quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:21 schreef teamlead het volgende:
Dit topic is bedoeld om feedback te geven over zaken die binnen BB6 spelen.Géén off-topic SC geneuzel; wordt toch verwijderd Bans worden niet besproken; live with it Geen discussies uit de oude doos, we weten het nu wel en jullie dus ook ook "subtiel" gezuig is irritant. De kans op een antwoord op een vraag is kleiner dan in de oude stijl ( vermoed ik )
Mooi, kan deze kloon de prullenbak in en kun je weer met je eigen account verder.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:49 schreef scanmanfan het volgende:
Ik denk ook niet dat deel 2 van dit topic er ooit komt i.v.m. een te laag aantal posts nieuwe stijl nu + na afgelopen nacht .
Heb ik toch nog een beetje bijgedragen aan het verlagen van de druk van de FB-ketel en alles wat daaruit is voortgevloeid ., hoewel ,,,,,, we zijn nog niet aan het eind van BB6 .......... kan nog een hoop gebeuren .
![]()
er zijn maar 3 mods op dit subforum: Day, flugel en ikzelf. De overige mods in dat topic posten daar gewoon als userquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:33 schreef dracula100 het volgende:
Teamleaddinges wat ik inhoudelijk probeer aan te geven is dat jij een discussie begint, zelf zo sportief bent om feedbak alhoewel negeatief netjes te beantwoorden en er dan andere moderators zich geroepen voelen zich te mengen in een op zich goede discussie.
Kik voor de gein eens naar de overspannen reakties in het topic over scan er zat opeens een heel nest modjes.
Ik vrees dat dat nu weer gaat gebeuren. dus spreek onderling eens iets af hierover.
Dat bedoel ik, dit forum is er voor de usersquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
er zijn maar 3 mods op dit subforum: Day, flugel en ikzelf. De overige mods in dat topic posten daar gewoon als user
Wijs dan eens aan waar de mods topics 'volkotsen'?? Wat een onzin.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:46 schreef dracula100 het volgende:
Kijk eens op scanman tieteehhh#5 en vraag nog eens wat er mis is ?
Alleen kijken he !!
Een nieuwe forumuser die nu al door heeft dat het merendeel van de topics volgekotst wordt door moderators, nee dan zijn jullie goed bezig.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:46 schreef dracula100 het volgende:
Kijk eens op scanman tieteehhh#5 en vraag nog eens wat er mis is ?
Alleen kijken he !!
Een nieuwe forumuser die nu al door heeft dat het merendeel van de topics volgekotst wordt door moderators, nee dan zijn jullie goed bezig.
euh...quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:21 schreef teamlead het volgende:
Dit topic is bedoeld om feedback te geven over zaken die binnen BB6 spelen.Géén off-topic SC geneuzel; wordt toch verwijderd
Jij hier?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:54 schreef Havoc het volgende:
Hoi.
tssss. neem ik het een keer voor jullie op is het weer niet goedquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:20 schreef Havoc het volgende:
[..]
tssss. neem ik het een keer voor jullie op is het weer niet goed.
Even ontopic, mensen mogen geluk hebben dat ze hier nog zo veel mogen. Ik had er al eerder met de botte bijl ingehakt en heel wat meer bans aangevraagd. Jullie doen het goed.
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:20 schreef Havoc het volgende:
[..]
Even ontopic, mensen mogen geluk hebben dat ze hier nog zo veel mogen. Ik had er al eerder met de botte bijl ingehakt en heel wat meer bans aangevraagd. Jullie doen het goed.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:20 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, ze heeft me gebannedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wijs dan eens aan waar de mods topics 'volkotsen'?? Wat een onzin.![]()
Hoewel ik dit jaar meer lurk dan post ben ik het met die ouwe tiran eens.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:20 schreef Havoc het volgende:
Ik niet en dat mag dan ook wel gezegd worden?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:54 schreef APK het volgende:
[..]
Hoewel ik dit jaar meer lurk dan post ben ik het met die ouwe tiran eens.![]()
Ik ben het er ook niet mee eens dat veel bans uitdelen zo geweldig is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik niet en dat mag dan ook wel gezegd worden?
kep denk ik die hele grote aanval gemistquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens dat veel bans uitdelen zo geweldig is.
Daar wordt het niet gezelliger van. Ook niet op den duur. Als je ál te hard optreedt, gaan mensen wraak nemen, lopen kloten met kloons etc.. dat wil je ook niet en past ook niet bij dit subforum.
Wél hadden de mods misschien nét wat eerder -zeg maar toen de laatste 'Grote Aanval' begon- kunnen zeggen: wie er nú nog zijn vervelende zeiksmoel opentrekt om te gaan ouweteringhoeren over SC/COS, die kan per direct oprotten (of soortgelijke bewoordingen, enfin de details hieromtrent kunnen wel aan Day overgelaten worden).
Dat heeft ze gezegd, dat was de basis van die hele aanval.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens dat veel bans uitdelen zo geweldig is.
Daar wordt het niet gezelliger van. Ook niet op den duur. Als je ál te hard optreedt, gaan mensen wraak nemen, lopen kloten met kloons etc.. dat wil je ook niet en past ook niet bij dit subforum.
Wél hadden de mods misschien nét wat eerder -zeg maar toen de laatste 'Grote Aanval' begon- kunnen zeggen: wie er nú nog zijn vervelende zeiksmoel opentrekt om te gaan ouweteringhoeren over SC/COS, die kan per direct oprotten (of soortgelijke bewoordingen, enfin de details hieromtrent kunnen wel aan Day overgelaten worden).
Ik ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:54 schreef APK het volgende:
[..]
Hoewel ik dit jaar meer lurk dan post ben ik het met die ouwe tiran eens.![]()
Ik denk eerder dat je eroverheen geluld hebt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep denk ik die hele grote aanval gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |