Aan het gezicht van Anita te zien is de foto gemaakt tijdens haar zwangerschapquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:16 schreef Natalie het volgende:
Enige die ontbreekt is de kleine Emma.
Dat pleit juist voor Willem, gewoon afdragen die handel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:21 schreef Inca het volgende:
Vette roddel ook op rtl4 Willem draagt dezelfde jas als in 2005![]()
Mariliène is mooiquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:15 schreef Annemiek78 het volgende:
Leuke familiefoto van de Van Vollenhovens.....
[afbeelding]
Ik denk dat dat Lucas is, van Maurits en Marilène.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:36 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind dat jochie met dat brilletje een schatje om te zien
wie is dat en van wie is-ie?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:16 schreef Natalie het volgende:
Vlnr, beginnend bij de bovenste rij:
Floris, Aimée, Anita, Pieter-Christiaan
Annette, Bernhard Jr, Margriet, Pieter, Felicia, Maurits, Marilène
Samuel, Lucas, Isabella, Anna
Enige die ontbreekt is de kleine Emma.
Die kleine op de arm van Maurits is zijn jongste dochter Felicia.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:36 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind dat jochie met dat brilletje een schatje om te zien
wie is dat en van wie is-ie?
quote:Nederlandse prinsenparen naar verjaardagsfeest koning Harald V.
De prinsen Willem-Alexander, Constantijn en Friso gaan eind volgende week met hun echtgenotes naar Noorwegen om de zeventigste verjaardag van koning Harald V mee te vieren. Harald is jarig op 21 februari en dat wordt die dag met een kerkdienst in Trefoldighetskirken gevierd.
Later die dag is er onder meer een diner in Kasteel Akershus. Dat is allemaal nog redelijk "onder ons". Op de feestelijkheden van 23 tot en met 25 februari worden de buitenlandse gasten verwacht. Zaterdag 24 februari is het bal op het Koninklijk Paleis. Koning Harald kampte de laatste jaren met gezondheidsproblemen, zijn oudste zoon Haakon was al eens regent.
Ik plaatste daarom ook die foto van Mabel omdat ik net de afl. van Blauw Bloed had gezien en mij die jurk opviel, de rest van de gasten zagen er wél zeer stijlvol uit...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:49 schreef Maerycke het volgende:
Bij Mabel zie je de koninklijke bh () Toch niet helemaal gepast vind ik dan...
Dat ben ik met je eens, Mabel hoort zo niet te kleden op zo'n feestquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef Suko het volgende:
Even een kiek van Mabel+man en Maxima+man, waabij ik vind dat de jurk van Mabel meer past bij een Oscar-uitreiking dan hier op de verjaardag van Koning Harald (onlangs). Maxima is natuurlijk altijd mooi gekleed.![]()
[afbeelding]
Dat vraag ik me ook wel eens af.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:43 schreef Nonneke het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag he![]()
Zouden Amalia enzo nou ook prinsesje spelen ?![]()
Als ze een zwart topje onder haar jurk had aangedaan had het er een stuk sjieker uitgezien. Maar goed, dan val je weer niet op hè?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:01 schreef Suko het volgende:
[..]
Ik plaatste daarom ook die foto van Mabel omdat ik net de afl. van Blauw Bloed had gezien en mij die jurk opviel, de rest van de gasten zagen er wél zeer stijlvol uit...
Dresscode was vast groot-gala ofzo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:30 schreef bixister het volgende:
de moeders doen er in elk geval nog wel aan zie ik (prinsesje spelen). al die kroontjes!
Constantijn en Laurentien wonen in Brussel, en Friso en Mabel in Londen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:36 schreef milagro het volgende:
zo mooi als Maxima is, zo huuuuuuh is die Mabel... adviseert niemand haar daarin, zo'n kledingkeuze ..nu ja, ze zal er toch niet naar luisteren, ze wil ws naast koninklijk ook sexy overkomen, alleen dat lukt wmb niet erg, 'tacky' die jurk , kan echt niet ...
woont Mabel trouwens nog steeds in Brussel en Friso in London?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:25 schreef Natalie het volgende:
Vind er ook nog een van Máxima tijdens hetzelfde feestje te Noorwegen:
[afbeelding]
Zeker Prinses Maxima ziet er heel mooi uit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef BettyR het volgende:
Maxima ziet er echt beeldschoon uit. Jurk is geweldig, is echt op haar lijf geschreven. Haren zijn heel mooi gedaan. Echt ongelooflijk dat je er als je zo'n 34 weken zwanger bent, er zo uit kunt zien.
Tja, en Mabel dan. Dat is echt het tegenovergestelde van Maxima. Ze begrijpt gewoon niet hoe je je stijlvol moet kleden. En Laurentien haar jurk is mooi, maar ze heeft geen tiara-haar. Van dat korte stekelachtige haar is niet echt tiara-waardig.
leuke schoenen onder die jurk (rechts onderin)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:07 schreef Yoni het volgende:
Laurentien had ook een tiara. Staat haar een stuk minder charmant dan de andere dames moet ik zeggen...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |