Bronquote:VAN WIE KREEG ZE HEM? Peperdure halsketting Camilla zet Britse pers voor raadsel
Een gloednieuwe halsketting met honderden diamanten en 36 robijnen die de hertogin van Cornwall aan haar hals droeg, heeft de Britse pers voor een raadsel gezet. De media vragen zich af wie de gulle gever van het halssnoer kan geweest zijn.
Camilla, de echtgenote van de Britse prins Charles, werd afgelopen weekend in de Verenigde Staten gefotografeerd met het dure sierraad. De foto's prijken maandag in bijna alle Britse kranten. "Wie precies heeft haar die halsketting cadeau gedaan?", schrijft Daily Mail.
Prins Charles (58) was het niet, zo werd bij het hof vernomen. Een woordvoerder van de prins zei dat Camilla Parker Bowles (59) het sierraad gekregen heeft tijdens een van hun buitenlandse reizen. Nu wordt er druk gespeculeerd wie er in Pakistan, Egypte, India of Saoedi-Arabië zo'n waardevol geschenk aan Camilla gegeven heeft.
quote:Man met hooivork in landhuis Charles en Camilla
Uitgegeven op woensdag 31 januari 2007 om 11:07:39
(Novum/AP) - Een met een hooivork gewapende man is maandagnacht het landhuis van de Britse kroonprins Charles in Highgrove binnengedrongen. Dat heeft het kantoor van de prins woensdag bekendgemaakt.
Volgens de Britse krant de Daily Mail lagen Charles en zijn echtgenote Camilla te slapen toen de man het huis binnendrong. Het is niet duidelijk hoe de indringer langs de bewaking heeft kunnen glippen. De man is gearresteerd.
Het is al vaker gebeurd dat iemand erin slaagde binnen te komen in een onderkomen van de Britse koninklijke familie. In 1982 trof koningin Elizabeth II een man op de rand van haar bed aan. Ze hield hem aan de praat tot de politie er was.
[Copyright 2007, Novum]
Denk ik ook. Ik gok op Alicia.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:48 schreef Natalie het volgende:
Zou erg leuk zijn!
Maar ben toch bang dat ze nog een meisje krijgen.
Naam zal wel weer eindigen op -ia, als ik zo eens kijk naar de namen van de prinsesjes.
Vanavond om 22.00 op NED 1 5 jaar na de traan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:38 schreef Natalie het volgende:
Dan zouden twee van de drie meiden dezelfde naam dragen als de halfzussen van Beatrix.
RTL nieuws heeft trouwens een aantal ontroerende momenten van de huwelijksdag van Willem-Alexander en Máxima online gezet. Mèn... ik zit gewoon weer te tranen. Wat een prachtig huwelijk was dat toch. En alweer 5 jaar geleden. Wat gaat de tijd snel.
Waar precies? Kan het niet vinden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:38 schreef Natalie het volgende:
RTL nieuws heeft trouwens een aantal ontroerende momenten van de huwelijksdag van Willem-Alexander en Máxima online gezet.
http://rtl.nl/actueel/rtlnieuws/huwelijk_vijf_jaar.xmlquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:42 schreef static het volgende:
[..]
Waar precies? Kan het niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |