Stud wel dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:06 schreef lady-wrb het volgende:
dan kan robin dr wel uit, want dat slaat nergen op
Janine was daar nog een behoorlijk tutje zegquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:42 schreef Octaaf_de_b het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1NxzHhD1TkQ
Wat klonk ludo vroeger anders zo he !
Toen waren Janine en Dian ook al bezig dusquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:42 schreef Octaaf_de_b het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1NxzHhD1TkQ
Wat klonk ludo vroeger anders zo he !
Zekers en toen werd Janine (samen met Suzanne Balk) gered door De Held (Ludo), maar nu kan dat niet meerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Toen waren Janine en Dian ook al bezig dus.
Was me nog niet opgevallen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:30 schreef babette21 het volgende:
nou weet ik 't! die Aydin zit in die postbank-speeddating-reclame!!!
[of heeft dat hier al 3x gestaan?]
Het was mij al opgevallen gister ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:30 schreef babette21 het volgende:
nou weet ik 't! die Aydin zit in die postbank-speeddating-reclame!!!
[of heeft dat hier al 3x gestaan?]
geen idee, ik schakel steeds te laat over vanwege DWDDquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Hoorde ik het nou gisteren goed dat Dian hem Mo noemde?
Was ze niet getrouwt met een spanjaard ofzo?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:17 schreef Taurus het volgende:
Waarom heet Rosa Rosa Gonsalez?![]()
Dat lijkt mij gewoon 'n Rosa de Boer.
Inderdaad, ze begint al een beetje eng te wordenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:25 schreef babette21 het volgende:
die Lieve is 'n psycho, dat zie je zo al...
die gaat Vincenza overtreffen
Die scene van net was eng inderdaadquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, ze begint al een beetje eng te worden![]()
te voorspelbaar iddquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Lieve gaat Charlie's baby meenemen, let maar op.![]()
![]()
wat?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het broodje poep is terug![]()
Net bij Fos en Nina bij de kluisjes, Nina vroeg waarmee hij ontbeten had en toen zei Fos: een gebakken drolquote:
dat zou best eens kunnenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:52 schreef digispeed het volgende:
ik denk zelf dat lieve er nick elkaar kennen. hij heeft haar ooit iets vreselijks aangedaan en zij probeert hem terug te pakken door ludo neer te schieten en de kogels te verwisselen, nick te ontvoeren zodat het lijkt dat hij de moord gepleegd heeft en hem te laten boeten.
uiteindelijk zullen we zien dat lieve diegene is die overal achter zit. DENK IK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |