Dat was een gadget waarmee je in de jaren 80 je vehikel kon pimpen. Een status symbool waarmee je liet zien dat je kinderen had. Of een biatsch vrouw had met een trendy ziekte...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En dan het kind eraan hangen??
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En dan het kind eraan hangen??
picsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vrijdag dagje op+neer --> Parijs
Hihiquote:
Dan zal het wel een overgang van hippietijdperk naar ICT icm Jomanda invloeden oid. Zo'n ding helpt toch niet echt?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat was een gadget waarmee je in de jaren 80 je vehikel kon pimpen. Een status symbool waarmee je liet zien dat je kinderen had. Of een biatsch vrouw had met een trendy ziekte...![]()
Vroegah een strip, nu rijden ze een break of mpvquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat was een gadget waarmee je in de jaren 80 je vehikel kon pimpen. Een status symbool waarmee je liet zien dat je kinderen had. Of een biatsch vrouw had met een trendy ziekte...![]()
Net zoveel als een spoiler op een civicquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hihi![]()
[..]
Dan zal het wel een overgang van hippietijdperk naar ICT icm Jomanda invloeden oid. Zo'n ding helpt toch niet echt?
Tuuuuuurlijk wel, ze worden nog steeds verkochtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hihi![]()
[..]
Dan zal het wel een overgang van hippietijdperk naar ICT icm Jomanda invloeden oid. Zo'n ding helpt toch niet echt?
Bij die van mij helpt het welquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Net zoveel als een spoiler op een civic
En een beetje fingerspitsen gefullquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bij die van mij helpt het wel![]()
zennnn zennnnn ying yang![]()
Of BazzieK bij de politie Meer blauw op straatquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Net zoveel als een spoiler op een civic
Juh, maar rubberen zolen, en geen sinthetische kleren werkt beterquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef worldpimber het volgende:
Jaajaah
Is gewoon om de auto te ontladen toch![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Of BazzieK bij de politie Meer blauw op straat
![]()
Auto's doen me minder dan motorenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dacht ik zo beetje de enige blikfreak was hier
Ja en d'r brainsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef worldpimber het volgende:
Jaajaah
Is gewoon om de auto te ontladen toch![]()
ga je met een blik naar Parijsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dacht ik zo beetje de enige blikfreak was hier
quote:
Om vervolgens een zooi bullets achter je aan te jagen wegens een vluchtpogingquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn halve familie werkt bij de politieDe andere helft wordt door ze gezocht
![]()
Ik ben ooit in Venray door mijn neef aangehouden, mocht gewoon doorrijden toen hij zag dat ik het was![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Om vervolgens een zooi bullets achter je aan te jagen wegens een vluchtpoging![]()
Trustenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:42 schreef koffiekoekje het volgende:ik heb de energie er niet meer voor
Ook geschikt voor vrouwenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk wel, ze worden nog steeds verkocht
[afbeelding]
![]()
Om de tepels te ontladenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ook geschikt voor vrouwen![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn halve familie werkt bij de politieDe andere helft wordt door ze gezocht
![]()
Ik ben ooit in Venray door mijn neef aangehouden, mocht gewoon doorrijden toen hij zag dat ik het was![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bazziek heeft wel een beetje zijn postgedrag aangepast sinds hij een keuring ondergaan heeft![]()
![]()
Zo hoort hetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zo begint het...........................![]()
![]()
Ik hoop niet dat hij jou op camera heeft vastgelegd toen jullie over de dijken jakkerden. Zou zomaar zijn eerste arrestatie kunnen zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bazziek heeft wel een beetje zijn postgedrag aangepast sinds hij een keuring ondergaan heeft![]()
![]()
Ambsteed is genoegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij jou op camera heeft vastgelegd toen jullie over de dijken jakkerden. Zou zomaar zijn eerste arrestatie kunnen zijn![]()
Hij mag weer omdat ie door de 1ste ronde isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
Mwah hierna nog een keuring en sollicitatiegesprek en dat is het en de eerste keek ik het meest tegenop dus heb weer nieuwe hoopquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij mag weer omdat ie door de 1ste ronde is![]()
Dat krijg je als je 16 jarigen auto laat rijden na wat theorie vraagjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:01 schreef MouseOver het volgende:
Is deze al eens langsgekomen?
http://youtube.com/watch?v=PpOxMDE0acE&mode=related&search=
Aardig uitzicht heeft die kerel
Bij het 2e gesprek moet je voor een panel net doen of je op een paard zit dat steigertquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah hierna nog een keuring en sollicitatiegesprek en dat is het en de eerste keek ik het meest tegenop dus heb weer nieuwe hoop
Volgens mij was het een civic zonder spoilerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat krijg je als je 16 jarigen auto laat rijden na wat theorie vraagjes![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:01 schreef MouseOver het volgende:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgens mij was het een civic zonder spoiler![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bij het 2e gesprek moet je voor een panel net doen of je op een paard zit dat steigert![]()
![]()
Nee want een auto raakte in een slip en blokkeerde de wegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:01 schreef MouseOver het volgende:
Wat rolt er nou weg van die gozer op 't moment dat ie valt?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:01 schreef MouseOver het volgende:
Ik zie parallellen met wheeliesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bij het 2e gesprek moet je voor een panel net doen of je op een paard zit dat steigert![]()
![]()
Haar tettenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:12 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Wat rolt er nou weg van die gozer op 't moment dat ie valt?![]()
quote:
Een spiegelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:12 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Wat rolt er nou weg van die gozer op 't moment dat ie valt?![]()
Oh kdacht dat er werd bedoeld dat 't een vrouw was die sliptequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |