Die heeft met heel het leven moeitequote:Op zondag 15 oktober 2006 20:57 schreef snellejelle het volgende:
Jochum heeft 't er moeilijker mee dan zij![]()
In het weekend loopt ie in SM kleren de macho uit te hangen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik wacht tot er een vent uit zijn slaapkamerkast komt springen
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:12 schreef Toad het volgende:
Hahaha, Tong80, anders moet je even naar de site van BZV. Misschien wil de KRO wel even haar telefoonnummer aan je doorspelen.
quote:
Ik denk dat je geen ruzie met Eva wilt hebbenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:24 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Eva is tofVolgens mij zijn zij en Gerrit voor elkaar gemaakt!
En Martijn heeft gewoon stront in zijn ogen, stuurt hij de allermooiste weg!!
Zelfs dat had ik niet van Hans verwachtquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
![]()
Yvon: "Hans kom je Riet niet even uitzwaaien?"
Hans: "*mompel mompel, steun, kreun, het moet maar"
Hans
Ik vind hem echt niksquote:
Yvon: "Hansquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
![]()
Yvon: "Hans kom je Riet niet even uitzwaaien?"
Hans: "*mompel mompel, steun, kreun, het moet maar"
Hans
Ik denk, dat dat erg meespeelde bij z'n keuze.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Yvon: "Hansze moet nog 200 kilometer rijden!"
Inderdaad jahquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Yvon: "Hansze moet nog 200 kilometer rijden!"
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:50 schreef deedeetee het volgende:
Jochem laat écht niet over zich heen lopen hoor. Hebben jullie die maniakale oogjes al 'ns goed bekeken ?
Ik denk dat ze qua rust, interesses en levensvisie wel erg goed bij elkaar passen...quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:23 schreef deedeetee het volgende:
Marieke vind ik óók een ietwat * apart * figuur. Maar die is wrs wel aan Jochem gewaagd![]()
met hoera 's en al![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |