Ja idd, want zoveel users zijn er nou ook weer nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:14 schreef Frederiqueske het volgende:
Gaat snel zo zeg.
nou nou er zijn er toch een stel hoor whehequote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja idd, want zoveel users zijn er nou ook weer niet
sjesis anders zweet je ff een beetjequote:
sweeeeeeeeeeeeetquote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:04 schreef quickie1985 het volgende:
Veel plezier jongens!
Laatste foto uit het topic :
afbeelding
wie vin je sweet dan op die foto??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:42 schreef Amootje het volgende:
[..]
sweeeeeeeeeeeeet
had ik die toch ff gemist
Wat loop je naar complimentjes te vissen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:54 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
wie vin je sweet dan op die foto??
verraderquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat loop je naar complimentjes te vissen?
Die middelste had het vrij zwaar die nachtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:31 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
sjesis anders zweet je ff een beetje![]()
Kanker, ben jij dat echt?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:46 schreef Borkydude het volgende:
[afbeelding]
Kijk mij bruin zijn
Ik had wel mijn haar mogen doen
ik zie het jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:15 schreef twetwe het volgende:
[..]
Die middelste had het vrij zwaar die nacht![]()
lol ik had jou veel anders voorgesteld whahaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:46 schreef Borkydude het volgende:
[afbeelding]
Kijk mij bruin zijn
Ik had wel mijn haar mogen doen
Gelukkig ben ik de rechtse en niet de middelstequote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:38 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik zie het jaziet er niet smakelijk uit moet ik zeggen
Is mijn broertje trouwens niet iets voor jou? Is net zo oud als jouquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:38 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik zie het jaziet er niet smakelijk uit moet ik zeggen
jaja dat wist ik alquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:53 schreef twetwe het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik de rechtse en niet de middelsteff dat je het weet
[afbeelding]
Ditmaal ben ik links
dan moeitie je geen liefdes brief geven ofwel danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:59 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
jaja dat wist ik aloh jee wies jouw broertje dan whaha
whahaha idd dan knap ik er gelijk op af whahaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:20 schreef PPAUL het volgende:
[..]
dan moeitie je geen liefdes brief geven ofwel dan![]()
![]()
wel laat eens foto zien danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:55 schreef twetwe het volgende:
[..]
Is mijn broertje trouwens niet iets voor jou? Is net zo oud als jou![]()
ja vroeg ik toch al om whehequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 06:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Traalalalala fotooo's.
Kunnen we bij jou thuis niet een keer een meet houden ofzo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 06:46 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja vroeg ik toch al om wheheik zal ondertussen dan maar weer ff een paar foto's van mij plaatsen
niet dat daar mensen op zitten te wachten maar dan staan er iig foto's en is DA ook weer blij
[afbeelding]
IK, Elvira en Daphne in een gekke bui![]()
en
[afbeelding]
IK en Daphne bij onze visvijver
zo weer tevreden DA??
Als Frederiqueske zorgt dat Daphne er ook is..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:39 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Kunnen we bij jou thuis niet een keer een meet houden ofzo?
En dan zeggen ze dat ik Pedo ben kkgekquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:49 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Als Frederiqueske zorgt dat Daphne er ook is..![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:02 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik Pedo ben kkgek
Kan wel! je weet toch...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:09 schreef quickie1985 het volgende:
ze is 13
Zou nooit gebeuren, valt buiten mijn "Normen en waarden"quote:
Loop je alleen maar te fucken manquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:20 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Zou nooit gebeuren, valt buiten mijn "Normen en waarden"
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:29 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Loop je alleen maar te fucken mankwou al zeggen jij stemt op de partij voor de naastenliefde zeker
Cute is ze zkr! Karakter .. (laat ik maar weer nix zeggen anders hebben we weer een flame oorlog)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:31 schreef koentje.k het volgende:
[..]
ik nam je bijna serieus
She just looks Cute op die foto en daarmee basta!
Karakter... tja het zijn foto's, daar kun je veel uit halen maar er ook erg naast zitten en dat is het kutte van foto'squote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:45 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Cute is ze zkr! Karakter .. (laat ik maar weer nix zeggen anders hebben we weer een flame oorlog)
Haha hoe danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:39 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
lol ik had jou veel anders voorgesteld whaha![]()
Aww, jullie zijn vet lief allemaal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 06:46 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja vroeg ik toch al om wheheik zal ondertussen dan maar weer ff een paar foto's van mij plaatsen
niet dat daar mensen op zitten te wachten maar dan staan er iig foto's en is DA ook weer blij
[afbeelding]
IK, Elvira en Daphne in een gekke bui![]()
en
[afbeelding]
IK en Daphne bij onze visvijver
zo weer tevreden DA??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |