Ik zou niet weten hoe dat werktquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:31 schreef versabommie het volgende:
Misschien een goed idee om in navolging van andere subfora een PMS User voor FB te nemen? Zo kunnen mensen die de discussie over cos en sc nog even dunnetjes over willen doen de drempel van het FB te hoog vinden toch hun eventuele klachten danwel complimenten en meningen over dit subforum kwijt!![]()
Denk gewoon aanvragen bij de FA's of A's...of een kloon aanmakenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe dat werkt
maar goed, ik ga morgen wel eens informeren.
Dat ben ik zelf Bommiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:48 schreef versabommie het volgende:
En? is er al een PMS doos voor feedback?
Nou, lees die post van bommie daarboven nog eens.quote:
quote:
Sorry, TL, maar volgens mij zijn de twee bovenvermelde posts antwoord op een post van Flugeltje.quote:
Ja hoor. Flugel geeft als antwoord aan dat zijn de PM is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:29 schreef teamlead het volgende:
Nostalgist, de laatste 3 posts kun je toch niet echt beschouwen als serieuze feedback
Zonder jouw argumentatie te verstoren wil ik even opmerken dat mijn post hierboven géén ontevredenheid uitte, maar dat ik (het idee van) die PMS-doos graag nog verder uit wil diepen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:33 schreef Nostalgist het volgende:
Ja hoor. Flugel geeft als antwoord aan dat zijn de PM is.
Pinball geeft aan dat hij met die oplossing niet tevreden is, en Versa geeft aan, dat hij die oplossing slim gevonden vindt.
Allemaal Feedback naar het antwoord van Flugel.
Samengevat; feedback n.a.v. het antwoord van Flugel, toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zonder jouw argumentatie te verstoren wil ik even opmerken dat mijn post hierboven géén ontevredenheid uitte, maar dat ik (het idee van) die PMS-doos graag nog verder uit wil diepen.
Het was dus eerder 'tevredenheid, en verzoek om verder diepgaand onderzoek".
Dit terzijde, gaat u verder.
Ik ga op zoek naar de mogelijkhedenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, lees die post van bommie daarboven nog eens.
Delen die handel.
Dat is een gedeelde box van de BB6 mods waar mensen een PM naartoe kunnen sturen. Zodat je alle drie de mods in één keer kunt benaderen met een vraag of opmerking.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:42 schreef Mike1964 het volgende:
Kan iemand deze newbie (maar wel één die snel en graag bijleert) uitleggen wat er bedoeld wordt met "PMS User voor FB" ?
Weer wat geleerd. Tnx!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is een gedeelde box van de BB6 mods waar mensen een PM naartoe kunnen sturen. Zodat je alle drie de mods in één keer kunt benaderen met een vraag of opmerking.
doe ook maar wat aan de nummering als jullie toch nog wat tijd over hebbenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
goeienavond!
zou een van de modjes even een spatie in mijn SC TT willen zetten bij de nummering en Waterloo een hoofdletter geven??
alvast heel erg veel dank![]()
is tie niet goed dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
doe ook maar wat aan de nummering als jullie toch nog wat tijd over hebben![]()
Een link maakt het makkelijker voor de mods.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:40 schreef Nostalgist het volgende:
Kan de TT van het BB associatie-spel worden aangepast ?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Een link maakt het makkelijker voor de mods.
het bb associatiedpel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |