En dat in een gebouw van 2 hoogquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:30 schreef digispeed het volgende:
waar is die 4e etage nou in de rozenboom ???
Whaha dat zag ik ook al helemaal voor me.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:32 schreef Canisfire het volgende:
Kom op Fos pak je tante nu ook maar even vol op de mond![]()
Of Laura en Linda met het mes en het kussen vol met veertjes.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:29 schreef babette21 het volgende:
deze (mislukte) bitchfight haalt het natuurlijk niet bij Laura & Bowien in de vijver.....
jezus hou is op met dat samson en gert gezanikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Miranda. De dochter van Octaaf de Bolle aka Meneer de Raaaaaaaaaaaf.
Nou zeg, doe eens rustig. Valiumpje nodig?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:28 schreef digispeed het volgende:
[..]
jezus hou is op met dat samson en gert gezanik
vreselijk zeg.... Ook die OP !quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:31 schreef ymme het volgende:
dgispeed, dat is wat kleine kinderen nu eenmaal doen
Laat gaan, laat gaan.
nee dank je. ga liever gewoon dood.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nou zeg, doe eens rustig. Valiumpje nodig?
Belgie is inderdaad een dom land. Maar om je er zo druk over te maken, dat is toch helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:37 schreef digispeed het volgende:
[..]
vreselijk zeg.... Ook die OP !
we zijn hier in NL en niet in het domme belgie.
Samson & Gert zijn geweldig!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:28 schreef digispeed het volgende:
[..]
jezus hou is op met dat samson en gert gezanik
Miranda was toch blond? In ieder geval, vroeger toen ze nog in Samson & Gert speelde wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Miranda. De dochter van Octaaf de Bolle aka Meneer de Raaaaaaaaaaaf.
Amai die op is mooi toch zeker he.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:37 schreef digispeed het volgende:
[..]
vreselijk zeg.... Ook die OP !
we zijn hier in NL en niet in het domme belgie.
Die was heel even kut tegen het personeel maar na een toespraak was dat al weer goed.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:31 schreef digispeed het volgende:
vlak janine ook niet uit, wat een kut is dat de laatste tijd
Juist daarom praat ik ook ABNquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad ook mensen die 'ken' zeggen ipv 'kan', dat mensen het gebruiken wil niet zeggen dat het ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) is, dialecten zijn ook geen ABN en hier op Fok wordt ABN wel gehanteerd.
Is wel Nederlands kijk maar in het woordenboek, ik heb het al gedaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:34 schreef suus21 het volgende:
[..]
dus alles wat op internet staat is waar?!
Leesde is geen Nederlands, dus is het fout.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat je slim bent.
Oh ja als je Noud nadeed kan ik me er iets bij voorstellen, laten we het nu maar verder weer over gtst hebbenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Juist daarom praat ik ook ABN![]()
Zoals ik praat wordt overal gepraat, maar ik deed gewoon Noud na !
Bedanktquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh ja als je Noud nadeed kan ik me er iets bij voorstellen, laten we het nu maar verder weer over gtst hebben![]()
Laat het toch rusten man, wat een vermoeiend topic zegquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:47 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Je deed Niet Noud na zeker he.
Ge hebt gewoon een fout gemaakt en wil nu niet op u bek gaan.
Amaar dat is mijn Miranda zeker he !quote:
Ik deed wel Noud na.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:47 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Hij pretendeert dan ook geen ABN te praten. Hij doet een Belg na.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik deed wel Noud na.
Jij praat lekker ABN wil je zeggen met je Ge![]()
Ge is dan ook geen abn, droom lekker verder![]()
Kan wel zo zijn toch is het geen ABN, mooi dan staan we quittequote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hij pretendeert dan ook geen ABN te praten. Hij doet een Belg na.
Ah, Nick Sanders daar ben je!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:47 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Het woord 'ge' is, hoewel archaïsch, gewoon ABN.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:29 schreef Sander170 het volgende:
Ik deed wel Noud na.
Jij praat lekker ABN wil je zeggen met je Ge![]()
Ge is dan ook geen abn, droom lekker verder![]()
''Ge'' is en blijft toch echt Belgischquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het woord 'ge' is, hoewel archaïsch, gewoon ABN.
Hoe langer hoe meer bekruipt mij het gevoel dat het onderwijs in GTST een perfecte afspiegeling is van de werkelijkheid. Het klaslokaal kent men alleen nog van horen zeggen (en de dvd box van seizoen 1:)
Na 20 over 8 werd het spannend.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:06 schreef NrSiX het volgende:
vond het gisteren weer enorm saai, ben om 20 over 8 maar wat anders gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |