Blauw ? Humor. Van welk forumpje eigenlijk ? Ik zie ook helemaal geen welkomsttopic achter de schermen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:23 schreef Oversight het volgende:
Is mijn blauwe kleur nieuwswaardig genoeg voor een vermelding op CNN?
Kan iemand dat ff regelen ja?
quote:
quote:Van welk forumpje eigenlijk ?
quote:Ik zie ook helemaal geen welkomsttopic achter de schermen.
quote:Overigens : Ik denk dat er een paar modjes groen gaan aanopen of wilde stakingsplannen hebben.
En ja, dat had dan dus ook in de ADS gekunt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:31 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb als opdracht meegekregen heel Fok! in de gaten te houden, en eens flink de sokken te zetten in de cultuurverandering...
[..]
Is ook niet leesbaar voor gewone mods, staat in het rode forum
[..]
Ik ken een A met een hele grote schredder...
quote:Op donderdag 9 november 2006 07:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[Dienstmededeling voor de NWS-mods]
http://forum.fok.nl/topic/927967/2/50#43371307
[/einde dienstmededeling]
Verzoek looptquote:Op donderdag 9 november 2006 07:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[Dienstmededeling voor de NWS-mods]
http://forum.fok.nl/topic/927967/2/50#43371307
[/einde dienstmededeling]
Hoe kan het dan dat ik een linkje naar een post in mijn topic dat ik toevallig ergens nog had staan naar het begin van jouw topic voertquote:Op vrijdag 10 november 2006 08:42 schreef sigme het volgende:
Ik denk dat ze ze dan gemerged hebben, Akkersloot.
Er liepen 2 dezelfde discussies in [POL] en [NWS] die van [POL] was ouder en daarmee gelijk parent.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:37 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik een linkje naar een post in mijn topic dat ik toevallig ergens nog had staan naar het begin van jouw topic voert![]()
Weet ik niet. Ik weet dat bij mergen de titel en subforum van het 'oudste' topic leidend zijn, maar misschien is het topicnummer dat van 'jouw' topic gebleven? Moet haast wel, als je linkje naar 'mijn' topic leidt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:37 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik een linkje naar een post in mijn topic dat ik toevallig ergens nog had staan naar het begin van jouw topic voert![]()
Ah, ik zie het nu.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:42 schreef sigme het volgende:
Weet ik niet. Ik weet dat bij mergen de titel en subforum van het 'oudste' topic leidend zijn, maar misschien is het topicnummer dat van 'jouw' topic gebleven? Moet haast wel, als je linkje naar 'mijn' topic leidt.
Nu in jouw topic staatquote:Op woensdag 8 november 2006 18:57 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n kuttopictitel. Godsdienst hetzelfde zien als geloof in kaboutertjes is echt niet te geloven hoe dom en kortzichtig.![]()
Je meent hetquote:Op zondag 12 november 2006 23:55 schreef sp3c het volgende:
ze waren ineens verdwenen!
Prima voorstel... (doen we)quote:Op woensdag 15 november 2006 21:58 schreef Napalm het volgende:
Ik heb opzettelijk het oude topic 'Levensjaar is 80.000 euro waard' gekicked.
Ff kijken of het weer gaat lopen. Indien dat het geval is een kickje naar POL?
quote:
quote:
quote:als jij wat vraagt dan beginnen enkel mijn ogen te draaien
quote:Op donderdag 16 november 2006 02:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
Tiepvout! , eneuhhh dat quoten is best makkelijk soms, weetje...
quote:
Gebruik je krachtenquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Amerikanen martelen eigen bevolking is dubbel: Student UCLA mishandeld door bewaking was er al.
nou ja ik mocht gastmodden in NWS van Drugshond zal ik het dan maar doen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb al een keer commentaar gehad op modden in een ander forum, ik stoot me geen 2e keer aan de zelfde steen
Graagquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nou ja ik mocht gastmodden in NWS van Drugshond zal ik het dan maar doen?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 06:23 schreef Drugshond het volgende:
Doen we niet zo moeilijk over... als het maar constructief is.
Tuurlijk joh,quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:53 schreef tong80 het volgende:
Kan deze gewoon naar het feestforum worden verplaatst ?
Het is namelijk echt waar dat het boek is verdwenen.
[Brekend Nieuws] BOEK VERDWENEN.
Alvast bedankt.
Wie weet ik niet.... wel uitgevoerd.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:52 schreef sigme het volgende:
Israel ontwikkelt robotwespen tegen militanten
Is it for real?
Gaarne Israël herspellen.
En doe dan gelijk ontwikkeld met een -t. En robotwespen aan elkaar.
Whoops... toch een kleine misser (my bad).quote:
feestforum!!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:53 schreef tong80 het volgende:
Kan deze gewoon naar het feestforum worden verplaatst ?
Het is namelijk echt waar dat het boek is verdwenen.
[Brekend Nieuws] BOEK VERDWENEN.
Alvast bedankt.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
feestforum!!!
* sp3c gaat op onderzoek uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |