ik heb er 4:
mn buurvrouw (19 lentes jong, erg leuk spontaan, aantrekkelijk maar helaas niet single) is er niet echt veel, die gaat nog elk weekend van vrijdagochtend tot maandag naar huis... valt weinig over te zeggen alleen hoor k t wel als zij dr wastafel gebruikt, we zitten op de zelfde afvoer -> gaat gorgelen
mijn ene onderbuurman zegmaar is er ook mega weinig, ook zo'n betje van vrijdag tot maandag naar huis, verder niet veel over te zeggen (behalve dat k hem met mn ex es in de gang tegen kwam toen hij ging douchen, zegt ze "goh die ziet er goed uit"
![]()
)
mn andere onderbuurman is wel wat minder, hij is belgisch (op zich niet erg) maar rookt nogal veel wiet, laat overal het licht branden, zet al zn vuile vaat op t aanrecht in de keuken en duurt wel ff voordat ie afwast, haalt (volgens mij) zn haren niet uit t doucheputje. maar is verder wel erg aardig
mn laatste huisgenote woont op de 1e verdieping (ik op de 3e), ergens achterin. van haar hoor ik ook erg weinig, al is ze wel erg aardig en ken k dr nog van de middelbare. ze doet ook veel met een studentenvereniging hier.
en allemaal niet echt van die uitgaanstypes helaas...
en ik vraag vaak of ze last van me hebben, aangezien ik tot half 2 ofzo zit te computeren met muziek op
![]()
en als ik echt last heb van iemand ga ik er gewoon ff naartoe hoor
![]()
morgen/moeten ze ook bij mij doen
[ Bericht 15% gewijzigd door DropjesLover op 07-12-2006 01:22:09 ]