Zie NWSquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep denk ik die hele grote aanval gemist
Sorry hoor, maar iedereen vindt dat nieuwe beleid kennelijk zo goed, dan moet je ook consequent alles weg blijven halen, hij weet dondersgoed wat die aanval was, hij heeft er middenin lopen posten en is subtiel aan het zuigen.quote:
Bedankt, deze newbie zit heel dat nws door te spitten maar nix heur!quote:
Klaag me aanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar iedereen vindt dat nieuwe beleid kennelijk zo goed, dan moet je ook consequent alles weg blijven halen, hij weet dondersgoed wat die aanval was, hij heeft er middenin lopen posten en is subtiel aan het zuigen.
Zie OP.
Jij doet trouwens nu ook aan SC![]()
Jij blijft maar zuigenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bedankt, deze newbie zit heel dat nws door te spitten maar nix heur!![]()
Ontopic: Ga zo door mods!![]()
Dat heb ik de afgelopen weken een aantal keer voorbij zien komen hoor.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:45 schreef Gert het volgende:
Wél hadden de mods misschien nét wat eerder -zeg maar toen de laatste 'Grote Aanval' begon- kunnen zeggen: wie er nú nog zijn vervelende zeiksmoel opentrekt om te gaan ouweteringhoeren over SC/COS, die kan per direct oprotten
Zet het in je sig, maak een statement, dan hoef je het hier niet steeds te vermelden.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ontopic: ik ben het er nog steeds niet mee eens
Fijn, staat genoteerd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:21 schreef PC eend het volgende:
Ontopic: ik ben het er nog steeds niet mee eens
Probleem is dat ze vanaf dag 1 hun beleid hadden moeten duidelijk maken. Gewoon meteen laten zien op welke manier ze het forum willen hebben en dat beleid ook meteen strak handhaven. Als iedereen er dan aan gewend is kunnen de teugels wat losser.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen weken een aantal keer voorbij zien komen hoor.
Dat is dus gebeurd, alleen is dat beleid dus vanaf dag 1 bediscussieertquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:47 schreef Havoc het volgende:
[..]
Probleem is dat ze vanaf dag 1 hun beleid hadden moeten duidelijk maken. Gewoon meteen laten zien op welke manier ze het forum willen hebben en dat beleid ook meteen strak handhaven. Als iedereen er dan aan gewend is kunnen de teugels wat losser.
OMG ik zeg toch dat ik het daar nou juist NIET mee eens ben, maar zo staat het wel in de OP en aan het begin van dit topic werd dat zeer strict genomen en opeens meldt iedereen zich dat ie het ermee eens is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klaag me aan
En komop PC, consequent weg blijven halen
Dat zou ook voor mods moeten geldenquote:Hallo, FOK
Als iedereeen nou gewoon minder miept gaat het al stukken beter
Sja, kwestie van poot stijfhouden hebben jullie wel laten zien. Maar misschien af en toe de daad wat kracht bijzetten door toch iets vaker een waarschuwing te geven en dan ook consequent laten volgen van een ban als het zich herhaalt. Maar goed, dat is het verleden. Nu gewoon inderdaad weer doorgaan maar ik zou toch overwegen iets minder coulant te zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus gebeurd, alleen is dat beleid dus vanaf dag 1 bediscussieerd
Mag ik er even op wijzen dat ik alleen maar reageer, en niets zelf uitlokquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:45 schreef Havoc het volgende:
[..]
Fijn, staat genoteerd.
Kun je nu ook nog de volwassenheid opbrengen om dan maar gewoon verder te posten zonder telkens te laten merken dat je het er niet mee eens bent?
De mods bepalen de regels, niet de users. Einde discussie.
Dat is ook gedaan hoor. Er is direct pittig gemodereerd om de COS schoon van te veel gewauwel te houden, en is direct pittig gemodereerd om de SC vrij te houden van streamcommentaren. Tot op de dag van vandaag lukt dat redelijk, al gaat het uiteraard weleens mis.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:47 schreef Havoc het volgende:
[..]
Probleem is dat ze vanaf dag 1 hun beleid hadden moeten duidelijk maken. Gewoon meteen laten zien op welke manier ze het forum willen hebben en dat beleid ook meteen strak handhaven. Als iedereen er dan aan gewend is kunnen de teugels wat losser.
Dit bepaal jij niet vriend, jij begint tegen mijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:52 schreef Havoc het volgende:
Enne zullen we het hier bij laten dan en weer FB gebruiken waar het voor bedoeld is?
PC-Eend ophoeren nu, tis klaar.
Kusjekroel, prettyplease?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet vriend, jij begint tegen mij![]()
En dat is weldegelijk feedback.
Ga ik effe doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:42 schreef Prospera het volgende:
yo brothers of sister, kunnen jullie rode pijltjes maken voor donderdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |