Doe dat maar niet, straks krijg je Jochum achter je aan!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:33 schreef Christine het volgende:
Hoera! gaat mijn nieuwe stopwoordje worden.
Hoera!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Doe dat maar niet, straks krijg je Jochum achter je aan!![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:41 schreef kkkk het volgende:
Maar hoe zit dat nou met dat turbojugend verhaal van Jochem? Ik zag in het vorige deel ook wat foto's daarvan langsschieten... Er staan wel wat sappige verhalen in, maar in hoeverre zijn ze echt waar?
Bronquote:REACTIE VAN JOCHUM OP INTERNETDISCUSSIE
Is Jochum president van een dubieuze punkband? Naar aanleiding van discussie op het forum hebben we Jochum de volgende vragen gesteld:
Wat is dat Jochum, Turbonegro?
Jochum: “Turbonegro is een punkrockband uit Noorwegen en Turbojugend is de fanclub van deze band. Een vriend van me vroeg een tijd geleden of ik president van de fanclub wilde worden. Wat ik daarvoor moet doen? Eigenlijk niks. Af en toe komen de jongens een biertje drinken in mijn barretje en verder ga ik mee naar concerten van Turbonegro.”
Hou je van dat soort harde rock- en punkmuziek dan?
Jochum: “Nou, ik vind het gewoon heel gezellig om met z’n allen naar zo’n concert te gaan, maar ik zal het als ik alleen thuis ben, eerlijk gezegd nooit opzetten. Het is vooral leuke uitgaansmuziek.”
Waarom maken ze gebruik van neofascistische symbolen als kruisen, leer en militaire petten?
Jochum: “Eigenlijk is Turbonegro een band die zich afzet tegen het nazisme. Ze schoppen aan tegen alles wat fout is en gebruiken juist die symbolen om te laten zien dat ze tegen zijn. Het heeft echt niks te maken met neofascisme. Laatst stond er een leuk verhaal in de Leeuwarder Courant over de band en de fanclub met Turbojugend met als kop: “Turbojugend Friesland: dubbel fout voor de lol.” Dat zegt eigenlijk alles. Lekker onschuldig fout doen voor de lol. Het is niks meer en niks minder.”
Wanneer ben je voor het laatst naar een concert geweest?
Jochum: “Dat is alweer een tijdje geleden. Sinds Boer zoekt Vrouw heb ik geen tijd meer gehad voor deze concerten. De fanclub was al een beetje aan het klagen dat ze misschien een andere president moeten gaan zoeken, omdat ik m’n gezicht nauwelijks laat zien. Ik heb het te druk met m’n bedrijf en met Boer zoekt Vrouw.”
O ja, en nog even over je vermeende homoseksualiteit. Ben je homo?
Jochum: “Wat moet ik hier op zeggen? Laat ik het houden op: dit slaat nergens op en laat iedereen verder denken wat ie wil. Sorry, nu moet ik weer aan het werk. Daag.”
Wie weetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:57 schreef Molline het volgende:
Zou me niks verbazen als die Jochum stiekem een SM-kelder heeft.![]()
Maar misschien roept Marieke dan wel HOERA!![]()
Eva vind ik het leukste van de drie !quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:32 schreef Scorpie het volgende:
Eva van Gerrit is een collega van mij![]()
Same here, die anderen doen me weinigquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eva vind ik het leukste van de drie !
Ze is een hele leuke damequote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eva vind ik het leukste van de drie !
Nah, dat ben ik niet met je eensquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:44 schreef Molline het volgende:
Idd. Eva verdient beter. Vindt haar wel bij Dirk Jan passen.![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:37 schreef Tharalom het volgende:
Eva is echt te leuk voor Gerrit, die kan wel wat beters krijgen ljkt me zo..
Dat moet ook wel, in die Jochem zit niet veel in.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:04 schreef 61neorej het volgende:
Volgens mij is Marieke,Hoera!, ook veel meer geintresseerd in het bedrijf als in Jochum
Ik vind Trudie ook het leukst... alleen heeft ze gewoon teveel klasse voor Hans. Hij staat maar simpel met een peuk in z'n bek ballen gehakt te draaienquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:04 schreef Molline het volgende:
Dat denk ik nu ook, die andere twee zijn te lief. Hoewel ik Trudie op zich het leukst vindt, denk ik dat Hans meer gebaat is bij Riet, ondanks haar grote mond.![]()
en dat ze zo gek is als een deur.
Moet ik dan stiekem toch wel een beetje om lachenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:58 schreef Mark het volgende:
Vandaag in De Gelderlander:
Boer Martijn de klos door melkfoutje
Boer Martijn van Raay (25) uit Overloon is ernstig gedupeerd door de drie vrouwen die voor Boer zoekt vrouw bij hem te gast waren. Zij hebben per ongeluk een "droge" koe gemolken waardoor sporen van penicilline in de melk terecht zijn gekomen. Koeien die tijdelijk niet gemolken worden, krijgen dat middel toegediend om uierontsteking te voorkomen. Martijn krijgt daardoor twee jaar lang minder geld voor zijn melk.
Het is dus toch goedkoper om een paar wijntjes in een meisje te gieten in het cafe![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:58 schreef Mark het volgende:
Boer Martijn van Raay (25) uit Overloon is ernstig gedupeerd door de drie vrouwen die voor Boer zoekt vrouw bij hem te gast waren. Zij hebben per ongeluk een "droge" koe gemolken waardoor sporen van penicilline in de melk terecht zijn gekomen. Koeien die tijdelijk niet gemolken worden, krijgen dat middel toegediend om uierontsteking te voorkomen. Martijn krijgt daardoor twee jaar lang minder geld voor zijn melk.
Het is dus toch goedkoper om een paar wijntjes in een meisje te gieten in het cafe![]()
Twee jaar?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:58 schreef Mark het volgende:
Martijn krijgt daardoor twee jaar lang minder geld voor zijn melk.
da's flink genaaidquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:58 schreef Mark het volgende:
Die heeft met heel het leven moeitequote:Op zondag 15 oktober 2006 20:57 schreef snellejelle het volgende:
Jochum heeft 't er moeilijker mee dan zij![]()
In het weekend loopt ie in SM kleren de macho uit te hangen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik wacht tot er een vent uit zijn slaapkamerkast komt springen
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:12 schreef Toad het volgende:
Hahaha, Tong80, anders moet je even naar de site van BZV. Misschien wil de KRO wel even haar telefoonnummer aan je doorspelen.
quote:
Ik denk dat je geen ruzie met Eva wilt hebbenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:24 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Eva is tofVolgens mij zijn zij en Gerrit voor elkaar gemaakt!
En Martijn heeft gewoon stront in zijn ogen, stuurt hij de allermooiste weg!!
Zelfs dat had ik niet van Hans verwachtquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
![]()
Yvon: "Hans kom je Riet niet even uitzwaaien?"
Hans: "*mompel mompel, steun, kreun, het moet maar"
Hans
Ik vind hem echt niksquote:
Yvon: "Hansquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
![]()
Yvon: "Hans kom je Riet niet even uitzwaaien?"
Hans: "*mompel mompel, steun, kreun, het moet maar"
Hans
Ik denk, dat dat erg meespeelde bij z'n keuze.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Yvon: "Hansze moet nog 200 kilometer rijden!"
Inderdaad jahquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Yvon: "Hansze moet nog 200 kilometer rijden!"
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:50 schreef deedeetee het volgende:
Jochem laat écht niet over zich heen lopen hoor. Hebben jullie die maniakale oogjes al 'ns goed bekeken ?
Ik denk dat ze qua rust, interesses en levensvisie wel erg goed bij elkaar passen...quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:23 schreef deedeetee het volgende:
Marieke vind ik óók een ietwat * apart * figuur. Maar die is wrs wel aan Jochem gewaagd![]()
met hoera 's en al![]()
Ik ook. Zij was als enige echt enthousiast over Hans. Ik hoop dat hij er spijt van krijgt/heeft!quote:
Ik vond het ook wel sneu, ze is toch ook heel jong al weduwe geworden?quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:54 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik ook. Zij was als enige echt enthousiast over Hans. Ik hoop dat hij er spijt van krijgt/heeft!
Ze was zelfs bereid dat te verplaatsen!quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:11 schreef cora4034 het volgende:
Hans stelt me teleur. Riet was een goedlachje vrouw die bij hem had gepast.
Volgens mij speelde het feit mee dat zij een eigen bedrijf had.
Bullshit. Eva is veel te leuk voor haarquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:24 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 16-10-2006 12:18:53 ]
Eva en Gerrit passen totaal niet bij elkaar. En Martijn kijkt gewoon verder dan het uiterlijk, wat verstandig is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:24 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Is Gerrit een vrouw dan?quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bullshit. Eva is veel te leuk voor haar
quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bullshit. Eva is veel te leuk voor haarZe is inderdaad veels te leuk voor hem, maar van de drie vrouwen, vind ik haar het meest bij hem passen. Ze is niet op d'r bekkie gevallen, en ze weet precies wat ze wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die eigenschappen heb je best nodig, als je bij Gerrit wil blijven.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mike op 16-10-2006 12:19:42 ]Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
Mja zo simpel is dat allemaal niet en ik denk ook dat hij gewoon een vrouw * thuis * wil hebben. Niet eentje die in de buurt woont en met haar eigen bedrijf bezig is.quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:32 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ze was zelfs bereid dat te verplaatsen!![]()
Ik ben het hiermee eens, maar Hans liet zich wel van zijn slechtste kant zienquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Mja zo simpel is dat allemaal niet en ik denk ook dat hij gewoon een vrouw * thuis * wil hebben. Niet eentje die in de buurt woont en met haar eigen bedrijf bezig is.
Ik vind het overgens een hartstikke leuk mens, jammer dat ze er nu al uit ligt. Het leek me een echte lieverd en dat is toch wel heel veel waard.![]()
Hij heeft Eva gezoendquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
Gerrit zal zijn keuze al wel gemaakt hebben , nu die gezoend heeft.
@ Molline, helemaal eens met jou.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:53 schreef Molline het volgende:
De prijs voor lompheid gaat dit keer niet naar Gerrit maar naar Hans!![]()
Tsjongejongejonge, niet even de moeite nemen om afscheid te nemen.
Wat dat betreft mag Riet blij zijn dat ze van hem af is.
Zijn besluit kwam voor mij wel als een verrassing: ik dacht dat die twee het juist wel goed met elkaar konden vinden.
En juist Riet zag Hans wel zitten, volgens mij heeft hij echt de verkeerde beslissing genomen.
De twee overgebleven dames zouden zusjes kunnen zijn, zoveel lijken ze op elkaar.
Vraag me af of zij Hans wel echt leuk vinden, ik heb zo'n idee van niet.![]()
quote:Waarom heb je op Jochum gereageerd: omdat ik een mooi, creatief en aantrekkelijk iemand zag die werk maakt van zijn idealen, en respect heeft voor wat de omgeving hem geeft. Hoera!
Niet vergeleken bij Jochem...quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:39 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind die Franse boer trouwens oersaai
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door SaintOfKillers op 16-10-2006 19:01:44 ]We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Ik gok, dat Hans voor het eerst (2) vrouwen t.o zich heeft waar hij uit kan kiezen, die niet zo simpel zijn als Riet en dat hij daarom 'meer' wilt. Die 2 zijn gewoon een paar klasse verder dan Mien Dobbelsteen met d'r eigen boerderij.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:26 schreef MissX het volgende:
Volgens mij wil die Hans toch liever een vrouw die voor hem kookt en wast en voor hem zorgt. Dan een vrouw die volledig haar eigen bedrijf runt en ook de hele dag daarmee bezig is.
Ah, jij verdenkt Jochum ervan dat hij wel een heel apart soort compost in zijn tuin gebruikt?quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:19 schreef Jane het volgende:
Niet vergeleken bij Jochem...
Alhoewel die ook iets heel, héél engs heeft...
spuit 11quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 06:57 schreef jmac het volgende:
Zojuist was 'r op het rtl nieuws dat de dames boer martijn gedupeerd hebben. Hij heeft een boete gekregen omdat de dames de koeien niet goed gemolken hebben, en er daardoor penicilline in de melk terecht is gekomen (oid.)
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:58 schreef Mark het volgende:
Ik ben heel blij dat Riet weg is. Wat een verschrikkelijk mensquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:53 schreef Molline het volgende:
De prijs voor lompheid gaat dit keer niet naar Gerrit maar naar Hans!![]()
Tsjongejongejonge, niet even de moeite nemen om afscheid te nemen.
Wat dat betreft mag Riet blij zijn dat ze van hem af is.
Zijn besluit kwam voor mij wel als een verrassing: ik dacht dat die twee het juist wel goed met elkaar konden vinden.
En juist Riet zag Hans wel zitten, volgens mij heeft hij echt de verkeerde beslissing genomen.
De twee overgebleven dames zouden zusjes kunnen zijn, zoveel lijken ze op elkaar.
Vraag me af of zij Hans wel echt leuk vinden, ik heb zo'n idee van niet.![]()
AAAAhhh neeee!!! Riet weg? heb de aflevering zondag gemist.. .quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:34 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat Riet weg is. Wat een verschrikkelijk mens![]()
Ik vond ze ook heel goed bij elkaar passen, bij mij kwam meteen de vraag in me op zal ie haar hebben weggestemd omdat ze te dik was?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:05 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
AAAAhhh neeee!!! Riet weg? heb de aflevering zondag gemist.. .Maar riet was zooo leuk!!! Echt iets voor Hans zag het al helemaal voor me....
jammer jammer... Maar ga wel snel kijken op programmagemist.nl..! verheug me dr weer op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog aanvullingen?
Third Day roelt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens staat er een interview met Inge in de Leeuwarder Courant.
En eh... dit zijn toch helemaal niet de vrouwen van Jochum?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
Of hij is bang dat zijn motor gaat steigeren als ze achterop klimt ....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:27 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik vond ze ook heel goed bij elkaar passen, bij mij kwam meteen de vraag in me op zal ie haar hebben weggestemd omdat ze te dik was?![]()
Riet is idd wel een *hele hand vol *quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:38 schreef Molline het volgende:
[..]
Of hij is bang dat zijn motor gaat steigeren als ze achterop klimt ....![]()
Ik denk dat hij liever een wat rustiger vrouw heeft die hij de baas kan blijven.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:02 schreef Andromache het volgende:
Nou ik google me suf maar ik kan het niet vinden. Maar als het zo is, knap gedaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:02 schreef Andromache het volgende:
Nou ik google me suf maar ik kan het niet vinden. Maar als het zo is, knap gedaan!
Gerrit heb ik van Fok! afgehaald, dus wat dat betreft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens staat er een interview met Inge in de Leeuwarder Courant.
En eh... dit zijn toch helemaal niet de vrouwen van Jochum?![]()
Third Day roelt!
Ik vond haar helemaal niet bij hem passen eigenlijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:25 schreef kevin85 het volgende:
Idd..
Maar dat zij het leukste was kon zelfs Jules de Corte zien..
Ik vind haar vet eng, per woord probeert ze 5 gezichtsuitdrukkingen tegelijk uit te beeldenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:33 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik snap helemaal niks van Jochum, hij heeft een paar keer gezegd dat hij Barbara het leukst vond. Vervolgens gaat hij gesprekjes met de dames aan, bedoeld om ze eindelijk nou eens echt wat beter te leren kennen en wat vraagt hij: wat ze nou toch echt van hèm vinden. En opeens moet Barbara vertrekken.Volgens mij is hij gewoon panisch voor een afwijzing en kiest hij degene bij wie hij het minst risico loopt dat het op niets uitdraait ofzo. Ik vond Jochum in het voorjaar in de uitzending waarin de mannen geïntroduceerd werden het leukst, maar pfffff, wat communiceert die jongen stroef zeg. Ik zou er helemaal iebel van worden. Overigens krijg ik ook de kriebels van die blije Marieke, maar ik denk dat ze wel het beste bij Jochum past. Zij is niet zo gesloten als die andere twee vrouwen, dus misschien dat hij bij haar een beetje losser komt. Twee van die gesloten tiepjes naast elkaar op de bank werkt ook niet.
Wat die vrouwen van Gerrit toch in hem zien is mij echt een raadsel. Als er één man op alle vlakken weerstand bij mij oproept dan is hij het wel. Wat een ontzettend onaantrekkelijk type.
Goede omschrijving iddquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:03 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik vind haar vet eng, per woord probeert ze 5 gezichtsuitdrukkingen tegelijk uit te beelden
Idd, eerst wist ze het allemaal niet zo, maar ze vond het wel jammer dat ze weg moest. Ze begon steeds meer te voelen voor hem.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:19 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vond het jammer om Barbara (van Jochem) te zien vertrekken. Was best een leuke meid.
Iddquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:33 schreef _Floddertje_ het volgende:
Volgens mij is hij gewoon panisch voor een afwijzing en kiest hij degene bij wie hij het minst risico loopt dat het op niets uitdraait ofzo.
duitsquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:57 schreef Jane het volgende:
Wat voor taal spreken die zussen van Jochem?
Ik zou me er ook niet door laten leiden. Maar ik kijk er wel van op dat Marike in hem geinteresseerd is, toch echt wel een heel erg ander type. Beetje zweverig, alternatief, biologisch kind. En dan de meeste gortdroge simpele aardappel uitkiezenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:24 schreef Lienekien het volgende:
Nienke is net als Jochums zusters, maar of dat een pre is als je een partner zoekt...
`t Is wel een biologische aardappel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zou me er ook niet door laten leiden. Maar ik kijk er wel van op dat Marike in hem geinteresseerd is, toch echt wel een heel erg ander type. Beetje zweverig, alternatief, biologisch kind. En dan de meeste gortdroge simpele aardappel uitkiezenWel apart.
Vind jij Jochum geen zwever dan? Ik wel, namelijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zou me er ook niet door laten leiden. Maar ik kijk er wel van op dat Marike in hem geinteresseerd is, toch echt wel een heel erg ander type. Beetje zweverig, alternatief, biologisch kind. En dan de meeste gortdroge simpele aardappel uitkiezenWel apart.
Ja idd, jochum is ook een zweverig nietszeggend typequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vind jij Jochum geen zwever dan? Ik wel, namelijk.
Ik vind Eva nou ook niet het meeste sympathieke vrouwtje van alle deelnemende vrouwenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:20 schreef Soul79 het volgende:
Die Eva met Gerrit lijkt me een gevalletje 'opposites attract' al denk ik dat Eva uiteindelijk dat platte en zelfvoldane van Gerrit niet trekt.
Martijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:30 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja idd, jochum is ook een zweverig nietszeggend type![]()
Dat nieuwe hondje van Dirk Jan
Jaquote:
Ms is Gerrit ook een beetje de patser aan het uithangen met de camera erbij.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:34 schreef MiLalaa het volgende:
Vreemd hoor dat die Eva 'veel moeilijke periodes' en geflopte relaties heeft gehad in haar leven, ze valt dan ook pertinent op de meest foute mannen die bestaan![]()
Je mo zo'n koe gewoon 'n klap op de bil'n geve. Dat moeje me vrouwe ook doen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:36 schreef Noisekick het volgende:
Ms is Gerrit ook een beetje de patser aan het uithangen met de camera erbij.
En zo is het.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:45 schreef dwerg het volgende:
[..]
Je mo zo'n koe gewoon 'n klap op de bil'n geve. Dat moeje me vrouwe ook doen.
Eva is een bitch, dat klopt. Maar wel één met een erg klein hartje zo te zien. Lijkt me niks voor Gerritquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:34 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik vind Eva nou ook niet het meeste sympathieke vrouwtje van alle deelnemende vrouwen![]()
Ze heeft zo'n cynische blik altijd, maar ms straalt ze dat gewoon uit en is ze erg lief... who knows.
Idd: "Mijn neven hebben het ook"quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:57 schreef Hexagon het volgende:
Zozo Hans is homofoob en zn zoons ook
Wat een trieste figuren. Zeker in de manier waarop ie het uitlegt. Ik zou als ik die moeder was me terugtrekken uit respect voor mn zoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |