Waarom hij weg moest bij Radio 538 jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is nou precies de grap volgens mij
dat wordt gezelligquote:
Rob van Somerenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waarom hij weg moest bij Radio 538 ja
Giel vind ik redelijk goed, Paul ook wel... en verder Rick v Velthuysen (538), Patrick Kicken (Veronica) en Mark vd Akker (werkloos).
VET Duncan komt
En Euromasters
VET![]()
![]()
Whehe... Stakkers eigenlijk, met hun Amsterdam waar lech dat dan...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:25 schreef PartyAnimal87 het volgende:
alles naar de kl$(*(@!!)()$te
zin in!
nooit eerder gezien?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:21 schreef rubbereend het volgende:
Sander is een leuke djnu zie ik voor het eerst Hilde de pilde
Van Someren met Stenders op nieuwjaarsdag, beide flink aangeschoten, hilarische radio was datquote:
Linkje?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Van Someren met Stenders op nieuwjaarsdag, beide flink aangeschoten, hilarische radio was dat
Dat A'dam-R'dam gedoe hoeft voor mij ook niet, maar de Euromasters hebebn toch wel een paar vette tracks gemaaktquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Whehe... Stakkers eigenlijk, met hun Amsterdam waar lech dat dan...
Noike in de koikeeeeeeeee...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:30 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Dat A'dam-R'dam gedoe hoeft voor mij ook niet, maar de Euromasters hebebn toch wel een paar vette tracks gemaakt
heb het al eens gezocht, maar niet gevonden helaasquote:
nee heb nu voor het eerst de webcam aan tijdens claudia dr op.quote:
Voeg ze toe als hyves vriendinnetjes:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee heb nu voor het eerst de webcam aan tijdens claudia dr op.
Vanmiddag weer Astrid bij Coen en Sander
* meebrult *quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:52 schreef scarefreak het volgende:
Killing in the name of *GRHAAAHGHHHH*
Was toch Doop met Doop?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:17 schreef rubbereend het volgende:
The Boss op de achtergrond met on the run, hoor ik dat goed?
ojaquote:
quote:
Ik kan niets anders dan JA zeggenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:25 schreef rubbereend het volgende:een bijzonder mooi nummer van Bruce Springsteen
Bij 'bad motherfucker' ging er bij mij ook een lichtje brandenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:25 schreef RJW_NB het volgende:
Pulp Fiction!
Bij mij wel eerder, heb het maar gesmst.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bij 'bad motherfucker' ging er bij mij ook een lichtje branden.
owh... is dat niet normaal?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:29 schreef rubbereend het volgende:je flippo's mee naar het werk nemen
mei 1990 uitgebracht om precies te zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Louise!
Ik was zomaar ineens weer 15/16.![]()
![]()
Ik kon gewoon nog woordelijk meezingen.
De CD is overigens van 1989 maar het nummer zal zelf wel in 1990 uitgebracht zijn of zo.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:35 schreef dndiek het volgende:
Nog maar een klein half uurtje en dan.....HAKKÛH bij RabRadio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |