Ik wou ff klagen over het NIEUWE beleid.
Dat je alle SC uit FB wil hebben, dat werkt gewoon niet, dat geeft een admin (die zelf spontaan begon te slowchatten) zelf ook al toe (was trouwens wel de enige slowchat die de mods niet dorsten te deleten
![]()
)
En dat deleten van berichten gebeurd bovendien dus niet objectief, er worden onevenredig veel berichten van mij gedelete en ik krijg sterk de indruk dat het komt omdat ik het niet met de mods eens ben en dat is dus pure censuur want het is niet alleen SC wat word weggehaald, ook feedback.
En dat van de discussie uit de oude doos (wat niet meer mag), dat slaat ook werkelijk nergens op, het is dan misschien een langlopende discussie, maar het gaat nog steeds over het huidige beleid en hoe kan je in godsnaam een discussie over het huidige beleid bestempelen als een discussie uit de oude doos (hoe lang die discussie ook loopt) dat is een zwaktebod want het blijft gewoon feedback en dat die discussie al zo lang loopt en dat de voorstanders gek van de kritiek worden doet daar niks aan af en zou juist te denken moeten geven.
Want het zijn weer dezelfde als altijd (die ik al eerder noemde), die mij even komen vertellen dat ik mijn bek moet houden omdat het al honderd keer verteld is, maar volgens mij zijn ze met hunzelf in de war, want niet IK loop mijzelf 100 keer te herhalen (ik ben net een week bezig), maar zij zijn degene die al vanaf het begin keer op keer hunzelf lopen te herhalen en roepen dat het zo goed gaat en vooral zo doormoet blijven gaan en de rest moet zijn bek houden, en ik mag er nu zelfs geen weerwoord meer op geven want dan word het weg gedelete.
Volgens hun gaat het zo goed (terwijl er veel meer mensen dan hunzelf het tegendeel aangeven), dat we alleen even moeten wachten tot het NOG ietsjes beter gaat
![]()
en pas dan kan het beleid veranderen (soepeler worden), ik weet niet hoelang ze daar nog op willen wachten dan, want ondertussen zijn we al over de helft
![]()
en gaat het volgens hun kennelijk toch ook weer niet zo goed dat het nu al mogelijk is de teugel wat te laten vieren.
Maar waarom vinden ze uberhaupt dat het beleid (dan pas) soepeler zou moeten worden, dan zijn ze kennelijk zelf ook niet met de huidige gang van zaken eens.
Maar zelfs zij worden dus moe van de discussie (terwijl ze hem nota bene zelf begonnen zijn) en zeggen tegenstanders dat ze moeten stoppen met de discussie (op een discussieforum) en trekken mijn input in het belachelijke en komen zelf met zwakke argumenten die ik dan op mijn beurt niet mag weerleggen, want als ik daar dan weer wat op wil zeggen, word door een mod gezegd dat het wel weer genoeg is zo en dat iedereen moet stoppen en kan ik geen weerwoord meer geven.
Ik snap werkelijk niet waarom een mod aangeeft dat ik zou moeten stoppen, als ik met een paar andere users het over het huidige beleid heb dan hebben de mods daar toch geen centje pijn van, het is juist leerzaam voor mods om zo een discussie te volgen en te zien hoe users daar over denken (dat is nou pure feedback hoe lang die discussie ook loopt).
Ik ben dan zo aardig om aan te geven dat ik daar dan maar naar luister, maar het liefst wel een weerwoord zou willen geven omdat ik het onzin vind wat ze zeggen, maar zelfs dit soort berichten worden dan gedelete, zodat de voorstander van het beleid het laatste woord krijgen, want daar blijven zelfs nadat er gezegd is dat IEDEREEN moet stoppen wel berichten van staan en worden dus niet zoals die van mij gedelete.