quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:33 schreef StefanP het volgende:
Zijn er nog mensen die trots zijn om Nederlander te zijn?
Dat soort beledigingen hoef ik dus echt niet te pikken.
Wat heeft mijn moderatorschap nu weer mee te maken?quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:49 schreef StefanP het volgende:
Ach, jij plaatst net zulke trieste posts dus van jou verwacht ik al helemaal niets. Je moest je doodschamen en eens een voorbeeld nemen aan bijvoorbeeld Sidekick en Cozmic die wel snappen wat de verantwoordelijkheid van dat blauwe in je naam betekent.
checkquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:31 schreef gelly het volgende:
racisme :
Zijn er nog mensen die trots zijn om Nederlander te zijn?
er is nog wel meer aan te merken op dat topic....quote:Op zondag 26 november 2006 19:03 schreef StefanP het volgende:
Onzin. Waar zegt hij dat hij een hekel heeft aan Turken, dat Marokkanen stinken en dat Antillianen dom zijn? Of mag je nu ook al niet meer zeggen dat je niet trots op Nederland bent omdat er veel te veel allochtonen wonen. Zwaar racistisch inderdaad... bah, dat vingertje.
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
HEILIGSCHENNIS!!!!
Dominique Weesie werd flink voor lul gezet en hij maar zeggen: "Ja maar dat filmpje van de ADO keeper werd ook door anderen gehost en nu is iedereen boos op geenstijlquote:Op woensdag 29 november 2006 21:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
Nou nee hoor, sinds ik GS van de week op tv zag, is voor mij het hele stoere imago van GS in een keer volledig naar de klote..
Dat filmpje, hoe geil ookhoort gewoon daar waar ik naar toe verwijs
als ik hem neukseks en feauteaufuck hoor zeggen, geloof ik er geen fuck van.....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dominique Weesie werd flink voor lul gezet en hij maar zeggen: "Ja maar dat filmpje van de ADO keeper werd ook door anderen gehost en nu is iedereen boos op geenstijl" mwhehehe
klopt, ik heb het topic op slot gegooid. Ik kan ze alsnog wel weghalen hoor, geen probleemquote:
klopt, ik heb het ook direct verwijderdquote:Op woensdag 29 november 2006 22:41 schreef gelly het volgende:
Nou ja, als je het laat staan kunnen andere users denken dat het toelaatbaar gedrag op Fok! is. Dank u.
Als jij denkt dat het een toppertje gaat wordenquote:Op donderdag 30 november 2006 10:14 schreef Echo99 het volgende:
Heatwave. schopje naar ONZ dan?
Hoop doet levenquote:Op donderdag 30 november 2006 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als jij denkt dat het een toppertje gaat worden.
heel erg veel plezier dan.
Waarschijnlijk omdat je geen idee van grammatica hebt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:37 schreef -Angelus- het volgende:
Waarom is dit topic dicht Wat betekend het blank zijn voor jouw?
Lief hè!quote:Op maandag 4 december 2006 18:16 schreef Burakius het volgende:
...
Ik had er al een post onder gezetquote:Op woensdag 6 december 2006 20:31 schreef Jordy-B het volgende:
tv-shows + cartoons
'k kan me niet voorstellen dat die user achter die sites zit...
Kon je 'm niet gewoon doorverwijzen naar het funny links/clips/etc.-topic in onzin?
Surequote:Op donderdag 7 december 2006 14:21 schreef Sylvana het volgende:
Huisgenotenverhalentopic
Daar is in SES al een topic over waar ik ze naar toe verwezen heb, dus deze kan wel dicht dan denk ik?
Ach..... alsjeblieft? Het is net leuk aan het wordenquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:54 schreef HeatWave het volgende:
klaar met flamen?
Is alweer openquote:Op maandag 11 december 2006 16:31 schreef Megumi het volgende:
Kan dit topic weer opn na wat maatregelen wellicht zoals schonen.
Turken op FOK! #30 Merhaba kardesler!
Laat het nog even aan buzzer over die hem gesloten heeft. Mocht het lang duren kijk ik ook nog wel evenquote:Op maandag 11 december 2006 16:55 schreef A_L_N_F het volgende:
gaat deze nog open of later maar weer is openen (misschien meer voor politiek?)
Het turkse meisje dat me liet denken...
sorry, ik was het hele topic vergeten. Hij is opgeschoond en weer openquote:Op maandag 11 december 2006 16:55 schreef A_L_N_F het volgende:
gaat deze nog open of later maar weer is openen (misschien meer voor politiek?)
Het turkse meisje dat me liet denken...
quote:Op maandag 11 december 2006 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is alweer open.
Triggershot heeft veto Fiatgekregen om te gastmodden daar als vaste poster.
linkse rat.quote:Ja: DIty topic gaat dicht
Nee: Dit topic gaat niet meer open
pardonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |