Hoeft niet per see gabber te zijn hoor.. Wat is jou favo jaren 90 plaat?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:37 schreef scarefreak het volgende:
Dit zal een krappe top 10 worden, volgens mij zijn er never nooit 10 goeie happy hc nummers gemaakt
Volgens mij ook nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:37 schreef scarefreak het volgende:
Dit zal een krappe top 10 worden, volgens mij zijn er never nooit 10 goeie happy hc nummers gemaakt
Wat zit er allemaal in?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:44 schreef twentemeisje het volgende:ik heb gisteren het 90's pakketje gewonnen bij Coen en Sander
Ah, ik vond het al zo gek dat ik na Take That en nu ook dit nummer al met een schaar in me pols aan het krassen wasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:45 schreef Againzender het volgende:
Smashing PumpkinsNiet vrolijk, wel mooi
Eerste seizoen van Melrose Place op DVD (je mag kiezen uit Melrose Place en BH90210), Greatest Hits Of The Nineties (8CD Box) en DVD's van Beavis And Butthead Do America (special edition).quote:
Ik moest hier echt direct aan denken toen ik Bob Sinclair voor het eerst hoorde!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:55 schreef 4-elements het volgende:
*moet plots denken aan de blokfluit lessen op de basisschool*
1: Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Daysquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:39 schreef 4-elements het volgende:
1: Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days
2: Haddaway - What Is Love
3: Dune - Hardcore vibes
Mag natuurlijk niet ontbreken
Kut.. Mja.. Voor morgen dan maarquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:57 schreef Qunix het volgende:
*dan mail ik naar 3fm als bedrijven top10 *
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
I Wanna Be A Hippy is toch ook een Happy Hardcoreplaat?
Zo ja, erin!
Party Animals - Hava Naquila (2:54)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:04 schreef scarefreak het volgende:
Voor wie geen nummers kan bedenken:
http://www.discogs.com/release/359808
het is opgenomenquote:
ja, die zou niet te missen zijnquote:
nee, die voelde zich niet best, dat was wel duidelijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Meat Loaf is niet zo vrolijk meen ik
En dat lag niet aan het feit dat hij veel afspraken heeft deze dagenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, die voelde zich niet best, dat was wel duidelijk.
zal wel een jetlag geweest zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:20 schreef scarefreak het volgende:
[..]
En dat lag niet aan het feit dat hij veel afspraken heeft deze dagen
Tevreden?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
1: Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days
2: Haddaway - What Is Love
3: Dune - Hardcore vibes
4: Technohead - I Wanna Be A Hippy
5: DJ Paul Elstak - Rainbow in the Sky
6: Party Animals - Hava Naquila
7: Charly Lownoise & Mental Theo - Next 2 Me
8: Mosselman - Mossels
9: DJ Paul Elstak - Luv U More
10: Hocuspocus - Here Is Johny!
En dan hebben we in Nederland nog de mazzel dat ze altijd voor de interviews vol aan de drugs gaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:24 schreef MaxMark het volgende:
Zodra een beetje beroemde buitenlander naar Nederland gaat (of elk ander land), moeten ze in alle kutprogramma's komen opdraven, daar zou ik ook flauw van worden
(Net als Johny Knoxville die vorige week bij Yorinde Mol wegliep)
Ook zoiets kansloosquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:26 schreef scarefreak het volgende:
[..]
En dan hebben we in Nederland nog de mazzel dat ze altijd voor de interviews vol aan de drugs gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |