! Karakter .. (laat ik maar weer nix zeggen anders hebben we weer een flame oorlog)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:31 schreef koentje.k het volgende:
[..]
ik nam je bijna serieus
She just looks Cute op die foto en daarmee basta!
Karakter... tja het zijn foto's, daar kun je veel uit halen maar er ook erg naast zitten en dat is het kutte van foto'squote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:45 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Cute is ze zkr! Karakter .. (laat ik maar weer nix zeggen anders hebben we weer een flame oorlog)
Haha hoe danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:39 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
lol ik had jou veel anders voorgesteld whaha![]()
Aww, jullie zijn vet lief allemaal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 06:46 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja vroeg ik toch al om wheheik zal ondertussen dan maar weer ff een paar foto's van mij plaatsen
niet dat daar mensen op zitten te wachten maar dan staan er iig foto's en is DA ook weer blij
[afbeelding]
en
[afbeelding]
zo weer tevreden DA??
Jerry wat kijk je toch stoer!quote:
Hoi, jij bent leukquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 06:46 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
zo weer tevreden DA??
Nooit van verkleinen gehoort?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:35 schreef EricG het volgende:
Heeft iemand een host die foto's van 2000 bij 1700 ondersteunt? Dan kan ik ook wat posten
Wat ben jij een schatjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 06:46 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
zo weer tevreden DA??
Daphne is 14quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:09 schreef quickie1985 het volgende:
ze is 13
en nu die foto onbewerktquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:44 schreef Waris3 het volgende:
En hier zie je mij met mijn 100% originele "coupe Bob Ross"...
[afbeelding]
Die's gay >_> Deze is 20 keer beter.quote:
wat moet het eigenlijk voorstellenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:13 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Die's gay >_> Deze is 20 keer beter.
heb jij naakt foto's van jezelf die je hier wilt plaatsen ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:38 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
wat moet het eigenlijk voorstellen
toch wil ik die zonder die bewerkte zooi zienquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:13 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Die's gay >_> Deze is 20 keer beter.
ja he, ik voelde me vet gangster toenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:15 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Jerry wat kijk je toch stoer!![]()
[afbeelding]
Lekkere vieze spiegel! (ik was op zoek naar een statiefje, maar vond die spiegel ook wel hip)
Fred is interested in homo'squote:Op zaterdag 14 oktober 2006 08:50 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
toch wil ik die zonder die bewerkte zooi zien![]()
jou kennen we nou welquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Genoeg bagger, foto's!
[[url=http://xs307.xs.to/xs307/06416/Afbeelding038.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Correct, dan moet ik wel het goede voorbeeld gevenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:09 schreef Amootje het volgende:
[..]
jou kennen we nou welmaar goed, you're the boss(lees mod)
ben jij dat DA???quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Genoeg bagger, foto's!
Zie foboquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:16 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ben jij dat DA???ik had me je anders voor gesteld
ja khad ze al gezien zag ik net whehe, zie berichtje daarquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:24 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja khad ze al gezien zag ik net whehe, zie berichtje daar![]()
Veel te groot hoofdquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:49 schreef Frederiqueske het volgende:
je hebt je muts wel heel erg strak om je hoofd heengangster whehe
whehe ik wilde het niet zeggenquote:
Waarom is die foto van jou zo bewerkt?quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:52 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
whehe ik wilde het niet zeggen![]()
dies nie bewerkt, heeft die camera zo genomenquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:06 schreef EricG het volgende:
[..]
Waarom is die foto van jou zo bewerkt?
Ja vast.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:11 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
dies nie bewerkt, heeft die camera zo genomeninstellingen stonden niet goed toen denk ik
![]()
he die middelste jongen heet die michiel?quote:
Ja die heet michiel ja en die andere heet stijn. Toeval.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:25 schreef C2C het volgende:
[..]
he die middelste jongen heet die michiel?
en ander shoe heet ie volges mij keni k hem van vakantie
* Elvanera schudt Dark_Angelus wakkerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Genoeg bagger, foto's!
quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:28 schreef Elvanera het volgende:
[..]
* Elvanera schudt Dark_Angelus wakker
omg doe hem de groeten van jarno van hourtin (als ie daar op vakantie was)quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:26 schreef EricG het volgende:
[..]
Ja die heet michiel ja en die andere heet stijn. Toeval.![]()
was ook halfquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:23 schreef EricG het volgende:
[..]
Waar is ie eik genomen? Lijkt wel of je boven t oerwoud zit ofzo.![]()
Zal ik doen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:33 schreef C2C het volgende:
[..]
omg doe hem de groeten van jarno van hourtin (als ie daar op vakantie was)![]()
Jij reist veel gekquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:34 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
was ook halfop een soort van kermis in indonesie
stonden veel apparaten uit nederland btw
australie ben ik geboren en heb daar gewoond en voor de rest ben ik best wel op veel plekken geweest jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:41 schreef EricG het volgende:
[..]
Jij reist veel gek
Australië, Indonesië...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:15 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Jerry wat kijk je toch stoer!![]()
[afbeelding]
Lekkere vieze spiegel! (ik was op zoek naar een statiefje, maar vond die spiegel ook wel hip)
Is vet toch. Ik zou t ook wel willen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:50 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
australie ben ik geboren en heb daar gewoond en voor de rest ben ik best wel op veel plekken geweest jamaja is mijn ouders schuld nie de mijne whehe
![]()
moet je gaan sparen eejquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:56 schreef EricG het volgende:
[..]
Is vet toch. Ik zou t ook wel willen.
Ik doe m'n best maar met mn krantenwijk schiet het niet echt opquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:57 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
moet je gaan sparen eejkan je wereldreis maken
lol tja, daar kan ik ook niets aan doenquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:02 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik doe m'n best maar met mn krantenwijk schiet het niet echt op![]()
Dat is ook de bedoeling volgens mijquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
hey je bril is te groot joh
haha ja da's de bril van mijn pa die tie op zijn werk gebruiktquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
hey je bril is te groot joh
Is je papa zo'n foute meneer of doet ie alsofquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:06 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
haha ja da's de bril van mijn pa die tie op zijn werk gebruiktdie had ik snel meegenomen naar school voor die foto te maken whaha later kreeg ik nog straf omdat ik het niet gevraagd had en hij heel het huis afgezocht had naar dat ding whehe
![]()
![]()
Bij Cathay Pacificquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:29 schreef cheukert het volgende:
[..]
Is je papa zo'n foute meneer of doet ie alsof[afbeelding]
Ontopic:
[afbeelding]
OMG! Ik zei toch niet dat IK gay ben, ik zei dat die FOTO gay is! Ò_Óquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:03 schreef Amootje het volgende:
[..]
Fred is interested in homo's![]()
en dat op je 13
Ik ben voorquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:28 schreef Waris3 het volgende:
Kunnen we niet gewoon een speciaal topic maken met alleen foto's van Frederiqueske?
Ben je lid van de pedo-partij ofzoquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:28 schreef Waris3 het volgende:
Kunnen we niet gewoon een speciaal topic maken met alleen foto's van Frederiqueske?
Ik ben 16, G.quote:
Jah.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:45 schreef St4ck3r het volgende:
schuurfeest?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:55 schreef quickie1985 het volgende:
Fredje!!!!!!! WOOTOMGLOLLEROLLEROFLCOPTERITUS!!!
Het gaat ook niet om jou leeftijd, schatquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:46 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ik ben 16, G.
En on topic: Kijk deze foto's
[afbeelding]
Hier lijk ik een zieke Duitser
[afbeelding]
Ik ga niet zeggen wie ik ben, want jullie herkennen me wel toch? (Al had ik toen nog wat korter haar)
Willen jullie meer van dit soort shit zien, kijk dan op Banana Online -> Foto's en Plaatjes, dan hoef ik alles niet hier te plakken, en krijgt die site eindelijk ook wat meer hits.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06422/Afbeelding041.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
In de trein dus
Die linker op die 2e fotoquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:46 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ik ben 16, G.
En on topic: Kijk deze foto's
[afbeelding]
Hier lijk ik een zieke Duitser
[afbeelding]
Ik ga niet zeggen wie ik ben, want jullie herkennen me wel toch? (Al had ik toen nog wat korter haar)
Willen jullie meer van dit soort shit zien, kijk dan op Banana Online -> Foto's en Plaatjes, dan hoef ik alles niet hier te plakken, en krijgt die site eindelijk ook wat meer hits.
Hahah, zo schattig. Een 13jarige die mij wil helpenquote:
hehe ik had al een vermoede dat je dat bedoelde jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:56 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hahah, zo schattig. Een 13jarige die mij wil helpen. Maar ik bedoelde iets anders Junior. Kijk eens hoe die linker op die 2e foto staat
Echt zo een personage uit een B horror
![]()
Wheheh, je kent mij duidelijk nog nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:14 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hehe ik had al een vermoede dat je dat bedoelde jamaar ik gokte dat je niet wist wie hij was
fout dus, ja die linkse kan zo in een zombiefilm meedoen ja
![]()
![]()
prinsesje??? is dat niet een beetje afgezaagd...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wheheh, je kent mij duidelijk nog nietmaar je bent oke junior
. Dat vind je niet erg tog, dat ik je junior noem? Ik heb nicknames voor iedereen. Zo is mijn vriendin bijv mijn prinsesje
![]()
whaha ja zij heeft altijd modieuze sokjes aanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:58 schreef PPAUL het volgende:
mooie sokken heeft iris,![]()
trouwens de meesten noemen hun vriendin prinsesjes, vind et tijd voor wat nieuws!
Afgezaagd ja, maar het werkt altijd zo goed hequote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
prinsesje??? is dat niet een beetje afgezaagd...en junior is wel een beetje erg eigenlijk, dan nog liever Fredje..... en dat vind ik al erg whehe Doe maar Freekske zeggen dan als je toch iets moet verzinnen..
en ontopic
[afbeelding]
Ik, Elvira en Daphne
[afbeelding]
Iris en ik
Hey jat mijn woorden eens nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Leve de PM, opbokken met je Geslowchat
Wat is er mis met Fredje??quote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
prinsesje??? is dat niet een beetje afgezaagd...en junior is wel een beetje erg eigenlijk, dan nog liever Fredje..... en dat vind ik al erg whehe Doe maar Freekske zeggen dan als je toch iets moet verzinnen..
en ontopic
[afbeelding]
Ik, Elvira en Daphne
[afbeelding]
Iris en ik
Welles, want als je zelf minderjarig bent, 'mag' je tot 5 jaar jonger, daaronder ben je pedo. Dus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:57 schreef twetwe het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om jouw leeftijd, schat![]()
Nietes dat ben ik!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:49 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Fredje??ben je grootste fan
Snoepie,moppie,sgatje,teddybeertje,weetikveelwatvoordebielebnaamnuweer
En dan te bedenken dat dat de rechtsback van de toekomst, Ahmed El Jappaoui, is...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:14 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hehe ik had al een vermoede dat je dat bedoelde jamaar ik gokte dat je niet wist wie hij was
fout dus, ja die linkse kan zo in een zombiefilm meedoen ja
![]()
![]()
Nou zeg.quote:
Ja dat vind ik niet eerlijk, krijgen we concurrentie van een NEGER!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wheheh, je kent mij duidelijk nog nietmaar je bent oke junior
. Dat vind je niet erg tog, dat ik je junior noem? Ik heb nicknames voor iedereen. Zo is mijn vriendin bijv mijn prinsesje
![]()
Dat is een mooie foto inderdaadquote:
hehe zulks lief kijkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 06:08 schreef snopprinses het volgende:
danku, nu iets minder charmant
[afbeelding]
Waar ga je heen??quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
[afbeelding]
Mijn outfit voor vanavond
ja, waarom?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:53 schreef _The_General_ het volgende:
He Snop. Zit jij eigenlijk nog op het GLE ?
Dat was ook de bedoeling. Het is meer een soort van menging van sip kijken, terwijl ik vet hard ging lachen daarna.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling. Het is meer een soort van menging van sip kijken, terwijl ik vet hard ging lachen daarna.![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:04 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
lol ja sip kijken is anders ja
deze foto's van jou zijn ook wel grappig whehehe
![]()
[afbeelding]
lol nu nog 1 zonder je rimpeltjes whehequote:
\flamerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:44 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
lol nu nog 1 zonder je rimpeltjes whehe
Ej meisje meisje mag ik je msnquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:44 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
lol nu nog 1 zonder je rimpeltjes whehe
Zieke foto's.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:13 schreef Borkydude het volgende:
Kijk mij chillen in Rome
[afbeelding]
Kijk mij verliefd zijn
[afbeelding]
Kijk mij een kkstoere D-pupil zijn![]()
[afbeelding]
Whaha, vet man jouw teamquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:13 schreef Borkydude het volgende:
Kijk mij een kkstoere D-pupil zijn![]()
[afbeelding]
STOER! Zou bijna de mijne uit de schuur gaan halen!quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06430/Afbeelding051.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Met diabolo, en moe enzo.
is nog van voor jou tijdquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:59 schreef Frederiqueske het volgende:
wat is dat?? Ik ken wel Diablo als in een computerspel
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06430/Afbeelding051.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Met diabolo, en moe enzo.
Jeugdsentiment en mensen "Oooh, hoe je doet?" laten roepenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:33 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan die diabolo's?
Wel leuke foto trouwens![]()
Gat in je plafond?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:35 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Jeugdsentiment en mensen "Oooh, hoe je doet?" laten roepenEn ik kan mn truukjes nog, net in mn kamer gedaan, gooien was alleen niet zo'n succes (plafon).
En danku
Naah, hij bonkte er tegenaan ik dacht nog:"niet te hoog doen" maar het was als nog te enthousiastquote:
Doen we in de Mediamarkt ook altijdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:07 schreef saaw het volgende:
ik heb me vnamiddag heel erg vermaakt met het cam-progrje van de mac van een klasgenoot
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu doen we weer normaal. Einde mededelingquote:
Wat is er zo moelijk aan Ontopic zijn in een fototopic? Mooi, niets.quote:
Die speeltjes wou ik vroeger altijd maar nooit gehadquote:Op woensdag 1 november 2006 21:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En nu doen we weer normaal. Einde mededeling
[afbeelding]
Is toch goed geordendquote:Op donderdag 2 november 2006 15:37 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij moet je kast 'ns opruimen, meisje![]()
![]()
Quotequote:
Nietes! Dit is gewoon een standaard brakke te overbelichte webcamfoto!quote:Op donderdag 2 november 2006 20:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je lijkt best op Jett.
Alleen dan een crackgebruikende versie.
Grapje.
woow, ze heeft een kin!quote:
HEEEEEJ daar ben ik ook geweest, is vlakbij yogyakarta toch???? ik kan niet meer op de naam komen daar, je kan er iig op een paard rondjes rijdenquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:25 schreef PPAUL het volgende:
[..]
woow, ze heeft een kin!![]()
kiek's an hier een foto van mij op een strand in indonesie,,
[afbeelding]
niet echt duidelijk maar daar heb ik wel vaker last van
Ik weet ook nog wel wat om je stil te krijgen... En het is geen knijperquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:02 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Zo kan je me stil krijgen whehe een knijper op m'n mond
ik ken het ik ken hetquote:
ga is slapen..quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:09 schreef Frederiqueske het volgende:
als het emo was geweest dan had je 1 oog niet gezien door het haar wat erover heen zou hangenen het is een leuke foto hoor saaw
Waar is het leuke effect dan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:51 schreef PallominnoXIII het volgende:
Bezopen zijn met een telefoon geeft leuke effecten
[afbeelding]
Ga zelf slapen whehe, ik ben alweer wakkerquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:23 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ga is slapen..
emo to de kick![]()
pff ff hippe foto zoeken
Neequote:Op zaterdag 4 november 2006 15:04 schreef Ulreazj het volgende:
Is foto zichtbaar? Heb namelijk gedeeltelijk hotlinking uit staan op m'n site.
ik checkte jouw fotoboek, maar ben je nu op deze foto zoveel afgevallen? Foto is wel switi hoor.quote:
Sinds de zomer 7 kilo..quote:Op zondag 5 november 2006 20:19 schreef honderd het volgende:
[..]
ik checkte jouw fotoboek, maar ben je nu op deze foto zoveel afgevallen? Foto is wel switi hoor.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 06:33 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Ga zelf slapen whehe, ik ben alweer wakker
[afbeelding]
Zo, was ff lekker aan het relaxennu weer wachten tot de zomer...
Hey, zo'n eentje heb ik ookquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 19:46 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Hey, zo'n eentje heb ik ook![]()
[afbeelding]
Melanie, kusje!![]()
Hihi!quote:Op woensdag 8 november 2006 19:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Amanda, kusjes!
[afbeelding]![]()
*!
Door voor de koelkastquote:Op zondag 12 november 2006 15:56 schreef Zonnebril het volgende:
Haal dat geil maar weg dan..
Toevallig familie van Rinze? Je lijkt manneveel op hem.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:55 schreef Sloffie het volgende:
grmbl... ik sta zaterdags'avonds ook altijd met de ogen dicht op de foto
[afbeelding]
klopt vlak bij jogyastrand heet parangtrities ofzo!quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:02 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
HEEEEEJ daar ben ik ook geweest, is vlakbij yogyakarta toch???? ik kan niet meer op de naam komen daar, je kan er iig op een paard rondjes rijdeneen blind paard is dat
en een paard met wagen loopt er ook rond
ah zou zo weer terug willen
Jij lijkt op een debiele vriend van mijquote:Op maandag 13 november 2006 16:16 schreef Wezzel het volgende:
Jezus.. echt de helft van de foto's in dit topic is van een meisje, waar vervolgens iedereen pedo-opmerkingen over aan het maken is![]()
En om het even OT t houden:
[afbeelding]
Oh ik ben de linker.. Misschien nog mensen die ons afgelopen vakantie in Blanes hebben gespot?
Moet ik dat zien als een compliment?quote:Op maandag 13 november 2006 17:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij lijkt op een debiele vriend van mij
Naar FOK! maatstaven dus? Dan ben je totaal niet lekkerquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:12 schreef chiren het volgende:
[..]
Naar FOK! maatstaven dus? Dan ben je totaal niet lekkerBehalve Frederique, die is ondanks haar leeftijd best een chick
![]()
no change man, check je topic even dude,,quote:
ik blijf erbij dat het geen echte is.. die kolf stikklein, die loop ook zo iel en hij is wel heel erg klein inclusief het magazijnquote:
Een Steyr Aug, gruwelijk. Maar die dingen zijn best groot toch, welk type Aug dan de 9mm?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:32 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik blijf erbij dat het geen echte is.. die kolf stikklein, die loop ook zo iel en hij is wel heel erg klein inclusief het magazijnik blijf erbij dat het een .22 is en je net wil doen alsof het een orginele ar15 is, mijn pa heeft 5 wapens thuis (schietclub) en die heeft een kleine styer aug en die is al klein maar groter als dat ding waar jij mee op de foto staat
je houdt het ook zo iellig vast
ja je hebt er 1 met een lange loop en 1 met een korte loop en die van papa heeft een korte loop ik heb er wel foto's van ff kijken of ik die kan postenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:44 schreef Zuen het volgende:
[..]
Een Steyr Aug, gruwelijk. Maar die dingen zijn best groot toch, welk type Aug dan de 9mm?
da's een fal of val, kweenie hoe je dat precies schrijft..zak wel ff vragen als papa weer thuis is vrijdagquote:Op woensdag 22 november 2006 19:15 schreef Zuen het volgende:
. Echt uniek zo'n Steyr in Nederland, zijn maar weinig mensen met dat wapen hier. Mooi geweer daarboven ook.
Gevaarlijke chickquote:Op woensdag 22 november 2006 19:09 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja je hebt er 1 met een lange loop en 1 met een korte loop en die van papa heeft een korte loop ik heb er wel foto's van ff kijken of ik die kan posten
[afbeelding]
Alleen maar omdat ik zei dat je niet lekker wasquote:Op woensdag 22 november 2006 18:32 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik blijf erbij dat het geen echte is.. die kolf stikklein, die loop ook zo iel en hij is wel heel erg klein inclusief het magazijnik blijf erbij dat het een .22 is en je net wil doen alsof het een orginele ar15 is, mijn pa heeft 5 wapens thuis (schietclub) en die heeft een kleine styer aug en die is al klein maar groter als dat ding waar jij mee op de foto staat
je houdt het ook zo iellig vast
Rije rije rijequote:Op woensdag 22 november 2006 20:18 schreef cheukert het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik zei dat je niet lekker was![]()
ontopic
[afbeelding]
Holy shit, die FN Fal is ook vet, heeft het Nederlands leger ook nog gebruikt, alleen die zijn alweer een tijdje overgestapt op de Diemaco C7 (welke heel veel wegheeft van de M16)quote:Op woensdag 22 november 2006 19:09 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja je hebt er 1 met een lange loop en 1 met een korte loop en die van papa heeft een korte loop ik heb er wel foto's van ff kijken of ik die kan posten
[afbeelding]
Zo heel erg uniek zijn ze ook weer niet in NL...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:15 schreef Zuen het volgende:
. Echt uniek zo'n Steyr in Nederland, zijn maar weinig mensen met dat wapen hier. Mooi geweer daarboven ook.
Zoiets heet een Steyr Aug commando en is Zwitsers niet uit Australiequote:Op donderdag 23 november 2006 02:33 schreef chiren het volgende:
[..]
Holy shit, die FN Fal is ook vet, heeft het Nederlands leger ook nog gebruikt, alleen die zijn alweer een tijdje overgestapt op de Diemaco C7 (welke heel veel wegheeft van de M16)
Die Steyr...Die zal je pa wel uit het leger van Australië hebben gepikt (Austeyr)
![]()
[..]
Zo heel erg uniek zijn ze ook weer niet in NL...Nee, zelf heb ik er geen 1
Goed, nu weer foto's van jezelf ipv papa's guns![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 02:33 schreef chiren het volgende:
[..]
Holy shit, die FN Fal is ook vet, heeft het Nederlands leger ook nog gebruikt, alleen die zijn alweer een tijdje overgestapt op de Diemaco C7 (welke heel veel wegheeft van de M16)
Die Steyr...Die zal je pa wel uit het leger van Australië hebben gepikt (Austeyr)
![]()
[..]
Zo heel erg uniek zijn ze ook weer niet in NL...Nee, zelf heb ik er geen 1
Goed, nu weer foto's van jezelf ipv papa's guns![]()
uuh die mag je wel hebben hoor, ik zal vrijdag als ie weer thuis eens vragen wat voor type het precies is, maar het is wel een fal.... dat was het eerste wapen ook nog eens dat mijn pa op zijn vergunning kocht hierquote:Op donderdag 23 november 2006 11:02 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Zoiets heet een Steyr Aug commando en is Zwitsers niet uit Australie
En volgens mij is dat geen FN Fal want die mag je bij wet niet eens hebben.
eej leuke fotoquote:Op woensdag 22 november 2006 21:59 schreef Merel1808 het volgende:
[afbeelding]
Merel en haar koffie, op scouting
Golden Power?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:16 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
eej leuke fotoheb ook zo'n soort foto
[afbeelding]
op hockeykamp whehe
kan wel die kregen we uitgedeeld, kweeniemeer wat het was, was in de lentequote:
Okéquote:Op donderdag 23 november 2006 11:22 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
kan wel die kregen we uitgedeeld, kweeniemeer wat het was, was in de lente
Je had 't goed lul, 't is Golden Powerquote:Op donderdag 23 november 2006 11:25 schreef Chriz2k het volgende:
Mijn deskundige oog ziet ook Golden Power.
-edit- Sorry, dit is duidelijk Highway Energy Drink, mijn excuses.
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je had 't goed lul, 't is Golden Power.
*blikje erbij gepakt had*.
Nee manquote:Op donderdag 23 november 2006 11:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dude, je lijkt op deze gozer![]()
.
Jongere broertje van..quote:Op donderdag 23 november 2006 11:36 schreef mstr het volgende:
[afbeelding]
Vind je het nu nog steeds?
Ik ben op die foto trouwens nog bruin, dat is inmiddels weer weg met die weer
omgquote:Op donderdag 23 november 2006 11:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jongere broertje van...
Chrissiequote:Op donderdag 23 november 2006 11:37 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zie geen enkel verschil in uiterlijk en gezichtsuitdrukking.
quote:Op maandag 13 november 2006 06:28 schreef PPAUL het volgende:
[..]
klopt vlak bij jogyastrand heet parangtrities ofzo!
HEEJ footooke posten jij jongquote:Op donderdag 23 november 2006 11:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Valt er niets te beleven in ONZ jongens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |