* ConQuestador heeft 3x8 chins in zijn schema zittenquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:29 schreef BertV het volgende:
Voer voor psychologen dat ik telkens over dat chinnen begin maareh...
...ik heb de grootste lol met mijn chinbar thuis, waarbij figuren met de grootste mond zich nauwelijks eenmaal omhoog werken.
Lijkt me ook leuk om toe te voegenquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:29 schreef BertV het volgende:
Voer voor psychologen dat ik telkens over dat chinnen begin maareh...
...ik heb de grootste lol met mijn chinbar thuis, waarbij figuren met de grootste mond zich nauwelijks eenmaal omhoog werken.
hmm ja, ik kijk eerst eens goed naar wat de heren van WSB te zeggen hebben denk ik voordat ik aan die bands begin (hoeveel kost dat ong btw?)quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:08 schreef LedZep het volgende:
[..]
Natuurlijk.
http://www.westside-barbell.com/articles.htm
2001: Explosive power and strength
2005: Speed work
Het komt er op neer dat je voor speedtraining het beste met bands werkt, die ik overigens hoogstwaarschijnlijk eind december ga aanschaffen. Zonder toenemende weerstand (waardoor je door je sticking point heen breekt) werkt speed training lang zo goed niet.
Mocht je bands willen aanschaffen heb ik nog wel een adres.
Het is de "deurpost-variant"...quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk om toe te voegen
Heb je een plafond-, muur- of deurpostvariant, of gewoon aan je apparaat vast?
heb je ergens een link naar waar je die bv kunt kopen?quote:Op maandag 23 oktober 2006 15:44 schreef BertV het volgende:
[..]
Het is de "deurpost-variant"...
Maar ik heb een smalle en hoge gang waarhij tussen de muren zit geklemd.
Ik zou 'm graag gebruiken om er ondersteboven hangend buikspier oefeningen aan te doen maar ik vertrouw 'm daarvoor niet genoeg.![]()
Je neemt verhoudingsgewijs meer vetten in. Maar dat lijk mij niet zo spannend.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:15 schreef ivosnivo het volgende:
Ik wil me 8 plakken brood die ik nog eet vervangen door 100 gram pinda's. Heb het echt helemaal gehad met brood. Is dat wel gezond en goed? Het is er zo ingeramd bij mij dat je brood moet eten.
belastbaar gewicht: max 100 kgquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:10 schreef LedZep het volgende:
http://www.sport-tiedje.nl/klimmzugrecks
Die 8 boterhammen eet ik in 2 of 3 keer. Als je dat met die pinda's doet heb je 3 handjes denk ik. Zal wel flink wennen worden. Misschien toch beter om 4 boterhammen en 50 gram noten te doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:27 schreef Frautie het volgende:
[..]
Je neemt verhoudingsgewijs meer vetten in. Maar dat lijk mij niet zo spannend.
Ik weet alleen niet of je die 8 boterhammen in 1 keer eet of verspreid over de dag. Want 100gr pinda's is niet zoveel....
En ik denk dat je 't na 3 dagen alweer spuugzat bent
was dat niet Olestra(oid) wat ze een paar jaar geleden in de chips deden?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:26 schreef BertV het volgende:
Zijn dit die beruchte amerikaanse "grote vetmoleculen" die niet opgenomen kunnen worden maar wel diaree veroorzaken?
Wat is dat nou weer voor onzin; 8 boterhammen vervangen door 100 gram pinda's. 4 boterhammen eten + 200 gram studentenhaver is beter. Kan je er altijd nog een zak pinda's (150gr) bij eten. 50 of 100 gram is voor ecto's.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:47 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Die 8 boterhammen eet ik in 2 of 3 keer. Als je dat met die pinda's doet heb je 3 handjes denk ik. Zal wel flink wennen worden. Misschien toch beter om 4 boterhammen en 50 gram noten te doen.
Dat heb je volgens mij altijd met deurchinbars, omdat het een soort kliksysteem is in de deuropening. Met jou fatass-body (quote:
Ik ben ook ecto, heb dunne polsjes enzo. Maar ik wil geen vette powerlifter worden he.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:03 schreef LedZep het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin; 8 boterhammen vervangen door 100 gram pinda's. 4 boterhammen eten + 200 gram studentenhaver is beter. Kan je er altijd nog een zak pinda's (150gr) bij eten. 50 of 100 gram is voor ecto's.
Het lijkt me wel ideaal, maar ook heel ongezellig. Ik kom niet naar de sportschool om te praten, maar zo af en toe is het best gezellig.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:13 schreef J-Will het volgende:
Van de zomer ga ik aan mijn klussende pa vragen of ie een squatrek voor me wil maken. Als ik een squatrek heb, een bankje en een olympische bar met gewichten heb ik in de sportschool nog weinig te zoeken.
Jij moet gewoon vreten om eindelijk eens huge te worden! Over 5 jaar wil ik jou met 180kg en 1% vet op het Mr Olympia podium zien! Dus: geen gezever met 4 boterhammetjes minder, maar gewoon bulken wat je waard bent en zorgen dat je hard genoeg traint om niet vet te wordenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:04 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik ben ook ecto, heb dunne polsjes enzo. Maar ik wil geen vette powerlifter worden he.
ik praat zelden in de gym, zal het echt niet missen. Als ik thuis mijn spullies heb bel ik wat vrienden om te trainen, heb er genoeg die wel graag zouden willen maar te lui/arm zijn voor de sportschool.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:14 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Het lijkt me wel ideaal, maar ook heel ongezellig. Ik kom niet naar de sportschool om te praten, maar zo af en toe is het best gezellig.
thnx, meteen maar ff een pot whey besteld. Scheelt weer verzendkostenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:24 schreef Mr.J het volgende:
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=200&pr_id=603
Bij Hercules dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:34 schreef Skazminko het volgende:
Waar bestellen jullie je whey?
pompen is Vlaams voor opdrukkenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:03 schreef Skazminko het volgende:
Wat is 'pomp'?
Je trekt 't jezelf gewoon teveel aanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:32 schreef BertV het volgende:
argh, ik kan er niet tegen. Mensen die mij gaan vertellen wat ik fout doe terwijl het geen trainer of trainingsmaatje is.
Noem het kinderachtig, maar vaak ( niet altijd) is het nog onterrecht mierengeneuk ook.
Wat bezielt die mensen, begin dan een gewoon gesprek oid?
Nah, het is gewoon de druppel. Als een trainer mij iets uitlegt heb ik er gewoon 2 extra willekeurig sportschoolbezoekers bij die gaan mee adviseren.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:02 schreef Frautie het volgende:
[..]
Je trekt 't jezelf gewoon teveel aan![]()
![]()
Vragen ze waarom je oefening doet zoals je 'm doet? Of beginnen ze gelijk te miepen dat je 'm verkeerd doet?![]()
Dude je hebt toch een auto, ik zou een andere sportschool opzoeken. Dumbels van 16kg die er mooi uitzienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:08 schreef ConQuestador het volgende:
Achja, laatst zei de sportschooleigenaresse ook tegen me : Niet zo ver zakken, dus ik zeg gewoon droog: Jawel, dit is nou wat ze noemen een fullsquat...
Ook heb ik te horen gekregen dat er voornamelijk geen zwaardere dumbbels komen dan 16 kilo![]()
De eigenaar was naar een of andere fitnessbeurs geweest en het setje van 18, 20 en 22 kilo kosten meer dan 1000 euro. Meneer heeft namelijk 1 van de duurdere merken uitgezocht omdat hij die mooier vindt
Paralel, hamstrings vallen nog wel mee, zijn voornamelijk die balonkuitenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:01 schreef LedZep het volgende:
Ivosnivo heeft zulke gruwelijk grote benen dat hij niet eens tot parallel komt, omdat z'n hams dan al bovenop de kuiten leunen. Only quarter-squats for this beast~!
ivo kijkt ook teveel www.adversus.nlquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:05 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Paralel, hamstrings vallen nog wel mee, zijn voornamelijk die balonkuiten
wat een metro-sitequote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:18 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ivo kijkt ook teveel www.adversus.nl![]()
ik wilde 'n 150 kg deadlift hebben, die is inmiddels gehaald.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:32 schreef LedZep het volgende:
Hierbij dus een oproep om je belabberde doelen van begin dit jaar te herhalen en te bekennen dat je gruwelijk gefaald hebt, òf toegeven dat je ze wél gehaald hebt, wat natuurlijk niets zegt over je prestaties maar enkel over die doelen zelf die veel te laag waren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |