Wat een verademing he. Ik begon net zelfs al te verwachten dat Bono 'Mary' ging zeggen en dat ze er doorheen begon te kwelen.quote:
alweerquote:
he! sgoed!quote:
doet mij helemaal niets. past wat dat betreft goed bij Giel's ochtendprogramma.quote:
Zet die hem GVD niet doorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:35 schreef scarefreak het volgende:
Jah Robert Miles - Children
ff tikkie harder
Speciaal voor jou de Spice Girlsquote:
hij vond het belangrijker zichzelf te horen lullen?quote:
John van de ANWB's spannende verhaald over een kennis die kan drummenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij vond het belangrijker zichzelf te horen lullen?
ach, wij deden destijds de Dolly Dotsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:40 schreef scarefreak het volgende:
Bonte avonden op de basisschool deed iedereen dit
Jij zat in 1955 op de basisschool?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, wij deden destijds de Dolly Dots
ja, ik was er vroeg bijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:42 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Jij zat in 1955 op de basisschool?
Samen met Giel graag!quote:
Sophie B Hawkins dusquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:11 schreef scarefreak het volgende:
Ken ik niet.... wie is het?
jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:24 schreef scarefreak het volgende:
Allemaal nog maar een beetje lafjes deze ochtend...
Dit is REM, het vorige waren de Dandy Warholesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is dit?
Daarvoor moet je wachten tot vanmiddagquote:
quote:
Dan voor 3fm dus...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:28 schreef Qunix het volgende:
Zullen we een Fok! top 10 samen stellen?
Ik stem voor Haddaway - What Is Love
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Daysquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:28 schreef Qunix het volgende:
Zullen we een Fok! top 10 samen stellen?
Ik stem voor Haddaway - What Is Love
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |