abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 december 2006 @ 23:29:14 #1
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44210446
Aangezien er vast wel een aantal studenten op Fok zitten die op kamers wonen hebben ze vast wel wat verhalen over hun huisgenoten.

Ik heb niet erg veel te klagen over mijn huisgenoot, hij is redelijk netjes en maakt weinig lawaai. Wel heeft hij altijd de gewoonte na het uitgaan om half 5 's ochtends eieren te bakken met z'n vrienden, en soms valt daar niet doorheen te slapen.

Ook is mijn kamer naast de badkamer en altijd als z'n vriendin op bezoek komt staan ze samen minstens een half uur weet ik wat te doen onder de douche terwijl ik ernaast probeer te werken.

En een keer moest ik redelijk vroeg op om naar college te gaan en mijn huisgenoot verwachtte waarschijnlijk niet dat ik wakker was dus toen ik naar het toilet wilde had hij de deur niet afgesloten en zat daar te schijten ofzo, ik heb me toen maar omgedraaid en ben nog even in bed blijven liggen.
pi_44211064
Oh dit moet wel een mooi topic worden, tijdelijke tvp komen nog weleens toevoegingen. Al heb ik wel "brave" huisgenoten, denk dat hun verhalen over mij erger zijn.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_44211217
Ik heb geen huisgenoten .
pi_44211831
ik heb er 4:
mn buurvrouw (19 lentes jong, erg leuk spontaan, aantrekkelijk maar helaas niet single) is er niet echt veel, die gaat nog elk weekend van vrijdagochtend tot maandag naar huis... valt weinig over te zeggen alleen hoor k t wel als zij dr wastafel gebruikt, we zitten op de zelfde afvoer -> gaat gorgelen

mijn ene onderbuurman zegmaar is er ook mega weinig, ook zo'n betje van vrijdag tot maandag naar huis, verder niet veel over te zeggen (behalve dat k hem met mn ex es in de gang tegen kwam toen hij ging douchen, zegt ze "goh die ziet er goed uit" )

mn andere onderbuurman is wel wat minder, hij is belgisch (op zich niet erg) maar rookt nogal veel wiet, laat overal het licht branden, zet al zn vuile vaat op t aanrecht in de keuken en duurt wel ff voordat ie afwast, haalt (volgens mij) zn haren niet uit t doucheputje. maar is verder wel erg aardig

mn laatste huisgenote woont op de 1e verdieping (ik op de 3e), ergens achterin. van haar hoor ik ook erg weinig, al is ze wel erg aardig en ken k dr nog van de middelbare. ze doet ook veel met een studentenvereniging hier.

en allemaal niet echt van die uitgaanstypes helaas...
en ik vraag vaak of ze last van me hebben, aangezien ik tot half 2 ofzo zit te computeren met muziek op en als ik echt last heb van iemand ga ik er gewoon ff naartoe hoor morgen/moeten ze ook bij mij doen

[ Bericht 15% gewijzigd door DropjesLover op 07-12-2006 01:22:09 ]
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_44211938
Ik kom regelmatig bij mn vriendin langs, geregeld 's nachts en dan vind ik het altijd leuk om die bel keilang in te drukken. Kwam ik laatste haar huisgenote tegen, of ik iets minder met die bel wilde spelen, was namelijk door het hele huis te horen en zij werd er een keer om 5u wakker van wel aardig meisje verder hoor.

mijn huisgenoten zijn (waren eigenlijk) ook wel relax, had nooit last van ze. meestal was ik degene die ;s morgens vroeg stampend binnen kwam strompelen rest waren niet zo uitgaanstypes
  donderdag 7 december 2006 @ 00:40:36 #6
95843 mesang
The future is.... mine ;)
pi_44212158
Hehe, mijn huisgenoten zijn wel chill opzich, maar kunnen ook verdomd lastig zijn

Keertje na het uitgaan, lag er rond 4:30 in en moest om 9:30 op school eindgesprek...

Vervolgens komen huisgenoten thuis rond 6:00 en gaan ze in de kamer naast mij, muziek op z;n hardst en stampen maar! Lekker wakkerworden en blijven....
Jaaa!
  donderdag 7 december 2006 @ 12:16:27 #7
109106 umberrella
verraden door mijn illusies
pi_44219100
tvp :p
I’ve had enough
Gonna stand up straight
And rebuild my life
Well you gotta have faith
pi_44222745
Hier is in SES al een heel mooi topic over