Ik kan het niet laten, want heb het idee dat je mij verkeerd begrijpt dus zal nog een keer uitleggen wat ik bedoel en hoewel ik het bijna allemaal al gezegd heb, blijft het gewoon feedback.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kusjekroel, prettyplease?
* met ogen knippert enzoot*
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:24 schreef PC eend het volgende:
Ik kan het niet laten, want heb het idee dat je mij verkeerd begrijpt dus zal nog een keer uitleggen wat ik bedoel en hoewel ik het bijna allemaal al gezegd heb, blijft het gewoon feedback.
Volgens mij hebben ze juist gered wat er te redden valt in de COS. Dat was al lang een SC à la BB5 geweest als de modjes daar niet regelmatig bovenop hadden gezeten.quote:Ik snap wel dat het modden niet makkelijk is, maar ze maken het zichzelf zo alleen maar moeilijk door halsstarrig en krampachtig aan het vooraf bepaalde beleid te willen vasthouden.
Hoeft ook geen smeekbede te zijn toch? Een mailtje naar Yvonne met "Yo bitch, laat me weer op FOK!" voldoet vast ook wel in dit geval.quote:Ga dan nu niet klagen dat je het vertikt om een smeekbede te moeten doen om jezelf unbanned te krijgen want dat zou een beetje inkonsekwent zijn toch ?
dat is niet alleen off topic...dat is volledig off forumquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:25 schreef Loedertje het volgende:
Heeft iemand een link naar het v-o-l forum?
hierquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:25 schreef Loedertje het volgende:
Heeft iemand een link naar het v-o-l forum?
Niet zo op de teentjes getraptquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:49 schreef Loedertje het volgende:
Dank je Manu82
En versabommie, het is FB aangezien ik een algemene vraag had en er geen topicje voor wil aanmaken en het met de search niet meer kon vinden
Ik zeg dit tegen yvonne omdat ik denk, naar aanleiding van haar posts naar mij, dat yvonne mij verkeerd begrijpt en het daarom nog maar een keer uitleg, ik zeg er nota bene zelf bij dat ik het allemaal al gezegd heb.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee eend, als iemand het verkeerd begrijpt ben jij het wel, en je hebt het al 100 keer gezegd.
En dat is nou (uiteraard weer volgens mij) waar de fout steeds weer gemaakt wordt, er word steeds maar weer gezegd dat we niet terug moeten naar de BB5 situatie, en ipv dat er nu maar een paar mensen zijn die het met de huidige gang van zaken niet eens zijn, durf ik te beweren dat het juist maar een paar mensen (maar wel met veel crediet bij de crew, ik noem een APK, Gert, versabommie en jijzelf) zijn die roepen dat we niet terug moeten naar de bb5 situatie, maar het zijn juist deze mensen die minder recht van spreken hebben, daar ze dit jaar (behalve versabommie) weinig op dit forum en al helemaal weinig in de cos (waar de hele discussie omdraait) te vinden zijn.quote:Volgens mij hebben ze juist gered wat er te redden valt in de COS. Dat was al lang een SC à la BB5 geweest als de modjes daar niet regelmatig bovenop hadden gezeten.
En echt, anders begin je nog even over "halsstarrig en krampachtig".
Dat ik minder post wil niet zeggen dat ik niet mee lees.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:23 schreef PC eend het volgende:
durf ik te beweren dat het juist maar een paar mensen (maar wel met veel crediet bij de crew, ik noem een APK, Gert, versabommie en jijzelf) zijn die roepen dat we niet terug moeten naar de bb5 situatie, maar het zijn juist deze mensen die minder recht van spreken hebben, daar ze dit jaar (behalve versabommie) weinig op dit forum en al helemaal weinig in de cos (waar de hele discussie omdraait) te vinden zijn.
Net als vorige keer zal ik het complete inhoudelijke deel van je post overslaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:23 schreef PC eend het volgende:
<snip>
Niet het feit dat bovenstaande personen dat vinden doet ter zake, maar het feit dat de mods dit vinden en dat we hier al UITTENTREURE over gediscuzeurd hebben. Prachtig hoor, dat 'ongoing process' van jou, maar je kunt moeilijk elke week een opinipeiling gaan houden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:23 schreef PC eend het volgende:
juist maar een paar mensen (maar wel met veel crediet bij de crew, ik noem een APK, Gert, versabommie en jijzelf) zijn die roepen dat we niet terug moeten naar de bb5 situatie
Irrelevant. Dat domme geouwehoer over vriendjespolitiek de hele tijd. En nou moet ik m'n bek ook nog eens houden omdat ik 'slechts' 2000 keer gepost heb in BB in plaats van de normale 4000 rond deze periode? Hij is weer fraai.quote:maar het zijn juist deze mensen die minder recht van spreken hebben, daar ze dit jaar (behalve versabommie) weinig op dit forum en al helemaal weinig in de cos (waar de hele discussie omdraait) te vinden zijn.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:18 schreef yvonne het volgende:
En dan nu een dikke vette
Ja, de modjes zijn kut, BB6 zuigt, jullie worden niet begrepen, we zijn machtsgeile idioten,
allemaal prima,
maar het is op een gegeven moment klaar,
en dat moment is NU gekomen.
Het is niet de bedoeling dat het hier een slowchat wordtquote:
Ik zou niet weten hoe dat werktquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:31 schreef versabommie het volgende:
Misschien een goed idee om in navolging van andere subfora een PMS User voor FB te nemen? Zo kunnen mensen die de discussie over cos en sc nog even dunnetjes over willen doen de drempel van het FB te hoog vinden toch hun eventuele klachten danwel complimenten en meningen over dit subforum kwijt!![]()
Denk gewoon aanvragen bij de FA's of A's...of een kloon aanmakenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe dat werkt
maar goed, ik ga morgen wel eens informeren.
Dat ben ik zelf Bommiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:48 schreef versabommie het volgende:
En? is er al een PMS doos voor feedback?
Nou, lees die post van bommie daarboven nog eens.quote:
quote:
Sorry, TL, maar volgens mij zijn de twee bovenvermelde posts antwoord op een post van Flugeltje.quote:
Ja hoor. Flugel geeft als antwoord aan dat zijn de PM is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:29 schreef teamlead het volgende:
Nostalgist, de laatste 3 posts kun je toch niet echt beschouwen als serieuze feedback
Zonder jouw argumentatie te verstoren wil ik even opmerken dat mijn post hierboven géén ontevredenheid uitte, maar dat ik (het idee van) die PMS-doos graag nog verder uit wil diepen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:33 schreef Nostalgist het volgende:
Ja hoor. Flugel geeft als antwoord aan dat zijn de PM is.
Pinball geeft aan dat hij met die oplossing niet tevreden is, en Versa geeft aan, dat hij die oplossing slim gevonden vindt.
Allemaal Feedback naar het antwoord van Flugel.
Samengevat; feedback n.a.v. het antwoord van Flugel, toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zonder jouw argumentatie te verstoren wil ik even opmerken dat mijn post hierboven géén ontevredenheid uitte, maar dat ik (het idee van) die PMS-doos graag nog verder uit wil diepen.
Het was dus eerder 'tevredenheid, en verzoek om verder diepgaand onderzoek".
Dit terzijde, gaat u verder.
Ik ga op zoek naar de mogelijkhedenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, lees die post van bommie daarboven nog eens.
Delen die handel.
Dat is een gedeelde box van de BB6 mods waar mensen een PM naartoe kunnen sturen. Zodat je alle drie de mods in één keer kunt benaderen met een vraag of opmerking.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:42 schreef Mike1964 het volgende:
Kan iemand deze newbie (maar wel één die snel en graag bijleert) uitleggen wat er bedoeld wordt met "PMS User voor FB" ?
Weer wat geleerd. Tnx!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is een gedeelde box van de BB6 mods waar mensen een PM naartoe kunnen sturen. Zodat je alle drie de mods in één keer kunt benaderen met een vraag of opmerking.
doe ook maar wat aan de nummering als jullie toch nog wat tijd over hebbenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
goeienavond!
zou een van de modjes even een spatie in mijn SC TT willen zetten bij de nummering en Waterloo een hoofdletter geven??
alvast heel erg veel dank![]()
is tie niet goed dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
doe ook maar wat aan de nummering als jullie toch nog wat tijd over hebben![]()
Een link maakt het makkelijker voor de mods.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:40 schreef Nostalgist het volgende:
Kan de TT van het BB associatie-spel worden aangepast ?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Een link maakt het makkelijker voor de mods.
het bb associatiedpel
Doe normaal, huilie!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:59 schreef luciano het volgende:
TIS NIE EERLIJK !
http://forum.fok.nl/topic/927197 versus http://forum.fok.nl/topic/927199
Vriendjespolitiek !!!!
Holmaterijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
![]()
![]()
![]()
Hij heeft wel gelijk. Als mod moet je wel het goede voorbeeld geven vind ik.quote:
Lastige users hou je altijd, ik vind het ook wel een beetje kinderachtig om op die manier van de regels af te wijken om een lastige user een beetje terug te pesten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:24 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Als mod moet je wel het goede voorbeeld geven vind ik.
Verder geen commentaar hoor![]()
Je lijkt wel een LS-wannabequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 05:44 schreef PC eend het volgende:
*knip*
Ik hoef niet perse mijn gelijk te halen, ik laat me graag met goede argumenten overtuigenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 06:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je lijkt wel een LS-wannabe
Vroegahhh, wilde ik ook altijd mijn gelijk hebben. Mah ken nie altijd.
Tip van een two-timed banned:
Rest your case!!!!
Als het topic er eenmaal staat kun je de TI niet meer veranderen. Het zal dus moeten blijven wat het nu is helaas.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:18 schreef PH52 het volgende:
De Streamverslagen van zaterdag 14 oktober 2006
kan een crack hier pijltjes toevoegen ?
Kan je er nog wel "[BB6] Streamverslagen..." van maken svp?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:30 schreef flugeltje het volgende:
Als het topic er eenmaal staat kun je de TI niet meer veranderen. Het zal dus moeten blijven wat het nu is helaas.
Yep, doe ikquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kan je er nog wel "[BB6] Streamverslagen..." van maken svp?
jezus eend.. let it fucking go zegquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 06:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse mijn gelijk te halen, ik laat me graag met goede argumenten overtuigen
Dat kan alleen niet als je het er al niet eens meer over mag hebben![]()
Waarom praat je zo raarquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
jezus eend.. let it fucking go zeg
Is al dichtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:23 schreef puntoortje het volgende:
FRAUDE BIJ FOK ! DAY + FOK AANGEKLAAGD DOOR TALPA ! kan iemand dat dicht knikkeren
[/quote]quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:20 schreef luciano het volgende:
[..]
[..]
TIS NIE EERLIJK !
Duurt wel lang die SC 65 , yawnnnnnnnnnnnnnnnnnnn versus [BB SC # 65]Waar luciano zn snor onder de stront zit
http://forum.fok.nl/topic/927197 versus http://forum.fok.nl/topic/927199
Vriendjespolitiek !!!!
Holmaterijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
_______________________________________________________________________________________________
Genoeg wapennfeiten zolijkt het mij om niet alleen DAY aan te klagen en een afzettingsprocedure op te starten door een motie van wantrouwen in te dienen , maar de latsts berichten tonen aan dat er hier sprake is van STRUCTUREEL machtsmisbruik door eveneens CartWoman en Flugeltje ......
Een mailtje is reeds onderweg naar Jan de Wit , www.sp.nl , en de telegraaf is ook zeer geinteresseerd in dezen .
Tevens heb ik al contact met TALPA ...... men wil uitzoeken of deze gang van zaken iets te doen heeft met alle negatieve publiciteit ( lees hetze ) m.b.t deze zender . Talpa overweegt dan ook een giga schadeclaim in te dienen tegen FOK / Danny , en alle betrokken modjes . Zij willen FOK overnemen daarna , en ECHTE mods aanstellen met een consequent beleid . Het spreekt voor zich dat de baan voor super-goeroe reeds is vergeven aan sahib-luciano-san .
Wordt vervolgd , en steun hier deze actie met jullie digitale handdtekening . Bij 10 , TIEN , GÉÉN 100 of 1000 , zullen er gepaste maatregelen gaan volgen van zde zijde van de SP / TALPA / TELEGRAAF .
Met vriendelijke groet ,
Luciano
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:23 schreef puntoortje het volgende:
FRAUDE BIJ FOK ! DAY + FOK AANGEKLAAGD DOOR TALPA ! kan iemand dat dicht knikkeren![]()
eventuele extra maatregelen geeeeeen bezwaar !!!!
OK, ik ben om.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 05:44 schreef PC eend het volgende:
....enorm verhaal....
Hou nou op joh.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:59 schreef luciano het volgende:
Lees MIJ maar FRAUDE BIJ FOK ! DAY + FOK AANGEKLAAGD DOOR TALPA !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |