quote:
Ik kan het niet laten, want heb het idee dat je mij verkeerd begrijpt dus zal nog een keer uitleggen wat ik bedoel en hoewel ik het bijna allemaal al gezegd heb, blijft het gewoon feedback.
Het valt allemaal terug te brengen op de offtopic discussie, waar veel users het niet mee eens zijn maar de mods blijven maar tegen de stroom in modden en krijgen het steeds lastiger.
Er vallen een paar (in mijn ogen onterechte) bans waaronder een ex BB!! bewoner en de nummer 1!!! poster en zeer dragende kracht voor het forum (ken je users), daar komt weer kritiek op en mods laten zich even niet zien in FB en als er zich 1 meldt breekt er een relletje uit en FB wordt zelfs tijdelijk helemaal gesloten.
En ze blijven maar roepen dat het beleid werkt, terwijl iedereen, zelfs de mods en ook mensen die ze in hun beleid zeggen te steunen zeggen op hun tenen te moeten lopen.
En als je daar dan wat van zegt kijken ze je verontwaardigd aan en zeggen dat het maar een paar users zijn die het er niet mee eens zijn en constant zitten te zuigen.
Loop de scanman en aanverwante topics maar na, het zijn niet maar een paar users die het er niet mee eens zijn dat mag nou toch wel duidelijk zijn.
Maar voorlopig is de tendens geloof ik dat het nog strenger moet, dit is niet de weg denk ik.... Ik bedoel het komt allemaal zo krampachtig over, de mods hebben het ff gehad, zelfs een admin heeft er ff genoeg van en veel users vinden het volgens mij ook steeds minder leuk worden en dat strenge offtopic beleid is nu ook al doorgerdongen tot de FB (weer een leuk topic waar de gein uitgehaald wordt) ...
Er waren tijden dat ik flugel 'trots' zag vertellen dat de BB FB vrij berucht was.
Maar omdat er maar tegen de users in blijft worden gegaan, krijgen ze het moeilijk en willen opeens de FB (en het gedol) beperken.
TL zegt nog iets over een dat het geen kleuterforum is oid maar loopt ondertussen in FB aan het handje van yvonne en ex BB crew (en dan nog blijkt zelfs dan al meteen weer dat de regels niet werken).
Ik word vaak bestempelt als zuiger maar ik zit niet doelbewust te zuigen tegen de mods, maar wil wel graag duidelijk maken dat het zo in mijn ogen niet lekker loopt (en ik sta daar zeker niet alleen in).
Ik snap dat je het nooit iedereen naar zijn zin kan maken, maar mods moeten nooit tegen het gros van de users ingaan.
Ook word me vaak verteld dat ik ze moet ontzien omdat ik blij moet zijn dat ze hun vrije tijd daarvoor beschikbaar stellen en zonder mods geen goedlopend forum.
Op mijn beurt zou ik dan willen zeggen dat users dit forum ook in hun vrije tijd vullen en zonder users al helemaal geen forum.
De mods zijn er voor de users en niet andersom.
Ik snap wel dat het modden niet makkelijk is, maar ze maken het zichzelf zo alleen maar moeilijk door halsstarrig en krampachtig aan het vooraf bepaalde beleid te willen vasthouden.