jezelf quoten is hip!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:44 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik wilde 'n 150 kg deadlift hebben, die is inmiddels gehaald.
Ik wilde 'n 100kg fullsquat, die wordt zeker weten nog gehaald aangezien ik twee weken 3x 90kg deed, na al 'n fix aantal squats daarvoor. Verder wilde ik 100 kg bench, dit wordt 'm ff niet, aangezien ik benchen maar kut vind, en als gevolg 't max 1 x per 2 weken doeLaatst 1 x met moeite 90 kg gedaan, maar voordat ik die 10 erbij heb ben ik wel ruim 'n jaar verder
![]()
Daarnaast wil ik nog de 70 kg overhead pushen.(standing military press) Gaat 'm denk ik ook net niet worden, al gaat het wel lekker, laatst met 57.5 2x gedaan.
En nu we toch bezig zijn, ik wil eindelijk eens 'n paar nike air max classic op ebay kopen, en ook op ebay 'n paar RL polo's (geen big pony), aangezien ik al tegen beide meer dan 1 jaar loop aan te hikken...
Netjes man 150kg deadlift.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:44 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik wilde 'n 150 kg deadlift hebben, die is inmiddels gehaald.
Ik wilde 'n 100kg fullsquat, die wordt zeker weten nog gehaald aangezien ik twee weken 3x 90kg deed, na al 'n fix aantal squats daarvoor. Verder wilde ik 100 kg bench, dit wordt 'm ff niet, aangezien ik benchen maar kut vind, en als gevolg 't max 1 x per 2 weken doeLaatst 1 x met moeite 90 kg gedaan, maar voordat ik die 10 erbij heb ben ik wel ruim 'n jaar verder
![]()
Daarnaast wil ik nog de 70 kg overhead pushen. (standing military press) Gaat 'm denk ik ook net niet worden, al gaat het wel lekker, laatst met 57.5 2x gedaan.
En nu we toch bezig zijn, ik wil eindelijk eens 'n paar nike air max classic op ebay kopen, en ook op ebay 'n paar RL polo's (geen big pony), aangezien ik al tegen beide meer dan 1 jaar loop aan te hikken...
Er wordt op internet al genoeg gebrald.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:20 schreef J-Will het volgende:
Al met al stellen mijn gewichten nog niks voor maar als je ziet wat voor slappe zak ik eerst was is de progressie best okay vind ik zelf.
Ik lach alleen mensen uit die oefening belachelijk uitvoeren, of als ze aan de aas zitten ver voordat de natuurlijke groei er uit is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:04 schreef LedZep het volgende:
Daar ben ik het grondig mee eens, en om dat te onderstrepen quote ik een post van onze grote vriend "Adema":
"Kan mij het een ene zak boeien of iemand met empty bar squats helemaal kapot aan het gaan is; dat hij kapot gaat betekent dat hij keihard aan het werk is - het enige wat dan op zijn plaats is, is respect. In plaats van hard lachen zou je op een behulpzame manier de desbetreffende persoon op weg kunnen helpen, gezien het feit dat zijn harde werken getuigt van inzet en karakter.
Als je er plezier in hebt om hardwerkende beginners uit te lachen heb je hoogstwaarschijnlijk een zelfvertrouwensprobleem, en pas je perfect in het plaatje van asociale domme bodybuilder.
Ik zie hier dus heel tough-ass commentaren van enkele gymhelden, die echter hoogstwaarschijnlijk nog geen 300 - laat staan 150 - op fatsoenlijke diepte kunnen squatten.
Zien jullie hem?
[afbeelding]
Daarbij zal ik jullie even van het verheven voetstuk halen: je stelt zelf ook nog geen reet voor."
In dit topic: http://forum.dutchbodybui(...)-op-gebied-bb-81663/
Het gaat niet om je prestaties of resultaten, maar om je inzet
Dus als je met MrJ gaat trainen lach je hem eerst even een half uur uit?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:04 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik lach alleen mensen uit die oefening belachelijk uitvoeren, of als ze aan de aas zitten ver voordat de natuurlijke groei er uit is.
Denk niet wat we nog een keer samen gaan trainenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:06 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dus als je met MrJ gaat trainen lach je hem eerst even een half uur uit?![]()
![]()
Wanneer ga je dan ricthing het Noorden verhuizen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:09 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Denk niet wat we nog een keer samen gaan trainen![]()
Heb me huis daar verkocht, zit nu te twijfelen om hier wat te gaan fixen of toch in de stad Groningen. Zit zolang nog steeds in de onderhuur in Osdorpquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:25 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wanneer ga je dan ricthing het Noorden verhuizen?
was het nou gisteren of vandaag?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:46 schreef Mr.J het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/ivosnivo-jarig-83297/
Gisteren maar ik vier me verjaardag vanavond samen met Dj Outblast in de Hemkade (alleen weet bijna niemand dit).quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
was het nou gisteren of vandaag?
Anyway, is het goed als ik hier feliciteer?
feli
ik train ook al 10 jaarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:11 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Gisteren maar ik vier me verjaardag vanavond samen met Dj Outblast in de Hemkade (alleen weet bijna niemand dit).
Reken dat ik vanaf me 15e train, dus ik heb er nu 10 jaar opzitten
Volgens mij bevriezen je spieren bij die temperatuur dus dat klopt wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:11 schreef LedZep het volgende:
Pfoe van trainen krijg ik bijna nooit spierpijn, maar van 1,5 uur bij -18 graden werken wel![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |