Stud wel dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:06 schreef lady-wrb het volgende:
dan kan robin dr wel uit, want dat slaat nergen op
Janine was daar nog een behoorlijk tutje zegquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:42 schreef Octaaf_de_b het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1NxzHhD1TkQ
Wat klonk ludo vroeger anders zo he !
Toen waren Janine en Dian ook al bezig dusquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:42 schreef Octaaf_de_b het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1NxzHhD1TkQ
Wat klonk ludo vroeger anders zo he !
Zekers en toen werd Janine (samen met Suzanne Balk) gered door De Held (Ludo), maar nu kan dat niet meerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Toen waren Janine en Dian ook al bezig dus.
Was me nog niet opgevallen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:30 schreef babette21 het volgende:
nou weet ik 't! die Aydin zit in die postbank-speeddating-reclame!!!
[of heeft dat hier al 3x gestaan?]
Het was mij al opgevallen gister ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:30 schreef babette21 het volgende:
nou weet ik 't! die Aydin zit in die postbank-speeddating-reclame!!!
[of heeft dat hier al 3x gestaan?]
geen idee, ik schakel steeds te laat over vanwege DWDDquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Hoorde ik het nou gisteren goed dat Dian hem Mo noemde?
Was ze niet getrouwt met een spanjaard ofzo?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:17 schreef Taurus het volgende:
Waarom heet Rosa Rosa Gonsalez?![]()
Dat lijkt mij gewoon 'n Rosa de Boer.
Inderdaad, ze begint al een beetje eng te wordenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:25 schreef babette21 het volgende:
die Lieve is 'n psycho, dat zie je zo al...
die gaat Vincenza overtreffen
Die scene van net was eng inderdaadquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, ze begint al een beetje eng te worden![]()
te voorspelbaar iddquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Lieve gaat Charlie's baby meenemen, let maar op.![]()
![]()
wat?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het broodje poep is terug![]()
Net bij Fos en Nina bij de kluisjes, Nina vroeg waarmee hij ontbeten had en toen zei Fos: een gebakken drolquote:
dat zou best eens kunnenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:52 schreef digispeed het volgende:
ik denk zelf dat lieve er nick elkaar kennen. hij heeft haar ooit iets vreselijks aangedaan en zij probeert hem terug te pakken door ludo neer te schieten en de kogels te verwisselen, nick te ontvoeren zodat het lijkt dat hij de moord gepleegd heeft en hem te laten boeten.
uiteindelijk zullen we zien dat lieve diegene is die overal achter zit. DENK IK
Hoezo, die lui hadden niet eens tekst.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:29 schreef pberends het volgende:
Die aandeelhouders kunnen echt niet acteren.
Lieve is eng.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:25 schreef babette21 het volgende:
die Lieve is 'n psycho, dat zie je zo al...
die gaat Vincenza overtreffen
Ze heet niet voor niks Lieve Schutter.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:52 schreef digispeed het volgende:
ik denk zelf dat lieve er nick elkaar kennen. hij heeft haar ooit iets vreselijks aangedaan en zij probeert hem terug te pakken door ludo neer te schieten en de kogels te verwisselen, nick te ontvoeren zodat het lijkt dat hij de moord gepleegd heeft en hem te laten boeten.
Vandaar dat ze niet kunnen acterenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:36 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hoezo, die lui hadden niet eens tekst.
Uhm, ik heb de helft gezien. Bing en Sjors gingen naar de efteling. Nina ging met een leugendetector naar Morris zodat ze hem kon vragen of hij Ludo had vermoord en als ze het dan zeker wist wilde ze weer wat met hem maar hij stuurde haar boos weg. Anita en Dennis zaten in de sauna, het briefje dat Dennis van Anita had gekregen heeft Anita niet geschreven. Dat is zo'n beetje wat ik heb gezien, al ben ik het einde vergeten. o ja en Lieve wilde niks over haar priveleven vertellen aan Charlie.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:03 schreef Otmed het volgende:
Gemist!ik viel in slaap
![]()
Kan iemand de aflevering van vandaag samenvatten?
Maar ze diende haar goed van repliek.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:36 schreef Canisfire het volgende:
En die lieve een grote bek hebben tegen Rosa bah !
@Babette:quote:ROSA GONZALES: "Ik ben meer dan alleen een huishoudster!" (tegen Lieve Schutter)
Niels Richter bedoel je tochquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Maar ze diende haar goed van repliek.![]()
[..]
@Babette:
Lieve Richter (ONM) vs. Lieve Schutter (GTST)... die achternamen... allebei verpleegkundige, allebei met een Vlaams accent en last but not least, allebei rijp voor de psychiater. Zouden we dan toch eindelijk de eerste cross-over in een NL soap krijgen? (à la Sheila in B&B)
Ik denk niet dat ie die bedoelt. Mij komt ook geen 'lieve' bekend voor, maar misschien heeft er 'n zus ofzo van Niels ooit in gespeeld?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Niels Richter bedoel je toch![]()
Die uit ONM heeft toch geen Vlaams accent![]()
Nou de naam ''Lieve'' komt al uit (GTST) hoor !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie die bedoelt. Mij komt ook geen 'lieve' bekend voor, maar misschien heeft er 'n zus ofzo van Niels ooit in gespeeld?![]()
Nee maar die bedoelt ie ook niet, hij bedoelt een lieve uit ONM en een lieve uit GTSt, toch??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou de naam ''Lieve'' komt al uit (GTST) hoor !
Maar die Niels uit ONM heeft nou niet echt een accent vind ik![]()
Helaas snap ik niet helemaal wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee maar die bedoelt ie ook niet, hij bedoelt een lieve uit ONM en een lieve uit GTSt, toch??Tis al laat hoor, misschien zit ik er volledig naast..
Het zou kunnen dat zij als moordenaar wordt aangewezen, maar dat ze een aantal jaar verder nog eens op die verhaallijn terugkomen waarbij blijkt dat heel iemand anders het gedaan heeft en Lieve een tijdelijke moordenaares is, net zoals Hannie van der Kroeft dat bij Frits van Houten was.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:52 schreef digispeed het volgende:
Haaibaaike is echt inteligent vergeleken bij jouquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou de naam ''Lieve'' komt al uit (GTST) hoor !
Maar die Niels uit ONM heeft nou niet echt een accent vind ik![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hier kwam net uit de kerkklokken de tune van GTST![]()
![]()
![]()
![]()
Het centrum van Breda.quote:
In seizoen 11 (2003-2004) bleek Niels Richter al 10 getrouwd te zijn met een vrouw: Lieve Richter. Lieve komt uit Brussel en heeft daar een tijdje in een psychiatrische kliniek verbleven omdat ze bi-polair (zwaar depressief) was. Ze heeft daarna een paar maanden in het AZB gewerkt als verpleegkundige en is toen weer naar België vertrokken omdat Niels meer voor Claire voelde dan voor haar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:17 schreef Taurus het volgende:
Ik denk niet dat ie die bedoelt. Mij komt ook geen 'lieve' bekend voor, maar misschien heeft er 'n zus ofzo van Niels ooit in gespeeld?![]()
scherp! even opletten of er één deze dagen nog over 'n "poeske" gesproken wordt....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:20 schreef Iwan1976 het volgende:
@Babette:
Lieve Richter (ONM) vs. Lieve Schutter (GTST)... die achternamen... allebei verpleegkundige, allebei met een Vlaams accent en last but not least, allebei rijp voor de psychiater. Zouden we dan toch eindelijk de eerste cross-over in een NL soap krijgen? (à la Sheila in B&B)
Tjo, waarom?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hier kwam net uit de kerkklokken de tune van GTST![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe moet ik dat weten.quote:
Is dat überhaupt weleens voorgekomen tussen soaps eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:01 schreef Dizer het volgende:
Het zou leuk zijn als we EINDELIJK na al die jaren een crossover zouden krijgen tussen GTST en ONM.
In een Nederlandse soap is dat nog nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Is dat überhaupt weleens voorgekomen tussen soaps eigenlijk?
Lijkt me wel tof op zich.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In een Nederlandse soap is dat nog nooit gebeurd.
In welke buitenlandse soaps wel dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In een Nederlandse soap is dat nog nooit gebeurd.
The Bold and the Beautiful en The Young and the Restless hebben een aantal cross-overs gehad. Sheila Carter en Lauren Fenmore, oorspronkelijk twee karakters uit Y&R, hebben een hele tijd in B&B gespeeld. Daarnaast waren er nog de bliksembezoeken van Brooke Logan (B&B) en Victor Newman (Y&R).quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In welke buitenlandse soaps wel dan?
Dat vond ik ook al zo stom.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
Wat een apparaat zeg, sinds wanneer moet de vraag ook worden ingesproken bij zo'n ding?
Ja zo van we draaien ff een rondje in de pagode en ondertussen trouwen we ff.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb een beetje laat ingeschakeld, zij ze al getrouwd?![]()
Ik zag alleen dat hij iets van mevrouw Mauricius zei...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zo van we draaien ff een rondje in de pagode en ondertussen trouwen we ff.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |