quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:25 schreef PH52 het volgende:
Het zal echt heel lang duren voor ik hier nog een keer FB geef, stelletje fucking dictators.
Jezus Christus, snappen jullie echt niet dat je op deze manier heel BB verziekt ? Doe us normaal, en dat alles onder het mom van 'de modjes doen dit in hun vrije tijd, we moeten blij zijn dat ze het doen'.
Rot toch op, hou je consequent aan depolicy , klaar.
En als het voore jullie teveel werk is, dan maak je mij maar mod, desnoods doe ik het in mn eentje.
Driewerf![]()
Jaaa, laten we een nieuwe stijl feedbacktopic gaan verbaggeren met terugvindposts.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:01 schreef flugeltje het volgende:
teeveepee
Dat kan je de users niet aandoen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:39 schreef teamlead het volgende:
Ow, en als jij mod wordt, mag je het idd in je eentje doen
Jongen, dat probeer ik je nou al twee jaar duidelijk te maken, dat is precies wat we (ik) probeer te doen, op een constructieve manier uitleggen dat het niet werkt zoals het nu gaat, maar laat maar, wij begrijpen elkaar toch nooit, wij hebben duidelijk een communicatieprobleem.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:39 schreef teamlead het volgende:
[..]hoe negatief geformuleerd ook: tis feedback
Is het ooit bij je opgekomen dat ook users een verantwoordelijkheid hebben als het gaat over hoe het forum draait? Het is heel gemakkelijk om naar mods te wijzen bij alles wat je niet bevalt natuurlijk maar zo simpel ligt het helaas niet.
We houden ons consequent aan de policy. Als users die policy niet aantstaat: tjsa.. kan gebeure, maar het ligt niet in onze macht om die te wijzigen (als we dat al zouden willen)
Ow, en als jij mod wordt, mag je het idd in je eentje doen
Ik ga er nog vanuit dat jij inderdaad probeert op een constructieve manier mee te denken. Je formulering neem ik dan maar op de koop toe. Maar heb je ook de overige posts in de FB-topics gelezen? Het grootste deel van de posts (voor zover het geen hersenloze SC betreft) is gezuig en gezeur. Naar ons, naar mede-users, naar FA's etc. Weinig constructief dus.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:10 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jongen, dat probeer ik je nou al twee jaar duidelijk te maken, dat is precies wat we (ik) probeer te doen, op een constructieve manier uitleggen dat het niet werkt zoals het nu gaat, maar laat maar, wij begrijpen elkaar toch nooit, wij hebben duidelijk een communicatieprobleem.
quote:Als jullie je aan de policy zouden houden dan verwijderen jullie het gebagger a la minuut, als je dat in het begin uitvoert heb je na verloop van tijd geen centje pijn meer. Maar dat doen jullie niet, neem als voorbeeld het posten van versabommie, die gooit werkelijk alles hier neer, zonder probleem. Had ik allang 90% van verwijderd, alleen om de zaak schoon te houden. Het stimuleert nl ook andere users om te gaan baggeren.
En again: dat geldt ook voor users. Komop zeg, tis toch zeker geen kleuterforum?quote:Er is niks mis met de policy, het gaat erom dat je hem consequent toepast, dat is het probleem.
quote:Ik heb mijn klachten neergelegd bij de baas, kijken wie er gelijk krijgt.
quote:Ohja, en als mij binnenkort wederom het zwijgen wordt opgelegd, nu alvast de groetjes.
Ik had ff de hoop dat het beter zou gaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:29 schreef teamlead het volgende:
Overigens ben ik het niet met je conclusie eens dat het niet werkt zoals het nu gaat.
[..]
[..]
Ik denk van nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:43 schreef arneaux het volgende:
Newby-modjes die gezag willen afdwingen ipv verdienen
En ik denk dat de mods dit topic ook wel willen doorspitten.
Kun je niet tegen opbouwende kritiek?quote:
donequote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:14 schreef PC eend het volgende:
[BB WHUM # 0001] Waardeer hier uw mod
Kan deze dicht, is pure feedback en kan dus hier![]()
wel hoor, maar ik zie a) weinig opbouwends en b)weinig nieuwsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kun je niet tegen opbouwende kritiek?
en donequote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:41 schreef PH52 het volgende:
Het Grote BB Associatiespel #10
en deze was, ondanks het vele werk geheel belangeloos door mij verricht, te laat en kan eveneens in de prullenbak.
Ah. Je illustreert mijn samenvatting in deel 2 mooi.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
wel hoor, maar ik zie a) weinig opbouwends en b)weinig nieuws
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:21 schreef teamlead het volgende:
Dit topic is bedoeld om feedback te geven over zaken die binnen BB6 spelen.Géén off-topic SC geneuzel; wordt toch verwijderd Bans worden niet besproken; live with it Geen discussies uit de oude doos, we weten het nu wel en jullie dus ook ook "subtiel" gezuig is irritant. De kans op een antwoord op een vraag is kleiner dan in de oude stijl ( vermoed ik )
Mooi, kan deze kloon de prullenbak in en kun je weer met je eigen account verder.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:49 schreef scanmanfan het volgende:
Ik denk ook niet dat deel 2 van dit topic er ooit komt i.v.m. een te laag aantal posts nieuwe stijl nu + na afgelopen nacht .
Heb ik toch nog een beetje bijgedragen aan het verlagen van de druk van de FB-ketel en alles wat daaruit is voortgevloeid ., hoewel ,,,,,, we zijn nog niet aan het eind van BB6 .......... kan nog een hoop gebeuren .
![]()
er zijn maar 3 mods op dit subforum: Day, flugel en ikzelf. De overige mods in dat topic posten daar gewoon als userquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:33 schreef dracula100 het volgende:
Teamleaddinges wat ik inhoudelijk probeer aan te geven is dat jij een discussie begint, zelf zo sportief bent om feedbak alhoewel negeatief netjes te beantwoorden en er dan andere moderators zich geroepen voelen zich te mengen in een op zich goede discussie.
Kik voor de gein eens naar de overspannen reakties in het topic over scan er zat opeens een heel nest modjes.
Ik vrees dat dat nu weer gaat gebeuren. dus spreek onderling eens iets af hierover.
Dat bedoel ik, dit forum is er voor de usersquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
er zijn maar 3 mods op dit subforum: Day, flugel en ikzelf. De overige mods in dat topic posten daar gewoon als user
Wijs dan eens aan waar de mods topics 'volkotsen'?? Wat een onzin.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:46 schreef dracula100 het volgende:
Kijk eens op scanman tieteehhh#5 en vraag nog eens wat er mis is ?
Alleen kijken he !!
Een nieuwe forumuser die nu al door heeft dat het merendeel van de topics volgekotst wordt door moderators, nee dan zijn jullie goed bezig.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:46 schreef dracula100 het volgende:
Kijk eens op scanman tieteehhh#5 en vraag nog eens wat er mis is ?
Alleen kijken he !!
Een nieuwe forumuser die nu al door heeft dat het merendeel van de topics volgekotst wordt door moderators, nee dan zijn jullie goed bezig.
euh...quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:21 schreef teamlead het volgende:
Dit topic is bedoeld om feedback te geven over zaken die binnen BB6 spelen.Géén off-topic SC geneuzel; wordt toch verwijderd
Jij hier?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:54 schreef Havoc het volgende:
Hoi.
tssss. neem ik het een keer voor jullie op is het weer niet goedquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:20 schreef Havoc het volgende:
[..]
tssss. neem ik het een keer voor jullie op is het weer niet goed.
Even ontopic, mensen mogen geluk hebben dat ze hier nog zo veel mogen. Ik had er al eerder met de botte bijl ingehakt en heel wat meer bans aangevraagd. Jullie doen het goed.
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:20 schreef Havoc het volgende:
[..]
Even ontopic, mensen mogen geluk hebben dat ze hier nog zo veel mogen. Ik had er al eerder met de botte bijl ingehakt en heel wat meer bans aangevraagd. Jullie doen het goed.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:20 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, ze heeft me gebannedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wijs dan eens aan waar de mods topics 'volkotsen'?? Wat een onzin.![]()
Hoewel ik dit jaar meer lurk dan post ben ik het met die ouwe tiran eens.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:20 schreef Havoc het volgende:
Ik niet en dat mag dan ook wel gezegd worden?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:54 schreef APK het volgende:
[..]
Hoewel ik dit jaar meer lurk dan post ben ik het met die ouwe tiran eens.![]()
Ik ben het er ook niet mee eens dat veel bans uitdelen zo geweldig is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik niet en dat mag dan ook wel gezegd worden?
kep denk ik die hele grote aanval gemistquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens dat veel bans uitdelen zo geweldig is.
Daar wordt het niet gezelliger van. Ook niet op den duur. Als je ál te hard optreedt, gaan mensen wraak nemen, lopen kloten met kloons etc.. dat wil je ook niet en past ook niet bij dit subforum.
Wél hadden de mods misschien nét wat eerder -zeg maar toen de laatste 'Grote Aanval' begon- kunnen zeggen: wie er nú nog zijn vervelende zeiksmoel opentrekt om te gaan ouweteringhoeren over SC/COS, die kan per direct oprotten (of soortgelijke bewoordingen, enfin de details hieromtrent kunnen wel aan Day overgelaten worden).
Dat heeft ze gezegd, dat was de basis van die hele aanval.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens dat veel bans uitdelen zo geweldig is.
Daar wordt het niet gezelliger van. Ook niet op den duur. Als je ál te hard optreedt, gaan mensen wraak nemen, lopen kloten met kloons etc.. dat wil je ook niet en past ook niet bij dit subforum.
Wél hadden de mods misschien nét wat eerder -zeg maar toen de laatste 'Grote Aanval' begon- kunnen zeggen: wie er nú nog zijn vervelende zeiksmoel opentrekt om te gaan ouweteringhoeren over SC/COS, die kan per direct oprotten (of soortgelijke bewoordingen, enfin de details hieromtrent kunnen wel aan Day overgelaten worden).
Ik ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:54 schreef APK het volgende:
[..]
Hoewel ik dit jaar meer lurk dan post ben ik het met die ouwe tiran eens.![]()
Ik denk eerder dat je eroverheen geluld hebt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep denk ik die hele grote aanval gemist
Zie NWSquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep denk ik die hele grote aanval gemist
Sorry hoor, maar iedereen vindt dat nieuwe beleid kennelijk zo goed, dan moet je ook consequent alles weg blijven halen, hij weet dondersgoed wat die aanval was, hij heeft er middenin lopen posten en is subtiel aan het zuigen.quote:
Bedankt, deze newbie zit heel dat nws door te spitten maar nix heur!quote:
Klaag me aanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar iedereen vindt dat nieuwe beleid kennelijk zo goed, dan moet je ook consequent alles weg blijven halen, hij weet dondersgoed wat die aanval was, hij heeft er middenin lopen posten en is subtiel aan het zuigen.
Zie OP.
Jij doet trouwens nu ook aan SC![]()
Jij blijft maar zuigenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bedankt, deze newbie zit heel dat nws door te spitten maar nix heur!![]()
Ontopic: Ga zo door mods!![]()
Dat heb ik de afgelopen weken een aantal keer voorbij zien komen hoor.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:45 schreef Gert het volgende:
Wél hadden de mods misschien nét wat eerder -zeg maar toen de laatste 'Grote Aanval' begon- kunnen zeggen: wie er nú nog zijn vervelende zeiksmoel opentrekt om te gaan ouweteringhoeren over SC/COS, die kan per direct oprotten
Zet het in je sig, maak een statement, dan hoef je het hier niet steeds te vermelden.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ontopic: ik ben het er nog steeds niet mee eens
Fijn, staat genoteerd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:21 schreef PC eend het volgende:
Ontopic: ik ben het er nog steeds niet mee eens
Probleem is dat ze vanaf dag 1 hun beleid hadden moeten duidelijk maken. Gewoon meteen laten zien op welke manier ze het forum willen hebben en dat beleid ook meteen strak handhaven. Als iedereen er dan aan gewend is kunnen de teugels wat losser.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen weken een aantal keer voorbij zien komen hoor.
Dat is dus gebeurd, alleen is dat beleid dus vanaf dag 1 bediscussieertquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:47 schreef Havoc het volgende:
[..]
Probleem is dat ze vanaf dag 1 hun beleid hadden moeten duidelijk maken. Gewoon meteen laten zien op welke manier ze het forum willen hebben en dat beleid ook meteen strak handhaven. Als iedereen er dan aan gewend is kunnen de teugels wat losser.
OMG ik zeg toch dat ik het daar nou juist NIET mee eens ben, maar zo staat het wel in de OP en aan het begin van dit topic werd dat zeer strict genomen en opeens meldt iedereen zich dat ie het ermee eens is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klaag me aan
En komop PC, consequent weg blijven halen
Dat zou ook voor mods moeten geldenquote:Hallo, FOK
Als iedereeen nou gewoon minder miept gaat het al stukken beter
Sja, kwestie van poot stijfhouden hebben jullie wel laten zien. Maar misschien af en toe de daad wat kracht bijzetten door toch iets vaker een waarschuwing te geven en dan ook consequent laten volgen van een ban als het zich herhaalt. Maar goed, dat is het verleden. Nu gewoon inderdaad weer doorgaan maar ik zou toch overwegen iets minder coulant te zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus gebeurd, alleen is dat beleid dus vanaf dag 1 bediscussieerd
Mag ik er even op wijzen dat ik alleen maar reageer, en niets zelf uitlokquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:45 schreef Havoc het volgende:
[..]
Fijn, staat genoteerd.
Kun je nu ook nog de volwassenheid opbrengen om dan maar gewoon verder te posten zonder telkens te laten merken dat je het er niet mee eens bent?
De mods bepalen de regels, niet de users. Einde discussie.
Dat is ook gedaan hoor. Er is direct pittig gemodereerd om de COS schoon van te veel gewauwel te houden, en is direct pittig gemodereerd om de SC vrij te houden van streamcommentaren. Tot op de dag van vandaag lukt dat redelijk, al gaat het uiteraard weleens mis.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:47 schreef Havoc het volgende:
[..]
Probleem is dat ze vanaf dag 1 hun beleid hadden moeten duidelijk maken. Gewoon meteen laten zien op welke manier ze het forum willen hebben en dat beleid ook meteen strak handhaven. Als iedereen er dan aan gewend is kunnen de teugels wat losser.
Dit bepaal jij niet vriend, jij begint tegen mijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:52 schreef Havoc het volgende:
Enne zullen we het hier bij laten dan en weer FB gebruiken waar het voor bedoeld is?
PC-Eend ophoeren nu, tis klaar.
Kusjekroel, prettyplease?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet vriend, jij begint tegen mij![]()
En dat is weldegelijk feedback.
Ga ik effe doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:42 schreef Prospera het volgende:
yo brothers of sister, kunnen jullie rode pijltjes maken voor donderdag?
Ik kan het niet laten, want heb het idee dat je mij verkeerd begrijpt dus zal nog een keer uitleggen wat ik bedoel en hoewel ik het bijna allemaal al gezegd heb, blijft het gewoon feedback.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kusjekroel, prettyplease?
* met ogen knippert enzoot*
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:24 schreef PC eend het volgende:
Ik kan het niet laten, want heb het idee dat je mij verkeerd begrijpt dus zal nog een keer uitleggen wat ik bedoel en hoewel ik het bijna allemaal al gezegd heb, blijft het gewoon feedback.
Volgens mij hebben ze juist gered wat er te redden valt in de COS. Dat was al lang een SC à la BB5 geweest als de modjes daar niet regelmatig bovenop hadden gezeten.quote:Ik snap wel dat het modden niet makkelijk is, maar ze maken het zichzelf zo alleen maar moeilijk door halsstarrig en krampachtig aan het vooraf bepaalde beleid te willen vasthouden.
Hoeft ook geen smeekbede te zijn toch? Een mailtje naar Yvonne met "Yo bitch, laat me weer op FOK!" voldoet vast ook wel in dit geval.quote:Ga dan nu niet klagen dat je het vertikt om een smeekbede te moeten doen om jezelf unbanned te krijgen want dat zou een beetje inkonsekwent zijn toch ?
dat is niet alleen off topic...dat is volledig off forumquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:25 schreef Loedertje het volgende:
Heeft iemand een link naar het v-o-l forum?
hierquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:25 schreef Loedertje het volgende:
Heeft iemand een link naar het v-o-l forum?
Niet zo op de teentjes getraptquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:49 schreef Loedertje het volgende:
Dank je Manu82
En versabommie, het is FB aangezien ik een algemene vraag had en er geen topicje voor wil aanmaken en het met de search niet meer kon vinden
Ik zeg dit tegen yvonne omdat ik denk, naar aanleiding van haar posts naar mij, dat yvonne mij verkeerd begrijpt en het daarom nog maar een keer uitleg, ik zeg er nota bene zelf bij dat ik het allemaal al gezegd heb.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee eend, als iemand het verkeerd begrijpt ben jij het wel, en je hebt het al 100 keer gezegd.
En dat is nou (uiteraard weer volgens mij) waar de fout steeds weer gemaakt wordt, er word steeds maar weer gezegd dat we niet terug moeten naar de BB5 situatie, en ipv dat er nu maar een paar mensen zijn die het met de huidige gang van zaken niet eens zijn, durf ik te beweren dat het juist maar een paar mensen (maar wel met veel crediet bij de crew, ik noem een APK, Gert, versabommie en jijzelf) zijn die roepen dat we niet terug moeten naar de bb5 situatie, maar het zijn juist deze mensen die minder recht van spreken hebben, daar ze dit jaar (behalve versabommie) weinig op dit forum en al helemaal weinig in de cos (waar de hele discussie omdraait) te vinden zijn.quote:Volgens mij hebben ze juist gered wat er te redden valt in de COS. Dat was al lang een SC à la BB5 geweest als de modjes daar niet regelmatig bovenop hadden gezeten.
En echt, anders begin je nog even over "halsstarrig en krampachtig".
Dat ik minder post wil niet zeggen dat ik niet mee lees.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:23 schreef PC eend het volgende:
durf ik te beweren dat het juist maar een paar mensen (maar wel met veel crediet bij de crew, ik noem een APK, Gert, versabommie en jijzelf) zijn die roepen dat we niet terug moeten naar de bb5 situatie, maar het zijn juist deze mensen die minder recht van spreken hebben, daar ze dit jaar (behalve versabommie) weinig op dit forum en al helemaal weinig in de cos (waar de hele discussie omdraait) te vinden zijn.
Net als vorige keer zal ik het complete inhoudelijke deel van je post overslaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:23 schreef PC eend het volgende:
<snip>
Niet het feit dat bovenstaande personen dat vinden doet ter zake, maar het feit dat de mods dit vinden en dat we hier al UITTENTREURE over gediscuzeurd hebben. Prachtig hoor, dat 'ongoing process' van jou, maar je kunt moeilijk elke week een opinipeiling gaan houden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:23 schreef PC eend het volgende:
juist maar een paar mensen (maar wel met veel crediet bij de crew, ik noem een APK, Gert, versabommie en jijzelf) zijn die roepen dat we niet terug moeten naar de bb5 situatie
Irrelevant. Dat domme geouwehoer over vriendjespolitiek de hele tijd. En nou moet ik m'n bek ook nog eens houden omdat ik 'slechts' 2000 keer gepost heb in BB in plaats van de normale 4000 rond deze periode? Hij is weer fraai.quote:maar het zijn juist deze mensen die minder recht van spreken hebben, daar ze dit jaar (behalve versabommie) weinig op dit forum en al helemaal weinig in de cos (waar de hele discussie omdraait) te vinden zijn.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:18 schreef yvonne het volgende:
En dan nu een dikke vette
Ja, de modjes zijn kut, BB6 zuigt, jullie worden niet begrepen, we zijn machtsgeile idioten,
allemaal prima,
maar het is op een gegeven moment klaar,
en dat moment is NU gekomen.
Het is niet de bedoeling dat het hier een slowchat wordtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |