Dat A'dam-R'dam gedoe hoeft voor mij ook niet, maar de Euromasters hebebn toch wel een paar vette tracks gemaaktquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Whehe... Stakkers eigenlijk, met hun Amsterdam waar lech dat dan...
Noike in de koikeeeeeeeee...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:30 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Dat A'dam-R'dam gedoe hoeft voor mij ook niet, maar de Euromasters hebebn toch wel een paar vette tracks gemaakt
nee heb nu voor het eerst de webcam aan tijdens claudia dr op.quote:
Voeg ze toe als hyves vriendinnetjes:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee heb nu voor het eerst de webcam aan tijdens claudia dr op.
Vanmiddag weer Astrid bij Coen en Sander
* meebrult *quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:52 schreef scarefreak het volgende:
Killing in the name of *GRHAAAHGHHHH*
Was toch Doop met Doop?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:17 schreef rubbereend het volgende:
The Boss op de achtergrond met on the run, hoor ik dat goed?
ojaquote:
quote:
Ik kan niets anders dan JA zeggenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:25 schreef rubbereend het volgende:een bijzonder mooi nummer van Bruce Springsteen
Bij 'bad motherfucker' ging er bij mij ook een lichtje brandenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:25 schreef RJW_NB het volgende:
Pulp Fiction!
Bij mij wel eerder, heb het maar gesmst.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bij 'bad motherfucker' ging er bij mij ook een lichtje branden.
owh... is dat niet normaal?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:29 schreef rubbereend het volgende:je flippo's mee naar het werk nemen
mei 1990 uitgebracht om precies te zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Louise!
Ik was zomaar ineens weer 15/16.![]()
![]()
Ik kon gewoon nog woordelijk meezingen.
De CD is overigens van 1989 maar het nummer zal zelf wel in 1990 uitgebracht zijn of zo.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:35 schreef dndiek het volgende:
Nog maar een klein half uurtje en dan.....HAKKÛH bij RabRadio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |