haha ja da's de bril van mijn pa die tie op zijn werk gebruiktquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
hey je bril is te groot joh
Is je papa zo'n foute meneer of doet ie alsofquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:06 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
haha ja da's de bril van mijn pa die tie op zijn werk gebruiktdie had ik snel meegenomen naar school voor die foto te maken whaha later kreeg ik nog straf omdat ik het niet gevraagd had en hij heel het huis afgezocht had naar dat ding whehe
![]()
![]()
Bij Cathay Pacificquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:29 schreef cheukert het volgende:
[..]
Is je papa zo'n foute meneer of doet ie alsof[afbeelding]
Ontopic:
[afbeelding]
OMG! Ik zei toch niet dat IK gay ben, ik zei dat die FOTO gay is! Ò_Óquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:03 schreef Amootje het volgende:
[..]
Fred is interested in homo's![]()
en dat op je 13
Ik ben voorquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:28 schreef Waris3 het volgende:
Kunnen we niet gewoon een speciaal topic maken met alleen foto's van Frederiqueske?
Ben je lid van de pedo-partij ofzoquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:28 schreef Waris3 het volgende:
Kunnen we niet gewoon een speciaal topic maken met alleen foto's van Frederiqueske?
Ik ben 16, G.quote:
Jah.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:45 schreef St4ck3r het volgende:
schuurfeest?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:55 schreef quickie1985 het volgende:
Fredje!!!!!!! WOOTOMGLOLLEROLLEROFLCOPTERITUS!!!
Het gaat ook niet om jou leeftijd, schatquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:46 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ik ben 16, G.
En on topic: Kijk deze foto's
[afbeelding]
Hier lijk ik een zieke Duitser
[afbeelding]
Ik ga niet zeggen wie ik ben, want jullie herkennen me wel toch? (Al had ik toen nog wat korter haar)
Willen jullie meer van dit soort shit zien, kijk dan op Banana Online -> Foto's en Plaatjes, dan hoef ik alles niet hier te plakken, en krijgt die site eindelijk ook wat meer hits.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06422/Afbeelding041.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
In de trein dus
Die linker op die 2e fotoquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:46 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ik ben 16, G.
En on topic: Kijk deze foto's
[afbeelding]
Hier lijk ik een zieke Duitser
[afbeelding]
Ik ga niet zeggen wie ik ben, want jullie herkennen me wel toch? (Al had ik toen nog wat korter haar)
Willen jullie meer van dit soort shit zien, kijk dan op Banana Online -> Foto's en Plaatjes, dan hoef ik alles niet hier te plakken, en krijgt die site eindelijk ook wat meer hits.
Hahah, zo schattig. Een 13jarige die mij wil helpenquote:
hehe ik had al een vermoede dat je dat bedoelde jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:56 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hahah, zo schattig. Een 13jarige die mij wil helpen. Maar ik bedoelde iets anders Junior. Kijk eens hoe die linker op die 2e foto staat
Echt zo een personage uit een B horror
![]()
Wheheh, je kent mij duidelijk nog nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:14 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hehe ik had al een vermoede dat je dat bedoelde jamaar ik gokte dat je niet wist wie hij was
fout dus, ja die linkse kan zo in een zombiefilm meedoen ja
![]()
![]()
prinsesje??? is dat niet een beetje afgezaagd...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wheheh, je kent mij duidelijk nog nietmaar je bent oke junior
. Dat vind je niet erg tog, dat ik je junior noem? Ik heb nicknames voor iedereen. Zo is mijn vriendin bijv mijn prinsesje
![]()
whaha ja zij heeft altijd modieuze sokjes aanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:58 schreef PPAUL het volgende:
mooie sokken heeft iris,![]()
trouwens de meesten noemen hun vriendin prinsesjes, vind et tijd voor wat nieuws!
Afgezaagd ja, maar het werkt altijd zo goed hequote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
prinsesje??? is dat niet een beetje afgezaagd...en junior is wel een beetje erg eigenlijk, dan nog liever Fredje..... en dat vind ik al erg whehe Doe maar Freekske zeggen dan als je toch iets moet verzinnen..
en ontopic
[afbeelding]
Ik, Elvira en Daphne
[afbeelding]
Iris en ik
Hey jat mijn woorden eens nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Leve de PM, opbokken met je Geslowchat
Wat is er mis met Fredje??quote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
prinsesje??? is dat niet een beetje afgezaagd...en junior is wel een beetje erg eigenlijk, dan nog liever Fredje..... en dat vind ik al erg whehe Doe maar Freekske zeggen dan als je toch iets moet verzinnen..
en ontopic
[afbeelding]
Ik, Elvira en Daphne
[afbeelding]
Iris en ik
Welles, want als je zelf minderjarig bent, 'mag' je tot 5 jaar jonger, daaronder ben je pedo. Dus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:57 schreef twetwe het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om jouw leeftijd, schat![]()
Nietes dat ben ik!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:49 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Fredje??ben je grootste fan
Snoepie,moppie,sgatje,teddybeertje,weetikveelwatvoordebielebnaamnuweer
En dan te bedenken dat dat de rechtsback van de toekomst, Ahmed El Jappaoui, is...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:14 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hehe ik had al een vermoede dat je dat bedoelde jamaar ik gokte dat je niet wist wie hij was
fout dus, ja die linkse kan zo in een zombiefilm meedoen ja
![]()
![]()
Nou zeg.quote:
Ja dat vind ik niet eerlijk, krijgen we concurrentie van een NEGER!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wheheh, je kent mij duidelijk nog nietmaar je bent oke junior
. Dat vind je niet erg tog, dat ik je junior noem? Ik heb nicknames voor iedereen. Zo is mijn vriendin bijv mijn prinsesje
![]()
Dat is een mooie foto inderdaadquote:
hehe zulks lief kijkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 06:08 schreef snopprinses het volgende:
danku, nu iets minder charmant
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |