Waar ga je heen??quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
[afbeelding]
Mijn outfit voor vanavond
ja, waarom?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:53 schreef _The_General_ het volgende:
He Snop. Zit jij eigenlijk nog op het GLE ?
Dat was ook de bedoeling. Het is meer een soort van menging van sip kijken, terwijl ik vet hard ging lachen daarna.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling. Het is meer een soort van menging van sip kijken, terwijl ik vet hard ging lachen daarna.![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:04 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
lol ja sip kijken is anders ja
deze foto's van jou zijn ook wel grappig whehehe
![]()
[afbeelding]
lol nu nog 1 zonder je rimpeltjes whehequote:
\flamerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:44 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
lol nu nog 1 zonder je rimpeltjes whehe
Ej meisje meisje mag ik je msnquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:44 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
lol nu nog 1 zonder je rimpeltjes whehe
Zieke foto's.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:13 schreef Borkydude het volgende:
Kijk mij chillen in Rome
[afbeelding]
Kijk mij verliefd zijn
[afbeelding]
Kijk mij een kkstoere D-pupil zijn![]()
[afbeelding]
Whaha, vet man jouw teamquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:13 schreef Borkydude het volgende:
Kijk mij een kkstoere D-pupil zijn![]()
[afbeelding]
STOER! Zou bijna de mijne uit de schuur gaan halen!quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06430/Afbeelding051.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Met diabolo, en moe enzo.
is nog van voor jou tijdquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:59 schreef Frederiqueske het volgende:
wat is dat?? Ik ken wel Diablo als in een computerspel
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06430/Afbeelding051.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Met diabolo, en moe enzo.
Jeugdsentiment en mensen "Oooh, hoe je doet?" laten roepenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:33 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan die diabolo's?
Wel leuke foto trouwens![]()
Gat in je plafond?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:35 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Jeugdsentiment en mensen "Oooh, hoe je doet?" laten roepenEn ik kan mn truukjes nog, net in mn kamer gedaan, gooien was alleen niet zo'n succes (plafon).
En danku
Naah, hij bonkte er tegenaan ik dacht nog:"niet te hoog doen" maar het was als nog te enthousiastquote:
Doen we in de Mediamarkt ook altijdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:07 schreef saaw het volgende:
ik heb me vnamiddag heel erg vermaakt met het cam-progrje van de mac van een klasgenoot
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu doen we weer normaal. Einde mededelingquote:
Wat is er zo moelijk aan Ontopic zijn in een fototopic? Mooi, niets.quote:
Die speeltjes wou ik vroeger altijd maar nooit gehadquote:Op woensdag 1 november 2006 21:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En nu doen we weer normaal. Einde mededeling
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |