* ConQuestador heeft 3x8 chins in zijn schema zittenquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:29 schreef BertV het volgende:
Voer voor psychologen dat ik telkens over dat chinnen begin maareh...
...ik heb de grootste lol met mijn chinbar thuis, waarbij figuren met de grootste mond zich nauwelijks eenmaal omhoog werken.
Lijkt me ook leuk om toe te voegenquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:29 schreef BertV het volgende:
Voer voor psychologen dat ik telkens over dat chinnen begin maareh...
...ik heb de grootste lol met mijn chinbar thuis, waarbij figuren met de grootste mond zich nauwelijks eenmaal omhoog werken.
hmm ja, ik kijk eerst eens goed naar wat de heren van WSB te zeggen hebben denk ik voordat ik aan die bands begin (hoeveel kost dat ong btw?)quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:08 schreef LedZep het volgende:
[..]
Natuurlijk.
http://www.westside-barbell.com/articles.htm
2001: Explosive power and strength
2005: Speed work
Het komt er op neer dat je voor speedtraining het beste met bands werkt, die ik overigens hoogstwaarschijnlijk eind december ga aanschaffen. Zonder toenemende weerstand (waardoor je door je sticking point heen breekt) werkt speed training lang zo goed niet.
Mocht je bands willen aanschaffen heb ik nog wel een adres.
Het is de "deurpost-variant"...quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk om toe te voegen
Heb je een plafond-, muur- of deurpostvariant, of gewoon aan je apparaat vast?
heb je ergens een link naar waar je die bv kunt kopen?quote:Op maandag 23 oktober 2006 15:44 schreef BertV het volgende:
[..]
Het is de "deurpost-variant"...
Maar ik heb een smalle en hoge gang waarhij tussen de muren zit geklemd.
Ik zou 'm graag gebruiken om er ondersteboven hangend buikspier oefeningen aan te doen maar ik vertrouw 'm daarvoor niet genoeg.![]()
Je neemt verhoudingsgewijs meer vetten in. Maar dat lijk mij niet zo spannend.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:15 schreef ivosnivo het volgende:
Ik wil me 8 plakken brood die ik nog eet vervangen door 100 gram pinda's. Heb het echt helemaal gehad met brood. Is dat wel gezond en goed? Het is er zo ingeramd bij mij dat je brood moet eten.
belastbaar gewicht: max 100 kgquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:10 schreef LedZep het volgende:
http://www.sport-tiedje.nl/klimmzugrecks
Die 8 boterhammen eet ik in 2 of 3 keer. Als je dat met die pinda's doet heb je 3 handjes denk ik. Zal wel flink wennen worden. Misschien toch beter om 4 boterhammen en 50 gram noten te doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:27 schreef Frautie het volgende:
[..]
Je neemt verhoudingsgewijs meer vetten in. Maar dat lijk mij niet zo spannend.
Ik weet alleen niet of je die 8 boterhammen in 1 keer eet of verspreid over de dag. Want 100gr pinda's is niet zoveel....
En ik denk dat je 't na 3 dagen alweer spuugzat bent
was dat niet Olestra(oid) wat ze een paar jaar geleden in de chips deden?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:26 schreef BertV het volgende:
Zijn dit die beruchte amerikaanse "grote vetmoleculen" die niet opgenomen kunnen worden maar wel diaree veroorzaken?
Wat is dat nou weer voor onzin; 8 boterhammen vervangen door 100 gram pinda's. 4 boterhammen eten + 200 gram studentenhaver is beter. Kan je er altijd nog een zak pinda's (150gr) bij eten. 50 of 100 gram is voor ecto's.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:47 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Die 8 boterhammen eet ik in 2 of 3 keer. Als je dat met die pinda's doet heb je 3 handjes denk ik. Zal wel flink wennen worden. Misschien toch beter om 4 boterhammen en 50 gram noten te doen.
Dat heb je volgens mij altijd met deurchinbars, omdat het een soort kliksysteem is in de deuropening. Met jou fatass-body (quote:
Ik ben ook ecto, heb dunne polsjes enzo. Maar ik wil geen vette powerlifter worden he.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:03 schreef LedZep het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin; 8 boterhammen vervangen door 100 gram pinda's. 4 boterhammen eten + 200 gram studentenhaver is beter. Kan je er altijd nog een zak pinda's (150gr) bij eten. 50 of 100 gram is voor ecto's.
Het lijkt me wel ideaal, maar ook heel ongezellig. Ik kom niet naar de sportschool om te praten, maar zo af en toe is het best gezellig.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:13 schreef J-Will het volgende:
Van de zomer ga ik aan mijn klussende pa vragen of ie een squatrek voor me wil maken. Als ik een squatrek heb, een bankje en een olympische bar met gewichten heb ik in de sportschool nog weinig te zoeken.
Jij moet gewoon vreten om eindelijk eens huge te worden! Over 5 jaar wil ik jou met 180kg en 1% vet op het Mr Olympia podium zien! Dus: geen gezever met 4 boterhammetjes minder, maar gewoon bulken wat je waard bent en zorgen dat je hard genoeg traint om niet vet te wordenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:04 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik ben ook ecto, heb dunne polsjes enzo. Maar ik wil geen vette powerlifter worden he.
ik praat zelden in de gym, zal het echt niet missen. Als ik thuis mijn spullies heb bel ik wat vrienden om te trainen, heb er genoeg die wel graag zouden willen maar te lui/arm zijn voor de sportschool.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:14 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Het lijkt me wel ideaal, maar ook heel ongezellig. Ik kom niet naar de sportschool om te praten, maar zo af en toe is het best gezellig.
thnx, meteen maar ff een pot whey besteld. Scheelt weer verzendkostenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:24 schreef Mr.J het volgende:
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=200&pr_id=603
Bij Hercules dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:34 schreef Skazminko het volgende:
Waar bestellen jullie je whey?
pompen is Vlaams voor opdrukkenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:03 schreef Skazminko het volgende:
Wat is 'pomp'?
Je trekt 't jezelf gewoon teveel aanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:32 schreef BertV het volgende:
argh, ik kan er niet tegen. Mensen die mij gaan vertellen wat ik fout doe terwijl het geen trainer of trainingsmaatje is.
Noem het kinderachtig, maar vaak ( niet altijd) is het nog onterrecht mierengeneuk ook.
Wat bezielt die mensen, begin dan een gewoon gesprek oid?
Nah, het is gewoon de druppel. Als een trainer mij iets uitlegt heb ik er gewoon 2 extra willekeurig sportschoolbezoekers bij die gaan mee adviseren.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:02 schreef Frautie het volgende:
[..]
Je trekt 't jezelf gewoon teveel aan![]()
![]()
Vragen ze waarom je oefening doet zoals je 'm doet? Of beginnen ze gelijk te miepen dat je 'm verkeerd doet?![]()
Dude je hebt toch een auto, ik zou een andere sportschool opzoeken. Dumbels van 16kg die er mooi uitzienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:08 schreef ConQuestador het volgende:
Achja, laatst zei de sportschooleigenaresse ook tegen me : Niet zo ver zakken, dus ik zeg gewoon droog: Jawel, dit is nou wat ze noemen een fullsquat...
Ook heb ik te horen gekregen dat er voornamelijk geen zwaardere dumbbels komen dan 16 kilo![]()
De eigenaar was naar een of andere fitnessbeurs geweest en het setje van 18, 20 en 22 kilo kosten meer dan 1000 euro. Meneer heeft namelijk 1 van de duurdere merken uitgezocht omdat hij die mooier vindt
Paralel, hamstrings vallen nog wel mee, zijn voornamelijk die balonkuitenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:01 schreef LedZep het volgende:
Ivosnivo heeft zulke gruwelijk grote benen dat hij niet eens tot parallel komt, omdat z'n hams dan al bovenop de kuiten leunen. Only quarter-squats for this beast~!
ivo kijkt ook teveel www.adversus.nlquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:05 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Paralel, hamstrings vallen nog wel mee, zijn voornamelijk die balonkuiten
wat een metro-sitequote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:18 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ivo kijkt ook teveel www.adversus.nl![]()
ik wilde 'n 150 kg deadlift hebben, die is inmiddels gehaald.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:32 schreef LedZep het volgende:
Hierbij dus een oproep om je belabberde doelen van begin dit jaar te herhalen en te bekennen dat je gruwelijk gefaald hebt, òf toegeven dat je ze wél gehaald hebt, wat natuurlijk niets zegt over je prestaties maar enkel over die doelen zelf die veel te laag waren!
jezelf quoten is hip!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:44 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik wilde 'n 150 kg deadlift hebben, die is inmiddels gehaald.
Ik wilde 'n 100kg fullsquat, die wordt zeker weten nog gehaald aangezien ik twee weken 3x 90kg deed, na al 'n fix aantal squats daarvoor. Verder wilde ik 100 kg bench, dit wordt 'm ff niet, aangezien ik benchen maar kut vind, en als gevolg 't max 1 x per 2 weken doeLaatst 1 x met moeite 90 kg gedaan, maar voordat ik die 10 erbij heb ben ik wel ruim 'n jaar verder
![]()
Daarnaast wil ik nog de 70 kg overhead pushen.(standing military press) Gaat 'm denk ik ook net niet worden, al gaat het wel lekker, laatst met 57.5 2x gedaan.
En nu we toch bezig zijn, ik wil eindelijk eens 'n paar nike air max classic op ebay kopen, en ook op ebay 'n paar RL polo's (geen big pony), aangezien ik al tegen beide meer dan 1 jaar loop aan te hikken...
Netjes man 150kg deadlift.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:44 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik wilde 'n 150 kg deadlift hebben, die is inmiddels gehaald.
Ik wilde 'n 100kg fullsquat, die wordt zeker weten nog gehaald aangezien ik twee weken 3x 90kg deed, na al 'n fix aantal squats daarvoor. Verder wilde ik 100 kg bench, dit wordt 'm ff niet, aangezien ik benchen maar kut vind, en als gevolg 't max 1 x per 2 weken doeLaatst 1 x met moeite 90 kg gedaan, maar voordat ik die 10 erbij heb ben ik wel ruim 'n jaar verder
![]()
Daarnaast wil ik nog de 70 kg overhead pushen. (standing military press) Gaat 'm denk ik ook net niet worden, al gaat het wel lekker, laatst met 57.5 2x gedaan.
En nu we toch bezig zijn, ik wil eindelijk eens 'n paar nike air max classic op ebay kopen, en ook op ebay 'n paar RL polo's (geen big pony), aangezien ik al tegen beide meer dan 1 jaar loop aan te hikken...
Er wordt op internet al genoeg gebrald.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:20 schreef J-Will het volgende:
Al met al stellen mijn gewichten nog niks voor maar als je ziet wat voor slappe zak ik eerst was is de progressie best okay vind ik zelf.
Ik lach alleen mensen uit die oefening belachelijk uitvoeren, of als ze aan de aas zitten ver voordat de natuurlijke groei er uit is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:04 schreef LedZep het volgende:
Daar ben ik het grondig mee eens, en om dat te onderstrepen quote ik een post van onze grote vriend "Adema":
"Kan mij het een ene zak boeien of iemand met empty bar squats helemaal kapot aan het gaan is; dat hij kapot gaat betekent dat hij keihard aan het werk is - het enige wat dan op zijn plaats is, is respect. In plaats van hard lachen zou je op een behulpzame manier de desbetreffende persoon op weg kunnen helpen, gezien het feit dat zijn harde werken getuigt van inzet en karakter.
Als je er plezier in hebt om hardwerkende beginners uit te lachen heb je hoogstwaarschijnlijk een zelfvertrouwensprobleem, en pas je perfect in het plaatje van asociale domme bodybuilder.
Ik zie hier dus heel tough-ass commentaren van enkele gymhelden, die echter hoogstwaarschijnlijk nog geen 300 - laat staan 150 - op fatsoenlijke diepte kunnen squatten.
Zien jullie hem?
[afbeelding]
Daarbij zal ik jullie even van het verheven voetstuk halen: je stelt zelf ook nog geen reet voor."
In dit topic: http://forum.dutchbodybui(...)-op-gebied-bb-81663/
Het gaat niet om je prestaties of resultaten, maar om je inzet
Dus als je met MrJ gaat trainen lach je hem eerst even een half uur uit?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:04 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik lach alleen mensen uit die oefening belachelijk uitvoeren, of als ze aan de aas zitten ver voordat de natuurlijke groei er uit is.
Denk niet wat we nog een keer samen gaan trainenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:06 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dus als je met MrJ gaat trainen lach je hem eerst even een half uur uit?![]()
![]()
Wanneer ga je dan ricthing het Noorden verhuizen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:09 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Denk niet wat we nog een keer samen gaan trainen![]()
Heb me huis daar verkocht, zit nu te twijfelen om hier wat te gaan fixen of toch in de stad Groningen. Zit zolang nog steeds in de onderhuur in Osdorpquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:25 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wanneer ga je dan ricthing het Noorden verhuizen?
was het nou gisteren of vandaag?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:46 schreef Mr.J het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/ivosnivo-jarig-83297/
Gisteren maar ik vier me verjaardag vanavond samen met Dj Outblast in de Hemkade (alleen weet bijna niemand dit).quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
was het nou gisteren of vandaag?
Anyway, is het goed als ik hier feliciteer?
feli
ik train ook al 10 jaarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:11 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Gisteren maar ik vier me verjaardag vanavond samen met Dj Outblast in de Hemkade (alleen weet bijna niemand dit).
Reken dat ik vanaf me 15e train, dus ik heb er nu 10 jaar opzitten
Volgens mij bevriezen je spieren bij die temperatuur dus dat klopt wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:11 schreef LedZep het volgende:
Pfoe van trainen krijg ik bijna nooit spierpijn, maar van 1,5 uur bij -18 graden werken wel![]()
.
Ja is dat verandert in de arbo wet ofzo? Ik heb een keer super ranzig werk gedaan (varkensvetsmelterijquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:24 schreef LedZep het volgende:
Ik hou zo van mijn werk![]()
. En spot er niet mee, want sommige dozen die ik moet tillen wegen wel 15kg
Vandaag was ik weer in Folsgeare, de "clan" van écht sterke mannen was er nu. Eentje deed een car deadlift (met zo'n machine) met 280kg en enkele anderen met 260kg. Er was ook een kerel die ik nog ken omdat hij tot een jaar geleden ook trainde bij de sportschool waar ik zit. Die gast doet 230kg RAW bench press oid, sick sick. Maar zeker inspirerend(het geschreeuw, het lawaai en met name de verhalen over mensen met afgescheurde hamstrings die gillen als een big of over mensen die tweedegraads brandwonden oplopen door met een hogedrukspuit op hun poten (door de schoen heen) te spuiten zijn toch wel de hoogtepunten)
Een cardeadlift is lichter dan een gewone dead als je bekijkt dat je maar 1 helft van het apparaat (of de auto) optilt. In dit geval was het echter wel echt 280kg aan gewicht dat opgetilt werd, een kilo of 250 aan schijven en dan het dingetje zelf nog. Wat verder anders is aan een car deadlift is dat het een gedwongen bewegingsbaan is, omdat je i.t.t. bij gewone deadlifts het geheel niet tegen je aan kan trekken of anders bewegen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:11 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja is dat verandert in de arbo wet ofzo? Ik heb een keer super ranzig werk gedaan (varkensvetsmelterij), en daar kwamen doosjes van 25kg van de lopende band rollen, en die moest ik heel snel opstapelen op een palet. En als die vol was snel in de koelcel rijden met de heftruck, en als ik dan terug kwam stonden er weer een stuk of 15 doosjes op me te wachten
Is een cardeadlift niet lichter dan een normale? Ik had vandaag 180kg 1 keer met deadliften, voelde me echt super goed. Die 200kg ga ik zeker halen voor het einde van het jaar, me 200kg squat zie ik somber in.
25Kg schijven zijn de zwaarste die ik ken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:53 schreef LedZep het volgende:
[..]
Een cardeadlift is lichter dan een gewone dead als je bekijkt dat je maar 1 helft van het apparaat (of de auto) optilt. In dit geval was het echter wel echt 280kg aan gewicht dat opgetilt werd, een kilo of 250 aan schijven en dan het dingetje zelf nog. Wat verder anders is aan een car deadlift is dat het een gedwongen bewegingsbaan is, omdat je i.t.t. bij gewone deadlifts het geheel niet tegen je aan kan trekken of anders bewegen.
Volgens de arbowet mag je max 25kg sjouwenSchijven van 50kg mag je dus ook niet op je barbell tillen.
J-Will: wat dacht je van 2x per week krachttraining, 1x plyometrics en 1x basketball? Dat is zeer goed te doen hoor, ik ben ook 7 dagen in de week bezig met verschillende dingen en mijn voeding is brak.
Het verhaal over de squats heeft meerdere antwoorden. Als je ipv een fullsquat halverwege stopt en weer omhooggaat (met verder dezelfde techniek/setup) heeft geen enkele toegevoegde waarde.
Echter, een fullsquat is meestal olympic style (close stance, high bar, full, recht naar beneden zakken, knieen komen ver naar voren). Wanneer je dat vergelijkt met een powerlifting squat (wide stance, low bar, tot parallel, 'naar achteren zitten', schenen bewegen niet of nauwelijks) dan zijn er zeker verschillen.
De olympic squat legt het accent op de quads en gluteus maximus; hamstrings worden amper aangesproken.
De PL squat heeft ZEER veel hamstring influence en minder quads / gluteus.
Als je de techniek van beide varianten dus goed onder de knie hebt en beide goed kunt onderscheiden, hebben ze beide hun voor- en nadelen. Als je maar "gewoon zakt", doe dan maar altijd full. Dan weet je altijd zeker dat je full ROM, dus full result hebt.
Quarter squats hebben weinig directe carry-over op squats c.q. deadlift, maar de huge gewichten (ik doe ze met 200 of meer kilo, dat is bijna 100% meer dan mijn fullSQ en zo'n 40% meer dan PL squat) zorgen voor een extreme druk op de erector spinae (en rug in het algemeen), gewrichten, ligamenten en pezen. Daarbij wordt het CZS dusdanig gestimuleerd dat het gewicht dat je normaalgesproken voor SQ gebruikt als een veertje aanvoelt, zeker als je het direct erna gebruikt. Ook deze heeft dus zijn plaats in een trainingsschema, maar de oefening is fysiek te zwaar om elke week te doen. Stick to 1x per maand of minder, en pas in godsnaam op voor je knieen.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:56 schreef ivosnivo het volgende:
En je moet niet altijd oen alsof je overal verstand van hebt![]()
Probeer iig in elke training speed als uitgangspunt te nemen. Neem bv niet standaard 5x5 squat, maar 1x speed-strength (10x2 reps op 60-70% max) en pure speed (bv jump squats op 30% max) en dan nog een keer strength-speed (hoge load met max snelheid - gewicht gaat dus relatief traag omhoog maar wel met je maximale snelheid voor dát gewicht). Als je dan nog high rep squat doet (20-30 of 50 reps) heb je voor elke training 2 squats. Dan heb je al een prima basis voor maxkracht en speed wat betreft benen (die voor jou toch het belangrijkste zijn).quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:36 schreef J-Will het volgende:
1 keer basketball is geen optie trouwens, moet per se twee keer aanwezig zijn bij training en bijna elke week een wedstrijd.
Denk dat ik het vanaf nu zo ga doen:
2*training
2*krachttraining
1*wedstrijd
indien geen wedstrijd, 1* plyo
en als ik ergens een gaatje weet te vinden, 1*krachttraining extra
Je benen zijn érg zwak in vergelijking met je bovenlichaam, of zie ik iets over het hoofd ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:13 schreef McGilles het volgende:
Laat ik ook maar weer eens reageren!
Deze week weer 4x gegaan, bench van 130 zat er makkelijk in, zelfs na 6 setjes van 6 te hebben gedaan!
Fullsquat doe ik meestal opbouwend van 40kg tot 90kg, met aan het einde meerdere setjes van die 90, voor de rest doe ik geen beenoefeningen meer!
Ik kan wel aardig wat zwaarder met squatten, alleen krijg ik dan aardig last van mijn kuiten (??)quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:15 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je benen zijn érg zwak in vergelijking met je bovenlichaam, of zie ik iets over het hoofd ?
Hey je leeft je nogquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:13 schreef McGilles het volgende:
Laat ik ook maar weer eens reageren!
Deze week weer 4x gegaan, bench van 130 zat er makkelijk in, zelfs na 6 setjes van 6 te hebben gedaan!
Fullsquat doe ik meestal opbouwend van 40kg tot 90kg, met aan het einde meerdere setjes van die 90, voor de rest doe ik geen beenoefeningen meer!
10*2 dus voor speed-strength,quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:56 schreef LedZep het volgende:
[..]
Probeer iig in elke training speed als uitgangspunt te nemen. Neem bv niet standaard 5x5 squat, maar 1x speed-strength (10x2 reps op 60-70% max) en pure speed (bv jump squats op 30% max) en dan nog een keer strength-speed (hoge load met max snelheid - gewicht gaat dus relatief traag omhoog maar wel met je maximale snelheid voor dát gewicht). Als je dan nog high rep squat doet (20-30 of 50 reps) heb je voor elke training 2 squats. Dan heb je al een prima basis voor maxkracht en speed wat betreft benen (die voor jou toch het belangrijkste zijn).
Strength-speed is dus maximale snelheid op max-pogingen. Denk dus aan 4 reps of minder ongeveer, zeg maar 85% 1RM of hoger.quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:33 schreef J-Will het volgende:
[..]
10*2 dus voor speed-strength,
hoe zit het qua reps voor de andere 2? Dus jump-squats en strength-speed
Dame, koffievisite, 01:00AM ? Geloof er geen snars vanquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:02 schreef Mr.J het volgende:
Geen idee, gewoon doen.
Zit nu ook met ogen halfdicht omdat de dame die op koffievisite kwam bleef hangen tot 1.00.
Ik heb het nooit met druivensap ingenomen. Altijd gewoon met water, en het werkte toch. Je kunt ook een andere creatine nemen, zoals swole of noz daar zitten ook andere suplementen doorheen zodat je geen druivensap meer nodig hebt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:42 schreef redguy2222 het volgende:
Ik zit te denken om een creatine kuurtje te doen, aangezien ik al m'n voeding/rust/schema's op orde heb maar vrij vast zit qua gewicht. En ik wilde het gewoon eens proberen, de werking en dergelijke is mij helemaal duidelijk alleen vroeg ik me nog wat dingen af:
- Het is beter om met druivensap in te nemen, waar de hell krijg ik dat?
- Ik wilde de creatine bestellen bij bodystore.nl iemand hier ervaring mee?
- Iemand goede ervaringen met een bepaald merk?
-Supermarktquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:42 schreef redguy2222 het volgende:
Ik zit te denken om een creatine kuurtje te doen, aangezien ik al m'n voeding/rust/schema's op orde heb maar vrij vast zit qua gewicht. En ik wilde het gewoon eens proberen, de werking en dergelijke is mij helemaal duidelijk alleen vroeg ik me nog wat dingen af:
- Het is beter om met druivensap in te nemen, waar de hell krijg ik dat?
- Ik wilde de creatine bestellen bij bodystore.nl iemand hier ervaring mee?
- Iemand goede ervaringen met een bepaald merk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |