abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42600607
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 22:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kusjekroel, prettyplease?
* met ogen knippert enzoot*

Ik kan het niet laten, want heb het idee dat je mij verkeerd begrijpt dus zal nog een keer uitleggen wat ik bedoel en hoewel ik het bijna allemaal al gezegd heb, blijft het gewoon feedback.

Het valt allemaal terug te brengen op de offtopic discussie, waar veel users het niet mee eens zijn maar de mods blijven maar tegen de stroom in modden en krijgen het steeds lastiger.
Er vallen een paar (in mijn ogen onterechte) bans waaronder een ex BB!! bewoner en de nummer 1!!! poster en zeer dragende kracht voor het forum (ken je users), daar komt weer kritiek op en mods laten zich even niet zien in FB en als er zich 1 meldt breekt er een relletje uit en FB wordt zelfs tijdelijk helemaal gesloten.
En ze blijven maar roepen dat het beleid werkt, terwijl iedereen, zelfs de mods en ook mensen die ze in hun beleid zeggen te steunen zeggen op hun tenen te moeten lopen.
En als je daar dan wat van zegt kijken ze je verontwaardigd aan en zeggen dat het maar een paar users zijn die het er niet mee eens zijn en constant zitten te zuigen.
Loop de scanman en aanverwante topics maar na, het zijn niet maar een paar users die het er niet mee eens zijn dat mag nou toch wel duidelijk zijn.
Maar voorlopig is de tendens geloof ik dat het nog strenger moet, dit is niet de weg denk ik.... Ik bedoel het komt allemaal zo krampachtig over, de mods hebben het ff gehad, zelfs een admin heeft er ff genoeg van en veel users vinden het volgens mij ook steeds minder leuk worden en dat strenge offtopic beleid is nu ook al doorgerdongen tot de FB (weer een leuk topic waar de gein uitgehaald wordt) ...
Er waren tijden dat ik flugel 'trots' zag vertellen dat de BB FB vrij berucht was.
Maar omdat er maar tegen de users in blijft worden gegaan, krijgen ze het moeilijk en willen opeens de FB (en het gedol) beperken.
TL zegt nog iets over een dat het geen kleuterforum is oid maar loopt ondertussen in FB aan het handje van yvonne en ex BB crew (en dan nog blijkt zelfs dan al meteen weer dat de regels niet werken).
Ik word vaak bestempelt als zuiger maar ik zit niet doelbewust te zuigen tegen de mods, maar wil wel graag duidelijk maken dat het zo in mijn ogen niet lekker loopt (en ik sta daar zeker niet alleen in).
Ik snap dat je het nooit iedereen naar zijn zin kan maken, maar mods moeten nooit tegen het gros van de users ingaan.
Ook word me vaak verteld dat ik ze moet ontzien omdat ik blij moet zijn dat ze hun vrije tijd daarvoor beschikbaar stellen en zonder mods geen goedlopend forum.
Op mijn beurt zou ik dan willen zeggen dat users dit forum ook in hun vrije tijd vullen en zonder users al helemaal geen forum.
De mods zijn er voor de users en niet andersom.

Ik snap wel dat het modden niet makkelijk is, maar ze maken het zichzelf zo alleen maar moeilijk door halsstarrig en krampachtig aan het vooraf bepaalde beleid te willen vasthouden.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 07:36:28 #77
242 Pinball
Electric Monk
pi_42601038
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 04:24 schreef PC eend het volgende:

Ik kan het niet laten, want heb het idee dat je mij verkeerd begrijpt dus zal nog een keer uitleggen wat ik bedoel en hoewel ik het bijna allemaal al gezegd heb, blijft het gewoon feedback.

Nee eend, als iemand het verkeerd begrijpt ben jij het wel, en je hebt het al 100 keer gezegd.
quote:
Ik snap wel dat het modden niet makkelijk is, maar ze maken het zichzelf zo alleen maar moeilijk door halsstarrig en krampachtig aan het vooraf bepaalde beleid te willen vasthouden.
Volgens mij hebben ze juist gered wat er te redden valt in de COS. Dat was al lang een SC à la BB5 geweest als de modjes daar niet regelmatig bovenop hadden gezeten.

En echt, anders begin je nog even over "halsstarrig en krampachtig".
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 09:03:50 #78
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42601877
Hier maar even dan aangezien het topic met de verwijzing naar scanmans postings in het fobo van APK inmiddels gesloten is...

Djeez Scan....dit slaat echt nergens meer op.....

Ik had het idee dat je juist dit jaar het een en ander geleerd had aan wat je moet posten en vooral ook wanneer.
Ik heb de afgelopen dagen echt in de veronderstelling geleefd dat je begrepen had waarom je de ban kreeg die je kreeg; silly me.

Of de ban (in het kader van zaken tegen elkaar afwegen) wel of niet terecht was was namelijk op het moment van de ban ontvangen niet zo belangrijk. Er loopt al weken een vervelende discussie die in leven gehouden word door een paar mensen die onafgebroken in ploegendienst hun stemgeluid steeds weer laten horen juist over dat offtopic gaan en het gezuig wat daar verder nog omheen plaats vind. Je gaat mij niet vertellen dat een BB veelvraat zoals jij niet op de hoogte was van deze situatie.

Meermaals hebben de moderators uitgelegd en beloofd dat de teugels wat losser zouden kunnen zodra men zich een beetje zou gedragen en het gezeik eromheen eens een keer op zou houden. Dat moment hebben we tot op de dag van vandaag helaas nog niet mogen meemaken. Treurig maar waar.

Nu zat jij midden in een discussie met iemand anders welke in "een normale situatie" totaal geen probleem zou zijn geweest ware het niet dat momenteel door die paar notoire zeikerds nog steeds de sfeer op het forum negatief wordt bepaald. Er komt een moderator langs...die geeft aan dat het voor het moment wel weer even genoeg is en jij beslist voor jezelf daar en op dat moment niet akkoord mee te zijn. Dat is uiteraard je goed recht zolang je maar in je achterhoofd blijft houden dat dat gedrag je mogelijk een ban op kan leveren. Of het nou in verhouding staat tot wat anderen op andere momenten hebben kunnen zeggen of niet.

Er word namelijk nogal vaak gewezen naar de moderators en gezegd... "ken je users" ...maar omgekeerd geldt die wet natuurlijk net zo goed....."ken je crew" ...weet en voel aan wanneer voor hun de maat een keer vol is en wanneer het moment daar is dat de teugels weer wat losser kunnen en je dus kunt posten/zeggen wat je deed.

Jij hebt eergisteren bewust een post gedaan waarvan je moet hebben geweten dat het spelen met vuur was. Dat bleek uiteindelijk ook vuur te zijn en het resulteerde dus in een ban. Ga dan nu niet klagen dat je het vertikt om een smeekbede te moeten doen om jezelf unbanned te krijgen want dat zou een beetje inkonsekwent zijn toch ?

De frustratie van momenteel niet alles kunnen posten waar en wanneer je dat wilt is er niet een die alleen bij jou leeft...die treft ons allemaal maar ...........en ik zeg dat met klem..."wordt veroorzaakt door een xaantal onwelwillende users en niet door de crew of de huidige regelgeving!"

Anyway......je zal na de afgelopen jaren wel ongeveer weten hoe je deze post mijnerzijds moet lezen ondanks dat ook ik het af en toe niet kan laten om je soms een beetje te sarren. Doe er je voordeel mee of niet.....dat blijft geheel en al jouw keuze.

Sincerly yours....
Jappie
  Moderator donderdag 12 oktober 2006 @ 10:57:25 #79
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42604166
quote:
Ga dan nu niet klagen dat je het vertikt om een smeekbede te moeten doen om jezelf unbanned te krijgen want dat zou een beetje inkonsekwent zijn toch ?
Hoeft ook geen smeekbede te zijn toch? Een mailtje naar Yvonne met "Yo bitch, laat me weer op FOK!" voldoet vast ook wel in dit geval.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2006 @ 13:25:48 #80
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42608228
Heeft iemand een link naar het v-o-l forum?
  donderdag 12 oktober 2006 @ 13:27:16 #81
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42608259
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 13:25 schreef Loedertje het volgende:
dat is niet alleen off topic...dat is volledig off forum
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2006 @ 13:41:14 #82
135486 Manu82
How you doin'?
pi_42608674
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 13:25 schreef Loedertje het volgende:
hier
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2006 @ 13:49:27 #83
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42608926
Dank je Manu82

En versabommie, het is FB aangezien ik een algemene vraag had en er geen topicje voor wil aanmaken en het met de search niet meer kon vinden
  donderdag 12 oktober 2006 @ 13:50:27 #84
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42608959
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 13:49 schreef Loedertje het volgende:
Dank je Manu82

En versabommie, het is FB aangezien ik een algemene vraag had en er geen topicje voor wil aanmaken en het met de search niet meer kon vinden
Niet zo op de teentjes getrapt

Ontopic! Ga zo door Moddiemods!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42611627
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 07:36 schreef Pinball het volgende:

[..]

Nee eend, als iemand het verkeerd begrijpt ben jij het wel, en je hebt het al 100 keer gezegd.
Ik zeg dit tegen yvonne omdat ik denk, naar aanleiding van haar posts naar mij, dat yvonne mij verkeerd begrijpt en het daarom nog maar een keer uitleg, ik zeg er nota bene zelf bij dat ik het allemaal al gezegd heb.
Volgens mij begrijp jij mijn hele post niet en iig niet het gedeelte wat je quote.
quote:
Volgens mij hebben ze juist gered wat er te redden valt in de COS. Dat was al lang een SC à la BB5 geweest als de modjes daar niet regelmatig bovenop hadden gezeten.

En echt, anders begin je nog even over "halsstarrig en krampachtig".
En dat is nou (uiteraard weer volgens mij) waar de fout steeds weer gemaakt wordt, er word steeds maar weer gezegd dat we niet terug moeten naar de BB5 situatie, en ipv dat er nu maar een paar mensen zijn die het met de huidige gang van zaken niet eens zijn, durf ik te beweren dat het juist maar een paar mensen (maar wel met veel crediet bij de crew, ik noem een APK, Gert, versabommie en jijzelf) zijn die roepen dat we niet terug moeten naar de bb5 situatie, maar het zijn juist deze mensen die minder recht van spreken hebben, daar ze dit jaar (behalve versabommie) weinig op dit forum en al helemaal weinig in de cos (waar de hele discussie omdraait) te vinden zijn.
Ik snap wel waar die hele discussie vandaan komt, dat we niet terugmoeten naar de bb5 situatie, ik heb daar toen zelf aan meegedaan en stond toen aan de andere kant (dus wie is er nu halsstarig?), maar het ene jaar kun je niet met het andere vergelijken, modden moet een ongoing process en soms zal je zien dat een vooraf bepaald beleid niet werkt en dan lijkt het mij toch beter om het wat aan te passen of soepeler te worden.

Je kunt mij halsstarrig en krampachtig noemen, maar ik probeer altijd objectief te blijven denken en verdenk op mijn beurt juist de 'tegenpartij' (die 4 of 5 man dus die ook al '100 keer' hun standpunt hebben herhaald, iets wat je mij verwijt) van dit soort gedrag die maar tegen de stroom in blijven roepen dat het zo goed gaat omdat je anders weer de bb5 situatie terugkrijgt, terwijl toch iedereen ziet dat het nu ook niet lekker loopt.
Als het zo door gaat zul je zien dat er naarmate er minder mensen in het huis overblijven er steeds meer offtopic gegaan zal worden (omdat het steeds saaier word) en er dus meer bans gaan vallen en bij elke ban zul deze discussie/dit gezeik weer de kop op steken totdat iedereen er minder lol in heeft en mensen zullen wegblijven.

Ik had mijn zegje gedaan en zei dat ik er niet tot in den treure op door zou gaan, maar als ik denk dat yvonne mij verkeerd begrijpt dan wil ik het heus nog wel een keer uitleggen, ik zal er vanaf nu minder op doorgaan.
Wat niet betekend dat ik voor altijd mijn bek erover ga houden, als iemand anders weer hierover begint (voor of tegenstander) en ik voel me geroepen er wat over te zeggen zal ik het zeker niet laten, zoals je merkt.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 15:28:34 #86
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_42611725
Ik zeg: Terug naar de BB2 situatie. .
I'm getting too old for this....
  donderdag 12 oktober 2006 @ 15:34:08 #87
6941 APK
Factual, I think.
pi_42611889
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:23 schreef PC eend het volgende:

durf ik te beweren dat het juist maar een paar mensen (maar wel met veel crediet bij de crew, ik noem een APK, Gert, versabommie en jijzelf) zijn die roepen dat we niet terug moeten naar de bb5 situatie, maar het zijn juist deze mensen die minder recht van spreken hebben, daar ze dit jaar (behalve versabommie) weinig op dit forum en al helemaal weinig in de cos (waar de hele discussie omdraait) te vinden zijn.
Dat ik minder post wil niet zeggen dat ik niet mee lees.
Ook mensen die minder posten hebben mijns inziens wel degelijk recht van spreken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 12 oktober 2006 @ 15:45:46 #88
242 Pinball
Electric Monk
pi_42612265
quote:
<snip>
Net als vorige keer zal ik het complete inhoudelijke deel van je post overslaan.
Want ik mag dan nauwlijks posten in BB6, lezen doe ik wèl, en ik heb dus wel meegekregen dat die discussie reeds voorbij is. Over, uit, afgelopen, geweest, klaar, af, gedaan, voorbij, verleden tijd, voltooid zelfs.

En dat, lieve pc eend, is wat ik bedoelde toen ik zei dat je het volgens mij niet begrijpt.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 15:48:51 #89
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42612359
ja hoi
deze discussie valt dus in de categorie "uit den ouden doosch". We weten het nu wel. Klaar dus
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Moderator donderdag 12 oktober 2006 @ 15:53:11 #90
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42612479
quote:
juist maar een paar mensen (maar wel met veel crediet bij de crew, ik noem een APK, Gert, versabommie en jijzelf) zijn die roepen dat we niet terug moeten naar de bb5 situatie
Niet het feit dat bovenstaande personen dat vinden doet ter zake, maar het feit dat de mods dit vinden en dat we hier al UITTENTREURE over gediscuzeurd hebben. Prachtig hoor, dat 'ongoing process' van jou, maar je kunt moeilijk elke week een opinipeiling gaan houden.
quote:
maar het zijn juist deze mensen die minder recht van spreken hebben, daar ze dit jaar (behalve versabommie) weinig op dit forum en al helemaal weinig in de cos (waar de hele discussie omdraait) te vinden zijn.
Irrelevant. Dat domme geouwehoer over vriendjespolitiek de hele tijd. En nou moet ik m'n bek ook nog eens houden omdat ik 'slechts' 2000 keer gepost heb in BB in plaats van de normale 4000 rond deze periode? Hij is weer fraai.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 12 oktober 2006 @ 15:55:53 #91
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42612556
Ook gij broeder Gert
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  Admin donderdag 12 oktober 2006 @ 16:18:05 #92
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42613221
En dan nu een dikke vette

Het is klaar, gewoonweg klaar.
Jullie zijn erger dan de mutsen in OUD.

IK ga iig geen energie stoppen in in ploegendiensten draaiende users.
Ja, de modjes zijn kut, BB6 zuigt, jullie worden niet begrepen, we zijn machtsgeile idioten,
allemaal prima,
maar het is op een gegeven moment klaar,
en dat moment is NU gekomen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_42619385
Kan deze dicht Feliciteer hier LUCIANO met zijn unban !
Anders blijf je aan de gang met hem, bovendien was hijzelf een voorstander van zo min mogelijk topics
  donderdag 12 oktober 2006 @ 19:50:30 #94
691 luciano
ondertitelloos
pi_42619535
Hij is nog steeds open , maar ik protesteer bij deze alvast !

WC eend , ( mod-wannabee )
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2006 @ 19:54:49 #95
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42619698
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:18 schreef yvonne het volgende:

En dan nu een dikke vette

Het is klaar, gewoonweg klaar.
Jullie zijn erger dan de mutsen in OUD.

IK ga iig geen energie stoppen in in ploegendiensten draaiende users.
Ja, de modjes zijn kut, BB6 zuigt, jullie worden niet begrepen, we zijn machtsgeile idioten,
allemaal prima,
maar het is op een gegeven moment klaar,
en dat moment is NU gekomen.
pi_42619798
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 19:54 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Het is niet de bedoeling dat het hier een slowchat wordt
Ik vind het ook een zwaktebod en ben het er ook niet mee eens, maar dat is feedback
  donderdag 12 oktober 2006 @ 20:01:45 #97
691 luciano
ondertitelloos
pi_42619947
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 19:57 schreef flugeltje het volgende:
Heir , Heir.

I OBJECT YOUR HONOR !

Heir , Heir .
pi_42620488
Valt hier nog iets te beleven?

TeVePo
  donderdag 12 oktober 2006 @ 20:21:28 #99
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42620647
Laten we weer back to business gaan en gewoon lekker ontopic blijven
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 12 oktober 2006 @ 22:31:23 #100
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42625369
Misschien een goed idee om in navolging van andere subfora een PMS User voor FB te nemen? Zo kunnen mensen die de discussie over cos en sc nog even dunnetjes over willen doen de drempel van het FB te hoog vinden toch hun eventuele klachten danwel complimenten en meningen over dit subforum kwijt!
  donderdag 12 oktober 2006 @ 22:47:53 #101
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42626005
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 22:31 schreef versabommie het volgende:
Misschien een goed idee om in navolging van andere subfora een PMS User voor FB te nemen? Zo kunnen mensen die de discussie over cos en sc nog even dunnetjes over willen doen de drempel van het FB te hoog vinden toch hun eventuele klachten danwel complimenten en meningen over dit subforum kwijt!
Ik zou niet weten hoe dat werkt

maar goed, ik ga morgen wel eens informeren.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 22:52:53 #102
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42626196
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 22:47 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik zou niet weten hoe dat werkt

maar goed, ik ga morgen wel eens informeren.
Denk gewoon aanvragen bij de FA's of A's...of een kloon aanmaken en dan de mailbox delen!

Maar wie weet heb je mazzl en leest Yvonne hier nog
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:48:45 #103
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42638720
En? is er al een PMS doos voor feedback?
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:40:05 #104
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42642052
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 12:48 schreef versabommie het volgende:
En? is er al een PMS doos voor feedback?
Dat ben ik zelf Bommie
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:27:19 #105
242 Pinball
Electric Monk
pi_42643439
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 14:40 schreef flugeltje het volgende:
Dat ben ik zelf Bommie
Nou, lees die post van bommie daarboven nog eens.
Delen die handel.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:28:21 #106
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42643466
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 14:40 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dat ben ik zelf Bommie
scherp, newbiemod euh kloon van Yvonne moppie!
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:42:50 #107
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42643909
geen sc hier...
pi_42645319
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef teamlead het volgende:
geen sc hier...
Sorry, TL, maar volgens mij zijn de twee bovenvermelde posts antwoord op een post van Flugeltje.
Eén is een vraag n.a.v. de post, en de tweede is een bedankje cq opmerking n.a.v. de post.

Als dat slowchat is , dan weet ik het niet meer hoor....

Het ontneemt me in ieder geval wel de lust om hier in dit topic te posten, als je niet eens meer bedanken mag.

Ben je niet een beetje te streng met je opmerking? "De boze oogjes van een mod" priemen, hoor.

Ik denk dat SC iets anders is.

Just my two cents om de sfeer die bij mij heerst, te verwoorden.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:29:29 #109
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42645506
Nostalgist, de laatste 3 posts kun je toch niet echt beschouwen als serieuze feedback
pi_42645703
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 16:29 schreef teamlead het volgende:
Nostalgist, de laatste 3 posts kun je toch niet echt beschouwen als serieuze feedback
Ja hoor. Flugel geeft als antwoord aan dat zijn de PM is.

Pinball geeft aan dat hij met die oplossing niet tevreden is, en Versa geeft aan, dat hij die oplossing slim gevonden vindt.

Allemaal Feedback naar het antwoord van Flugel.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:47:01 #111
242 Pinball
Electric Monk
pi_42646152
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 16:33 schreef Nostalgist het volgende:

Ja hoor. Flugel geeft als antwoord aan dat zijn de PM is.

Pinball geeft aan dat hij met die oplossing niet tevreden is, en Versa geeft aan, dat hij die oplossing slim gevonden vindt.

Allemaal Feedback naar het antwoord van Flugel.
Zonder jouw argumentatie te verstoren wil ik even opmerken dat mijn post hierboven géén ontevredenheid uitte, maar dat ik (het idee van) die PMS-doos graag nog verder uit wil diepen.

Het was dus eerder 'tevredenheid, en verzoek om verder diepgaand onderzoek".

Dit terzijde, gaat u verder.
pi_42646339
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 16:47 schreef Pinball het volgende:

[..]

Zonder jouw argumentatie te verstoren wil ik even opmerken dat mijn post hierboven géén ontevredenheid uitte, maar dat ik (het idee van) die PMS-doos graag nog verder uit wil diepen.

Het was dus eerder 'tevredenheid, en verzoek om verder diepgaand onderzoek".

Dit terzijde, gaat u verder.
Samengevat; feedback n.a.v. het antwoord van Flugel, toch?

[ Bericht 1% gewijzigd door Nostalgist op 13-10-2006 17:12:17 ]
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:17:14 #113
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42647175
kortom: SC zonder hoger doel
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:28:08 #114
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42647576
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 15:27 schreef Pinball het volgende:

[..]

Nou, lees die post van bommie daarboven nog eens.
Delen die handel.
Ik ga op zoek naar de mogelijkheden

Laat z.s.m. iets weten.
pi_42648012
Kan iemand deze newbie (maar wel één die snel en graag bijleert) uitleggen wat er bedoeld wordt met "PMS User voor FB" ?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:44:34 #116
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42648070
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 17:42 schreef Mike1964 het volgende:
Kan iemand deze newbie (maar wel één die snel en graag bijleert) uitleggen wat er bedoeld wordt met "PMS User voor FB" ?
Dat is een gedeelde box van de BB6 mods waar mensen een PM naartoe kunnen sturen. Zodat je alle drie de mods in één keer kunt benaderen met een vraag of opmerking.
pi_42648225
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 17:44 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dat is een gedeelde box van de BB6 mods waar mensen een PM naartoe kunnen sturen. Zodat je alle drie de mods in één keer kunt benaderen met een vraag of opmerking.
Weer wat geleerd. Tnx!
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:20:40 #118
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42654531
goeienavond!

zou een van de modjes even een spatie in mijn SC TT willen zetten bij de nummering en Waterloo een hoofdletter geven??

alvast heel erg veel dank
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:25:36 #119
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42654714
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
goeienavond!

zou een van de modjes even een spatie in mijn SC TT willen zetten bij de nummering en Waterloo een hoofdletter geven??

alvast heel erg veel dank
doe ook maar wat aan de nummering als jullie toch nog wat tijd over hebben
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:31:10 #120
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42654894
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 21:25 schreef Jappie het volgende:

[..]

doe ook maar wat aan de nummering als jullie toch nog wat tijd over hebben
is tie niet goed dan?

-edit- ik zie het al: moet 63 zijn.... dus als ik u niet ontrief... graag! en nogmaals dank...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_42657229
Kan de TT van het BB associatie-spel worden aangepast ?
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:42:27 #122
6941 APK
Factual, I think.
pi_42657284
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 22:40 schreef Nostalgist het volgende:
Kan de TT van het BB associatie-spel worden aangepast ?
Een link maakt het makkelijker voor de mods.

het bb associatiedpel
pi_42657363
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 22:42 schreef APK het volgende:

[..]

Een link maakt het makkelijker voor de mods.

het bb associatiedpel
Je was me voor, Graag bovenstaande link veranderen in : BB6 - Het grote BB-associatiespel #11
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:59:31 #124
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42657818
done
pi_42662860
Fuck! Kan iemand ReTurN oF tHe BreeZahChick aanpassen?
Is de SC ben vergeten nummer en alles erin te zetten, ik open nooit een topic, daarom, sorry.
pi_42662892
lieve modjes, ik liet me even gaan, kunnen jullie mijn TT voor de SC ietwat fatsoeneren
you only realise what you've got, once it's gone...
100% fan van de zussies
Lost : The new season premieres on Wednesday, October 4 @ 9/8c. :)
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 01:53:07 #127
691 luciano
ondertitelloos
pi_42662917
BB 6 [ SC 65 ] Duurt wel lang die SC 65 openen zeg , yawnnnnnnn

Kan iemand dit ff aanpassen ??? tytyty
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 01:59:56 #128
691 luciano
ondertitelloos
pi_42663073
TIS NIE EERLIJK !

http://forum.fok.nl/topic/927197 versus http://forum.fok.nl/topic/927199

Vriendjespolitiek !!!!

Holmaterijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

zaterdag 14 oktober 2006 @ 02:02:01 #129
58921 Day
You can fly!
pi_42663114
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 01:59 schreef luciano het volgende:
TIS NIE EERLIJK !

Vriendjespolitiek !!!!

Doe normaal, huilie!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_42664259
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 02:02 schreef Day het volgende:

[..]

Doe normaal, huilie!
Hij heeft wel gelijk. Als mod moet je wel het goede voorbeeld geven vind ik.
Verder geen commentaar hoor
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_42664653
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 03:24 schreef ThaSandman het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk. Als mod moet je wel het goede voorbeeld geven vind ik.
Verder geen commentaar hoor
Lastige users hou je altijd, ik vind het ook wel een beetje kinderachtig om op die manier van de regels af te wijken om een lastige user een beetje terug te pesten.
Daar zou je boven moeten staan en alleen als hij echt te ver gaat zou je er iets tegen moeten doen, je lokt hem nu alleen maar meer uit.
pi_42664728
Ik wou ff klagen over het NIEUWE beleid.
Dat je alle SC uit FB wil hebben, dat werkt gewoon niet, dat geeft een admin (die zelf spontaan begon te slowchatten) zelf ook al toe (was trouwens wel de enige slowchat die de mods niet dorsten te deleten )
En dat deleten van berichten gebeurd bovendien dus niet objectief, er worden onevenredig veel berichten van mij gedelete en ik krijg sterk de indruk dat het komt omdat ik het niet met de mods eens ben en dat is dus pure censuur want het is niet alleen SC wat word weggehaald, ook feedback.

En dat van de discussie uit de oude doos (wat niet meer mag), dat slaat ook werkelijk nergens op, het is dan misschien een langlopende discussie, maar het gaat nog steeds over het huidige beleid en hoe kan je in godsnaam een discussie over het huidige beleid bestempelen als een discussie uit de oude doos (hoe lang die discussie ook loopt) dat is een zwaktebod want het blijft gewoon feedback en dat die discussie al zo lang loopt en dat de voorstanders gek van de kritiek worden doet daar niks aan af en zou juist te denken moeten geven.
Want het zijn weer dezelfde als altijd (die ik al eerder noemde), die mij even komen vertellen dat ik mijn bek moet houden omdat het al honderd keer verteld is, maar volgens mij zijn ze met hunzelf in de war, want niet IK loop mijzelf 100 keer te herhalen (ik ben net een week bezig), maar zij zijn degene die al vanaf het begin keer op keer hunzelf lopen te herhalen en roepen dat het zo goed gaat en vooral zo doormoet blijven gaan en de rest moet zijn bek houden, en ik mag er nu zelfs geen weerwoord meer op geven want dan word het weg gedelete.

Volgens hun gaat het zo goed (terwijl er veel meer mensen dan hunzelf het tegendeel aangeven), dat we alleen even moeten wachten tot het NOG ietsjes beter gaat en pas dan kan het beleid veranderen (soepeler worden), ik weet niet hoelang ze daar nog op willen wachten dan, want ondertussen zijn we al over de helft en gaat het volgens hun kennelijk toch ook weer niet zo goed dat het nu al mogelijk is de teugel wat te laten vieren.
Maar waarom vinden ze uberhaupt dat het beleid (dan pas) soepeler zou moeten worden, dan zijn ze kennelijk zelf ook niet met de huidige gang van zaken eens.

Maar zelfs zij worden dus moe van de discussie (terwijl ze hem nota bene zelf begonnen zijn) en zeggen tegenstanders dat ze moeten stoppen met de discussie (op een discussieforum) en trekken mijn input in het belachelijke en komen zelf met zwakke argumenten die ik dan op mijn beurt niet mag weerleggen, want als ik daar dan weer wat op wil zeggen, word door een mod gezegd dat het wel weer genoeg is zo en dat iedereen moet stoppen en kan ik geen weerwoord meer geven.
Ik snap werkelijk niet waarom een mod aangeeft dat ik zou moeten stoppen, als ik met een paar andere users het over het huidige beleid heb dan hebben de mods daar toch geen centje pijn van, het is juist leerzaam voor mods om zo een discussie te volgen en te zien hoe users daar over denken (dat is nou pure feedback hoe lang die discussie ook loopt).

Ik ben dan zo aardig om aan te geven dat ik daar dan maar naar luister, maar het liefst wel een weerwoord zou willen geven omdat ik het onzin vind wat ze zeggen, maar zelfs dit soort berichten worden dan gedelete, zodat de voorstander van het beleid het laatste woord krijgen, want daar blijven zelfs nadat er gezegd is dat IEDEREEN moet stoppen wel berichten van staan en worden dus niet zoals die van mij gedelete.
pi_42664776
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 05:44 schreef PC eend het volgende:
*knip*
Je lijkt wel een LS-wannabe

Vroegahhh, wilde ik ook altijd mijn gelijk hebben. Mah ken nie altijd.
Tip van een two-timed banned:
Rest your case!!!!
pi_42664792
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 06:13 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Je lijkt wel een LS-wannabe

Vroegahhh, wilde ik ook altijd mijn gelijk hebben. Mah ken nie altijd.
Tip van een two-timed banned:
Rest your case!!!!
Ik hoef niet perse mijn gelijk te halen, ik laat me graag met goede argumenten overtuigen
Dat kan alleen niet als je het er al niet eens meer over mag hebben
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:18:54 #135
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_42665755
De Streamverslagen van zaterdag 14 oktober 2006

kan een crack hier pijltjes toevoegen ?

[ Bericht 1% gewijzigd door PH52 op 14-10-2006 10:26:55 ]
_ De mens is de maat van alle dingen _
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:30:31 #136
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42665903
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 10:18 schreef PH52 het volgende:
De Streamverslagen van zaterdag 14 oktober 2006

kan een crack hier pijltjes toevoegen ?
Als het topic er eenmaal staat kun je de TI niet meer veranderen. Het zal dus moeten blijven wat het nu is helaas.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 11:19:34 #137
242 Pinball
Electric Monk
pi_42666559
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 10:30 schreef flugeltje het volgende:

Als het topic er eenmaal staat kun je de TI niet meer veranderen. Het zal dus moeten blijven wat het nu is helaas.
Kan je er nog wel "[BB6] Streamverslagen..." van maken svp?
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 11:20:39 #138
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42666579
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 11:19 schreef Pinball het volgende:

[..]

Kan je er nog wel "[BB6] Streamverslagen..." van maken svp?
Yep, doe ik
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 11:28:31 #139
242 Pinball
Electric Monk
pi_42666731
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 11:20 schreef flugeltje het volgende:

Yep, doe ik
Thanks.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:04:59 #140
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42668661
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 06:20 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik hoef niet perse mijn gelijk te halen, ik laat me graag met goede argumenten overtuigen
Dat kan alleen niet als je het er al niet eens meer over mag hebben
jezus eend.. let it fucking go zeg
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:17:13 #141
130054 demins
We weten niks
pi_42668916
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 13:04 schreef teamlead het volgende:

[..]

jezus eend.. let it fucking go zeg
Waarom praat je zo raar
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_42670306
FRAUDE BIJ FOK ! DAY + FOK AANGEKLAAGD DOOR TALPA ! kan iemand dat dicht knikkeren
eventuele extra maatregelen geeeeeen bezwaar !!!!
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:25:50 #143
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42670346
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 14:23 schreef puntoortje het volgende:
FRAUDE BIJ FOK ! DAY + FOK AANGEKLAAGD DOOR TALPA ! kan iemand dat dicht knikkeren
Is al dicht
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:25:52 #144
691 luciano
ondertitelloos
pi_42670347
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 14:20 schreef luciano het volgende:

[..]

[..]

TIS NIE EERLIJK !

Duurt wel lang die SC 65 , yawnnnnnnnnnnnnnnnnnnn versus [BB SC # 65]Waar luciano zn snor onder de stront zit

Vriendjespolitiek !!!!

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

_______________________________________________________________________________________________

Genoeg wapennfeiten zolijkt het mij om niet alleen DAY aan te klagen en een afzettingsprocedure op te starten door een motie van wantrouwen in te dienen , maar de latsts berichten tonen aan dat er hier sprake is van STRUCTUREEL machtsmisbruik door eveneens CartWoman en Flugeltje ......

Een mailtje is reeds onderweg naar Jan de Wit , www.sp.nl , en de telegraaf is ook zeer geinteresseerd in dezen .
Tevens heb ik al contact met TALPA ...... men wil uitzoeken of deze gang van zaken iets te doen heeft met alle negatieve publiciteit ( lees hetze ) m.b.t deze zender . Talpa overweegt dan ook een giga schadeclaim in te dienen tegen FOK / Danny , en alle betrokken modjes . Zij willen FOK overnemen daarna , en ECHTE mods aanstellen met een consequent beleid . Het spreekt voor zich dat de baan voor super-goeroe reeds is vergeven aan sahib-luciano-san .

Wordt vervolgd , en steun hier deze actie met jullie digitale handdtekening . Bij 10 , TIEN , GÉÉN 100 of 1000 , zullen er gepaste maatregelen gaan volgen van zde zijde van de SP / TALPA / TELEGRAAF .

Met vriendelijke groet ,

Luciano
[/quote]

Shit . moet ik WEER gaan knippen en plakken

JULLIE ZIJN GEMEEN !!! , en OOK NIET LIEV !!!
pi_42670416
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 14:23 schreef puntoortje het volgende:
eventuele extra maatregelen geeeeeen bezwaar !!!!
you only realise what you've got, once it's gone...
100% fan van de zussies
Lost : The new season premieres on Wednesday, October 4 @ 9/8c. :)
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:29:11 #146
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42670425
Luus, hou nou eens op met dat gemie.

Er is een slotje geplaatst op een dubbel topic. Normaal gesproken ga je voor het laagste topicnummer, maar in dit geval was de TT ook niet niet orde. Day heeft toen het topic genomen wat wél genummerd was en bovenaan stond. Big deal, volgende keer weer een kans.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:31:26 #147
691 luciano
ondertitelloos
pi_42670464
Slechtste verdediging ooit gehoord !

Moskokierewietz gaat toch stoppen met de verdediging van Holleeder , wacht maar af jullie daar ..... !
  Moderator zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:50:06 #148
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42670852
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 05:44 schreef PC eend het volgende:
....enorm verhaal....
OK, ik ben om.

Ik lees het niet meer.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:59:17 #149
691 luciano
ondertitelloos
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:08:19 #150
6941 APK
Factual, I think.
pi_42671181
quote:
Hou nou op joh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')