Door voor de koelkastquote:Op zondag 12 november 2006 15:56 schreef Zonnebril het volgende:
Haal dat geil maar weg dan..
Toevallig familie van Rinze? Je lijkt manneveel op hem.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:55 schreef Sloffie het volgende:
grmbl... ik sta zaterdags'avonds ook altijd met de ogen dicht op de foto
[afbeelding]
klopt vlak bij jogyastrand heet parangtrities ofzo!quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:02 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
HEEEEEJ daar ben ik ook geweest, is vlakbij yogyakarta toch???? ik kan niet meer op de naam komen daar, je kan er iig op een paard rondjes rijdeneen blind paard is dat
en een paard met wagen loopt er ook rond
ah zou zo weer terug willen
Jij lijkt op een debiele vriend van mijquote:Op maandag 13 november 2006 16:16 schreef Wezzel het volgende:
Jezus.. echt de helft van de foto's in dit topic is van een meisje, waar vervolgens iedereen pedo-opmerkingen over aan het maken is![]()
En om het even OT t houden:
[afbeelding]
Oh ik ben de linker.. Misschien nog mensen die ons afgelopen vakantie in Blanes hebben gespot?
Moet ik dat zien als een compliment?quote:Op maandag 13 november 2006 17:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij lijkt op een debiele vriend van mij
Naar FOK! maatstaven dus? Dan ben je totaal niet lekkerquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:12 schreef chiren het volgende:
[..]
Naar FOK! maatstaven dus? Dan ben je totaal niet lekkerBehalve Frederique, die is ondanks haar leeftijd best een chick
![]()
no change man, check je topic even dude,,quote:
ik blijf erbij dat het geen echte is.. die kolf stikklein, die loop ook zo iel en hij is wel heel erg klein inclusief het magazijnquote:
Een Steyr Aug, gruwelijk. Maar die dingen zijn best groot toch, welk type Aug dan de 9mm?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:32 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik blijf erbij dat het geen echte is.. die kolf stikklein, die loop ook zo iel en hij is wel heel erg klein inclusief het magazijnik blijf erbij dat het een .22 is en je net wil doen alsof het een orginele ar15 is, mijn pa heeft 5 wapens thuis (schietclub) en die heeft een kleine styer aug en die is al klein maar groter als dat ding waar jij mee op de foto staat
je houdt het ook zo iellig vast
ja je hebt er 1 met een lange loop en 1 met een korte loop en die van papa heeft een korte loop ik heb er wel foto's van ff kijken of ik die kan postenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:44 schreef Zuen het volgende:
[..]
Een Steyr Aug, gruwelijk. Maar die dingen zijn best groot toch, welk type Aug dan de 9mm?
da's een fal of val, kweenie hoe je dat precies schrijft..zak wel ff vragen als papa weer thuis is vrijdagquote:Op woensdag 22 november 2006 19:15 schreef Zuen het volgende:
. Echt uniek zo'n Steyr in Nederland, zijn maar weinig mensen met dat wapen hier. Mooi geweer daarboven ook.
Gevaarlijke chickquote:Op woensdag 22 november 2006 19:09 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja je hebt er 1 met een lange loop en 1 met een korte loop en die van papa heeft een korte loop ik heb er wel foto's van ff kijken of ik die kan posten
[afbeelding]
Alleen maar omdat ik zei dat je niet lekker wasquote:Op woensdag 22 november 2006 18:32 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik blijf erbij dat het geen echte is.. die kolf stikklein, die loop ook zo iel en hij is wel heel erg klein inclusief het magazijnik blijf erbij dat het een .22 is en je net wil doen alsof het een orginele ar15 is, mijn pa heeft 5 wapens thuis (schietclub) en die heeft een kleine styer aug en die is al klein maar groter als dat ding waar jij mee op de foto staat
je houdt het ook zo iellig vast
Rije rije rijequote:Op woensdag 22 november 2006 20:18 schreef cheukert het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik zei dat je niet lekker was![]()
ontopic
[afbeelding]
Holy shit, die FN Fal is ook vet, heeft het Nederlands leger ook nog gebruikt, alleen die zijn alweer een tijdje overgestapt op de Diemaco C7 (welke heel veel wegheeft van de M16)quote:Op woensdag 22 november 2006 19:09 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja je hebt er 1 met een lange loop en 1 met een korte loop en die van papa heeft een korte loop ik heb er wel foto's van ff kijken of ik die kan posten
[afbeelding]
Zo heel erg uniek zijn ze ook weer niet in NL...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:15 schreef Zuen het volgende:
. Echt uniek zo'n Steyr in Nederland, zijn maar weinig mensen met dat wapen hier. Mooi geweer daarboven ook.
Zoiets heet een Steyr Aug commando en is Zwitsers niet uit Australiequote:Op donderdag 23 november 2006 02:33 schreef chiren het volgende:
[..]
Holy shit, die FN Fal is ook vet, heeft het Nederlands leger ook nog gebruikt, alleen die zijn alweer een tijdje overgestapt op de Diemaco C7 (welke heel veel wegheeft van de M16)
Die Steyr...Die zal je pa wel uit het leger van Australië hebben gepikt (Austeyr)
![]()
[..]
Zo heel erg uniek zijn ze ook weer niet in NL...Nee, zelf heb ik er geen 1
Goed, nu weer foto's van jezelf ipv papa's guns![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 02:33 schreef chiren het volgende:
[..]
Holy shit, die FN Fal is ook vet, heeft het Nederlands leger ook nog gebruikt, alleen die zijn alweer een tijdje overgestapt op de Diemaco C7 (welke heel veel wegheeft van de M16)
Die Steyr...Die zal je pa wel uit het leger van Australië hebben gepikt (Austeyr)
![]()
[..]
Zo heel erg uniek zijn ze ook weer niet in NL...Nee, zelf heb ik er geen 1
Goed, nu weer foto's van jezelf ipv papa's guns![]()
uuh die mag je wel hebben hoor, ik zal vrijdag als ie weer thuis eens vragen wat voor type het precies is, maar het is wel een fal.... dat was het eerste wapen ook nog eens dat mijn pa op zijn vergunning kocht hierquote:Op donderdag 23 november 2006 11:02 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Zoiets heet een Steyr Aug commando en is Zwitsers niet uit Australie
En volgens mij is dat geen FN Fal want die mag je bij wet niet eens hebben.
eej leuke fotoquote:Op woensdag 22 november 2006 21:59 schreef Merel1808 het volgende:
[afbeelding]
Merel en haar koffie, op scouting
Golden Power?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:16 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
eej leuke fotoheb ook zo'n soort foto
[afbeelding]
op hockeykamp whehe
kan wel die kregen we uitgedeeld, kweeniemeer wat het was, was in de lentequote:
Okéquote:Op donderdag 23 november 2006 11:22 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
kan wel die kregen we uitgedeeld, kweeniemeer wat het was, was in de lente
Je had 't goed lul, 't is Golden Powerquote:Op donderdag 23 november 2006 11:25 schreef Chriz2k het volgende:
Mijn deskundige oog ziet ook Golden Power.
-edit- Sorry, dit is duidelijk Highway Energy Drink, mijn excuses.
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je had 't goed lul, 't is Golden Power.
*blikje erbij gepakt had*.
Nee manquote:Op donderdag 23 november 2006 11:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dude, je lijkt op deze gozer![]()
.
Jongere broertje van..quote:Op donderdag 23 november 2006 11:36 schreef mstr het volgende:
[afbeelding]
Vind je het nu nog steeds?
Ik ben op die foto trouwens nog bruin, dat is inmiddels weer weg met die weer
omgquote:Op donderdag 23 november 2006 11:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jongere broertje van...
Chrissiequote:Op donderdag 23 november 2006 11:37 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zie geen enkel verschil in uiterlijk en gezichtsuitdrukking.
quote:Op maandag 13 november 2006 06:28 schreef PPAUL het volgende:
[..]
klopt vlak bij jogyastrand heet parangtrities ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |