quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
Daar was ik idd wel naar opzoekquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Goed dat dit een kruisje is, beetje zonde dat lelijke zwarte plaatje in een vers topic.
Met nog een kawa rijder moeten we toch groothandel kortingen voor onderdelen moeten kunnen gaan bedingenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:17 schreef Catch22- het volgende:
al 2 ZZR600's hier zie ik. Als ik er op pas dan wordt dat misschien wel mijn eerste motor
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:19 schreef bvvt het volgende:
[img]http:/bwt.tweakdsl.nl/FOK/wxp.gif[/img]
sja... als je zoveel onderdelen nodig hebt....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met nog een kawa rijder moeten we toch groothandel kortingen voor onderdelen moeten kunnen gaan bedingen![]()
ik zeg nixquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:21 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo goed pimber?
-edit
Ja stiekem snel ge-edit he bvvt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
sja... als je zoveel onderdelen nodig hebt....
Dan zeg ik ... doe nou niet ... doe nou nieiehieieettttt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:17 schreef Catch22- het volgende:
al 2 ZZR600's hier zie ik. Als ik er op pas dan wordt dat misschien wel mijn eerste motor
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:15 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Hier Rib-I achter bwt aan, het moge duidelijk zijn dat ze op dit moment achterruitrijden... aangezien bwt altijd zo langzaam is dat ie nooit voorop had kunnen rijden.
Dat je wat minder post enzeauw heeft dat te maken met je toekomstige carierre als pik politieagentquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met nog een kawa rijder moeten we toch groothandel kortingen voor onderdelen moeten kunnen gaan bedingen![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat je wat minder post enzeauw heeft dat te maken met je toekomstige carierre als pik politieagent![]()
Alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden etc...
Dus eerst wordt BazzieK agent en daarna
World Domination!!!!
[afbeelding]
Nee man, heeft puur te maken met luiheid en zo'n laag postniveau hier dat zelfs ik er niet meer op reageerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat je wat minder post enzeauw heeft dat te maken met je toekomstige carierre als pik politieagent![]()
Alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden etc...
Dus eerst wordt BazzieK agent en daarna
World Domination!!!!
[afbeelding]
Stoer man, ik zie je al agent worden en TataK beboetenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jou houdt ik in de gaten knaapje [afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]BazzieK staat zeker rechts op dit plaatje
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Stoer man, ik zie je al agent worden en TataK beboeten![]()
Je weet dat een beetje kennis van de Nederlandsche taal noodzakelijk is om diender te worden. ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jou houdt ik in de gaten knaapje [afbeelding]
![]()
Wat dat betreft ben je een geschikte kandidaatquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee man, heeft puur te maken met luiheid en zo'n laag postniveau hier dat zelfs ik er niet meer op reageerEn world of warcraft
Ben niet van plan anders te gaan doen voor de plisie
Ja zag het zelf ook alquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je weet dat een beetje kennis van de Nederlandsche taal noodzakelijk is om diender te worden. ?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben je een geschikte kandidaat![]()
In de tilburg binnenstad zie je nooit agenten rennen, wel de winkelbeveiligers. Agenten sjokken op hun gemak ernaartoe![]()
Wat zij doet is geniaalquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als Najib Amhali zoiets doet is het toch grappiger meestal![]()
Maarja wel mooie stem ja
damn, das knapquote:
quote:
quote:
Woensdag is server-maintenance dag @ WoW toch, vandaar je postsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee man, heeft puur te maken met luiheid en zo'n laag postniveau hier dat zelfs ik er niet meer op reageerEn world of warcraft
Ben niet van plan anders te gaan doen voor de plisie
Roepia'squote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
damn, das knap![]()
iemand vertelde mij vandaag dat YouTube 26 miljoen per maand betaalde aan bandbreedte![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Gisteren trouwens voor het eerst mijn motor aangeduwd![]()
Begint vannacht om 5 uurquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Woensdag is server-maintenance dag @ WoW toch, vandaar je posts
Impliceert 'zelf aangeduwd' ook dat het succesvol was of niet?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat zij doet is geniaal![]()
Waar je als band het geld moet verdelen mag zij alles zelf houden![]()
Gisteren trouwens voor het eerst mijn motor aangeduwd![]()
Ik heb... correctie, ik hád een vriend die ook zo'n beetje 24/7 speeltquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Begint vannacht om 5 uurEn jij weet er ook verdacht veel van
![]()
Ex guildie van me zit daar nu ook inquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb... correctie, ik hád een vriend die ook zo'n beetje 24/7 speelt
Kan ook niet anders. Hij speelt in Nihilum en dat is de meest kansloze guild toch?
Ja, moest wel succesvol zijn. Kon niet afgaan voor een vol terras met herfstzonaanbiddersquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Impliceert 'zelf aangeduwd' ook dat het succesvol was of niet?
Als jullie in moeilijke taal gaan praten...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ex guildie van me zit daar nu ook inMaarja die raiden nogal veel ja
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als jullie in moeilijke taal gaan praten...![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |