Aan het gezicht van Anita te zien is de foto gemaakt tijdens haar zwangerschapquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:16 schreef Natalie het volgende:
Enige die ontbreekt is de kleine Emma.
Dat pleit juist voor Willem, gewoon afdragen die handel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:21 schreef Inca het volgende:
Vette roddel ook op rtl4 Willem draagt dezelfde jas als in 2005![]()
Mariliène is mooiquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:15 schreef Annemiek78 het volgende:
Leuke familiefoto van de Van Vollenhovens.....
[afbeelding]
Ik denk dat dat Lucas is, van Maurits en Marilène.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:36 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind dat jochie met dat brilletje een schatje om te zien
wie is dat en van wie is-ie?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:16 schreef Natalie het volgende:
Vlnr, beginnend bij de bovenste rij:
Floris, Aimée, Anita, Pieter-Christiaan
Annette, Bernhard Jr, Margriet, Pieter, Felicia, Maurits, Marilène
Samuel, Lucas, Isabella, Anna
Enige die ontbreekt is de kleine Emma.
Die kleine op de arm van Maurits is zijn jongste dochter Felicia.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:36 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind dat jochie met dat brilletje een schatje om te zien
wie is dat en van wie is-ie?
quote:Nederlandse prinsenparen naar verjaardagsfeest koning Harald V.
De prinsen Willem-Alexander, Constantijn en Friso gaan eind volgende week met hun echtgenotes naar Noorwegen om de zeventigste verjaardag van koning Harald V mee te vieren. Harald is jarig op 21 februari en dat wordt die dag met een kerkdienst in Trefoldighetskirken gevierd.
Later die dag is er onder meer een diner in Kasteel Akershus. Dat is allemaal nog redelijk "onder ons". Op de feestelijkheden van 23 tot en met 25 februari worden de buitenlandse gasten verwacht. Zaterdag 24 februari is het bal op het Koninklijk Paleis. Koning Harald kampte de laatste jaren met gezondheidsproblemen, zijn oudste zoon Haakon was al eens regent.
Ik plaatste daarom ook die foto van Mabel omdat ik net de afl. van Blauw Bloed had gezien en mij die jurk opviel, de rest van de gasten zagen er wél zeer stijlvol uit...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:49 schreef Maerycke het volgende:
Bij Mabel zie je de koninklijke bh () Toch niet helemaal gepast vind ik dan...
Dat ben ik met je eens, Mabel hoort zo niet te kleden op zo'n feestquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef Suko het volgende:
Even een kiek van Mabel+man en Maxima+man, waabij ik vind dat de jurk van Mabel meer past bij een Oscar-uitreiking dan hier op de verjaardag van Koning Harald (onlangs). Maxima is natuurlijk altijd mooi gekleed.![]()
[afbeelding]
Dat vraag ik me ook wel eens af.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:43 schreef Nonneke het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag he![]()
Zouden Amalia enzo nou ook prinsesje spelen ?![]()
Als ze een zwart topje onder haar jurk had aangedaan had het er een stuk sjieker uitgezien. Maar goed, dan val je weer niet op hè?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:01 schreef Suko het volgende:
[..]
Ik plaatste daarom ook die foto van Mabel omdat ik net de afl. van Blauw Bloed had gezien en mij die jurk opviel, de rest van de gasten zagen er wél zeer stijlvol uit...
Dresscode was vast groot-gala ofzo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:30 schreef bixister het volgende:
de moeders doen er in elk geval nog wel aan zie ik (prinsesje spelen). al die kroontjes!
Constantijn en Laurentien wonen in Brussel, en Friso en Mabel in Londen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:36 schreef milagro het volgende:
zo mooi als Maxima is, zo huuuuuuh is die Mabel... adviseert niemand haar daarin, zo'n kledingkeuze ..nu ja, ze zal er toch niet naar luisteren, ze wil ws naast koninklijk ook sexy overkomen, alleen dat lukt wmb niet erg, 'tacky' die jurk , kan echt niet ...
woont Mabel trouwens nog steeds in Brussel en Friso in London?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:25 schreef Natalie het volgende:
Vind er ook nog een van Máxima tijdens hetzelfde feestje te Noorwegen:
[afbeelding]
Zeker Prinses Maxima ziet er heel mooi uit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef BettyR het volgende:
Maxima ziet er echt beeldschoon uit. Jurk is geweldig, is echt op haar lijf geschreven. Haren zijn heel mooi gedaan. Echt ongelooflijk dat je er als je zo'n 34 weken zwanger bent, er zo uit kunt zien.
Tja, en Mabel dan. Dat is echt het tegenovergestelde van Maxima. Ze begrijpt gewoon niet hoe je je stijlvol moet kleden. En Laurentien haar jurk is mooi, maar ze heeft geen tiara-haar. Van dat korte stekelachtige haar is niet echt tiara-waardig.
leuke schoenen onder die jurk (rechts onderin)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:07 schreef Yoni het volgende:
Laurentien had ook een tiara. Staat haar een stuk minder charmant dan de andere dames moet ik zeggen...
[afbeelding]
Dear God, gelukkig is dat niet het geval.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:38 schreef jaoka het volgende:
Maxima ziet er weer geweldig uit. Goed hoor, hoe zij ons land vertegenwoordigd. Zou vreselijk zijn als niet zij, maar Mabel kroonprinses zou zijn geweest![]()
ik dacht dat die wel leuke kleding hadden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:13 schreef Majar het volgende:
En de kleding van Mabel komt voornamelijk bij Victor & Rolf vandaan.
wat er bij de H & M van ze hing was echt 3 keer niets, kortom perfect voor Mabelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik dacht dat die wel leuke kleding hadden.
mabel maakt dan wel heel erg anti-reclame voor ze
quote:Máxima werkt nog door tot 2 april.
Prinses Máxima, die in april haar derde kind verwacht, is volgens eigen zeggen van plan tot en met 2 april door te werken, ook al is dat volgens haar misschien aan de verre kant.
Het is ook onder voorbehoud, zei haar schoonmoeder er donderdag in Istanbul bij. Máxima en Willem-Alexander vergezellen de koningin op haar staatsbezoek aan Turkije.
Piloot
De prinses, die woensdag twee keer kort afhaakte en donderdag tijdens de ontvangst van de Nederlandse gemeenschap maar op een rustig plekje ging zitten, vertelde dat het allemaal prima gaat met haar zwangerschap.
Dat ze nog vliegt vindt ze niet zo bijzonder, dat kan gewoon, zeker met 'zo'n piloot', zei ze, doelend op haar man die regelmatig het regeringstoestel KBX vliegt. Hij geeft haar toestemming, lachte de prinses.
Alsof jij daar nooit iets koopt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:29 schreef milagro het volgende:
de H & M
Een aantal van de kledingstukken die Maxima de afgelopen dagen gedragen heeft, heeft zij ook al gedragen tijdens de zwangerschap van Alexia.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:36 schreef Koningin het volgende:
De Koningin ziet er ook prachtig uit moet ik zeggen.
Zal Maxima die pakjes ook voor een tweede keer aan doen?
dus?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:48 schreef Yoni het volgende:
Een aantal van de kledingstukken die Maxima de afgelopen dagen gedragen heeft, heeft zij ook al gedragen tijdens de zwangerschap van Alexia.
Ik reageerde op de vraag van Koningin, maar vergat te quotenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
dus?
ik neem aan dat die prinsesjes ook wel wat van elkaar overnemen. amalia, alexia en straks cruella
zwarte laklaarzen moeten ook gestrikt wordenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vast wel. Maar Milagro lijkt me niet het strikjes-type
True.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Vast wel. Maar Milagro lijkt me niet het strikjes-type
ja, vaak zat, maar geen V & R, dus zeur niet om het zeuren.quote:
Ik zeur niet. *stampvoet.quote:
Ik heb daar trouwens een heel coole trap voor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:00 schreef Magicmind het volgende:
bij mij thuis.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:48 schreef Yoni het volgende:
[..]
Een aantal van de kledingstukken die Maxima de afgelopen dagen gedragen heeft, heeft zij ook al gedragen tijdens de zwangerschap van Alexia.
't Schijnt bij de Oranjes ook gewoon gebruikelijk te zijn om kledingstukken meerdere malen te dragen. Alleen bij officiele gelegenheden schijnt het minder gebruikelijk te zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:01 schreef Koningin het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.
Nooit op gelet eigenlijk.
Als je man je niet vertelt dat als je deze jurk aantrekt je er echt niet uitziet dan:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:35 schreef Natalie het volgende:
[afbeelding]
Deze bedoel je.
Zag 'm toevalling onlangs in De lelijkste outfitjes #10 staan.
't Is een verschikkelijke jurk..
Liefde is blind hequote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:50 schreef J-net het volgende:
[..]
Als je man je niet vertelt dat als je deze jurk aantrekt je er echt niet uitziet dan:
1. is die man blind
2. heeft die man geen smaak
3. is die man mogelijkerwijs toch misschien homoseksueel![]()
Dit laat je je vrouw toch niet aantrekken naar een feestje waar de foto's van de hele wereld overgaan![]()
Echt te erg gewoon.
Dat schijnt in Turkije geen gebruik te zijn volgens dit artikel, http://www.ad.nl/beatrix_at_turkije/article1131869.ecequote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:49 schreef _The_General_ het volgende:
Heeft iemand informatie gevonden, foto's over eventuele onderscheidingen die uitgewisseld zijn tijdens het staatsbezoek ? ( onderscheidingen is mijn hobbie)
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:20 schreef sanni het volgende:
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07101/bea000.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Oma met de gang van 10![]()
Nice onequote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:54 schreef Majar het volgende:
Vandaag was de laatste dag dat ze in Turkije zaten.
[afbeelding]
Ik denk dat het, mede op basis van dit bericht, niet heel lang meer zal duren voor dat de baby geboren zal worden.quote:Prinses Máxima niet bij gala Inspiratie voor Integratie, 23 maart 2007
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima is vrijdagavond 23 maart niet aanwezig bij het gala Inspiratie voor Integratie in Amsterdam (zie aankondiging RVD-bericht d.d. 6 maart 2007/ nr. 45).
De Prinses ziet in verband met haar zwangerschap af van openbare optredens in de avonduren. Zij zal haar agenda overdag handhaven.
22 maart 2007
Oei, ik mag hopen van wel jah!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:42 schreef Nonneke het volgende:
Wat is die Mabel toch een freak![]()
[afbeelding]
Dit is toch wel Ranja he, Maxima![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |