abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42525986

Deel 1: Koninklijk nieuws vandaag
Deel 2: Koninklijk nieuws - deel 2
Deel 3: Koninklijk nieuws- deel 3
Deel 4: Koninklijk nieuws en foto's - deel 4
Deel 5: Koninklijk nieuws & foto's - deel 5

[ Bericht 88% gewijzigd door Reese op 09-10-2006 22:10:02 (OP toegevoegd) ]
Eeuwig vijfentwintig
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:32:36 #2
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_42533053
tvp

Ik zag dat Anita (toch?) zwanger was. Wanneer is ze ongeveer uitgerekend?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_42537022
Ik geloof eind deze of begin volgende maand
(Un)masking for the greater good.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:41:07 #4
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:43:05 #5
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42548230
Wie is die meneer rechtsboven in de OP-foto?

Toch niet Juan-Carlos hè?
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_42548266
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 17:03 schreef bladibladibla het volgende:

Hij ziet er wel Spaans uit.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_42548633
Daar baseerde ik mijn gok ook al op
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:22:28 #9
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42552842
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 17:03 schreef bladibladibla het volgende:

Yep, dat is Koning Juan carlos
pi_42553835
Woehoe!
  donderdag 12 oktober 2006 @ 08:32:19 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_42601459
Ik vind die middenste op de foto een beetje op Maij Weggen lijken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42612437
't Is prinses Mathilde van België, zo te zien.
pi_42635600
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:51 schreef Natalie het volgende:
't Is prinses Mathilde van België, zo te zien.
Ik dacht eerst nog even dat het Marta Louise van Noorwegen was, maar volgens mij is het ook Mathilde van Belgie.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:14:08 #14
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_42668858
Giel Beelen mag onze kroonprins niet meer bellen:
quote:
Giel Beelen belt kroonprins Alexander in uitzending!
Kroonprins Willem Alexander heeft het nummer van zijn mobiele telefoon veranderd. Dat meldt de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD). Giel Beelen heeft voor zijn ochtendshow op 3FM de prins van Oranje gebeld. "Het is niet duidelijk hoe de dj aan het telefoonnummer is gekomen", zegt een woordvoerder van de RVD vrijdag. De RVD vindt het bezwaarlijk dat Beelen zich voor het gesprek niet kenbaar heeft gemaakt als journalist. "Hij begon meteen vragen te stellen", zegt de woordvoerder.

(klik op de afbeelding voor een grotere versie)

In zijn radioshow heeft Beelen ook delen uit een interview met minister-president Jan Peter Balkenende laten horen. "Met knip- en plakwerk heeft hij een verhaal in elkaar gezet", zegt de woordvoerder. "Dat kan niet en wij hebben de Vara verzocht om met deze praktijken te stopppen."

De voorlichtingsdienst heeft op 4 mei een brief verstuurd naar de Vara. Hierin werd onder meer bezwaar gemaakt tegen het gebruik van de stem van minister-president Balkenende in de uitzending van Beelen. Er volgde een antwoord van de omroep, maar niet de belofte om te stoppen met het gebruik van de fragmenten. Een tweede brief werd op 5 oktober verstuurd. Daarin werd gevraagd te stoppen met het gebruik van de fragmenten. Hierop is tot nu toe nog geen antwoord gekomen.
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=14835&roddels=51030
Positive thinking, my way of thinking!
pi_42829242
Update

De Koningin ontvangt de voorzitter van de Duitse Bondsraad, 11 oct

Prinses Máxima woont conferentie van de Bank for International Settlements BIS bij, 11 oktober 2006

Oratie bij Vrije Universiteit, 13 okt

Alle foto's: http://www.ppe-agency.com/show.php?zoektype=2&search=13-10-2006%20Amsterdam

Prins Christian jarig, 15 okt

Alle foto's: http://www.ppe-agency.com/show.php?zoektype=2&search=15-10-2006%20Prince%20Christian

Prinses Máxima neemt boek ‘De Parels en de kroon’ in ontvangst, 18 oktober 2006

Prinses Máxima is aanwezig bij uitreiking Mozaïeksubsidies, 19 oktober 2006

Alle foto's: http://www.ppe-agency.com/show.php?zoektype=2&search=19-10-2006%20Mosaicgrants
pi_42829388
Prins Filip, Prinses Mathilde, de Prins van Oranje en Prinses Máxima 19 oktober 2006 bij opening ‘Rubens en Brueghel Samen’ in het Mauritshuis

Meer foto's: http://www.ppe-agency.com/show.php?zoektype=2&search=19-10-2006%20Mauritshuis
pi_42829549
Nieuwe foto's van de kroonprinselijke familie

Willem-Alexander

Máxima

Catharina-Amalia

Alexia

met z'n vijven

De foto kun je in groot formaat downloaden op de koninklijke website: http://www.koninklijkhuis.nl/content.jsp?objectid=4777
pi_42838373
Foto's van gisteren

vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:18:32 #19
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_42840530
wat is die amalia toch een lief kind
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_42843263
Majar Wat een geweldige update!

En wat is Amalia inderdaad een ongelovelijk schatje

Maxima heeft wel een lelijk pakje aan zeg Het oogt heel goedkoop
And you know I might
pi_42843497
Wat een prachtige foto's van het Nederlandse en Belgische kroonprinselijke paar.
En wat is prinses Alexia een mooie meid. Heel ander koppie dan d'r grote zus (die overigens ook snoezig is om te zien)
Liej
pi_42924113
Willem-Alexander en zijn Maxima zitten in Australie op dit moment, waarschijnlijk slapen ze nu

De foto's van de afgelopen dagen

Maandag 23 oktober: Canberra
Aankomst op het militaire deel van het vliegveld van Canberra
Kranslegging bij het Australian War Memorial en bezoek aan herdenkingsgalerij en museum
Ontvangst van de Nederlandse Gemeenschap in Canberra
Officieel diner in het Government House, aangeboden door de Gouverneur-Generaal

Links naar meer foto's:
- http://www.ppe-agency.com/show.php?zoektype=2&search=23-10-2006%20Canberra
- http://editorial.gettyimages.com/source/search/FrameSet.aspx?s=EventImagesSearchState|0|1|0|28|0|0|0|1|0|0|0|72224223|0|0|0|0|0|||0|0|0|0|0&p=7

Dinsdag 24 oktober: Canberra/Uluru
Bezoek aan het Australian Institute of Sport
Rondetafeldiscussie over de relatie tussen Australië en Zuidoost-Azië/Indonesië bij de Australian National University
Bezoek aan Uluru (Ayers Rock) en Urulu-Kata Tjuta Cultural Centre
Diner in de open lucht en themagesprek met experts en bewoners over ecologie en het leven in de outback

Links naar meer foto's:
- http://www.ppe-agency.com/show.php?zoektype=2&search=24-10-2006%20Canberra/Uluru
- http://editorial.gettyimages.com/source/search/FrameSet.aspx?s=EventImagesSearchState|0|1|0|28|0|0|0|1|0|0|0|72224231|0|0|0|0|0|||0|0|0|0|0&p=7

Woensdag 25 oktober: Hobart, Tasmanië
Lunch met de Gouverneur van Tasmanië
Bezoek aan de tentoonstelling over Antarctica Islands to Ice in het Tasmanian Museum and Art Gallery
Ontvangst van de Nederlandse Gemeenschap in Tasmanië
Officieel diner in Government House, aangeboden door de Gouverneur van Tasmanië.

Links naar meer foto's:
- http://editorial.gettyimages.com/source/search/FrameSet.aspx?s=EventImagesSearchState|0|1|0|28|0|0|0|1|0|0|0|71912938|0|0|0|0|0|||0|0|0|0|0&p=7
  woensdag 25 oktober 2006 @ 15:57:07 #23
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42924609
Ik vind Amalia en Alexia allebei schatjes van kinderen.
Wat zijn dat mooie meisjes
pi_42944698
Leuke foto's!
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_42944911
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind Amalia en Alexia allebei schatjes van kinderen.
Wat zijn dat mooie meisjes
Helemaal mee eens!
Echt heel erg leuk!
pi_42945029
Wat zijn het inderdaad mega-moppies, naast dat Maxima heel moe is (dat is gebruikelijk als je net zwanger bent) zal ze de kids vast wel missen, Alex is dat wel meer gewend, wat een hondenbaan is 't toch. Altijd blijven (moeten) lachen, wat erg. Maar ja, ze zullen allemaal wel goed verzorgd worden, toch?!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 09:55:10 #27
35189 Troel
scherp en bot
pi_42945298
Eigenlijk is het jammer dat ze lid zijn van het koninklijk huis, want volgens mij is het inderdaad een superleuk gezinnetje. Ze zouden gewoon wat meer rust moeten krijgen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42948761
Heb echt bewondering voor Máxima. Hoe snel ze zich het Nederlands eigen heeft gemaakt en hoe ze omgaat met al die publiciteit en als die (publieke) taken die ze erbij heeft gekregen. Ze lijkt er totaal geen moeite mee te hebben. Alsof ze ervoor is gemaakt. En altijd een gulle lach en aandacht voor de mensen.
Ik zou het nooit kunnen. Bijzondere vrouw
pi_42950555
Update van vandaag

Alexander ging vandaag alleen naar:
Bezoek aan de Tahunae Forest Airwalk, voor een wandeling tussen de boomtoppen van het gematigde regenwoud
Rondvlucht over de World Heritage Wilderness Area van zuid-west Tasmanië
Bezoek aan Port Arthur, een oude gevangenis en heropvoedingsinstituut

De jetlag, het veel reizen, afspraken, de warmte en de zwangerschap heeft zijn tol geeist, want Maxima ging niet mee. De vele helicoptervluchten met turbulentie vandaag was de druppel die haar deed besluiten niet mee te gaan. Wijs besluit denk ik, want ze overduidelijk doodmoe zoals gisteren in het Journaal te zien was. Morgen is ze als het goed is weer topfit voor de belangrijkste dagvan het bezoek.

Ze kwam nog wel naar het vliegveld om Alexander uit te zwaaien. Of ze moest er sowieso heen, dat weet ik ook niet.

Voor nog veel meer foto's, volg de link: http://www.ppe-agency.com/show.php?zoektype=2&search=26-10-2006%20Tasmanie/Sydney
pi_42957614
Naast Maxima en Letizia is nu een derde kroonprinses in blijde verwachting: Mary

Geboorte wordt begin mei verwacht.
pi_42992032
quote:

vr 27 okt 2006, 10:06, Telegraaf
Papa Alexander en mama Máxima zijn in 'Ziednie'
SYDNEY - Prinses Amalia mag nog een peuter zijn, maar ze weet heus wel waar papa en mama op het ogenblik zijn. „In Ziednie”, imiteerde de Prins van Oranje zijn oudste dochter vrijdag in Sydney. „Dat is voor haar de stad van Nemo.”

Het prinsesje heeft afgelopen zomer de animatiefilm uit 2003 gezien over het visje Nemo, dat van zijn vader wegzwemt omdat hij anders naar de vissenschool moet. Hij verdwaalt in de zee en belandt in een enge tank van een nog engere tandarts in Sydney. Nemo weet echter te ontsnappen en vader en zoon kunnen elkaar in de haven van Sydney weer in de vinnen sluiten. De toekomstige koningin der Nederlanden kent dus inmiddels haar klassieken en niemand hoeft haar meer iets te vertellen over de verblijfplaats van haar ouders.

Die missen haar en haar zus Alexia vreselijk, vertelde Máxima vrijdag in 'Ziednie'. „Het is altijd moeilijk om de kinderen achter te laten. En nu met dat tijdsverschil van acht uur. Je belt vaak op het verkeerde moment”, verzuchtte Máxima.

Tot en met zaterdag is het prinselijk paar nog in 'Ziednie'. Dan zit het Australische avontuur erop en vliegt het paar nog voor een kleine week naar Nieuw-Zeeland. „Je komt er niet zo vaak en we zijn nu redelijk dichtbij”, verklaarde Alexander. Zijn vrouw en hij waren er op huwelijksreis, maar de huidige trip zit vol officiële afspraken en wordt ook gevolgd door een stel verslaggevers. Dus het is bepaald geen tweede huwelijksreis, lachte Alexander.

Prinses Máxima was volgens eigen zeggen afgelopen week 'soms vermoeid, soms vol energie.' „Ik vond alle programmaonderdelen echt interesssant, maar donderdag dacht ik: de hele dag met de helikopter, daar ga ik niks van genieten.” Dus haakte ze tijdelijk af. Maar haar man vindt haar moedig en is trots op haar. Zijn vrouw is volgens hem ook sterk genoeg en zal verder nooit iets doen wat onverantwoord is.

Máxima was de afgelopen week met name getroffen door de ontmoetingen met de Nederlanders. „Het maakt niet uit hoe geïntegreerd ze zijn, als ze naar zo'n receptie komen, gaan ze zich helemaal Nederlander voelen.”

Het is prins Willem-Alexander opgevallen dat de tweede generatie Nederlanders, de kinderen van de immigranten van na de oorlog, veel minder een band met Nederland heeft dan de derde generatie, hun kleinkinderen. Bij de tweede generatie is erop gehamerd zich aan te passen, Engels te praten. De jongste generatie gaat echter weer op zoek naar de wortels, heeft ook meer middelen om te reizen en leert vaak ook weer wat Nederlands, aldus de prins.

Ook het verschil tussen de oudere en de jongere generatie werd besproken. De jongere generatie lijkt zich bewuster van onder meer de noodzaak om verstandiger met natuurlijke hulpbronnen om te springen.

De gesprekspartners van het paar hoorden prins en prinses uitvoerig uit over hun land. De prinses was helemaal in haar element toen haar gevraagd werd naar haar werk voor immigrantenvrouwen. Het was een ontspannen aangelegenheid op voet van gelijkheid. En het was regelmatig lachen geblazen. Zeker toen een deelneemster vertelde dat er in de Australische politiek was gesproken over de nodige bevolkingsaanwas: „Eerst een kind voor pa, dan een kind voor ma, dan een kind voor de natie”. Maxima: „Nou, bij mij was het eerste voor de natie!“
Foto's van vandaag: http://editorial.gettyimages.com/source/search/FrameSet.aspx?s=EventImagesSearchState|0|1|0|28|0|0|0|1|0|0|0|71776773|0|0|0|0|0|||0|0|0|0|0&p=7
pi_43004460
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:12 schreef Natalie het volgende:
Heb echt bewondering voor Máxima. Hoe snel ze zich het Nederlands eigen heeft gemaakt en hoe ze omgaat met al die publiciteit en als die (publieke) taken die ze erbij heeft gekregen. Ze lijkt er totaal geen moeite mee te hebben. Alsof ze ervoor is gemaakt. En altijd een gulle lach en aandacht voor de mensen.
Ik zou het nooit kunnen. Bijzondere vrouw
Ik vind het eigenlijk een beetje tegenvallen met haar Nederlands. Toen ze pas in Nederland was, vooral toen met de aankondiging van de verloving dacht ik, toen was haar Nederlands echt goed. Ik bedoel ik was onder de indruk, maar nu blijft het niveau een beetje hangen. Ze maakt niet echt vooruitgang.
Maar voor de rest lijkt het inderdaad wel of ze ervoor is gemaakt
pi_43004914
Mwoa, dat had die ouwe Bernhard ook, ik denk dat je nooit echt vloeiend Nederlands als buitenlander leert spreken. Ik vind het wel best wat betreft Maxima, heeft ook wel iets charmants. Gut, wat is ze moe, ik gun haar echt wat meer rust hoor, en ook wat meer tijd met de kindjes, zullen paps en mams ook wel erg missen.
pi_43041253
Foto's van gisteren en eergisteren. Vanaf dinsdag zijn er weer nieuwe foto's van het paar. Dan beginnen ze aan het officiele bezoek aan Nieuw-Zeeland.

zondag 29 oktober 2006 @ 18:09:30 #35
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43041753
Mooie foto's, Majar.
Prinses Maxima straalt ondanks haar vermoeidheid wegens haar zwangerschap.
Ook de prins straalt Hoe lang gaan ze naar Niew-Zeeland ?
pi_43044538
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Mooie foto's, Majar.
Prinses Maxima straalt ondanks haar vermoeidheid wegens haar zwangerschap.
Ook de prins straalt Hoe lang gaan ze naar Niew-Zeeland ?
Drie weken en zo als altijd zeg jij weer pecies dat het klopt goed van je hoor
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  maandag 30 oktober 2006 @ 00:03:59 #37
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43054237
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:52 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Wat kletst jij weer uit je oren !!! Stalker
  maandag 30 oktober 2006 @ 00:06:57 #38
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_43054348
Zelfs bad hair staat haar nog goed.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_43058363
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:52 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Drie weken? Ik las net dit: "WELLINGTON - Prins Willem-Alexander en prinses Máxima beginnen dinsdagochtend 11.00 uur (maandagavond 23.00 uur Nederlandse tijd) in Wellington aan hun vijfdaagse officiële bezoek aan Nieuw-Zeeland." Bron
pi_43058403
Ze oogt op de laatste foto's wel weer stralender dan op de andere waar ze zo vermoeid eruit zag. Beetje rust heeft haar goed gedaan.
Whatever I want.
  maandag 30 oktober 2006 @ 09:33:13 #41
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43058693
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 09:09 schreef Suko het volgende:

[..]

Drie weken? Ik las net dit: "WELLINGTON - Prins Willem-Alexander en prinses Máxima beginnen dinsdagochtend 11.00 uur (maandagavond 23.00 uur Nederlandse tijd) in Wellington aan hun vijfdaagse officiële bezoek aan Nieuw-Zeeland." Bron
Thanx Suko, nu weet ik ook mijn vraag Want dat wist ik niet hoelang ze in Nieuw -Zeeland blijven.
pi_43101893
quote:
Kroonprins snauwt tegen journalisten.

Prins Willem-Alexander heeft zich bij de journalisten in Nieuw-Zeeland niet geliefd gemaakt. De kroonprins had het officiële gedeelte van zijn bezoek afgesloten en had een korte vakantie aan zijn reis vastgeknoopt. Toen hij met prinses Máxima bij een luxueus hotel in Queensland aankwamen, had de kroonprins duidelijk geen zin om een paar vragen van journalisten te beantwoorden. Op de vraag wat hij van Nieuw-Zeeland vond, antwoordde hij: "None of your business".

De opmerking van de kroonprins deed volgens Radio Nieuw-Zeeland meerdere mensen de wenkbrauwen optrekken. Toen de auto van het tweetal wegreed, riep een inwoner van de stad op het Zuidereiland hen na: "En kom niet meer terug!"
Van de FP.
Whatever I want.
pi_43110302
Foto's van vandaag - Dag 1 Nieuw-Zeeland

Dinsdag 31 oktober: Wellington
Aankomst op het militaire deel van Wellington International Airport
Bezoek aan het Parliament House, waar onder andere een briefing plaatsvindt over rampenbestrijding
Welkomstceremonie bij Government House (Guard of Honour en Maori Welcome)
Ontmoeting met de Gouverneur-generaal van Nieuw-Zeeland
Kranslegging bij het National War Memorial
Bezoek aan Te Papa Tongarewa, Museum of New Sealand, met onder andere een toelichting op de Maori cultuur
Officieel diner, aangeboden door de Gouverneur-generaal

pi_43170128
Nog wat leuke artikels (RD) over bezoek vandaag
quote:
„Begrip tussen Nederland en Nieuw-Zeeland”

CHRISTCHURCH - „Nieuw-Zeelanders en Nederlanders begrijpen elkaar. Daarom is dit bezoek van prins Willem-Alexander en prinses Máxima ook zo belangrijk.”

Dat zei de Nieuw-Zeelandse minister H. Duynhoven van Transport, die het paar deze dagen begeleidt bij het staatsbezoek aan dit land, woensdag desgevraagd. Duynhoven is van de tweede generatie. Zijn vader kwam na de oorlog als immigrant van Nederland naar Nieuw-Zeeland.

„Nederland en Nieuw-Zeeland zijn twee landen die een onafhankelijke koers varen. Als andere landen vanwege bepaalde belangen terughoudend zijn in het uiten van kritiek, zijn onze landen dat niet. We zijn in staat om dingen ter discussie te stellen. Bovendien zijn we het op veel terreinen met elkaar eens.”

Nederland en Nieuw-Zeeland hebben veel gemeen. „We doen allebei veel aan onderzoek op naar waterbeheer, zeekunde en technologie. Ook op het gebied van handel en transport hebben we veel banden over en weer.”

Nederlanders vormen een belangrijke groep bewoners van Nieuw-Zeeland, zegt Duynhoven. „Tot in de jaren ’80 was Nederlands de tweede taal van het land. Niet officieel, maar het was na het Engels de taal die het meest werd gebruikt. Toen is het Maori als tweede taal opgenomen”, aldus de minister.

Hij is onder de indruk van het prinselijk paar. „Het zijn bijzonder goede ambassadeurs van Nederland.”
quote:
Drie pinguïns en een ijzige poolstorm

CHRISTCHURCH - Pinguïns en een poolstorm. Prins Willem-Alexander en prinses Máxima waren donderdagmorgen even op Antarctica. Niet in werkelijkheid, maar in het Antarcticacentrum in de Nieuw-Zeelandse plaats Christchurch.

De Zuidpool is nog 3800 kilometer vliegen, toch ervaren de prins en zijn vrouw hoe het er is. De haren van de prins en zijn vrouw wapperen in de ijzige poolwind. Zelfs met de geleende winterjas aan is het ijskoud in de sneeuw. Als de lampen in de ruimte waar het poolklimaat kan worden nagebootst, dimmen en de wind nog verder aanwakkert, kan het Oranjekoppel voelen wat expeditieleden naar de Zuidpool meemaken.

Het prinselijk paar ontvangt drie pinguïns.

Het prinselijk paar ontvangt drie pinguïns.

Nederland speelt een belangrijke rol in het onderzoek op de Zuidpool, vertelt directeur L. Sanson aan de prins en prinses. „Nederland verwerkt heel veel onderzoeksgegevens en doet veel onderzoek naar de gevolgen van de klimaatverandering. Alle ontdekkingen die we doen zijn van groot belang voor de toekomst van onze planeet, nu de gevolgen van de milieuvervuiling steeds duidelijker worden.”

Christchurch is een belangrijke plaats voor Zuidpoolonderzoekers, omdat het een van de plaatsen is die het dichtst bij de ijskap licht. Vanuit de stad gaan regelmatig vluchten naar bases op Antarctica.

Drie grote pinguïns krijgen de hoge gasten mee. Lekkere knuffeldieren voor de kinderen. Ze passen net aan in de kofferbak van de auto, maar vergeten zal prinses Máxima ze niet: het is een te leuk cadeau voor haar dochtertjes Amalia en Alexia.

Prins Willem-Alexander en prinses Máxima zijn meer dan welkom in Christchurch, zegt burgemeester G. Moore. „In deze regio wonen zeker 25.000 mensen met Nederlandse wortels. Een hechte en enthousiaste gemeenschap.

Verder voelen wij ons erg verwant met Nederland. Let maar op, als er in de wereld items spelen die voor veel discussie zorgen, dan gaat het altijd om drie landen: Nieuw-Zeeland, Canada én Nederland.”

Dankzij de grote Nederlandse gemeenschap ontbreken bitterballen en oliebollen niet in Christchurch. In het historische stadscentrum brengt een Nederlander ze zelfs aan de man. Het prinselijk paar neemt er even een kijkje bij zijn uitspanning.

Meer bitterballen zijn er bij de ontmoeting met de Nederlandse gemeenschap van Christchurch en omgeving. Evenals kaas en haring. De aanwezige Nederlanders eten er gretig van. Ze blijven Nederlanders, al wonen sommigen al tientallen jaren in Nieuw-Zeeland.

Prins Willem-Alexander wijst daar in zijn toespraak ook op: „U staat met één been in de Nederlandse maatschappij en met één been in de Nieuw-Zeelandse.”

Ook in de toekomst zullen de Oranjes naar Nieuw-Zeeland blijven komen, grapt de prins, verwijzend naar de zwangerschap van zijn vrouw: „De volgende generatie is ook meegereisd. Ik hoop dat die hier over een paar jaar zal staan en ook zo ontvangen zal worden.”

De prins en zijn vrouw bezoeken vrijdag en zaterdag de stad Auckland in het noorden van het land. Daar ontmoeten ze onder meer veelbelovende zakenlui en dineren zij met leden van de Nieuw-Zeelandse regering.
En de foto's...

donderdag 2 november 2006 @ 22:35:42 #46
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_43188884
Mooie foto`s!
Je kunt al goed zien dat Maxima zwanger is
  donderdag 2 november 2006 @ 22:41:53 #47
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43189190
Maxima is al 4 maanden zwanger Zijn idd, mooie foto's.
pi_43189282
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Maxima is al 4 maanden zwanger Zijn idd, mooie foto's.
Doe hier Haaibaaike na !
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_43197205
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 10:08 schreef Suko het volgende:
Mwoa, dat had die ouwe Bernhard ook,
Berhard heeft altijd een duits accent gehouden, maar qua grammatica sprak hij wel goed en vloeiend nederlands.
Máxima spreekt inderdaad niet écht goed nederlands, tijdens interviews komt er nauwelijk een goede zin uit. Ze is wel te begrijpen, maar verre van perfect.
pi_43198655
Komt vanzelf. Oefening baart kunst. (en ik haar geval ook baby's )
Liej
pi_43198857
Foto's van vandaag

Vrijdag 3 november: Auckland
Rondetafeldiscussie met het Department of Labour en de Refugee Migration Service over het nieuwe Nieuw-Zeelandse migratiebeleid
Bezoek aan het Selwyn College, een multiculturele middelbare school
Lunch met CEO’s van Nederlandse of aan Nederland gerelateerde bedrijven
Bezoek aan Designer Textiles Ltd, dat stoffen en kleding produceert van Nieuw-Zeelandse Merino wol
Diner, aangeboden door de regering

vrijdag 3 november 2006 @ 14:32:19 #52
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_43205083
Koningin Margrethe van Denemarken is precies prinses Mabel, maar dan als oudere vrouw...

I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_43409068
Willem-Alexander en Maxima zijn zondag teruggekomen uit Nieuw Zeeland, nadat ze daar zaterdag de laatste officiele verplichtingen hebben afgerond. Maandag gingen allebei gewoon weer aan het werk, zo was Maxima bij het volgende:
quote:
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima der Nederlanden heeft maandag 6 november 2006 een werkbezoek gebracht aan Het Koninklijk Instituut voor Taal-, Land- en Volkenkunde te Leiden.
Op woensdag was ze in Amsterdam:
quote:
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima der Nederlanden heeft woensdag 8 november 2006 samen met staatssecretaris van Economische Zaken Karien van Gennip een werkbezoek gebracht aan het stadsdeel Amsterdam Zuidoost.

En donderdag waren de volgende activiteiten:
quote:
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima der Nederlanden brengt donderdag 9 november 2006 in de Hall of Fame te Tilburg een bezoek aan een onderdeel van de Week van Jong NL.

en
quote:
Zijne Koninklijke Hoogheid de Prins van Oranje houdt donderdag 9 november in Kaapstad op uitnodiging van President Mbeki van Zuid-Afrika een toespraak ter gelegenheid van de presentatie van het Human Development Report (HDR) 2006 van het VN-Ontwikkelingsprogramma UNDP.

Ondertussen was Beatrix deze week in het andere deel van ons koninkrijk. Ze loopt daar het volgende programma af:
quote:
Hare Majesteit de Koningin brengt van 6 tot en met 16 november een bezoek aan Aruba en de Nederlandse Antillen. Zij begint haar rondreis op Aruba.

Het bezoek aan de Nederlandse Antillen start op Bonaire, waarna achtereenvolgens Sint Maarten, Curaçao, Saba en Sint Eustatius worden bezocht. Jeugd en sociale vorming zijn thema’s die tijdens het bezoek aan de eilanden centraal staan.

Programma:

Maandag 6 november (Aruba)

* Aankomstceremonie met erewacht op de luchthaven Reina Beatrix, begroeting door de Minister-President en Gouverneur
* Bezichtiging op de luchthaven van de expositie Nos Potret, monumentale portretten van Aruba gemaakt door 15 kunstenaars
* Bezoek aan EPI (Educacion Profesional Intermedio, scholen voor Middelbaar Beroepsonderwijs)
* Bezoek aan de Aruba Aloë Balm fabriek
* Bezoek aan het recreatiepark Jaburibari en de opening van het Cruyff Court
* Receptie van de Gouverneur

Dinsdag 7 november (Aruba)

* Bezoek aan de Centrale Bank van Aruba
* Ontmoeting met de Raad van Ministers, gevolgd door een presentatie over sociaal economische ontwikkelingen en het slaan van een eerste munt
* Bezoek aan de Reina Beatrix basisschool, presentatie van het PRISMA-project
* Bezoek aan de Feria Aruba Multicultural op het achterplein van de naastgelegen Julianaschool
* Bezoek aan de YMCA te San Nicolas, kennismaken met de Arubaanse jeugd en bezichtigen van activiteiten en presentaties
* Ontmoeting met de Staten van Aruba in Fort Zoutman
* Bijwonen Fiësta Publico op Plaza Daniel Leo

Woensdag 8 november (Bonaire)

* Aankomstceremonie met erewacht op het vliegveld, begroeting door de Minister-President, Gouverneur en Gezaghebber
* Ontmoeting met het Bestuurscollege en de Eilandsraad, voorafgegaan door een aubade van schooljeugd
* Bezoek aan Stichting Project, naschoolse opvang en opleiding voor jongeren met gedrag - en/of leerstoornissen
* Bezoek aan de Kolegio Reina Beatrix basisschool, naschoolse opvang
* Bezoek aan Klein Bonaire, DCNA/STINAPA en Sea Turtle Conservation Bonaire
* Receptie van de Gezaghebber

Donderdag 9 november (Bonaire)

* Bezoek aan de kleine markt van het dorpje Rincon, waar verschillende kramen worden opgesteld waar de jeugd zich presenteert
* Bezoek aan project Sociale Vormingsplicht
* Opening van de expositie “Homenage aan de Boneriaanse Kunst” in Kas di Arte in Kralendijk
* Opening van het Cruyff Court
* Bezoek aan Windsurfplace, een Windsurf-school in Sorobon

Vrijdag 10 november (Sint Maarten)

* Aankomst op St. Maarten en ontvangst door de Gezaghebber
* Ontmoeting met het Bestuurscollege en de Eilandsraad
* Bezoek aan het Milton Peters College
* Bezoek aan het St. Maarten Archaelogical Centre
* Bezoek aan het I Can Home, een tehuis waar 18 kinderen in de leeftijd van 0-12 jaar wonen
* Opening van de nieuwe luchthaven terminal gevolgd door een ontvangst op het terrein van de terminal

Zaterdag 11 november (Sint Maarten)

* Viering van St. Maartensday met o.a. een kerkdienst
* Opening van de nieuwbouw van het steunpunt van de Kustwacht
* Cultural Youth Festival in het Raoul Illidge Sports Complex waar de jeugd zich zal presenteren

Zondag 12 november (Curaçao)

* Privé

Maandag 13 november (Curaçao)

* Bezoek aan de Gouverneur van de Nederlandse Antillen
* Bezoek aan de Minister-President en de Ministerraad
* Bezoek aan de Staten van de Nederlandse Antillen
* Uitreiken van de Zilveren Anjer aan de weduwe en de zonen van de heer Gomes Casseres in het Paleis van de Gouverneur
* Bezoek aan Casa Cuna Villa Maria, dat opvang biedt aan kinderen van werkende ouders (dag- en naschoolse opvang)
* Bezoek aan de UNA (Universiteit van de Nederlandse Antillen)
* Diner aangeboden door de Minister-President in Fort Nassau

Dinsdag 14 november (Curaçao)

*
Bezoek aan de basisschool Kolegio Mgr. Julio Henriques in de wijk Seru Grandi (vroeger de Giovannischool geheten)
* Bezoek aan het project Sociale Vormingsplicht in Sta Rosa
* Bezoek aan Totolika, een project voor verstandelijk gehandicapten, waar aansluitend op een naastgelegen locatie de opening van het Cruyff Court zal plaatsvinden
* Bezoek aan de Antilliaanse Militie op de Marinekazerne Suffisant
* Ontmoeting met en presentaties van de jeugd in het sportstadion Odulio Willems
* Ontmoeting met Bestuursleden en leden van de Eilandsraad in landhuis Sorsaka (het woonhuis van de Gezaghebber), waarna aansluitend de receptie van de Gezaghebber zal plaatsvinden

Woensdag 15 november (Saba)

* Aankomst op Saba, ontvangst door de Gezaghebber
* Bezoek aan de Saba Comprehensive School (middelbare school)
* Bezoek aan het Laura Linzey Day Care Center, een dagopvang voor kinderen in de leeftijd van 0-4 jaar
* Bezoek aan The Cultural Building, een centrum voor naschoolse en culturele activiteiten voor jongeren
* Bezoek aan Henry Every Home for the Aged, een bejaardentehuis
* Ontmoeting met leden van het Bestuurscollege en de Eilandsraad
* Bezoek aan de Sea Scouts, gevolgd door een demonstratie kanovaren bij de gerenoveerde pier van Fort Bay Harbour
* Bezoek aan The Child Focus Foundation, een naschoolse opvang voor kinderen in de leeftijd van 4-18 jaar

Donderdag 16 november (Sint Eustatius)

* Aankomst op St. Eustatius, ontvangst door de Gezaghebber
* Bijwonen van de plechtigheid in het kader van Statia-America Day in Fort Oranje
* Onthullen van een schaalmodel van het Amerikaanse zeilschip “Andrew Doria” bij het St. Eustatius Historical Museum met aansluitend een ontmoeting met dragers van een Koninklijke Onderscheiding
* Bijwonen van kerkdienst in de Bethel Methodisten Kerk
* Ontmoeting met leden van het Bestuurscollege en de Eilandsraad in de residentie van de Gezaghebber
* Bijeenkomst met vrouwenorganisaties in de Openbare Bibliotheek
* Bezoek aan Zagen en Schaven, een project van praktijkonderwijs in het kader van Sociale Vorming
* Bezoek aan sociale woningbouw in de wijk Lodi, gerealiseerd in het kader van de armoedebestrijding
* Bijwonen van een deel van de Street Fair (optocht) in de Fort Oranjestraat

Einde van het bezoek aan Aruba en de Nederlandse Antillen

Vrijdag 17 november

Vertrek naar Nederland
Foto's daarvan:

- Aruba
http://www.ppe-agency.com/show.php?zoektype=2&search=06-11-2006%20Aruba
http://www.ppe-agency.com/show.php?zoektype=2&search=06-11-2006%20Jaburibari
http://www.ppe-agency.com/show.php?zoektype=2&search=07-11-2006%20Oranjestad
http://www.ppe-agency.com/show.php?zoektype=2&search=07-11-2006%20Aruba

- Bonaire
http://www.ppe-agency.com/show.php?zoektype=2&search=08-11-2006%20Bonaire
http://www.ppe-agency.com/show.php?zoektype=2&search=09-11-2006%20Rincon

pi_43410141
Allemachtig... wat hebben die royals toch een druk programma.
Bij het bekijken van die van Beatrix alleen al, word ik al moe.
pi_43422383
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:32 schreef Turbomuis het volgende:
Koningin Margrethe van Denemarken is precies prinses Mabel, maar dan als oudere vrouw...

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ja nu je het zegt hehe, grappig
pi_43955411
Wat wordt dit topic slecht bijgehouden zeg En er valt zoveel up te daten
Ik zal even een poging doen...
pi_43955573
Allereerst opvallend nieuws uit Spanje. Het Spaanse hof heeft officieel bekend gemaakt dat prinses Leonor er een zusje bij krijgt Waarschijnlijk om alle discussies over de troonopvolging te voorkomen en zo de druk op Letizia iets te verlagen.

De nieuwe prinses groeit trouwens goed in haar moeders buik

dinsdag 28 november 2006 @ 11:02:53 #58
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_43955691
Waarschijnlijk
Gelukkig mogen ook meiden in Spanje op de troon, dus of het nu een jochie of meisje zou worden, die opvolging was al geregeld.
pi_43955876
Prins Christian van Denemarken brengt voor het eerst een bezoek aan het vaderland van zijn moeder, Australie.

Hier komen Mary en Christian aan op Hobart Airport:

Prins Frederik was al eerder gearriveerd ( Frederik en Christian mogen uit veiligheidsoverwegingen niet samen in een vliegtuig) en kwam zijn vrouw en zoon ophalen:

Christian maakte in Hobart kennis met typisch Australische dieren:

Ook ging hij samen met zijn moeder naar de markt:

pi_43955890
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 11:02 schreef Natalie het volgende:
Waarschijnlijk
Gelukkig mogen ook meiden in Spanje op de troon, dus of het nu een jochie of meisje zou worden, die opvolging was al geregeld.
Nee hoor.... als Leonor een broertje had gekregen was die voor gegaan.
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:15:51 #61
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_43970185
Nog geen nieuws over de hoogzwangere prinses Anita?
  dinsdag 28 november 2006 @ 20:07:59 #62
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_43971848
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 11:11 schreef Varvara het volgende:

[..]

Nee hoor.... als Leonor een broertje had gekregen was die voor gegaan.
Ja, dat weet ik. Loop al even mee
Ik bedoelde te zeggen dat er iig opvolging is. Mocht er geen jochie geboren worden (bijv na deze tweede spruit) dan is de opvolging iig alsnog geregeld omdat meiden in Spanje ook op de troon mogen plaatsnemen.
  dinsdag 28 november 2006 @ 20:09:34 #63
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_43971908
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:15 schreef Annemiek78 het volgende:
Nee, nog niets. Meen dat ze in november was uitgerekend. Mag ze wel opschieten, want november is bijna voorbij. Houd ook al een weekje www.koninklijkhuis.nl in de gaten om te zien of de kleine al geboren is. Ondanks ze geen lid zijn van het koninklijk huis komt zulk nieuws toch wel daar te staan.
pi_43982780
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:15 schreef Annemiek78 het volgende:
Jawel!

Gisteravond is zij bevallen van prinses Emma Francisca Catherina. Hoorde het net op het journaal.

Prinses Emma
Eeuwig vijfentwintig
pi_43983229
Hoorde het ook op RTL vanmorgen
Mooie naam: Emma
  woensdag 29 november 2006 @ 08:47:03 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_43983232
Leuke, maar ook wel keurige koninklijke namen

En ik gok niet dat het prinses Emma wordt, eerder gravin Emma ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43983287
Nee, ook niet.
De kleinkinderen van prinses Margriet hebben geen titel.

De kids van Maurits en Marilène hebben als achternaam: Van Lippe-Biesterfeld van Vollenhoven.
De rest van de kleinkinderen (in spe) heet 'gewoon' van Vollenhoven.
  woensdag 29 november 2006 @ 11:23:42 #68
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43986331
Nee, zie het ook niet staan. Wat ik vreemd vind overigens.
  woensdag 29 november 2006 @ 11:32:22 #70
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43986533
Friso en Mabel zijn ook geen lid meer van het koninklijk huis, maar toen Luana en Zaria geboren werden, stond het netjes op de site.
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 13:17:06 #72
43556 miss_dynastie
pi_43989125
Ik vind het ook wel apart dat het niet genoemd wordt...
Ik ben benieuwd naar de foto !
  woensdag 29 november 2006 @ 17:40:13 #73
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_43997628
AT5:
quote:
Prinses bevalt in OLVG van dochter.

In het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis bij het Oosterpark is dinsdagavond prinses Anita, de vrouw van prins PieterChristiaan, bevallen van een dochter.

Emma Francisca Catharina is het zesde kleinkind van prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven. Volgens de Rijksvoorlichtingsdienst is de baby kerngezond en woog ze bij de geboorte 3970 gram. Ze kwam dinsdag rond 18.00 uur in het ter wereld.

"We zijn dolgelukkig en ontzettend dankbaar met ons eerste kind", lieten de ouders weten. Voor de royalty watchers is het wachten op de eerste foto.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_43998928
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:40 schreef static het volgende:
AT5:
[..]
Waar is je tagje, Static?

Of doel je op de extra nieuwswaarde van het ziekenhuis en het tijdstip enzo?
Eeuwig vijfentwintig
  woensdag 29 november 2006 @ 18:27:28 #75
15080 static
pi_43999031
Gewoon, een officieel bericht.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_44216068
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Catharina-Amalia der Nederlanden viert op 7 december 2006 haar derde verjaardag.

Feli's hoogheidje!
  donderdag 7 december 2006 @ 10:12:06 #77
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_44216140
oeh leuke foto's weer. Alexia is lief zeg

En natuurlijk gefeliciteerd Amalia
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_44216236
Wat hebben de meiden toch prachtige donkere ogen.
  donderdag 7 december 2006 @ 11:00:41 #79
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_44217129
Leuke foto's van Amalia en Alexia Mooie donkere oogjes.
Amalia gefeliciteerd met je verjaardag
pi_44221749
Jaaa... Amalia is alweer 3! En wat worden we getracteerd op prachtige foto's! Prachtige zusjes zijn Amalia en Alexia toch

en ik weet nog zo goed dat ik toen de hele dag voor de TV heb zitten te wachten tot ze geboren was
pi_44221831
Hier een n hele leuke postzegel van het Deense kroonprinselijk gezin in Groenlandse kledij

[ Bericht 50% gewijzigd door Varvara op 07-12-2006 13:59:04 ]
pi_44222144
Prins Christian is sowieso erg druk geweest met poseren, want hij is nog samen op de foto geweest met zijn papa, oma en overgrootvader ( op het schilderij )

pi_44222346
He? Hier stond toch net een andere post? Iets met Amalia, Sinterklaas en een foto in de Story?

Vinden jullie trouwens de intocht van Sinterklaas op televisie ook zo lijken op het koekhappen tijdens koninginnedag, maar dan leuker?
Eeuwig vijfentwintig
pi_44225696
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:07 schreef Reese het volgende:
He? Hier stond toch net een andere post? Iets met Amalia, Sinterklaas en een foto in de Story?

ik had eerst een foto geplaatst van Amalia en Willem- Alexander, maar zag na plaatsing steeds alleen maar een kruisje.
pi_44225790
quote:
Op donderdag 7 december 2006 10:08 schreef Suko het volgende:
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Catharina-Amalia der Nederlanden viert op 7 december 2006 haar derde verjaardag.

[afbeelding]

[afbeelding]

Feli's hoogheidje!
Wat zijn het toch mooie meiden .
Whatever I want.
pi_44227013
Vind Amalia wat hebben van d'r oma. Steeds meer eigenlijk. Kan duidelijk zien dat ze Bea's kleindochter is. Vind Alexia's gelaatstrekken mooier, liever. Volgens mij gaat dat een hartstikke mooie meid worden later.
pi_44235780
Nog twee foto's nav de verjaardag van Amalia:

Alexia:

pi_44235856
Jeetje, wat lijken die meisjes onwijs veel op Maxima Vooral de gezichtsexpressie en zo
And you know I might
pi_44237500
Knappe meidjes, Ik vraag me af, zouden die koninklijke telgjes nu designerkleding aanhebben? Waar zouden ze het vandaan halen?
pi_44237540
Ik heb Maxima in de Story wel eens zien shoppen bij de Zeeman geloof ik Ze zijn wel vrij normaal wat dat betreft geloof ik
And you know I might
pi_44241897
quote:
Op donderdag 7 december 2006 23:33 schreef rena het volgende:
Ik heb Maxima in de Story wel eens zien shoppen bij de Zeeman geloof ik Ze zijn wel vrij normaal wat dat betreft geloof ik
Toen ze in verwachting was van Amalia is ze toch ook gespot bij de Hema met haar moeder met stapels babykleding?
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:07:41 #92
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44244439
En waarom ook niet?
pi_44256653
ik vind dat jurkje van amalia niet leuk. zo pofferig en net iets te groot.
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:17:25 #94
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44262503
Wat ik toch best apart vind: Net als in Nederland, maken ze in Noorwegen onderscheid tussen 't koninklijk huis en de koninklijke famile. In Noorwegen is de oudste dochter van de kroonprins en kroonprinses (Ingrid Alexandra) wél lid van het koninklijk huis, maar hun zoon Sverre Magnus niet.

Wist wel dat de tweede niet het predicaat 'Koninklijke Hoogheid' had, en 'alleen maar' prins is, maar toch. Vind het wat vreemd op op die manier onderscheid te maken tussen de kids.
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2006 @ 21:26:55 #95
43556 miss_dynastie
pi_44262786
quote:
Op donderdag 7 december 2006 23:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Knappe meidjes, Ik vraag me af, zouden die koninklijke telgjes nu designerkleding aanhebben? Waar zouden ze het vandaan halen?
Op dit soort officiele foto's wel, verder dragen ze hele normale leuke kleertjes (ik vind het jurkje van Amalia namelijk een beetje te )
pi_44264928
Ik vind die jurkjes echt heel schattig. Ik heb zelf als kleuter ook een tijdje gehad dat ik alleen maar de meest walgelijke jurkjes aan wilde doen
Amalia lijkt trouwens echt heel veel op de koningin, terwijl ik Alexia echt heel veel op Maxima's moeder vind lijken. Grappig is dat! Iedereen kijkt er anders tegenaan.

Hier trouwens nog even een poging om jullie de foto van Willem- Alexander en Amalia bij Sinterklaas te laten zien. Als het goed is doet hij het als je op onderstaande link klikt:

http://www.brunopress.nl/(...)E93986E6BC50EFF29F45
pi_44462826
Prins William van Engeland is vandaag ' afgezwaaid' aan Sandhurst en het is echt een bijzondere dag voor hem. Koningin Elizabeth nam de parade af, William's peetoom Koning Constantijn van Griekenland was ook present en natuurlijk waren een trotse prins Charles en Camilla er bij.

William:

Oma en kleinzoon:

Charles en Camilla

De meest opvallende ( prominente) aanwezigen waren echter William's vriendin Kate Middleteon en haar familie Hun aanwezigheid versterkt wederom de geruchten over een op handen zijnde verloving.

Kate met haar broertje James en moeder Carol:

vrijdag 15 december 2006 @ 17:37:57 #98
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44462975
Mooie vrouw is Kate toch. Ze gaan ook al zolang met elkaar dat ze er gewoon bij hoort. Immers een belangrijke dag voor haar partner. Verloofd of niet, ze hoort daar
pi_44463028
Alvast vooruitlopend op kerst en ook nog een beetje ter gelegenheid van de eerste verjaardag van hun zoon Sverre Magnus gunden prins Haakon en Prinses Mette-Marit iedereen een inkijkje in hun gezinsleven. Samen met hun kinderen en voor het oog van de camera's knutselden ze kerstversieringen

knutselen is vermoeiend

pi_44463125
Prins Willem- Alexander heeft er weer een baan bij ( bron: nu.nl)

Willem-Alexander krijgt sleutelfunctie bij VN

DEN HAAG/NEW YORK - Prins Willem-Alexander is voorzitter geworden van de Adviesgroep Water en Sanitaire Voorzieningen van de Verenigde Naties. Scheidend secretaris-generaal Kofi Annan heeft hem nog gevraagd en benoemd als voorman van deze onafhankelijke groep.

De watermanager-prins zal van woensdag tot en met vrijdag in Tunis al de zevende vergadering van de adviseursgroep voorzitten.

Kofi Annan stelde de groep ruim twee jaar geleden in. De negentien leden tellende groep houdt zich bezig met praktische en concrete maatregelen om de zogenoemde millenniumdoelstellingen voor water en sanitair te verwezenlijken. Volgens de Unicef-doelstellingen moeten uiterlijk in 2015 1,6 miljard mensen sanitaire voorzieningen en 1,1 miljard mensen minstens schoon water onder handbereik hebben gekregen.

Verguld

De troonopvolger is verguld met zijn nieuwe baan, zo bleek dinsdag in een gesprek met enkele journalisten. Hij ervaart de benoeming als erkenning van zijn activiteiten op het gebied van waterbeheer. De prins noemde de nieuwe functie ook een uitdaging.

Het lijkt een hoogtepunt in zijn bestaan als watermanager, erkende hij desgevraagd, maar zich met de groep bewijzen wordt pas het echte hoogtepunt.

Koningschap

Hoe lang de prins, voor wie het koningschap toch dichterbij kruipt, de functie zal uitoefenen, weet hij niet. "Het is wel voor de langere termijn, al weet ik niet hoe lang ik in die functie zal zitten", vertelde hij de journalisten.

De prins volgt voormalig Japans premier Ryutaro Hashimoto op, die eerder voorzitter was van de commissie en dit jaar overleed.

Actieplan

Zijn naam werd verbonden aan een actieplan met maatregelen op het gebied van financiering, samenwerking, controle en rampenbestrijding, allemaal bedoeld om de millenniumdoelstellingen te realiseren. Dat plan is nog steeds het uitgangspunt en staat in Tunis dan ook op de agenda. Het is zelfs de eerste vergadering sinds het Hashimoto-plan werd gepresenteerd. Het is de bedoeling nu op actie over te gaan, aldus de prins.

New York

De prins zal twee keer per jaar een plenaire vergadering hebben en denkt dat hij veel contact met 'New York' zal onderhouden. Onder de adviseurs in zijn groep zijn onder anderen minister van Irrigatie en Watervoorzieningen Mahmoud Abu-Zeid van Egypte en diens Chinese collega Shucheng Wang.

Willem-Alexander houdt zich al bijna tien jaar bezig met waterbeheer, iets wat hem door zijn vader prins Claus werd aanbevolen. Zo is hij in Nederland voorzitter van de Adviescommissie Water, zat hij het Wereld Water Forum voor en werd hij ook beschermheer van het Global Water Partnership.
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:24:05 #101
15080 static
pi_44487322
quote:
Kate krijgt formele status bij promotie prins William.

De vriendin van de Britse prins William, Kate Middleton, lijkt een formele status in het Britse koninklijk huis te hebben verworven. Kate was vrijdag bij de promotie van William aan de militaire academie Sandhurst. Het was de eerste keer dat ze William in het openbaar vergezelde naar een gelegenheid waar ook koningin Elizabeth aanwezig was.

De 24-jarige Middleton keek vanaf de zijkant toe hoe William samen met 464 andere kadetten van de academie promoveerde. De prins werd door zijn jaargenoten geloofd als 'een hele gewone jongen', de hoogst haalbare lof voor William, die wars is van openbaar vertoon van zijn koninklijke status.

Ook Williams vader Charles, zijn stiefmoeder Camilla en grootvader prins Philip woonden de ceremonie bij. Elizabeth sprak tijdens haar inspectie van de troepen William even apart toe.

Achtergrond

Middleton probeerde zich op de achtergrond te houden en zat niet bij de leden van de koninklijke familie. De aandacht van de Britse pers ging echter vooral uit naar de 24-jarige vrouw. Middleton vergezelt vrijdagavond William naar het promotiebal.

De laatste keer dat William en Kate formeel samen verschenen, was bij hun afstuderen aan de universiteit van St Andrews. Daar verscheen Middleton echter vooral omdat ze zelf haar bul haalde, hoewel ze meteen de gelegenheid kreeg haar ouders voor te stellen aan de koningin.
pi_44487452
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:32 schreef Varvara het volgende:
William:

Ik vind William zelden leuk, maarre in dit pakkie:
  woensdag 20 december 2006 @ 17:08:37 #103
15080 static
pi_44602952
quote:
Koningin Engeland bezoekt Nederland.

Koningin van het Verenigd Koninkrijk Elizabeth brengt in februari een bezoek aan Nederland. Aanleiding voor het bezoek is het 400-jarig bestaan van de Engelse Hervormde Kerk op het Begijnhof in het centrum van Amsterdam. Elizabeth wordt vergezeld door haar man prins Philip.

Naast de jubileumviering in Amsterdam bezoekt de Engelse koningin het Internationaal Gerechtshof in Den Haag. Het programma wordt afgesloten met een bezoek aan het Amsterdams Historisch Museum. Elizabeth komt maandag 5 februari aan op Rotterdam Airport.
pi_44733939
Belgische familie met de kotertjes bij een kerstconcert.

Elisabeth, Laetitia ( van wie is zij? ) en Louise.

De familie.

Kindertjes hebben schattige kleertjes aan
And you know I might
  maandag 25 december 2006 @ 15:52:57 #105
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  maandag 25 december 2006 @ 15:54:46 #106
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44734023
Laetitia is de jongste dochter van prinses Astrid van België en prins Lorenz van Oostenrijk-Este.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 21:28:19 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_45089118
Wij werden vandaag ingehaald door een koninklijke bolide met aan het kapsel achterin te zien, dikke kans dat het Beatrix was.

Het was de AA 97 of 95 (weet het niet zeker meer). A1, ze zijn afgeslagen bij afslag Hilversum, om hoogstwaarschijnlijk de toeristische route richting Soest en omgeving te nemen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 7 januari 2007 @ 07:31:57 #108
26341 Mariposa
Telt af...
pi_45101813
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:28 schreef Troel het volgende:
Wij werden vandaag ingehaald door een koninklijke bolide met aan het kapsel achterin te zien, dikke kans dat het Beatrix was.

Het was de AA 97 of 95 (weet het niet zeker meer). A1, ze zijn afgeslagen bij afslag Hilversum, om hoogstwaarschijnlijk de toeristische route richting Soest en omgeving te nemen.
Misschien ging ze naar Drakestein (Schrijf je dat zo goed ) Er gaan allemaal geruchten dat ze over niet al te lange tijd zo gaan adbiceren en dat ze daar gaat wonen. Het kasteel wordt geloof ik nu al gerenoveerd.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  zondag 7 januari 2007 @ 09:17:28 #109
35189 Troel
scherp en bot
pi_45101964
quote:
Op zondag 7 januari 2007 07:31 schreef Mariposa het volgende:

[..]

Misschien ging ze naar Drakestein (Schrijf je dat zo goed ) Er gaan allemaal geruchten dat ze over niet al te lange tijd zo gaan adbiceren en dat ze daar gaat wonen. Het kasteel wordt geloof ik nu al gerenoveerd.
Ja, daar gingen wij ook al vanuit/ Het zal vast Drakesteijn zijn, adel he
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 7 januari 2007 @ 10:23:59 #110
26341 Mariposa
Telt af...
pi_45102315
quote:
Op zondag 7 januari 2007 09:17 schreef Troel het volgende:
Het zal vast Drakesteijn zijn, adel he
Daar zat ik ook al aan te denken
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  zondag 7 januari 2007 @ 10:25:01 #111
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_45102321
Het zijn in ieder geval geen geruchten dat ze bezig zijn met een renovatie. Of dat nu ook betekent dat ze binnenkort afstand doet van de troon, dan weet ik niet. Wie weet wil ze het weer in gebruik nemen als weekendverblijf ofzo.
  zondag 7 januari 2007 @ 10:28:24 #112
35189 Troel
scherp en bot
pi_45102344
Ik gok eigenlijk dat ze nog even aanblijft totdat de kids van Alex en Maxima iets ouder zijn, maarja, ik kan me in haar geval best voorstellen dat je een keer koningin af wilt zijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 7 januari 2007 @ 10:52:43 #113
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_45102596
Meen ook dat ze eens zoiets aan heeft gegeven. Dat ze de kinderen van Alexander en Máxima een normale jeugd gunt. (In hoeverre ze dat hebben). Als Beatrix de troon over zou dragen aan Alexander, dan zou diens agenda nóg voller komen te staan, waardoor ie nog minder tijd heeft voor z'n gezin. En dat geldt ook voor Máxima. Daarnaast wordt Amalia dan kroonprinses en zal ze waarschijnlijk nog nauwlettender in de gaten worden gehouden door de media etc.
  zondag 7 januari 2007 @ 11:03:47 #114
26341 Mariposa
Telt af...
pi_45102715
quote:
Op zondag 7 januari 2007 10:25 schreef Natalie het volgende:
Het zijn in ieder geval geen geruchten dat ze bezig zijn met een renovatie. Of dat nu ook betekent dat ze binnenkort afstand doet van de troon, dan weet ik niet. Wie weet wil ze het weer in gebruik nemen als weekendverblijf ofzo.
Dat klopt dat bekend is dat er gerenoveerd wordt, maar er schijnt ook weer een Marreschaussee-huisje gebouwd te worden en dat sterkt de geruchten die al de ronde gingen.

Maar goed, mij is het om het even. Ik gun de Koningin al wat rust, maar ook dat de prinsesjes (en babytje) een fijne jeugd zullen hebben.

We merken het vanzelf wel
pi_45251569
Onderstaande las ik gister in de krant.

Arme Máx, volgens mij is ze tegen die tijd écht hoogzwanger
quote:
Staatsbezoek aan Turkije van 27 februari tot en met 2 maart 2007
Hare Majesteit de Koningin brengt dinsdag 27 februari tot en met vrijdag 2 maart 2007 een staatsbezoek aan de Republiek Turkije.

Zij doet dit op uitnodiging van de President, de heer Ahmet Necdet Sezer. De Koningin bezoekt Ankara, Istanbul en Kayseri. De Koningin wordt tijdens haar bezoek vergezeld door Hunne Koninklijke Hoogheden de Prins van Oranje en Prinses Máxima. Het bezoek bevestigt en verstevigt de historische, goede en nauwe betrekkingen tussen beide landen. President Sezer bracht in 2001 een bezoek aan Nederland.

Nederland en Turkije hebben op vele niveaus actieve betrekkingen, onder meer over landbouw, grotestedenbeleid, justitie- & politiesamenwerking en cultuur & onderwijs. De landen onderhouden bijna 400 jaar, sinds 1612, diplomatieke betrekkingen.

De twee landen zijn bovendien verbonden door een grote Turkse gemeenschap in Nederland, van ongeveer 360.000 mensen. Velen van hen zijn afkomstig uit Centraal Anatolië, waar Kayseri ligt.

Turkije is de vierde handelspartner van Nederland buiten de EU. Nederland is één van de grootste buitenlandse investeerders in Turkije.

9 januari 2007
Bron
Eeuwig vijfentwintig
  donderdag 11 januari 2007 @ 16:18:38 #116
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_45252878
Zal wel een van de laatste dingen zijn die Máxima doet voor ze 'met verlof' gaat
pi_45256063
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 16:18 schreef Natalie het volgende:
Zal wel een van de laatste dingen zijn die Máxima doet voor ze 'met verlof' gaat
Juni is ze uitgeteld toch?
Twinning = boring
pi_45256696
Tweede helft van april volgens de officiele berichten.
Syllables govern the world
pi_45277208
tvp
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  vrijdag 12 januari 2007 @ 10:35:45 #120
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_45277505
Maxima zal tegen de tijd dat ze in Turkije zitten idd. hoogzwanger zijn. De RVD meldde destijds de tweede helft van april maar ik denk dat ze begin april zal bevallen. Amalia stond voor januari gepland, maar dat werd begin december en Alexia zou medio juli geboren worden, maar dat werd eind juni. Het zou mij niets verbazen als ze uiteindelijk besluit om toch niet mee te gaan naar Turkije.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:38:22 #121
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_45279095
Ik meen dat ze altijd de uiterste tijd van geboorte aangeven. Dus zeg maar week 42. Aangezien kids over het algemeen tussen de 38 en 42 week ter wereld komen, zou 't best kunnen dat die kleine idd begin april al voor de deur staat.
pi_45280157
voor de deur
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:21:48 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_45280334
Logician

Hoe eerder hoe beter (nouja, niet helemaal waar, maar zodra het kindje "klaar" is om te komen, hoe eerder hoe beter)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45280699
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:21 schreef Troel het volgende:
Logician

Hoe eerder hoe beter (nouja, niet helemaal waar, maar zodra het kindje "klaar" is om te komen, hoe eerder hoe beter)
hey hoi
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:39:39 #125
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_45690469
Ik vind Alexia trouwens echt Zorreguieta-looks hebben, vooral die oogjes en haar neusje. Even voor de vergelijking:

Alexia:

en Maxima's broertje Juan:

History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:11:27 #126
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_45691375
Ik begin in Amalia steeds duidelijker haar oma te zien.
Alexia is duidelijk een kind van haar moeder. Overigens hebben beide meiden van die mooie donkere ogen.
pi_45737957
Aankomende week zijn Alexander en Maxima alweer vijf jaar getrouwd.

Enkele foto's van het nog altijd verliefde stel die ik tegenkwam op internet (handig internet!)

zaterdag 27 januari 2007 @ 21:59:08 #128
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_45800983
quote:
VAN WIE KREEG ZE HEM? Peperdure halsketting Camilla zet Britse pers voor raadsel
Een gloednieuwe halsketting met honderden diamanten en 36 robijnen die de hertogin van Cornwall aan haar hals droeg, heeft de Britse pers voor een raadsel gezet. De media vragen zich af wie de gulle gever van het halssnoer kan geweest zijn.

Camilla, de echtgenote van de Britse prins Charles, werd afgelopen weekend in de Verenigde Staten gefotografeerd met het dure sierraad. De foto's prijken maandag in bijna alle Britse kranten. "Wie precies heeft haar die halsketting cadeau gedaan?", schrijft Daily Mail.

Prins Charles (58) was het niet, zo werd bij het hof vernomen. Een woordvoerder van de prins zei dat Camilla Parker Bowles (59) het sierraad gekregen heeft tijdens een van hun buitenlandse reizen. Nu wordt er druk gespeculeerd wie er in Pakistan, Egypte, India of Saoedi-Arabië zo'n waardevol geschenk aan Camilla gegeven heeft.
Bron
  woensdag 31 januari 2007 @ 13:59:40 #130
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_45855104
Vandaag wordt de Koningin al weer 69. Ter ere daarvan is er een foto gemaakt van haar en haar zeven kleinkinderen.
Vind 'm errug leuk geworden
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:04:06 #131
130351 jannet1234
keep happy, no matter what
pi_45855231
leuke foto. lekker ongedwongen.
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:10:49 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_45855432
Sommige kids kijken wel een beetje idioot hoor

Ow en ik vind het schaap het leukste Op Amalia na dan, want dat meisje is echt een dotje!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 31 januari 2007 @ 18:57:43 #133
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_45858291
De koningin ziet er erg gelukkig uit zo tussen haar kleinkinderen
Amalia verstandert, zeg!
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:30:27 #134
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_45864107
Leuke foto van de Koningin en haar kleinkinderen !
  donderdag 1 februari 2007 @ 08:23:38 #135
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_45873983
Wat lijkt Luana op Mabel zeg. Overigens, komt die outfit van Zeeman of zo? Ziet er zo goedkoop uit. Amalia is cool, maar die andere kids... die hebben niet vooraangestaan bij het uitdelen van leuke smoeltjes hoor...
You cheated on me with choreography.
pi_45874214
Leuke foto
Kan alleen al die kinderen niet bij naam en ouders noemen.
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:00:01 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_45874348
Claus-Casimir, Luana, Zaria, Eloise, Leonore, Amalia, Alexia

Dus Laurentien en Constatijn, Mabel en Friso, Mabel en Friso, Laurentien en Constatijn, Laurentien en Constatijn, Max en Lex, Max en Lex.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:05:53 #138
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_45874419
Vlnr:

- Claus-Casimir, 2de kind en enige zoon van Constantijn en Laurentien
- Luana, oudste dochter van Friso en Mabel
- Beatrix met op schoot Zaria, jongste dochter van Friso en Mabel
- Eloise en Leonore, oudste en jongste dochter van Constantijn en Laurentien
- Amalia, erfprinses, oudste dochter van Alexander en Máxima
- Alexia, jongste dochter van Alexander en Máxima
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:06:02 #139
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_45874423
Troel was me voor
pi_45874537
Weer nieuws over Camilla:
quote:
Man met hooivork in landhuis Charles en Camilla
Uitgegeven op woensdag 31 januari 2007 om 11:07:39

(Novum/AP) - Een met een hooivork gewapende man is maandagnacht het landhuis van de Britse kroonprins Charles in Highgrove binnengedrongen. Dat heeft het kantoor van de prins woensdag bekendgemaakt.

Volgens de Britse krant de Daily Mail lagen Charles en zijn echtgenote Camilla te slapen toen de man het huis binnendrong. Het is niet duidelijk hoe de indringer langs de bewaking heeft kunnen glippen. De man is gearresteerd.

Het is al vaker gebeurd dat iemand erin slaagde binnen te komen in een onderkomen van de Britse koninklijke familie. In 1982 trof koningin Elizabeth II een man op de rand van haar bed aan. Ze hield hem aan de praat tot de politie er was.

[Copyright 2007, Novum]
pi_45908263
Dank je wel Troel en Natalie.
Arme jongen, tussen al die meiden, hopelijk krijgen Lex+Max nog een jongentje.

Amalia
  vrijdag 2 februari 2007 @ 09:48:16 #142
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_45908926
Zou erg leuk zijn!
Maar ben toch bang dat ze nog een meisje krijgen.

Naam zal wel weer eindigen op -ia, als ik zo eens kijk naar de namen van de prinsesjes.
  † In Memoriam † vrijdag 2 februari 2007 @ 10:13:55 #143
43556 miss_dynastie
pi_45909467
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:48 schreef Natalie het volgende:
Zou erg leuk zijn!
Maar ben toch bang dat ze nog een meisje krijgen.

Naam zal wel weer eindigen op -ia, als ik zo eens kijk naar de namen van de prinsesjes.
Denk ik ook. Ik gok op Alicia.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 10:38:04 #144
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_45909961
Dan zouden twee van de drie meiden dezelfde naam dragen als de halfzussen van Beatrix.

RTL nieuws heeft trouwens een aantal ontroerende momenten van de huwelijksdag van Willem-Alexander en Máxima online gezet. Mèn... ik zit gewoon weer te tranen. Wat een prachtig huwelijk was dat toch. En alweer 5 jaar geleden. Wat gaat de tijd snel.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 19:08:12 #145
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_45923178
Ik ga ook voor een meisje, misschien Helena, Sophia, Irene of Maria? Voor een jongen misschien Julian?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 20:22:44 #146
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_45924503
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:38 schreef Natalie het volgende:
Dan zouden twee van de drie meiden dezelfde naam dragen als de halfzussen van Beatrix.

RTL nieuws heeft trouwens een aantal ontroerende momenten van de huwelijksdag van Willem-Alexander en Máxima online gezet. Mèn... ik zit gewoon weer te tranen. Wat een prachtig huwelijk was dat toch. En alweer 5 jaar geleden. Wat gaat de tijd snel.
Vanavond om 22.00 op NED 1 5 jaar na de traan.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 20:42:49 #147
15080 static
pi_45924910
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:38 schreef Natalie het volgende:

RTL nieuws heeft trouwens een aantal ontroerende momenten van de huwelijksdag van Willem-Alexander en Máxima online gezet.
Waar precies? Kan het niet vinden.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 21:04:46 #148
88233 Steve
Still the best.
pi_45925593
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 20:42 schreef static het volgende:

[..]

Waar precies? Kan het niet vinden.
http://rtl.nl/actueel/rtlnieuws/huwelijk_vijf_jaar.xml

Wat lijkt die Eloise veel op Laurentien. . .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_45925691
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  vrijdag 2 februari 2007 @ 21:29:46 #150
15080 static
pi_45926419
Kan ik helaas niet zien; te weinig bandbreedte hier.
pi_45965086
Afgelopen week was Willem-Alexander ook in Kenia voor AMREF. De foto's

pi_46075943
De zwangere prinses Letizia van Spanje maakt een afschuwelijke periode in haar leven door. Vanmorgen maakte het Spaanse hof bekend dat haar jongste zusje Erika op 31-jarige leeftijd overleden is. De reden van haar dood is niet bekend gemaakt. Wel heeft de politie een onderzoek ingesteld. Erika is recent gescheiden van haar man en laat dochterje Carla van 6 achter

Koningin Sofia is op dit moment in Indonesie, maar schijnt in huilen te zijn uitgebarsten toen ze het nieuws hoorde. Waarschijnlijk zal ze zo snel mogelijk terugvliegen naar Madrid om bij haar schoondochter te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Varvara op 07-02-2007 17:05:51 ]
pi_46076531
Voor het contrast: het Deense hof maakte vandaag veel beter nieuws bekend, alhoewel het voor de Denen misschien toch even slikken zal zijn. De populaire prinses Alexandra ( de ex-vrouw van prins Joachim) gaat namelijk hertrouwen. Op 3 maart zal ze in het huwelijksbootje stappen met haar 11 jaar jongere vriend Martin Jørgensen. Door het huwelijk verliest Alexandra haar prinses-titel en zal ze geen lid meer zijn van de Deense koninklijke familie. Ze gaat na 3 maart door het leven als Alexandra Christina, gravin van Frederiksborg.
Alexandra en Martin gaan na het huwelijk samen met Alexandra's zoons prins Felix en prins Nikolai in Alexandra's villa in Østerbro wonen.

Leuk voor Alexandra, maar Denemarken verliest wel een prachtige prinses die ook na haar scheiding zo'n beetje het hardste werkte van alle leden van de koninklijke familie.
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:02:47 #155
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46079041
Verschrikkelijk voor Letizia.... Als de politie een onderzoek heeft ingesteld dan ga je toch gauw denken aan een misdrijf..
En ik dacht altijd dat Letizia en haar schoonmoeder niet zo close waren, maar als ik het zo lees dan is dat helemaal goedgekomen.

Leuk dat Alexandra gaat hertrouwen! Wel jammer dat ze dan haar prinsessentitel verliest, maar gelukkig heeft ze er nog eentje. Meen dat ze die vorig jaar heeft gekregen van de Koningin. Iig heeft ze 'm gekregen vlak naar de scheiding van Joachim. Via haar zoons blijft ze gelukkig nog een beetje familie.
Vind het een heel mooie vrouw btw.
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:32:24 #156
106690 MiLalaa
pi_46080055
Zaria heeft volgens mij een Victor&Rolf doopjurk. Zelfde strikjes als op de trouwjurk van Mabel
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:41:05 #157
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46080331
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:32 schreef MiLalaa het volgende:
Zaria heeft volgens mij een Victor&Rolf doopjurk. Zelfde strikjes als op de trouwjurk van Mabel
Ja idd.
Gelijkenis is treffend.
Wat heeft Zaria trouwens veel van Friso, zeg

Leuke foto's van Alexander btw
pi_46106392
quote:
Oh mijn god ja....
Vreselijk
pi_46114444
Wat doen die Royals toch met die knieen?! Bea en Wim-lex zijn er ook al meerdere keren voor onder het mes geweest.
quote:
Deense koningin krijgt knieprothese
Koningin Margrethe II van Denemarken heeft donderdag in een ziekenhuis in Aarhus een knieprothese gekregen. De operatie verliep zonder problemen.

(Novum/AP) - Koningin Margrethe II van Denemarken heeft donderdag in een ziekenhuis in Aarhus een knieprothese gekregen. De een uur durende operatie aan de rechterknie verliep volgens de behandelende orthopeed Anders Odgaard zonder problemen, maakte het paleis bekend.

De 66-jarige vorstin lijdt aan botartritis en onderging sinds 1992 verscheidene operaties aan haar knieën en rug. In september werd zij geopereerd aan een hernia. In juli ontving zij de bezoekende Amerikaanse president George Bush zittend in een stoel in plaats van staand.

Terwijl koningin Margrethe in de komende twee maanden revalideert zijn al haar afspraken afgezegd en worden haar taken waargenomen door haar echtgenoot prins Henrik of haar zoon, kroonprins Frederik.
[Novum]
  donderdag 8 februari 2007 @ 19:58:02 #160
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_46117480
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat doen die Royals toch met die knieen?! Bea en Wim-lex zijn er ook al meerdere keren voor onder het mes geweest.
[..]
Het zit in de familie!
quote:
Prins Constantijn aan knie geopereerd
Uitgegeven: 6 februari 2007 15:41
Laatst gewijzigd: 6 februari 2007 15:55

DEN HAAG - Prins Constantijn, de jongste zoon van koningin Beatrix, is dinsdag aan de voorste kruisband van de rechterknie geopereerd. De ingreep in het HagaZiekenhuis in Den Haag is naar wens verlopen. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst meegedeeld.

Een sportblessure had bij de prins (37) instabiliteit aan zijn knie veroorzaakt. Naar verwachting verlaat hij woensdag het ziekenhuis.
Bron
Eeuwig vijfentwintig
pi_46117763

Te bizar!
pi_46117885
Frederik & Mary van Denemarken met zoontje Christian in de sneeuw.

Wat een mooie mensen en wat een cutie is Christian!

[ Bericht 34% gewijzigd door cinnamongirl op 10-02-2007 17:46:56 ]
pi_46118030
quote:
dat doopjurkje zal wel gemaakt zijn van die trouwjurk, die hangt er anders ook maar
en wie anders krijg je zo ver de jurk van Het Loeder aan te trekken
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46176465
Morgen is er een fotosessie met de prinsesjes in Lech

Foto's van vorig jaar bij deze link => http://www.ppe-agency.com/show.php?start=0&zoektype=1&search=Amalia%20Lech
pi_46214203
Heb die fotosessies nu een paar keer gezien en wat mij opviel was de gereserveerde, timide gezichts-uitdrukking van Amalia, ik weet het niet echt goed uit te drukken. Alles behalve blij. Ze is best wel wat gewend maar heb het idee dat ze in een afwijzende, meer bewust van haar omgeving, fase zit. Ik besefte ook nu weer in wat voor glazen huis zij en haar zusje wonen en had een sterk medelijden-moment. En waarom pakten ze Alexia niet gelijk op toen ze viel? Nou ja, zal wel aan mij liggen en meevallen maar hopelijk hebben ze nog een rustige en ook mooie vakantie.
  zondag 11 februari 2007 @ 20:24:41 #168
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_46215438
Amalia lijkt idd. wat gereserveerder. Zal inderdaad wel een fase zijn. Alexia lijkt vrij snel te gaan huilen, ook tijdens deze fotosessie weer en t was al eerder het geval. Willem-Alexander vertelde in een praatje met de pers dat het een kind van uitersten is, ze kan heel hard lachen, maar ook heel hard huilen. Vol van emoties dus, Argentijns temperament. Ze lijkt ook qua uiterlijk erg op Maxima.
Maxima ziet er trouwens zeer stijlvol uit vind ik, prachtige leren laarzen!
  zondag 11 februari 2007 @ 21:16:51 #169
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46217762
Twee heel verschillende meiden. Valt me steeds meer op.
Amalia vindt ik veel van Alexanders kant hebben. Veel van Beatrix. Alexia is heel anders. Vind haar trekken ook subtieler. Zie veel van Máxima in haar.

Alexander en Máxima zien er -zoals altijd- weer gelukkig en energiek uit
  zondag 11 februari 2007 @ 22:51:25 #170
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_46222102
En dat terwijl de fotoreportage toch veel (herkenbaar) gestuntel en getrek met kinderen laat zien.
  maandag 12 februari 2007 @ 08:04:56 #171
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_46229138
En Maxima sprak Spaans tegen de meiden en Willem-Alexander Nederlands en naar beiden wordt geluisterd. Dat vind ik wel grappig. Goed voorbeeld van een 2 talige opvoeding die van jongs af aan is ingezet, dan worden de kinderen ook 2talig dan weten ze niet anders.

En ja idd Alexia, arm meissie met dr handen in de koude sneeuw (handschoenen?). Amalia leek idd zoiets te hebben van wat doen al die mannen in mijn tuin en roepen ze nou weer mijn naam..... Ik vind wel haar en Eloise een lekker doerakstel: lekker kattenkwaad uithalen. Die stonden al tijdens de sessie met zijn tweeen in een berg sneeuw te graven met hun laars. Was wel leuk.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_46229584
Wat zijn die kinderen van Laurentien en Constantijn toch lelijk... het is vaker gezegd... maar het trekt helemaal niet bij
heb je mij proberen te bellen zaterdagnacht?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
LOL @ Pietverdriet --> Wat spreek jij vloeiend...
  maandag 12 februari 2007 @ 09:16:40 #173
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46229765
Zo zou ik 't niet willen zeggen. Maar wat me wel opvalt is dat Claus-Casimir dus echt nóóit normaal op een foto staat. Hij trek altijd een raar gezicht.
  maandag 12 februari 2007 @ 09:20:05 #174
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46229817
Eloise is precies Laurentien btw. Vind 'r schattig.
Klik
  maandag 12 februari 2007 @ 09:54:45 #175
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_46230306
Ik vind Eloise ook niet zo'n knapperd hoor. Ze heeft vrij grove gezichtstrekken, echt van dr moeder ge-erfd. Amalia en Alexia zijn idd. leuker om te zien.
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 11:02:32 #176
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46231498
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:20 schreef Natalie het volgende:
Eloise is precies Laurentien btw. Vind 'r schattig.
Klik
precies dr moeder (rrrrilll)
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 11:03:39 #177
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46231523
wie is claus casimir dan? dat jochie op de arm van laurentien?
die ziet er leuk uit juist! lekker spontaan en leuk gekleed (die trui )
  maandag 12 februari 2007 @ 11:09:32 #178
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46231684
Ja, dat jochie op de arm van Laurentien is Claus-Casimir.
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 11:16:28 #179
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46231843
ik vind m écht leuk voor iets wat voortkomt uit zo'n paar lelijke ouders is deze wel opvallend goed gelukt
  maandag 12 februari 2007 @ 11:18:15 #180
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46231889
Maar waarom ie altijd zo briek moeten kijken op foto's is me een groot raadsel.
Ik zou wel eens één foto van m'n willen zien waarop hij geen vaag gezicht trekt.
pi_46232660
Leuke foto's!
quote:
Op maandag 12 februari 2007 08:04 schreef J-net het volgende:
En ja idd Alexia, arm meissie met dr handen in de koude sneeuw (handschoenen?).
Ik ga al jaren op wintersport in een gebied met veel van die ukkies, die NOOIT maar dan ook echt NOOIT handschoenen aan willen.

Totdat ze koude handen krijgen
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:15:14 #182
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_46268252
Leuke familiefoto van de Van Vollenhovens.....

pi_46271948
Allemaal mooie kindjes bij de van vollenhovens
heb je mij proberen te bellen zaterdagnacht?
LOL @ Pietverdriet --> Wat spreek jij vloeiend...
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:33:15 #184
106690 MiLalaa
pi_46272067
Alle Van Vollenhoven vrouwen lijken ook op elkaar
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:36:13 #185
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46272228
Op de kleinste telg na, zo te zien.

Wat wordt Felicia groot, zeg!
pi_46274789
Die prinsen hebben gewoon dezelfde smaak qua vrouwen :p
  woensdag 14 februari 2007 @ 08:43:09 #187
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46287516
Alle dames zijn donkerharig, en alle kleinkinderen zijn blond. Dat zal ook nog wel donkerder worden, gok ik zo. Hahaha.
  woensdag 14 februari 2007 @ 08:53:26 #188
35189 Troel
scherp en bot
pi_46287643
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:15 schreef Annemiek78 het volgende:

[afbeelding]
Heeft Bernhard nou blauwe sokken aan bij een antraciet pak en lichtbruine schoenen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46287757
quote:
geweldig, die kleine meisjes weten al precies hoe ze netjes moeten zitten
  woensdag 14 februari 2007 @ 09:09:50 #190
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46287849
'Knietjes bij elkaar, dames!'
  woensdag 14 februari 2007 @ 09:16:36 #191
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46287947
Vlnr, beginnend bij de bovenste rij:

Floris, Aimée, Anita, Pieter-Christiaan
Annette, Bernhard Jr, Margriet, Pieter, Felicia, Maurits, Marilène
Samuel, Lucas, Isabella, Anna

Enige die ontbreekt is de kleine Emma.
pi_46287991
ze kan er zeker niks aan doen, maardat kind van laurentien, maar die is echt ontzettend lelijk, ze doet me een beetje denken aan iemand met het syndroom van Down
pi_46288002
en die laarzen van maxima
  woensdag 14 februari 2007 @ 09:21:49 #194
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46288009
Welke van de drie Djustmi?
pi_46288060
die met dat witte jasje aan
  woensdag 14 februari 2007 @ 09:34:25 #196
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46288220
Da's Eloise, de oudste dochter.
Ze staat idd wel een beetje briek op de foto. Alsof ze verbaasd is over iets.
Maar op andere staat ze weer heel normaal. Hoewel ze spekend op haar moeder lijkt, die ik niet knap vind btw, maar het schijnt een heel hartelijke vrouw te zijn.
pi_46298602
Wat een geweldige foto's uit Lech! Alle kleinkinderen van de koningin lijken wel een klein beetje op elkaar vind ik. Je kunt iig duidelijk zien dat het familie is.

Alexia is mijn favoriet, dat is echt al een kleine diva Gaan ze nog heel wat mee te stellen krijgen
  woensdag 14 februari 2007 @ 16:23:37 #198
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46299946
Denk ook dat Alexia een mooier gaat worden dan haar zus.
  woensdag 14 februari 2007 @ 16:32:15 #199
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  woensdag 14 februari 2007 @ 21:03:58 #200
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_46308929
Krijg je weer zo's Victoria/Madeleine issue

Ik vind trouwens Isabella een heel mooi meisje! Lijkt gelukkig meer op dr moeder dan op dr vader
pi_46316405
Vette roddel ook op rtl4 Willem draagt dezelfde jas als in 2005
Twinning = boring
pi_46316551
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 09:16 schreef Natalie het volgende:
Aan het gezicht van Anita te zien is de foto gemaakt tijdens haar zwangerschap
Eeuwig vijfentwintig
pi_46316746
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:21 schreef Inca het volgende:
Vette roddel ook op rtl4 Willem draagt dezelfde jas als in 2005
Dat pleit juist voor Willem, gewoon afdragen die handel.
pi_46328579
quote:

[afbeelding]
Mariliène is mooi
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2007 @ 13:36:00 #205
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46329626
ik vind dat jochie met dat brilletje een schatje om te zien
wie is dat en van wie is-ie?
pi_46329852
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:36 schreef lady-wrb het volgende:
Ik denk dat dat Lucas is, van Maurits en Marilène.
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:58:02 #207
35189 Troel
scherp en bot
pi_46330443
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 09:16 schreef Natalie het volgende:
Vlnr, beginnend bij de bovenste rij:

Floris, Aimée, Anita, Pieter-Christiaan
Annette, Bernhard Jr, Margriet, Pieter, Felicia, Maurits, Marilène
Samuel, Lucas, Isabella, Anna

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46332405
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:36 schreef lady-wrb het volgende:
Die kleine op de arm van Maurits is zijn jongste dochter Felicia.
Op de voorste rij zie je vlnr:

Samuel (zoon van Bernhard Jr. en Annette),
Lucas (zoon van Maurits en Marilène),
Isabella (dochter van Bernhard Jr. en Annette),
Anna (oudste dochter van Maurits en Marilène)

vrijdag 16 februari 2007 @ 00:27:31 #209
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_46353491
Och, was Margriet maar onze koningin, dit is toch een superleuke familie. Wat een schatjes die kids.
You cheated on me with choreography.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:19:10 #210
15080 static
pi_46371303
quote:
Nederlandse prinsenparen naar verjaardagsfeest koning Harald V.

De prinsen Willem-Alexander, Constantijn en Friso gaan eind volgende week met hun echtgenotes naar Noorwegen om de zeventigste verjaardag van koning Harald V mee te vieren. Harald is jarig op 21 februari en dat wordt die dag met een kerkdienst in Trefoldighetskirken gevierd.

Later die dag is er onder meer een diner in Kasteel Akershus. Dat is allemaal nog redelijk "onder ons". Op de feestelijkheden van 23 tot en met 25 februari worden de buitenlandse gasten verwacht. Zaterdag 24 februari is het bal op het Koninklijk Paleis. Koning Harald kampte de laatste jaren met gezondheidsproblemen, zijn oudste zoon Haakon was al eens regent.
pi_46634588
Even een kiek van Mabel+man en Maxima+man, waabij ik vind dat de jurk van Mabel meer past bij een Oscar-uitreiking dan hier op de verjaardag van Koning Harald (onlangs). Maxima is natuurlijk altijd mooi gekleed.

zaterdag 24 februari 2007 @ 20:39:04 #212
3185 Adelante
To let it go now
pi_46634668
Maxima ziet er echt goed uit!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 24 februari 2007 @ 20:43:36 #213
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_46634848
Wat ik me wel eens afvraag he
Zouden Amalia enzo nou ook prinsesje spelen ?
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zaterdag 24 februari 2007 @ 20:49:33 #214
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_46635065
Bij Mabel zie je de koninklijke bh ( ) Toch niet helemaal gepast vind ik dan...
pi_46635489
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 20:49 schreef Maerycke het volgende:
Bij Mabel zie je de koninklijke bh ( ) Toch niet helemaal gepast vind ik dan...
Ik plaatste daarom ook die foto van Mabel omdat ik net de afl. van Blauw Bloed had gezien en mij die jurk opviel, de rest van de gasten zagen er wél zeer stijlvol uit...
  zaterdag 24 februari 2007 @ 22:14:58 #216
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46638542
Mabel hield altijd al van opvallend. Eerst die trouwjurk, toen diverse aparte pakjes tijdens huwelijken en dopen en daarna het doopjurkje van haar jongste spruit. Nu dit weer. Het verbaast me niets eigenlijk.
Mooi vind ik het overigens ook niet. Je bent een prinses, gedraag je zo. (als in: show je bh niet)
  zaterdag 24 februari 2007 @ 22:35:17 #217
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_46639181
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef Suko het volgende:
Even een kiek van Mabel+man en Maxima+man, waabij ik vind dat de jurk van Mabel meer past bij een Oscar-uitreiking dan hier op de verjaardag van Koning Harald (onlangs). Maxima is natuurlijk altijd mooi gekleed.

[afbeelding]
Dat ben ik met je eens, Mabel hoort zo niet te kleden op zo'n feest Maxima ziet er zoals altijd perfekt uit
  zaterdag 24 februari 2007 @ 22:36:07 #218
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_46639212
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 20:43 schreef Nonneke het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag he
Zouden Amalia enzo nou ook prinsesje spelen ?
Dat vraag ik me ook wel eens af.
'En papa, speel jij de koning? Dan is mama de koningin!'
'En dan wil ik zo'n kroontje, net als echte prinsesjes!'
pi_46640111
Tuurlijk spelen ze prinsesje, het is een meisje van 3 dan doe je dat! Dan heb je Assepoes, sneeuwwitje en Belle als voorbeeld! Ik ben er van overtuigd dat dat regelmatig aan de orde is!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_46686353
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 21:01 schreef Suko het volgende:

[..]

Ik plaatste daarom ook die foto van Mabel omdat ik net de afl. van Blauw Bloed had gezien en mij die jurk opviel, de rest van de gasten zagen er wél zeer stijlvol uit...
Als ze een zwart topje onder haar jurk had aangedaan had het er een stuk sjieker uitgezien. Maar goed, dan val je weer niet op hè?
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:06:34 #221
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_46727382
Op de 2e avond droeg Mabel een afzichtelijke rode jurk, die echt slecht zat. Kan zo heel snel ff geen foto vinden
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:35:19 #222
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46728238

Deze bedoel je.
Zag 'm toevalling onlangs in De lelijkste outfitjes #10 staan.
't Is een verschikkelijke jurk..
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 27 februari 2007 @ 12:42:12 #223
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46728452
OMG die jurk is echt onvoorstelbaar lelijk!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:51:26 #224
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:09:01 #225
35189 Troel
scherp en bot
pi_46729375
Zo'n jurk maakt iedereen lelijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:11:46 #226
101884 PeRi
Allons-y!
pi_46729459
Die hangtieten .
Whatever I want.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 15:12:41 #227
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_46733654
iiieeeuwwwww wat lelijk!
  † In Memoriam † dinsdag 27 februari 2007 @ 15:14:38 #228
43556 miss_dynastie
pi_46733715
Die hangtietenjurk is niks, maar die zwarte vind ik wel mooi hoor
pi_46733889
oooh die rode is echt afzichtelijk lelijk... vreselijk zeg...
  dinsdag 27 februari 2007 @ 15:25:10 #230
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46734082
Vind er ook nog een van Máxima tijdens hetzelfde feestje te Noorwegen:

pi_46734222
de moeders doen er in elk geval nog wel aan zie ik (prinsesje spelen). al die kroontjes!
pi_46734438
zo mooi als Maxima is, zo huuuuuuh is die Mabel... adviseert niemand haar daarin, zo'n kledingkeuze ..nu ja, ze zal er toch niet naar luisteren, ze wil ws naast koninklijk ook sexy overkomen, alleen dat lukt wmb niet erg, 'tacky' die jurk , kan echt niet ...

woont Mabel trouwens nog steeds in Brussel en Friso in London?
  dinsdag 27 februari 2007 @ 15:38:13 #233
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 16:20:50 #234
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46736161
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 15:30 schreef bixister het volgende:
de moeders doen er in elk geval nog wel aan zie ik (prinsesje spelen). al die kroontjes!
Dresscode was vast groot-gala ofzo.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 16:22:27 #235
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46736233
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 15:36 schreef milagro het volgende:
zo mooi als Maxima is, zo huuuuuuh is die Mabel... adviseert niemand haar daarin, zo'n kledingkeuze ..nu ja, ze zal er toch niet naar luisteren, ze wil ws naast koninklijk ook sexy overkomen, alleen dat lukt wmb niet erg, 'tacky' die jurk , kan echt niet ...

woont Mabel trouwens nog steeds in Brussel en Friso in London?
Constantijn en Laurentien wonen in Brussel, en Friso en Mabel in Londen.
pi_46739036
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 15:25 schreef Natalie het volgende:
Vind er ook nog een van Máxima tijdens hetzelfde feestje te Noorwegen:

[afbeelding]
Wat ziet ze er onwijs goed uit zeg, echt een mooie mama
And you know I might
  dinsdag 27 februari 2007 @ 18:55:08 #237
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_46741899
Maxima ziet er echt goed uit!
(ik gok trouwens op een prinsje)
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 27 februari 2007 @ 19:07:45 #238
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46742403
Laurentien had ook een tiara. Staat haar een stuk minder charmant dan de andere dames moet ik zeggen...

dinsdag 27 februari 2007 @ 19:10:28 #239
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46742513
Hij staat zowat op d'r voorhoofd..
Hopen dat ie goed vast zat, want ik heb zo'n idee dat als ze haar hoofd buigt, het weinig zwaartekracht kost om de tiara ter aarde te doen storten.

Wie weet kijkt ze daarom zo vaag.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:25:02 #240
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_46743112
Maar ze ziet er verder wel mooi uit,mooie jurk!
Staat erg goed
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:27:13 #241
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46743227
Je jurk is prachtig

Enige die echt de plank misslaat is Mabel (en helaas niet voor de eerste keer...)
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:33:19 #242
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:00:39 #243
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_46744869
Maxima ziet er echt beeldschoon uit. Jurk is geweldig, is echt op haar lijf geschreven. Haren zijn heel mooi gedaan. Echt ongelooflijk dat je er als je zo'n 34 weken zwanger bent, er zo uit kunt zien.
Tja, en Mabel dan. Dat is echt het tegenovergestelde van Maxima. Ze begrijpt gewoon niet hoe je je stijlvol moet kleden. En Laurentien haar jurk is mooi, maar ze heeft geen tiara-haar. Van dat korte stekelachtige haar is niet echt tiara-waardig.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:03:21 #244
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_46744985
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef BettyR het volgende:
Maxima ziet er echt beeldschoon uit. Jurk is geweldig, is echt op haar lijf geschreven. Haren zijn heel mooi gedaan. Echt ongelooflijk dat je er als je zo'n 34 weken zwanger bent, er zo uit kunt zien.
Tja, en Mabel dan. Dat is echt het tegenovergestelde van Maxima. Ze begrijpt gewoon niet hoe je je stijlvol moet kleden. En Laurentien haar jurk is mooi, maar ze heeft geen tiara-haar. Van dat korte stekelachtige haar is niet echt tiara-waardig.
Zeker Prinses Maxima ziet er heel mooi uit.
Ze heeft een prachtige jurk aan.
pi_46746287
Maxima ziet er altijd mooi uit, al zou ze een jute zak aantrekken. Mabel heeft inderdaad geen smaak en wat er niet in zit komt er ook niet uit, maar met haar achtergrond moet ze gewoon wat dimmen. Kijk naar Mette-Marit van Noorwegen, heeft ook heel wat meegemaakt maar ze wordt op handen gedragen mede door haar hartelijke maar bescheiden optreden. Foto is ook van koning Harold's verjaardig:

dinsdag 27 februari 2007 @ 21:04:18 #246
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46747660
Prachtig.
Mette-Marit en Máxima zijn beide van die prachtige vrouwen met een zachte uitstraling. Elegant, vriendelijk, toegankelijk.

Máxima is prachtig. Dat haar, die sieraden, die japon. Maxima houdt van chiffon. Zie het haar vaker dragen en het valt altijd goed.

Laurentien draagt zo te zien een japon gemaakt van satin duchesse.
pi_46748032
oe, mooi !

het verschil met MM en Mabel is, is dat MM eigenlijk vanaf begin eerlijk geweest is, denk ik, en niets ontkend heeft, ms niet alles meteen out in the open gegooid heeft, maar geen blabla eromheen gehouden heeft toen het de bladen bereikte.
als je dat doet, denk ik dan, vergeven mensen je "alles".... zoverre er ueberhaupt wat te vergeven valt , in het geval van MM en Maxima was het de familie die "problematisch" was/is, en bij Mabel is het Mabel zélf.
pi_46751972
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:07 schreef Yoni het volgende:
Laurentien had ook een tiara. Staat haar een stuk minder charmant dan de andere dames moet ik zeggen...

[afbeelding]
leuke schoenen onder die jurk (rechts onderin)
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_46814363
Foto's van de Koninklijke familie sinds dinsdag

Het programma van het staatsbezoek

Dinsdag 27 februari: Ankara
Aankomst op luchthaven Ankara
Kranslegging in mausoleum Atatürk
Ceremonieel welkom door President Sezer
Bezoek aan Parlement
Ontmoeting met minister-president, in diens ambtswoning
Diner, aangeboden door President, met tafelredes President en Koningin

Woensdag 28 februari: Kayseri en Ankara
Koningin ontmoet in Kayseri lokaal bedrijfsleven en bezoekt bedrijf Boydak
Koningin spreekt in Kayseri met Turkse remigranten uit Nederland
Prins van Oranje en Prinses Máxima wonen in Ankara een door Forum georganiseerde jongerenconferentie bij over interculturele dialoog en media, aan Middle East Technical University
Bijwonen gesprek van vertegenwoordigers van Nederlandse en Turkse bedrijven met minister-president, in diens ambtswoning
Concert Nederlands Blazers Ensemble en receptie voor Turkse genodigden, aangeboden door Koningin, in concertzaal van Bilkent Universiteit

Donderdag 1 maart: Istanbul
Boottocht over Bosporus met uitleg over stad en rivier, geschiedenis en huidige ontwikkeling
Bezoek aan Blauwe Moskee, Aya Sofya en Grand Bazaar
Receptie voor in Turkije wonende Nederlanders, in Kempinski Hotel

Vrijdag 2 maart: Istanbul
Koningin bezoekt Topkapi Museum
Koningin en prinselijk paar bezoeken museum Istanbul Modern
Koningin bezoekt nieuw onderkomen Nederlands Instituut in Turkije
Prins en Prinses spreken met jongeren over interculturele dialoog, in Sepetciler Kasri Lunchgesprek van Koningin en prinselijk paar met deze jongeren, in Palais de Hollande
Vertrek vanaf luchthaven Istanbul naar Nederland

[ Bericht 1% gewijzigd door Majar op 02-03-2007 11:08:05 ]
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:55:00 #250
34891 melonovy
La Kutschie
pi_46826638
Volgens mij hebben ze zich wel vermaakt, leuke foto's!!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_46828640
Maxima ziet er weer geweldig uit. Goed hoor, hoe zij ons land vertegenwoordigd. Zou vreselijk zijn als niet zij, maar Mabel kroonprinses zou zijn geweest
pi_46830012
Als ik dat schema zie word ik al doodmoe, heb dan ook wel een beetje medelijden met Maxima. Als je zo een 34 weken zwanger bent, moet dat toch killing zijn. En dan ook nog de hele dag hakken aan. Heb echt bewondering voor haar en hoe ze er nog zo stralend uit kan zien.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 08:41:05 #253
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46835944
Zag haar gisteren op platte schoenen, trouwens. Al zal ze wel meerdere keren per dag wisselen van paar.

Ze straalt idd.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 08:42:28 #254
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46835960
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:38 schreef jaoka het volgende:
Maxima ziet er weer geweldig uit. Goed hoor, hoe zij ons land vertegenwoordigd. Zou vreselijk zijn als niet zij, maar Mabel kroonprinses zou zijn geweest
Dear God, gelukkig is dat niet het geval.
Ze weet zich al niet te kleren. Wie weet hoe erg 't met de rest gesteld is.
  † In Memoriam † vrijdag 2 maart 2007 @ 08:58:19 #255
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46836201
ik vraag me wel eens af of er nou nooit eens iemand tegen haar zegt dat ze eruit ziet als een verknipte lampenkap
ik krijg altijd pijn in mijn ogen van die trutje-frutje kleding van dr.
strikjes, lintjes, priegeltjes... wie verzint nou zoiets?
geen enkele zichzelf respecterende mode-ontwerper maakt toch van die flauwekuldingen?
zou het home-made zijn ?
  † In Memoriam † vrijdag 2 maart 2007 @ 08:59:32 #256
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46836224
ik had trouwens 0 fout in de herken de kleinkinderen van beatrix-quiz van het ad.
dat heb ik echt aan het meekijken hier te danken
want voor de rest intereseert het me geen biet
  vrijdag 2 maart 2007 @ 09:13:38 #257
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46836521
Ik geloof dat Máxima oa haar kleding laat maken in Argentinië en bij het Belgische modehuis van Edouard Vermeulen. Poenige strikjes. Trust me
Wie weet is dat wel 'de look' voor iemand van het koninklijk huis. Als ik kijk naar de andere koningshuizen in Europa dan lopen ze allemaal soortgelijke kleding. Vind niet alles mooi, maar over het algemeen heb ik iets van: dat wil ik ook wel in mijn kast.
pi_46839510
En de kleding van Mabel komt voornamelijk bij Victor & Rolf vandaan.
  † In Memoriam † vrijdag 2 maart 2007 @ 11:22:56 #259
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46839769
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 11:13 schreef Majar het volgende:
En de kleding van Mabel komt voornamelijk bij Victor & Rolf vandaan.
ik dacht dat die wel leuke kleding hadden.
mabel maakt dan wel heel erg anti-reclame voor ze
pi_46839978
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 11:22 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik dacht dat die wel leuke kleding hadden.
mabel maakt dan wel heel erg anti-reclame voor ze
wat er bij de H & M van ze hing was echt 3 keer niets, kortom perfect voor Mabel
  vrijdag 2 maart 2007 @ 13:26:47 #261
15080 static
pi_46843672
quote:
Máxima werkt nog door tot 2 april.

Prinses Máxima, die in april haar derde kind verwacht, is volgens eigen zeggen van plan tot en met 2 april door te werken, ook al is dat volgens haar misschien aan de verre kant.

Het is ook onder voorbehoud, zei haar schoonmoeder er donderdag in Istanbul bij. Máxima en Willem-Alexander vergezellen de koningin op haar staatsbezoek aan Turkije.

Piloot

De prinses, die woensdag twee keer kort afhaakte en donderdag tijdens de ontvangst van de Nederlandse gemeenschap maar op een rustig plekje ging zitten, vertelde dat het allemaal prima gaat met haar zwangerschap.

Dat ze nog vliegt vindt ze niet zo bijzonder, dat kan gewoon, zeker met 'zo'n piloot', zei ze, doelend op haar man die regelmatig het regeringstoestel KBX vliegt. Hij geeft haar toestemming, lachte de prinses.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 13:34:26 #262
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46843945
Zelfs al je niet zwanger bent, lijkt het me een loodzwaar programma daar in Turkije. En zij is hoogzwanger... Respect, hoor, dat ze het toch maar doet. Ondanks dat ze af en toe even afhaakt. Moet kunnen in haar situatie. Ze is er wel en daar gaat het om.
Knap dat ze zolang doorwerkt. Stilzitten is kennelijk niets voor Máxima.

Hoop trouwens dat het deze keer een prinsje wordt. Zou dat zo leuk vinden. Vooral voor Alexander.
pi_46844012
De Koningin ziet er ook prachtig uit moet ik zeggen.
Zal Maxima die pakjes ook voor een tweede keer aan doen?
  vrijdag 2 maart 2007 @ 13:37:07 #264
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46844060
Ja, geloof dat dat wel eens gebeurd is.
pi_46844383
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 11:29 schreef milagro het volgende:
de H & M
Alsof jij daar nooit iets koopt.
Bel 0900-SEX en WIN een weekend met Yvonne
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 2 maart 2007 @ 13:48:36 #266
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46844496
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 13:36 schreef Koningin het volgende:
De Koningin ziet er ook prachtig uit moet ik zeggen.
Zal Maxima die pakjes ook voor een tweede keer aan doen?
Een aantal van de kledingstukken die Maxima de afgelopen dagen gedragen heeft, heeft zij ook al gedragen tijdens de zwangerschap van Alexia.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 13:50:16 #267
3185 Adelante
To let it go now
pi_46844550
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 13:48 schreef Yoni het volgende:
Een aantal van de kledingstukken die Maxima de afgelopen dagen gedragen heeft, heeft zij ook al gedragen tijdens de zwangerschap van Alexia.
dus?

ik neem aan dat die prinsesjes ook wel wat van elkaar overnemen. amalia, alexia en straks cruella
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 2 maart 2007 @ 13:51:20 #268
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46844592
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 13:50 schreef Adelante het volgende:

[..]

dus?

ik neem aan dat die prinsesjes ook wel wat van elkaar overnemen. amalia, alexia en straks cruella
Ik reageerde op de vraag van Koningin, maar vergat te quoten
  † In Memoriam † vrijdag 2 maart 2007 @ 13:51:45 #269
43556 miss_dynastie
pi_46844604
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 13:45 schreef Magicmind het volgende:

[..]

Vast wel. Maar Milagro lijkt me niet het strikjes-type
  vrijdag 2 maart 2007 @ 13:52:25 #270
3185 Adelante
To let it go now
pi_46844637
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 13:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

zwarte laklaarzen moeten ook gestrikt worden
pi_46844738
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 13:51 schreef miss_dynastie het volgende:
True.
Maar ze lijkt me best lekker in die lak-strik-jas uit die exclusieve collectie.

(Bloot doh... )
pi_46844816
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 13:45 schreef Magicmind het volgende:

[..]

ja, vaak zat, maar geen V & R, dus zeur niet om het zeuren.
pi_46844901
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 13:57 schreef milagro het volgende:
zeur niet
Ik zeur niet. *stampvoet.

Ik wil je gewoon naakt in die jas bij mij thuis. Is dat zo raar?
pi_46844954
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:00 schreef Magicmind het volgende:
bij mij thuis.
Ik heb daar trouwens een heel coole trap voor.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:26:09 #275
15080 static
pi_46845863
PM haar ofzo.
pi_46846992
Vandaag was de laatste dag dat ze in Turkije zaten.

Een hele reeks foto's van vandaag, http://www.ppe-agency.com/show.php?zoektype=2&search=02-03-2007 Topkapi. En een reeks artikelen over dit bezoek kun je lezen op http://www.royalblog.nl.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:14:50 #277
130351 jannet1234
keep happy, no matter what
pi_46847694
zijn hele mooie foto's maar vindt wel dat maxima altijd een rare mond trekt zodra ze begint te praten en die ogen ook. te knipperen.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:30:49 #278
16245 CarOnline
met lange O
pi_46848348
Ik vind Maxima er echt altijd tip-top bijlopen hoor, maar hier deed ze me meteen denken aan Bridget Jones!

Screw them.
We're going home.
pi_46849533
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 13:48 schreef Yoni het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet.
Nooit op gelet eigenlijk.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 2 maart 2007 @ 16:05:24 #280
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46849660
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:01 schreef Koningin het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet.
Nooit op gelet eigenlijk.
't Schijnt bij de Oranjes ook gewoon gebruikelijk te zijn om kledingstukken meerdere malen te dragen. Alleen bij officiele gelegenheden schijnt het minder gebruikelijk te zijn.

Het "beroemde" spijkerjasje heeft Maxima bv. nog heel vaak gedragen. En de jurk die ze droeg op dat gala van Koning Harald heeft ze ook in Australië al gedragen.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 17:50:33 #281
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_46853170
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:35 schreef Natalie het volgende:
[afbeelding]

Deze bedoel je.
Zag 'm toevalling onlangs in De lelijkste outfitjes #10 staan.
't Is een verschikkelijke jurk..
Als je man je niet vertelt dat als je deze jurk aantrekt je er echt niet uitziet dan:
1. is die man blind
2. heeft die man geen smaak
3. is die man mogelijkerwijs toch misschien homoseksueel

Dit laat je je vrouw toch niet aantrekken naar een feestje waar de foto's van de hele wereld overgaan
Echt te erg gewoon.
pi_46858166
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 17:50 schreef J-net het volgende:

[..]

Als je man je niet vertelt dat als je deze jurk aantrekt je er echt niet uitziet dan:
1. is die man blind
2. heeft die man geen smaak
3. is die man mogelijkerwijs toch misschien homoseksueel

Dit laat je je vrouw toch niet aantrekken naar een feestje waar de foto's van de hele wereld overgaan
Echt te erg gewoon.
Liefde is blind he
pi_46874254
Prinses Lalla Salma, de vrouw van de Marokkaanse koning, heeft een dochtertje gekregen afgelopen week. Het nieuwe prinsesje heet Lalla Khadija. Ze heeft een oudere broer Moulay Hassan, die in 2003 werd geboren.

Foto's van Lalla Salma, http://royal.marocinfo.net/Lalla_Salma/
pi_46874282
Heeft iemand informatie gevonden, foto's over eventuele onderscheidingen die uitgewisseld zijn tijdens het staatsbezoek ? ( onderscheidingen is mijn hobbie )
pi_46874507
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 12:49 schreef _The_General_ het volgende:
Heeft iemand informatie gevonden, foto's over eventuele onderscheidingen die uitgewisseld zijn tijdens het staatsbezoek ? ( onderscheidingen is mijn hobbie )
Dat schijnt in Turkije geen gebruik te zijn volgens dit artikel, http://www.ad.nl/beatrix_at_turkije/article1131869.ece
  maandag 5 maart 2007 @ 13:20:22 #286
167723 sanni
Acima de seu
pi_46938168

Oma met de gang van 10
  maandag 5 maart 2007 @ 13:43:24 #287
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46938889
Prachtige foto idd
Hij was ook al eens eerder in dit topic geplaatst.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:37:36 #288
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_47397889
Charles en Camilla worden opa en oma

LONDEN - Prins Charles en zijn echtgenote Camilla worden binnenkort opa en oma. Tom Parker Bowles heeft volgens de Mail on Sunday vol trots laten weten dat zijn vrouw in blijde verwachting is
pi_47401649
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:20 schreef sanni het volgende:
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07101/bea000.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Oma met de gang van 10
Ah, wat lief!
And you know I might
pi_47496476
De Noorse Royals: Prinses Ingrid steekt d'r tong uit naar oma

Eeuwig vijfentwintig
  woensdag 21 maart 2007 @ 07:49:47 #291
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47498643
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:54 schreef Majar het volgende:
Vandaag was de laatste dag dat ze in Turkije zaten.
[afbeelding]
Nice one
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_47508361
Willem reist momenteel de hele wereld over als voorzitter van de VN-commissie voor water en sanitair. Er zijn maar weinig foto's van, maar dit is er eentje:
http://www.koninklijkhuis.nl/dsc?s=obj&c=getobject&objectid=17625&!dsname=minazkh
Hij was de afgelopen twee weken in Japan, Guatemala en voor het IOC in Vancouver. Morgen zit hij in Rome voor Wereldwaterdag.

Maxima had het ook druk, wat foto's:
5 maart: http://www.ppe-agency.com/show.php?zoektype=2&search=05-03-2007%20Museon
8 maart: http://www.ppe-agency.com/show.php?zoektype=2&search=08-03-2007%20The%20Hague
15 maart: http://www.ppe-agency.com/show.php?zoektype=2&search=15-03-2007%20Delft
16 maart: http://www.ppe-agency.com/show.php?zoektype=2&search=16-03-2007%20Utrecht
17 maart: http://www.anp-photo.com/search.pp?page=1&ShowPicture=5283108&pos=1

Vandaag is de Zweedse kroonprinses Victoria in Nederland om de Keukenhof te openen.
pi_47556356
Ik hoorde net op RTL Boulevard dat prinses Aimee en prins Floris (zoon van Prinses Margriet en Mr. Pieter van Vollenhoven) hun eerste kind verwachten in het najaar.
Het wordt het zevende kleinkind voor Margriet en Pieter.

donderdag 22 maart 2007 @ 18:59:33 #294
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_47556656
Wat super
  donderdag 22 maart 2007 @ 20:02:53 #295
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  donderdag 22 maart 2007 @ 20:03:52 #296
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47558857
Leuk hoor
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  donderdag 22 maart 2007 @ 21:33:24 #297
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_47561940
Wat leuk dat Aimee zwanger is! Had het eerlijk gezegd nog niet verwacht, ik vond/vind Aimee zo'n carrierevrouw.

Trouwens nog een bericht aangaande de hoogzwangere Maxima van koninklijkhuis.nl
quote:
Prinses Máxima niet bij gala Inspiratie voor Integratie, 23 maart 2007
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima is vrijdagavond 23 maart niet aanwezig bij het gala Inspiratie voor Integratie in Amsterdam (zie aankondiging RVD-bericht d.d. 6 maart 2007/ nr. 45).

De Prinses ziet in verband met haar zwangerschap af van openbare optredens in de avonduren. Zij zal haar agenda overdag handhaven.

22 maart 2007
Ik denk dat het, mede op basis van dit bericht, niet heel lang meer zal duren voor dat de baby geboren zal worden.
  donderdag 22 maart 2007 @ 21:36:23 #298
3185 Adelante
To let it go now
pi_47562052

groovy mabel
  donderdag 22 maart 2007 @ 21:42:12 #299
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_47562274
Wat is die Mabel toch een freak

Dit is toch wel Ranja he, Maxima
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_47571263
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 21:42 schreef Nonneke het volgende:
Wat is die Mabel toch een freak

[afbeelding]
Dit is toch wel Ranja he, Maxima
Oei, ik mag hopen van wel jah!
Wie is daar?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:25:23 #301
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_47573498
Mabels haar is prachtig gestyled, maar die kleding hè... wat een drama. Het is niet alleen dat het m'n smaak niet is, maar de vertegenwoordigd de koninklijke familie. Dan ga je er toch niet bijlopen als iets wat van een schilderij van een of andere hippie is gesprongen?

Mag hopen dat Máxima ranja (of alcoholvrije champagne) drinkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')