quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
Daar was ik idd wel naar opzoekquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Goed dat dit een kruisje is, beetje zonde dat lelijke zwarte plaatje in een vers topic.
Met nog een kawa rijder moeten we toch groothandel kortingen voor onderdelen moeten kunnen gaan bedingenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:17 schreef Catch22- het volgende:
al 2 ZZR600's hier zie ik. Als ik er op pas dan wordt dat misschien wel mijn eerste motor
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:19 schreef bvvt het volgende:
[img]http:/bwt.tweakdsl.nl/FOK/wxp.gif[/img]
sja... als je zoveel onderdelen nodig hebt....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met nog een kawa rijder moeten we toch groothandel kortingen voor onderdelen moeten kunnen gaan bedingen![]()
ik zeg nixquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:21 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo goed pimber?
-edit
Ja stiekem snel ge-edit he bvvt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
sja... als je zoveel onderdelen nodig hebt....
Dan zeg ik ... doe nou niet ... doe nou nieiehieieettttt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:17 schreef Catch22- het volgende:
al 2 ZZR600's hier zie ik. Als ik er op pas dan wordt dat misschien wel mijn eerste motor
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:15 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Hier Rib-I achter bwt aan, het moge duidelijk zijn dat ze op dit moment achterruitrijden... aangezien bwt altijd zo langzaam is dat ie nooit voorop had kunnen rijden.
Dat je wat minder post enzeauw heeft dat te maken met je toekomstige carierre als pik politieagentquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met nog een kawa rijder moeten we toch groothandel kortingen voor onderdelen moeten kunnen gaan bedingen![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat je wat minder post enzeauw heeft dat te maken met je toekomstige carierre als pik politieagent![]()
Alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden etc...
Dus eerst wordt BazzieK agent en daarna
World Domination!!!!
[afbeelding]
Nee man, heeft puur te maken met luiheid en zo'n laag postniveau hier dat zelfs ik er niet meer op reageerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat je wat minder post enzeauw heeft dat te maken met je toekomstige carierre als pik politieagent![]()
Alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden etc...
Dus eerst wordt BazzieK agent en daarna
World Domination!!!!
[afbeelding]
Stoer man, ik zie je al agent worden en TataK beboetenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jou houdt ik in de gaten knaapje [afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]BazzieK staat zeker rechts op dit plaatje
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Stoer man, ik zie je al agent worden en TataK beboeten![]()
Je weet dat een beetje kennis van de Nederlandsche taal noodzakelijk is om diender te worden. ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jou houdt ik in de gaten knaapje [afbeelding]
![]()
Wat dat betreft ben je een geschikte kandidaatquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee man, heeft puur te maken met luiheid en zo'n laag postniveau hier dat zelfs ik er niet meer op reageerEn world of warcraft
Ben niet van plan anders te gaan doen voor de plisie
Ja zag het zelf ook alquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je weet dat een beetje kennis van de Nederlandsche taal noodzakelijk is om diender te worden. ?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben je een geschikte kandidaat![]()
In de tilburg binnenstad zie je nooit agenten rennen, wel de winkelbeveiligers. Agenten sjokken op hun gemak ernaartoe![]()
Wat zij doet is geniaalquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als Najib Amhali zoiets doet is het toch grappiger meestal![]()
Maarja wel mooie stem ja
damn, das knapquote:
quote:
quote:
Woensdag is server-maintenance dag @ WoW toch, vandaar je postsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee man, heeft puur te maken met luiheid en zo'n laag postniveau hier dat zelfs ik er niet meer op reageerEn world of warcraft
Ben niet van plan anders te gaan doen voor de plisie
Roepia'squote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
damn, das knap![]()
iemand vertelde mij vandaag dat YouTube 26 miljoen per maand betaalde aan bandbreedte![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Gisteren trouwens voor het eerst mijn motor aangeduwd![]()
Begint vannacht om 5 uurquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Woensdag is server-maintenance dag @ WoW toch, vandaar je posts
Impliceert 'zelf aangeduwd' ook dat het succesvol was of niet?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat zij doet is geniaal![]()
Waar je als band het geld moet verdelen mag zij alles zelf houden![]()
Ik heb... correctie, ik hád een vriend die ook zo'n beetje 24/7 speeltquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Begint vannacht om 5 uurEn jij weet er ook verdacht veel van
![]()
Ex guildie van me zit daar nu ook inquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb... correctie, ik hád een vriend die ook zo'n beetje 24/7 speelt
Kan ook niet anders. Hij speelt in Nihilum en dat is de meest kansloze guild toch?
Ja, moest wel succesvol zijn. Kon niet afgaan voor een vol terras met herfstzonaanbiddersquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Impliceert 'zelf aangeduwd' ook dat het succesvol was of niet?
Als jullie in moeilijke taal gaan praten...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ex guildie van me zit daar nu ook inMaarja die raiden nogal veel ja
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als jullie in moeilijke taal gaan praten...![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Lefgozert, ik zou naar huis gaan en 's avonds terugkomen als niemand er meer zitquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, moest wel succesvol zijn. Kon niet afgaan voor een vol terras met herfstzonaanbidders![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:04 schreef Rib-i het volgende:
30% van de vrouwen vind het opwindend om geen ondergoed te dragen. Wil je weten waarom:
SMS Bloot naar 5006
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Lefgozert, ik zou naar huis gaan en 's avonds terugkomen als niemand er meer zit
[..]
Mzzltov, ik had ook allang in bed moeten liggen
Ja Roderick, dat zeg ik vaker ja![]()
wie kaatst enzoquote:
quote:Hoii, veilig in Cuba aangekomen.. Het is hier nu 2 uur in de middag. Echt gaaf was dat je de zeebodem vanuit het vliegtuig op 11 kilometer hoogte kon zien! Alleen nu is het donker en het regent! Het wachten is op de koffers. Later en groetjes uit Cuba... *censuur* en Pepijn.
In dit soort gevallen moeten jullie je gewoon formeel gedragenquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:31 schreef worldpimber het volgende:
Zie net pas dat ik een SMS had van Pepijn, maar ik weet niet of het in het vorige topic al aan bod was gekomen... was van 20.00![]()
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hij had ook nog een filmpje gestuurd![]()
quote:[..]
In dit soort gevallen moeten jullie je gewoon formeel gedragen
Maar kan de topictitel veranderd worden naar "Pepijn is veilg aangekomen"ofzo ?
Begin de dag met een lach en je hebt een morgen zonder zorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Rib-i is pleitos![]()
Ik heb er ook weer 1 voor me staan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:50 schreef kratjuh het volgende:
Mogge weer ..
Nog maar een bakkie koffie halen ..
Ja, dan hebben we nodig - model, merk jaargang, waarom, hoezoo en nog meer van die onzin.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:43 schreef oshiro het volgende:
Môgge, ik wil ook in de OP
/arrogantiemode
/subtiele TVP
ik kan het ook maar doe het ook niet omdat ik nu aan het werk benquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:50 schreef Knuffelslet het volgende:
ik kan hetmaar ik doe het lekker niet
Mooi in de winter lessen en dan heb je hem nog lang voor de zomer....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:17 schreef MarchingHome het volgende:
Hey mensen ^_^
Ik wil z.s.m. m'n rijbewijs A halen, maar ik vroeg me af hoeveel maanden daar gemiddeld over wordt gedaan.
En dan nog de vraag of ik me daar dan de komende maanden mee kan gaan bezighouden of dat jullie dit afraden i.v.m. weersomstandigheden?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:17 schreef MarchingHome het volgende:
Hey mensen ^_^
Ik wil z.s.m. m'n rijbewijs A halen, maar ik vroeg me af hoeveel maanden daar gemiddeld over wordt gedaan.
En dan nog de vraag of ik me daar dan de komende maanden mee kan gaan bezighouden of dat jullie dit afraden i.v.m. weersomstandigheden?
hoe kutter het weer waarmee je rijdt, hoe meer je gewend bent, hoe beter je uiteindelijk uit je examen komt..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:17 schreef MarchingHome het volgende:
Hey mensen ^_^
donequote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:23 schreef bvvt het volgende:
[..]
Bazziek en knuffelslet hebben daar de meest recente ervaring mee.
Misschien dat zij je daar iets meer over kunnen vertellen...
Tip: Als je in de winter wilt gaan lessen koop dan goeie winterhandschoenen. Ik heb dit niet gedaan (eigenwijsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:48 schreef MarchingHome het volgende:
Dank voor de snelle reacties!
Zolang ik 'm voor januari 2008 heb vind ik 't primaDus dat komt wel goed
Ik denk dat ik er dan lekker snel aan begin. Misschien november wel. Toch hoop ik dat 't niet al te vaak zeer glad op de weg wordtOf wordt de rijles dan hoe dan ook gecancelled?
Ik heb verder trouwens nog geen enkel ander rijbewijs, dus geen ervaring met verkeer etc.
Mijn rijschool had anders ook gewoon winterhandschoenen liggen ...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:15 schreef McNasty het volgende:
[..]
Tip: Als je in de winter wilt gaan lessen koop dan goeie winterhandschoenen. Ik heb dit niet gedaan (eigenwijs) en had af en toe het gevoel dat m'n vingers afstierven in de zomerhandschoentjes van de rijschool.
yup, mijne ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mijn rijschool had anders ook gewoon winterhandschoenen liggen ...
Ja, over die nieuwe regeling wou ik nog wat vragen, want het is altijd zo geweest dat je of 2 jaar rij-ervaring moet hebben of 21 moet zijn voor een zwaardere motor toch? Nu ging dat inderdaad veranderen, maar kan je de nieuwe regeling toelichten? Mag je sowieso pas dan op je 24e een zware motor rijden of kan het ook met zoveel jaar rij-ervaring?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:11 schreef worldpimber het volgende:
... kijk ook even wanneer je ongeveer je rijbewijs wil halen, want de regels gaan (of gaan misschien) weer eens helemaal veranderen. Wellicht dat je te laat bent en mooi pas op je 24ste een zware motor mag rijden.
Ja I know, maar daarmee wil ik alleen maar aangeven dat ik dus nog wel ff de tijd hebquote:
Voor zover ik weet is er nog geen invoerdatum bekend over de 24-jaarsregeling. Voorlopig telt voor jou gewoon de 21 jaar als drempel ..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:28 schreef MarchingHome het volgende:
Yay, hier heb ik wat aan ^_^
De handschoenen zijn geen prob, m'n pa rijdt motor (Transalp). De motorcombi is ook geen probleem, heb ik gewoon liggen.
[..]
Ja, over die nieuwe regeling wou ik nog wat vragen, want het is altijd zo geweest dat je of 2 jaar rij-ervaring moet hebben of 21 moet zijn voor een zwaardere motor toch? Nu ging dat inderdaad veranderen, maar kan je de nieuwe regeling toelichten? Mag je sowieso pas dan op je 24e een zware motor rijden of kan het ook met zoveel jaar rij-ervaring?
En wat precies wordt er verstaan onder een lichte en een zware motor? Want 't is meer dan alleen 't aantal CC wat er toe doet toch?
[..]
Ja I know, maar daarmee wil ik alleen maar aangeven dat ik dus nog wel ff de tijd hebHet liefst heb ik m'n rijbewijs natuurlijk z.s.m.
En <0,16 kW/kgquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er nog geen invoerdatum bekend over de 24-jaarsregeling. Voorlopig telt voor jou gewoon de 21 jaar als drempel ..
Een lichte motor heeft te maken met het vermogen, als je licht rijbewijs hebt mag je op een motor van maximaal 25 KiloWatt rijden, wat niet direct in verband staat met het aantal CC's. Een 750cc motor kan vaak teruggeregeld worden tot 25 KW, al leent niet elk type zich hiervoor. 25 KW komt overeen met 37 PK.
Sommige motoren kun je terugvoeren (door dealer) tot 25KW, zodra je een zware motor mag rijden kun je deze actie weer laten terugdraaien ..
volgens mij is het 34 pk, maar goed, dat maakt niet zo veel uit...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er nog geen invoerdatum bekend over de 24-jaarsregeling. Voorlopig telt voor jou gewoon de 21 jaar als drempel ..
Een lichte motor heeft te maken met het vermogen, als je licht rijbewijs hebt mag je op een motor van maximaal 25 KiloWatt rijden, wat niet direct in verband staat met het aantal CC's. Een 750cc motor kan vaak teruggeregeld worden tot 25 KW, al leent niet elk type zich hiervoor. 25 KW komt overeen met 37 PK.
Sommige motoren kun je terugvoeren (door dealer) tot 25KW, zodra je een zware motor mag rijden kun je deze actie weer laten terugdraaien ..
Let's hope so. Wil op gegeven moment een Ninja 6R gaan rijden en ik heb niet zo een zin om daar 4 jaar op te wachten ^_^quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:37 schreef Roderick2085 het volgende:
maar zoals pimber al zei, er staat volgens mij nog geen datum voor de invoering daarvan, dus als je het binnen een jaar ofzo haalt zal het waarschijnlijk geen probleem zijn en val je nog gewoon onder de oude regeling...
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:11 schreef worldpimber het volgende:
Als mensen het over kleding gaan hebben, moet je ze vooral hard negerenEhehe
Maar tijdens het rijlessen kun je verder veel hebben hoor. Crashen = valbeugels = niet jouw motor. Dus vooral veel proberen en risico's nemen.
![]()
die kan iig op 25kw... moet je dus hoogstens 2 jaar op wachten als die lichtste categorie nog lichter wordquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:40 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Let's hope so. Wil op gegeven moment een Ninja 6R gaan rijden en ik heb niet zo een zin om daar 4 jaar op te wachten ^_^
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:18 schreef Knuffelslet het volgende:
zx6r.. het is maar wat je leuk vindt
Fazer
De naked Fazer is een van de mooiste motoren die er is... hoewel ik de gekuipte versie ook steeds meer begin te waarderen.quote:
Als je serieus een Fazer overweegt, heb ik er ééntje voor je staanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:18 schreef Knuffelslet het volgende:
Fazer
maar niet voor 1200 euri vrees ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Als je serieus een Fazer overweegt, heb ik er ééntje voor je staan
Ook een mooi ding inderdaadquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:37 schreef Knuffelslet het volgende:
Fazer1000 is ook![]()
![]()
Vriend van me is zondag voor zn flikker gereden met zn Fazer1000
op een rotonde door een willekeurig opschuivende koekblikker
![]()
hij was zo moooooooooooi die Fazer
![]()
Nopequote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:50 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
maar niet voor 1200 euri vrees ik
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:47 schreef McNasty het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik ben alleen niet zo weg van die uitlaat
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:14 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nope![]()
X 3,5 zo ongeveer![]()
Maar je was zo enthousiast over de Fazer, vandaar ....![]()
neem ik de onderste welquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
doet u mij die bovenste maar
Bij de dealer zien staan ..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:50 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Ook een mooi ding inderdaad![]()
Ooit de ZX-14R in 't echt gezien? Daar zou ik niet op willen beginnenOok na 2 jaar denk ik dat ie nog iets te krachtig voor me is (a)
Dweilen met dat dingquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Bij de dealer zien staan ..
Lijkt me wel erg zwaar werk, zo'n 1400cc'er de bocht in gooien ..
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:47 schreef McNasty het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik ben alleen niet zo weg van die uitlaat
Heb er zo'n 5 tot 6 maanden over gedaan vanwege lange wachtlijsten bij het CBR, die in de winter wat korter zullen zijn waardoor het puur zal afhangen van hoeveel aanleg je hebt en hoevaak je wil lessen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:17 schreef MarchingHome het volgende:
Hey mensen ^_^
Mkay ^_^quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb er zo'n 5 tot 6 maanden over gedaan vanwege lange wachtlijsten bij het CBR, die in de winter wat korter zullen zijn waardoor het puur zal afhangen van hoeveel aanleg je hebt en hoevaak je wil lessen.
Gemiddeld een keer in de week gok ik, soms helemaal niet soms twee keer.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:21 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Mkay ^_^
En hoevaak heb je dan gelest?
Ok, bedankt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gemiddeld een keer in de week gok ik, soms helemaal niet soms twee keer.
p0rnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:18 schreef BazzieK het volgende:
Gisteren trouwens dit ding zien rijden:
[afbeelding]
Echt prachtig.
Prrr!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:18 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
Echt prachtig.
Bling Bling is the Thing, aightquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Prrr!
Alleen dat goud is dan weer wat minderMaar verder
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:18 schreef Knuffelslet het volgende:
Fazer
Niehiet met goud je weetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:39 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Bling Bling is the Thing, aight
Mee eens. Heb het ook niet zo op goudquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Prrr!
Alleen dat goud is dan weer wat minderMaar verder
![]()
Welquote:
We zitten niet op startrekquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wel
Mooie bijpassende handschoentjes![]()
[afbeelding]
Best pornoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wel
[afbeelding]
en dan deze moto dr bij:quote:
hèhè, dat duurde langquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Klap voor je muil ken je krijgen
It wasn't mequote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:05 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]nu je het zegt ja
the revenge of alexxx
Is Wacko Jacko zijn handschoen weer eens vergeten bij een kinderdagverblijfquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wel
[afbeelding]
Vervang het groen door roze en Gerard Joling is er weg van net als -XX-quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
en dan deze moto dr bij:
[afbeelding]
Ik ga ff grasmaaien, Tommy uitlaten, stofzuigen, en naar de snackboer...![]()
Pffff... kutfietsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:18 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
Echt prachtig.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Pffff... kutfiets![]()
Vandaag trouwens een hele uitleg gehad over WoW![]()
60 levels, guilds, mounts, characters, koper, zilver, goud![]()
Zo worden we elke dag wat wijzerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo worden we elke dag wat wijzerIk kwam er vandaag ook achter waarom BazzieK zo veel speelt
En je IQ goes out the window ..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Houdjemuilezelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
It wasn't meIk lag gister vroeg op bed
dat is wel heel ergquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Gewoon een hele familie die verslaafd is aan WoWVader, moeder, zoon en dochter
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo worden we elke dag wat wijzerIk kwam er vandaag ook achter waarom BazzieK zo veel speelt
Kijk je wel uit met de calorietjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ieuw ..
Doe me dan maar een choco Swirl ..
Of Ben & Jerry's ..
Ik heb hier ook geen ijs ..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met de calorietjes
Ik moest vandaag nog fruit etenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ieuw ..
Doe me dan maar een choco Swirl ..
Of Ben & Jerry's ..
Vandaag weerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:48 schreef Rib-i het volgende:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:43 schreef oshiro het volgende:
Môgge, ik wil ook in de OP
/arrogantiemode
/subtiele TVP
:^quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:49 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, dan hebben we nodig - model, merk jaargang, waarom, hoezoo en nog meer van die onzin.
Vervolgens moet de wiki worden aangepast door iemand die dat kan.![]()
Whaha dat is altijd zo grappig om te zienquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:10 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag een stoplichtsprint tegen een KTM Super Duke![]()
Supersnel zegWerd gewoon de eerste 100 meter in de kou gezet
net als Roderick bij de Pyramide meet
![]()
Mijn zwager (een echte Hollander) heeft een keertje dadelpitten gegeten.quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn zwager (een echte Hollander) heeft een keertje dadelpitten gegeten.
Bij een supermarkt stond een grote fles en daarboven een kartonnen bord met "GRATIS DADELS"
Hij steekt zijn hand in de pot en doet er een paar in zijn mond, mijn schoonzus vraagt wat hij eet en zij ziet direct dat het uitgespuugde pitten zijn en begint te kokhalzen. Mijn zwager is 2 dagen ziek geweest![]()
Naast de tafel stond het kratje met dadels die hij niet had gezien.
Jahe ...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Whaha dat is altijd zo grappig om te zienBij zo'n stoplicht
Dat je elkaar dan aankijkt:
![]()
Whahaaaaaaaa En dit is serieus gebeurdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bij een supermarkt stond een grote fles en daarboven een kartonnen bord met "GRATIS DADELS"
Hij steekt zijn hand in de pot en doet er een paar in zijn mond, mijn schoonzus vraagt wat hij eet en zij ziet direct dat het uitgespuugde pitten zijn en begint te kokhalzen. Mijn zwager is 2 dagen ziek geweest![]()
Toen hij het vertelde moest ik ook kokhalzen. Denk je eens in hoeveel soorten speeksel er in die pot hebben gezetenquote:
Daar wordt hij zeker ook met elk feestje aan herinnerdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik wilde niet meer links naar Break plaatsen, maar aangezien jij dat ook doet wil ik dit nog wel opperen voor een Fok meet... BazzieK, Makster, OPM ... Pepijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:38 schreef hicham het volgende:
Amerikaanse gozurt die schakel probeert te rijden![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:38 schreef hicham het volgende:
Ga toch weg alsow known as shrekquote:
Ach, op elk potje past een dekseltjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:39 schreef Rib-i het volgende:
Toen hij het vertelde moest ik ook kokhalzen. Denk je eens in hoeveel soorten speeksel er in die pot hebben gezeten![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik wilde niet meer links naar Break plaatsen, maar aangezien jij dat ook doet wil ik dit nog wel opperen voor een Fok meet... BazzieK, Makster, OPM ... Pepijn![]()
Are you sure what you're doing?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:38 schreef hicham het volgende:
alleen was het bij mij niet alleen de eerste 100 meterquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:10 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag een stoplichtsprint tegen een KTM Super Duke![]()
Supersnel zegWerd gewoon de eerste 100 meter in de kou gezet
net als Roderick bij de Pyramide meet
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:38 schreef hicham het volgende:
Serieusquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Whahaaaaaaaa En dit is serieus gebeurd![]()
?
Miepmiep iejauwwwwquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik wilde niet meer links naar Break plaatsen, maar aangezien jij dat ook doet wil ik dit nog wel opperen voor een Fok meet... BazzieK, Makster, OPM ... Pepijn![]()
En hoelang!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toen hij het vertelde moest ik ook kokhalzen. Denk je eens in hoeveel soorten speeksel er in die pot hebben gezeten![]()
Met Sinterklaas met mijn dochter naar Maarssen moeten rijden, zij was zo zenuwachtig dat we niet verder dan Waalwijk kwamen. Alles wat ze had gegeten lag tegen de rugleuning en druppelde zo op de vloerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ga toch weg alsow known as shrek![]()
[..]
Ach, op elk potje past een dekseltje![]()
Ik moest wel een keer (gedwongen) veel druiven eten, daarvoor hadden we nog veel voedsel met olijfolie e.d. derin gegeten en de hele dag veel andere zooi. Vervolgens zijn we met een aardig tempo heen en weer gereden naar een plaats waar 80 km zeer bochtige wegen in zitten...
Op de terugweg kwam het er toch maar weer allemaal uit... vandaar: druivende gedachte eraan alleen al doet me kokhalzen.
Sorriequote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:53 schreef Rib-i het volgende:
Met Sinterklaas met mijn dochter naar Maarssen moeten rijden, zij was zo zenuwachtig dat we niet verder dan Waalwijk kwamen. Alles wat ze had gegeten lag tegen de rugleuning en druppelde zo op de vloer![]()
Neeeeeeee, niet mijn meisjequote:
Dat noem ik nou "good parenting"quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Neeeeeeee, niet mijn meisje![]()
Ik heb ze wel met d'r 3 jaar de auto van binnen helemaal schoon laten maken. Als je oud genoeg bent om de auto vies te maken ben je ook oud genoeg om hem schoon te maken![]()
![]()
count me inquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:40 schreef worldpimber het volgende:
Je moet zo'n rubber (met koperdraad) strip achter aan je auto maken, dan worden kinderen niet wagenziekquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb ze wel met d'r 3 jaar de auto van binnen helemaal schoon laten maken. Als je oud genoeg bent om de auto vies te maken ben je ook oud genoeg om hem schoon te maken![]()
![]()
Ben jij nooit zenuwachtig geweest voor de Sint met zn pietenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:04 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je moet zo'n rubber (met koperdraad) strip achter aan je auto maken, dan worden kinderen niet wagenziek![]()
In dit geval was ze gewoon echt zenuwachtig voor zwarte piet en sinterklaasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:04 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je moet zo'n rubber (met koperdraad) strip achter aan je auto maken, dan worden kinderen niet wagenziek![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat noem ik nou "good parenting"![]()
9 à 10 uur in de auto of met de trein vanaf Brussel? (geschatte reistijd is incl. filesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
count me ininhetverledenvoorgenomenbatsmeets zijn nooit wat van gekomen, of ik moet ook die gemist hebben
vrijdag dagje op+neer --> Parijs
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
count me ininhetverledenvoorgenomenbatsmeets zijn nooit wat van gekomen, of ik moet ook die gemist hebben
En dan het kind eraan hangenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:04 schreef Gawaine het volgende:
Neequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:07 schreef Madbull het volgende:
[..]
Ben jij nooit zenuwachtig geweest voor de Sint met zn pieten
Dat was een gadget waarmee je in de jaren 80 je vehikel kon pimpen. Een status symbool waarmee je liet zien dat je kinderen had. Of een biatsch vrouw had met een trendy ziekte...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En dan het kind eraan hangen??
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En dan het kind eraan hangen??
picsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hihiquote:
Dan zal het wel een overgang van hippietijdperk naar ICT icm Jomanda invloeden oid. Zo'n ding helpt toch niet echt?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat was een gadget waarmee je in de jaren 80 je vehikel kon pimpen. Een status symbool waarmee je liet zien dat je kinderen had. Of een biatsch vrouw had met een trendy ziekte...![]()
Vroegah een strip, nu rijden ze een break of mpvquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat was een gadget waarmee je in de jaren 80 je vehikel kon pimpen. Een status symbool waarmee je liet zien dat je kinderen had. Of een biatsch vrouw had met een trendy ziekte...![]()
Net zoveel als een spoiler op een civicquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hihi![]()
[..]
Dan zal het wel een overgang van hippietijdperk naar ICT icm Jomanda invloeden oid. Zo'n ding helpt toch niet echt?
Tuuuuuurlijk wel, ze worden nog steeds verkochtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hihi![]()
[..]
Dan zal het wel een overgang van hippietijdperk naar ICT icm Jomanda invloeden oid. Zo'n ding helpt toch niet echt?
Bij die van mij helpt het welquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Net zoveel als een spoiler op een civic
En een beetje fingerspitsen gefullquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bij die van mij helpt het wel![]()
zennnn zennnnn ying yang![]()
Of BazzieK bij de politie Meer blauw op straatquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Net zoveel als een spoiler op een civic
Juh, maar rubberen zolen, en geen sinthetische kleren werkt beterquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef worldpimber het volgende:
Jaajaah
Is gewoon om de auto te ontladen toch![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Of BazzieK bij de politie Meer blauw op straat
![]()
Auto's doen me minder dan motorenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dacht ik zo beetje de enige blikfreak was hier
Ja en d'r brainsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef worldpimber het volgende:
Jaajaah
Is gewoon om de auto te ontladen toch![]()
ga je met een blik naar Parijsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dacht ik zo beetje de enige blikfreak was hier
quote:
Om vervolgens een zooi bullets achter je aan te jagen wegens een vluchtpogingquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn halve familie werkt bij de politieDe andere helft wordt door ze gezocht
![]()
Ik ben ooit in Venray door mijn neef aangehouden, mocht gewoon doorrijden toen hij zag dat ik het was![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Om vervolgens een zooi bullets achter je aan te jagen wegens een vluchtpoging![]()
Trustenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:42 schreef koffiekoekje het volgende:ik heb de energie er niet meer voor
Ook geschikt voor vrouwenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk wel, ze worden nog steeds verkocht
[afbeelding]
![]()
Om de tepels te ontladenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ook geschikt voor vrouwen![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn halve familie werkt bij de politieDe andere helft wordt door ze gezocht
![]()
Ik ben ooit in Venray door mijn neef aangehouden, mocht gewoon doorrijden toen hij zag dat ik het was![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bazziek heeft wel een beetje zijn postgedrag aangepast sinds hij een keuring ondergaan heeft![]()
![]()
Zo hoort hetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zo begint het...........................![]()
![]()
Ik hoop niet dat hij jou op camera heeft vastgelegd toen jullie over de dijken jakkerden. Zou zomaar zijn eerste arrestatie kunnen zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bazziek heeft wel een beetje zijn postgedrag aangepast sinds hij een keuring ondergaan heeft![]()
![]()
Ambsteed is genoegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij jou op camera heeft vastgelegd toen jullie over de dijken jakkerden. Zou zomaar zijn eerste arrestatie kunnen zijn![]()
Hij mag weer omdat ie door de 1ste ronde isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
Mwah hierna nog een keuring en sollicitatiegesprek en dat is het en de eerste keek ik het meest tegenop dus heb weer nieuwe hoopquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij mag weer omdat ie door de 1ste ronde is![]()
Dat krijg je als je 16 jarigen auto laat rijden na wat theorie vraagjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:01 schreef MouseOver het volgende:
Is deze al eens langsgekomen?
http://youtube.com/watch?v=PpOxMDE0acE&mode=related&search=
Aardig uitzicht heeft die kerel
Bij het 2e gesprek moet je voor een panel net doen of je op een paard zit dat steigertquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah hierna nog een keuring en sollicitatiegesprek en dat is het en de eerste keek ik het meest tegenop dus heb weer nieuwe hoop
Volgens mij was het een civic zonder spoilerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat krijg je als je 16 jarigen auto laat rijden na wat theorie vraagjes![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:01 schreef MouseOver het volgende:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgens mij was het een civic zonder spoiler![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bij het 2e gesprek moet je voor een panel net doen of je op een paard zit dat steigert![]()
![]()
Nee want een auto raakte in een slip en blokkeerde de wegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:01 schreef MouseOver het volgende:
Wat rolt er nou weg van die gozer op 't moment dat ie valt?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:01 schreef MouseOver het volgende:
Ik zie parallellen met wheeliesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bij het 2e gesprek moet je voor een panel net doen of je op een paard zit dat steigert![]()
![]()
Haar tettenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:12 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Wat rolt er nou weg van die gozer op 't moment dat ie valt?![]()
quote:
Een spiegelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:12 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Oh kdacht dat er werd bedoeld dat 't een vrouw was die sliptequote:
Lijkt de spiegel van die auto welquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:12 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Helemaal niet!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Oh kdacht dat er werd bedoeld dat 't een vrouw was die slipteEnnuh, als dat d'r tetten waren was er al iets goed mis met d'r
![]()
De beloofde 72 maagdenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:17 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Gast moet gedacht hebben dat hij al in de hemel was met zulk bezorgde jonkvrouwen om hem heen![]()
Als je dat mens naast je heb staan die je zojuist heeft onderuit gereden, dan zou ik me niet in de hemel voelen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:17 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Lijkt de spiegel van die auto wel![]()
Gast moet gedacht hebben dat hij al in de hemel was met zulk bezorgde jonkvrouwen om hem heen![]()
Als ze slank is en grote tieten heeft kan ik haar wel snel vergeven hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:18 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Als je dat mens naast je heb staan die je zojuist heeft onderuit gereden, dan zou ik me niet in de hemel voelen.
Volgens mij ben je in de hemel als je kan schijten en daarna je kont niet meer hoeft af te vegenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:18 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Als je dat mens naast je heb staan die je zojuist heeft onderuit gereden, dan zou ik me niet in de hemel voelen.
Gawaine:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:22 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als ze slank is en grote tieten heeft kan ik haar wel snel vergeven hoor![]()
Volgens mij wordt er dan het foute lichaamsdeel recht gehoudenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Gawaine:
"Oh mijn god, ik denk dat ik mijn nek heb gebroken. Snel, doe je mond om mijn snorkel!"
![]()
Het goede BazzieK, het goedequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er dan het foute lichaamsdeel recht gehouden![]()
Ongeveer zo laag als 20 cm onder je navelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met gebroken nek wordt zelfs dat naar een lagere priority geschoven lijkt me
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ongeveer zo laag als 20 cm onder je navel![]()
Ey BazzieK, heb je het in de gaten. We zijn aan het communicerenquote:
Volgens mij is het moeder Bazziekquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey BazzieK, heb je het in de gaten. We zijn aan het communiceren![]()
Ben je van je WoW-verslaving af![]()
Damn, wat een moeilijke zinquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:40 schreef MarchingHome het volgende:
Dan zie je iedereen op YouTube 't zelfde doen, doe je 't na, gaat het mis, zet de filmer 't alsnog op YouTube![]()
Nee, ben gewoon lui aan het doen en alt tabben constantquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey BazzieK, heb je het in de gaten. We zijn aan het communiceren![]()
Ben je van je WoW-verslaving af![]()
Die kan niet compoeterenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgens mij is het moeder Bazziek![]()
MamaKquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgens mij is het moeder Bazziek![]()
*ahumquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
MamaK![]()
Ik had het niet moeten zeggen, het ging net zo goed met hem ... Nu is hij weer weg![]()
De tractor?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:51 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Ah ken je 't broertje daarvan nog niet?
Ik probeer 'm wel ff te uppen.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
deze ?
omg die zelfde muziek er weer bij![]()
alleen bij kawaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Zijn er eigenlijk nog meer van die humoristische motorreclames
quote:
Server moet veel verwerken, is nog steeds aan het downenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:03 schreef MouseOver het volgende:
Dit is ook een lullige actie
http://www.youtube.com/watch?v=tHfqt6dgTRw&mode=related&search=
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:03 schreef MouseOver het volgende:
De houding is wel uh... anders...quote:
Dreugquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:03 schreef MouseOver het volgende:
Barbequequote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Pffff... kutfiets![]()
Super jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:11 schreef MarchingHome het volgende:
Heeft niets met motoren te maken, en vele van jullie hebben 'm vast al gezien een tijdje terug, maar ik moet 'm toch weer ff delen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=sxNFmpeCN-4
Beetje jammer alleen dat er op youtube staat dat t een 'Dutch TV host' is
Best welquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:15 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ben ik een onderontwikkelde boer als ik het niet ken?
Hey schavuit! Dit heeft toch niets met motoren te makenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:11 schreef MarchingHome het volgende:
Heeft niets met motoren te maken, en vele van jullie hebben 'm vast al gezien een tijdje terug, maar ik moet 'm toch weer ff delen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=sxNFmpeCN-4
Beetje jammer alleen dat er op youtube staat dat t een 'Dutch TV host' is
whoops. slecht he. maar ik rij nog geen motor en ik ben nog niet eens begonnen met lessequote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Super ja![]()
Maar niets met motoren te makenEl Presidente zal je wel aanspreken over deze onbesuisde actie
Je bent nog geen VP![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |