met Tonquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:26 schreef scarefreak het volgende:
Ik wil alleen de bever van Heleen zien, niet die dooie bever op de kop van Ton
M'n koffie zit bijna tegen t beeldschermquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:26 schreef scarefreak het volgende:
Ik wil alleen de bever van Heleen zien, niet die dooie bever op de kop van Ton
Ik had er nog niet aan gedacht, maar nu vind ik het helemaal misselijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
anusbatsen y0. Dat zie ik eigenlijk al voor me
![]()
![]()
!!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had er nog niet aan gedacht, maar nu vind ik het helemaal misselijk![]()
![]()
Bedankt hè
Wat verstaan ze onder een erotische posequote:Op minstens één van de foto's zullen Heleen en Ton in een erotische pose te zien zijn.
ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[..]
Wat verstaan ze onder een erotische pose![]()
?
Op de motorkap van een HTN y0?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[..]
Wat verstaan ze onder een erotische pose![]()
?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op de motorkap van een HTN y0?
Deze niet nee, daarnet vast welquote:
Yoshquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is dit voor herrie...
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:36 schreef scarefreak het volgende:
Wel geinig eigenlijk, kop van me collega staat op onweer van dit nummer
Neequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:41 schreef scarefreak het volgende:
Is het een goed teken als ik om de 10 seconde op me horloge kijk of ik al weg mag![]()
ik zit hier al sinds half 8, mij houden ze hier niet langerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
Ik moet nog een uur en een kwartier.
mooi, lekker rustig!quote:
dat zal van der Sar ook denken jaquote:
Morgen gaat die stiekem iets harder aanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:44 schreef NoBody122 het volgende:
Morgen hakkuh-dag
Luister normaal nooit radio, maar sinds gisteren probeer ik zoveel mogelijk 3fm mee te krijgen
hier ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:45 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Morgen gaat die stiekem iets harder aan
Hey.. jij bent op de radioquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, genoeg gedaan vanmiddag. Nu nog anderhalf uur voor 3FM en dan werken.
Kut economie.
Er zijn er zoveel beter van de G 'n R he...quote:
nou ja vind veel bagger van ze, maar dit is wel de grootste baggerplaat die ze ooit gemaakt hebben en dan ook nog een die minuten lang doorzeurtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er zijn er zoveel beter van de G 'n R he...
.............. maar nu ff nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Grootste baggerplaat dan ook weer niet... Het enige goede is het laatste stuk wat vaak weg wordt gelaten...
http://www.3fm.nl/page/3fm_webcamquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:31 schreef NoBody122 het volgende:
De stream van 3fm: http://livemedia.omroep.nl/radio3-breed
Mwa soms wel. Normaal luister ik altijd Radio Veronica. 3FM draait me net iets teveel hedendaagse muziek normaalquote:
Zat effe niet te luisteren, maar mail ze gewoon effequote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:08 schreef Jegorex het volgende:
Hoe heet dat nummer op de achtergrond van dat geklets?
Is inderdaad een prachtnummer, maar de dag top vijf was ook érg tof. Metallicaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb vanavond het maar op gezet tijdens mn werk, het was niet druk, dus heb heerlijk kunnen meegenieten. Hoogtepunt deze avond toch wel U96 met CLub Bizarre, heb ik al heel lang niet meer gehoord.
Wat een verademing he. Ik begon net zelfs al te verwachten dat Bono 'Mary' ging zeggen en dat ze er doorheen begon te kwelen.quote:
alweerquote:
he! sgoed!quote:
doet mij helemaal niets. past wat dat betreft goed bij Giel's ochtendprogramma.quote:
Zet die hem GVD niet doorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:35 schreef scarefreak het volgende:
Jah Robert Miles - Children
ff tikkie harder
Speciaal voor jou de Spice Girlsquote:
hij vond het belangrijker zichzelf te horen lullen?quote:
John van de ANWB's spannende verhaald over een kennis die kan drummenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij vond het belangrijker zichzelf te horen lullen?
ach, wij deden destijds de Dolly Dotsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:40 schreef scarefreak het volgende:
Bonte avonden op de basisschool deed iedereen dit
Jij zat in 1955 op de basisschool?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, wij deden destijds de Dolly Dots
ja, ik was er vroeg bijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:42 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Jij zat in 1955 op de basisschool?
Samen met Giel graag!quote:
Sophie B Hawkins dusquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:11 schreef scarefreak het volgende:
Ken ik niet.... wie is het?
jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:24 schreef scarefreak het volgende:
Allemaal nog maar een beetje lafjes deze ochtend...
Dit is REM, het vorige waren de Dandy Warholesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is dit?
Daarvoor moet je wachten tot vanmiddagquote:
quote:
Dan voor 3fm dus...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:28 schreef Qunix het volgende:
Zullen we een Fok! top 10 samen stellen?
Ik stem voor Haddaway - What Is Love
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Daysquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:28 schreef Qunix het volgende:
Zullen we een Fok! top 10 samen stellen?
Ik stem voor Haddaway - What Is Love
Hoeft niet per see gabber te zijn hoor.. Wat is jou favo jaren 90 plaat?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:37 schreef scarefreak het volgende:
Dit zal een krappe top 10 worden, volgens mij zijn er never nooit 10 goeie happy hc nummers gemaakt
Volgens mij ook nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:37 schreef scarefreak het volgende:
Dit zal een krappe top 10 worden, volgens mij zijn er never nooit 10 goeie happy hc nummers gemaakt
Wat zit er allemaal in?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:44 schreef twentemeisje het volgende:ik heb gisteren het 90's pakketje gewonnen bij Coen en Sander
Ah, ik vond het al zo gek dat ik na Take That en nu ook dit nummer al met een schaar in me pols aan het krassen wasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:45 schreef Againzender het volgende:
Smashing PumpkinsNiet vrolijk, wel mooi
Eerste seizoen van Melrose Place op DVD (je mag kiezen uit Melrose Place en BH90210), Greatest Hits Of The Nineties (8CD Box) en DVD's van Beavis And Butthead Do America (special edition).quote:
Ik moest hier echt direct aan denken toen ik Bob Sinclair voor het eerst hoorde!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:55 schreef 4-elements het volgende:
*moet plots denken aan de blokfluit lessen op de basisschool*
1: Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Daysquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:39 schreef 4-elements het volgende:
1: Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days
2: Haddaway - What Is Love
3: Dune - Hardcore vibes
Mag natuurlijk niet ontbreken
Kut.. Mja.. Voor morgen dan maarquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:57 schreef Qunix het volgende:
*dan mail ik naar 3fm als bedrijven top10 *
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
I Wanna Be A Hippy is toch ook een Happy Hardcoreplaat?
Zo ja, erin!
Party Animals - Hava Naquila (2:54)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:04 schreef scarefreak het volgende:
Voor wie geen nummers kan bedenken:
http://www.discogs.com/release/359808
het is opgenomenquote:
ja, die zou niet te missen zijnquote:
nee, die voelde zich niet best, dat was wel duidelijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Meat Loaf is niet zo vrolijk meen ik
En dat lag niet aan het feit dat hij veel afspraken heeft deze dagenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, die voelde zich niet best, dat was wel duidelijk.
zal wel een jetlag geweest zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:20 schreef scarefreak het volgende:
[..]
En dat lag niet aan het feit dat hij veel afspraken heeft deze dagen
Tevreden?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
1: Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days
2: Haddaway - What Is Love
3: Dune - Hardcore vibes
4: Technohead - I Wanna Be A Hippy
5: DJ Paul Elstak - Rainbow in the Sky
6: Party Animals - Hava Naquila
7: Charly Lownoise & Mental Theo - Next 2 Me
8: Mosselman - Mossels
9: DJ Paul Elstak - Luv U More
10: Hocuspocus - Here Is Johny!
En dan hebben we in Nederland nog de mazzel dat ze altijd voor de interviews vol aan de drugs gaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:24 schreef MaxMark het volgende:
Zodra een beetje beroemde buitenlander naar Nederland gaat (of elk ander land), moeten ze in alle kutprogramma's komen opdraven, daar zou ik ook flauw van worden
(Net als Johny Knoxville die vorige week bij Yorinde Mol wegliep)
Ook zoiets kansloosquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:26 schreef scarefreak het volgende:
[..]
En dan hebben we in Nederland nog de mazzel dat ze altijd voor de interviews vol aan de drugs gaan
eg wel!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:37 schreef scarefreak het volgende:
Angels? Moet je eens wat vaker Skyradio luisterenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:45 schreef Againzender het volgende:
Ik vind dit dan wel weer een leuk nummer, tijd niet gehoord.
die daarvoor natuurlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:50 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Angels? Moet je eens wat vaker Skyradio luisteren
quote:
kon ik eindeljik die smilie eens gebruikenquote:
quote:
ik moet straks om 14.00 wegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:02 schreef Againzender het volgende:
ach, nog twee vaste spammers er bij
Ik al om 13.30...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik moet straks om 14.00 wegmoet ik het hakkuh mussen
gelukkig is het online terug te luisteren!
Mooi inderdaadquote:
Vind Sheryl in ieder geval leuker dan Armstrongquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Sheryl kan soms leuk zijn, dit is zo'n geval.
dat is nou precies de grap volgens mijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:16 schreef Qunix het volgende:
Sander zuigt echt
Met die kut jingles van hem
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:23 schreef Againzender het volgende:
druk in de studio!
Waarom hij weg moest bij Radio 538 jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is nou precies de grap volgens mij
dat wordt gezelligquote:
Rob van Somerenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waarom hij weg moest bij Radio 538 ja
Giel vind ik redelijk goed, Paul ook wel... en verder Rick v Velthuysen (538), Patrick Kicken (Veronica) en Mark vd Akker (werkloos).
VET Duncan komt
En Euromasters
VET![]()
![]()
Whehe... Stakkers eigenlijk, met hun Amsterdam waar lech dat dan...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:25 schreef PartyAnimal87 het volgende:
alles naar de kl$(*(@!!)()$te
zin in!
nooit eerder gezien?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:21 schreef rubbereend het volgende:
Sander is een leuke djnu zie ik voor het eerst Hilde de pilde
Van Someren met Stenders op nieuwjaarsdag, beide flink aangeschoten, hilarische radio was datquote:
Linkje?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Van Someren met Stenders op nieuwjaarsdag, beide flink aangeschoten, hilarische radio was dat
Dat A'dam-R'dam gedoe hoeft voor mij ook niet, maar de Euromasters hebebn toch wel een paar vette tracks gemaaktquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Whehe... Stakkers eigenlijk, met hun Amsterdam waar lech dat dan...
Noike in de koikeeeeeeeee...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:30 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Dat A'dam-R'dam gedoe hoeft voor mij ook niet, maar de Euromasters hebebn toch wel een paar vette tracks gemaakt
heb het al eens gezocht, maar niet gevonden helaasquote:
nee heb nu voor het eerst de webcam aan tijdens claudia dr op.quote:
Voeg ze toe als hyves vriendinnetjes:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee heb nu voor het eerst de webcam aan tijdens claudia dr op.
Vanmiddag weer Astrid bij Coen en Sander
* meebrult *quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:52 schreef scarefreak het volgende:
Killing in the name of *GRHAAAHGHHHH*
Was toch Doop met Doop?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:17 schreef rubbereend het volgende:
The Boss op de achtergrond met on the run, hoor ik dat goed?
ojaquote:
quote:
Ik kan niets anders dan JA zeggenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:25 schreef rubbereend het volgende:een bijzonder mooi nummer van Bruce Springsteen
Bij 'bad motherfucker' ging er bij mij ook een lichtje brandenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:25 schreef RJW_NB het volgende:
Pulp Fiction!
Bij mij wel eerder, heb het maar gesmst.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bij 'bad motherfucker' ging er bij mij ook een lichtje branden.
owh... is dat niet normaal?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:29 schreef rubbereend het volgende:je flippo's mee naar het werk nemen
mei 1990 uitgebracht om precies te zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Louise!
Ik was zomaar ineens weer 15/16.![]()
![]()
Ik kon gewoon nog woordelijk meezingen.
De CD is overigens van 1989 maar het nummer zal zelf wel in 1990 uitgebracht zijn of zo.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:35 schreef dndiek het volgende:
Nog maar een klein half uurtje en dan.....HAKKÛH bij RabRadio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |