abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46209141
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:01 schreef nein het volgende:
Het was tomatenpuree uit een potje. En het is gezonder dan gewone tomaten omdat tijdens het saus-maken-proces de celletjes helemaal kapot gaan. En in die cellen zitten gezonde stoffen. Een rauwe tomaat heeft natuurlijk ook die cellen, maar die gaan niet kapot tijdens het verteringsproces in het lichaam.
Quest
  maandag 12 februari 2007 @ 07:52:54 #177
167723 sanni
Acima de seu
pi_46229081
Vergeet al die kwakzalverij met potjes en one-liners die een hidratiserende
werking aanprijzen.

Gewoon elke dag sporten of het nu joggen of baantjes zwemmen is,dat onderdeel
is van het verjongingsproces om de boel stevig en fris te houden. Eet veel
groenten en pasta's zoals tagiatelli en evt frisse zelfgemaakte soepen en drink
heel veel water elke dag ook al heb je zin in een biertje oid. Weinig tot geen alcohol
en roken is uit den boze. Ook bezoekjes aan de zonnebank is alleen maar je
verouderingsproces versnellen dus gewoon 2 keer per jaar gebruik maken van
je vakantie om je kleur bij te werken.

Ken een maat die 45 jaar is en door de chickies altijd op 36-38 jaar wordt geschat.
Wou dat ik dat ook kon seggen.
pi_46239512
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:32 schreef Aventura het volgende:

[..]

Maar een creme met een filter is toch wel zinvol lijkt me.
Bescherming tegen beschadiging is altijd zinvol. Alleen moet je met UV filters smeren uitkijken dat je dan niet ineens zonder smeerseltjes jezelf blootstelt aan grote hoeveelheden UV, dan kan je huid namelijk weinig meer hebben en wordt de schade die je ontlopen bent in zeer rap tempo ingehaald en wellicht overtroffen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46247764
quote:
Op maandag 12 februari 2007 07:52 schreef sanni het volgende:
Vergeet al die kwakzalverij met potjes en one-liners die een hidratiserende
werking aanprijzen.

Gewoon elke dag sporten of het nu joggen of baantjes zwemmen is,dat onderdeel
is van het verjongingsproces om de boel stevig en fris te houden. Eet veel
groenten en pasta's zoals tagiatelli en evt frisse zelfgemaakte soepen en drink
heel veel water elke dag ook al heb je zin in een biertje oid. Weinig tot geen alcohol
en roken is uit den boze. Ook bezoekjes aan de zonnebank is alleen maar je
verouderingsproces versnellen dus gewoon 2 keer per jaar gebruik maken van
je vakantie om je kleur bij te werken.

Ken een maat die 45 jaar is en door de chickies altijd op 36-38 jaar wordt geschat.
Wou dat ik dat ook kon seggen.
Sporten, groenten, water...dat snap ik...

Maar veel pasta eten? No way! Dat is allemaal witmeel, en knalvol snel verteerbare koolhydraten.

Veel pasta is alleen goed voor wielrenners die moeten knallen met sporten. Voor de rest moet je met mate pasta eten, ook als je regelmatig sport. En áls je dan es pasta eet, kan je beter volkoren pakken. Deze koolhydraten zijn wat moeilijker te verteren voor het lichaam, en worden in het lichaam wat gelijkmatiger omgezet naar glucose (energie voor je spieren en hersenen) dan witmeel. Bij witmeelj krijg je lichaam meteen een bom koolhydraten binnen en moet je aalvleesklier overuren maken, daar is ons lichaam helemaal niet op gebouwd. Plus, je mist een heleboel vezels.
(:
  zondag 18 februari 2007 @ 16:20:29 #180
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46429706
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bescherming tegen beschadiging is altijd zinvol. Alleen moet je met UV filters smeren uitkijken dat je dan niet ineens zonder smeerseltjes jezelf blootstelt aan grote hoeveelheden UV, dan kan je huid namelijk weinig meer hebben en wordt de schade die je ontlopen bent in zeer rap tempo ingehaald en wellicht overtroffen.
Ojee, maar wat is dan het beste wat je kan doen? Het 'gemiddelde' om het zo maar even te zeggen?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:10:21 #181
157031 roosjeroosje1988
pi_46493071
En er bestond toch ooit een programma van hoe je je echte leeftijd kan verlagen? Ik heb daar volgens mij wel eens iets van gezien in een flits maar wanneer komt dat programma eigenlijk?
pi_46494658
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ojee, maar wat is dan het beste wat je kan doen? Het 'gemiddelde' om het zo maar even te zeggen?
Alleen maar smeren als er ook echt hoge UV straling is buiten .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46495035
Jullie hebben wel gelijk met die dure cremes. Het is niet voor niets dat ze eerst getest worden. Kun je nagaan wat een gevaarlijke stoffen erin zitten. Anti-oxcidanten schijnen ook te helpen.

Bij Discovery waren er 2 mensen. De een ging leven lang voor gezond eten. De ander liet zich regelmatig inspuiten (weet niet meer precies wat dat was. We zullen zien wat de effecten zullen zijn. Ze zijn ook al bezig met het tegenhouden van de veroudering van cellen.
Dus ben benieuwd.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:23:33 #184
157031 roosjeroosje1988
pi_46495768
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Alleen maar smeren als er ook echt hoge UV straling is buiten .
Met factor 20? Misschien moet ik gewoon hele dunne T-shirts met lange mouwen zoeken voor de zomer.
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:01 schreef _gaby_ het volgende:
Jullie hebben wel gelijk met die dure cremes. Het is niet voor niets dat ze eerst getest worden. Kun je nagaan wat een gevaarlijke stoffen erin zitten. Anti-oxcidanten schijnen ook te helpen.

Bij Discovery waren er 2 mensen. De een ging leven lang voor gezond eten. De ander liet zich regelmatig inspuiten (weet niet meer precies wat dat was. We zullen zien wat de effecten zullen zijn. Ze zijn ook al bezig met het tegenhouden van de veroudering van cellen.
Dus ben benieuwd.
Zou je ons daarvan misschien hier op de hoogte willen houden (als dat programma nog doorgaat)?

Weet iemand hier misschien dingen hoe je de veroudering van cellen kan tegenhouden?
pi_46496416
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Met factor 20? Misschien moet ik gewoon hele dunne T-shirts met lange mouwen zoeken voor de zomer.
Gewoon zorgen dat je niet teveel zon pakt en als je wel in de zon zit een hoge beschermingsfactor gebruiken. Op dit moment is gezond leven (in alle opzichten) de beste manier om er zo jong mogelijk uit te blijven zien.
pi_46496792
Om je jong te voelen, koop een dikke motor
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_46496877
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:21 schreef nein het volgende:

[..]

Sporten, groenten, water...dat snap ik...

Maar veel pasta eten? No way! Dat is allemaal witmeel, en knalvol snel verteerbare koolhydraten.

Veel pasta is alleen goed voor wielrenners die moeten knallen met sporten. Voor de rest moet je met mate pasta eten, ook als je regelmatig sport. En áls je dan es pasta eet, kan je beter volkoren pakken. Deze koolhydraten zijn wat moeilijker te verteren voor het lichaam, en worden in het lichaam wat gelijkmatiger omgezet naar glucose (energie voor je spieren en hersenen) dan witmeel. Bij witmeelj krijg je lichaam meteen een bom koolhydraten binnen en moet je aalvleesklier overuren maken, daar is ons lichaam helemaal niet op gebouwd. Plus, je mist een heleboel vezels.
Ons lichaam is ook helemaal niet gemaakt op koolhydraten. Als je paar duizend jaar terug de tijd in gaat, hadden we geen aardappels, geen rijst, geen brood (tarwe was in onbewerkte vorm giftig) en ook geen pasta.

Wat we wel hadden? Vlees, groenten, vruchten, noten, vis en eieren. Kortom veel vet, eiwitten, weinig koolhydraten. Hier is ons verteringsstelsel ook op gebouwd.
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:45:35 #188
157031 roosjeroosje1988
pi_47016068
Voor zonne-tips kunnen we hier verder voordat dit in een zon topic verandert : Zonnebrandcreme
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:48:27 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47016177
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:01 schreef frenkck het volgende:

[..]

Ons lichaam is ook helemaal niet gemaakt op koolhydraten. Als je paar duizend jaar terug de tijd in gaat, hadden we geen aardappels, geen rijst, geen brood (tarwe was in onbewerkte vorm giftig) en ook geen pasta.

Wat we wel hadden? Vlees, groenten, vruchten, noten, vis en eieren. Kortom veel vet, eiwitten, weinig koolhydraten. Hier is ons verteringsstelsel ook op gebouwd.
.

dat mensen een paar duizend jaar geleden geen koolhydraten aten, wil niet zeggen dat koolhydraten slecht voor ons zijn.
Of denk je echt dat er een God is die denkt: "hm, ik ga een mens maken en die kan alleen maar vlees, groenten, noten etc" eten.
Niet meer actief op Fok!
pi_47019653
quote:

[..]

Een paar duizend jaar terug konden we ook niet rechtop lopen en hadden we héél veel haar als vacht. Dat is allemaal aangepast (evolutie ), dus denk je niet dat ons spijsvertering zich ook heeft aangepast op onze eetgewoontes?
pi_47062544
Ik werd laatst 31 geschat door een vrouw op de sportschool (voor de goede orde, ik ben 19...)
pi_47062895
quote:

[..]

Ehhh hoe kan je dan blijven leven? Glucose, de belangrijkste brandstof is ook een koolhydraat. Hersenen kunnen alleen op glucose leven. Of was dat vroeger ook anders?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 07:47:19 #193
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_47081251
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 15:34 schreef oheng het volgende:
Het belangrijkste is nog niet genoemd: Niet de hele zomer in de zon liggen verschrompelen. Zonnebanken zijn ook al zoiets. Als je er op je 45e als een oud vel uit wilt zien zijn deze 2 de manier om dat te bereiken.
Dit is een keer bewezen. Ze hadden een tweeling herenigd waarvan de een de helft van zijn leven in Noordeuropa was blijven wonen en de ander naar Australie was geemigreerd. Omdat de Australier veel te maken had met een tropische zon, was zijn huid 2 maal zo snel verouderd dan dat van de europese broer. Oude/snel verouderde huid herstelt zich veel langzamer bij schade en vernieuwing van de cellen en heeft zichtbaar meer plooien en rimpeltjes.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  vrijdag 9 maart 2007 @ 08:03:35 #194
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_47081348
Ik had ook eens gelezen dat stress en een goede nachtrust er voor kunnen zorgen dat je langer een jeugdig uiterlijk behoudt. Of dat een wetenschappelijk artikel was of waar ik het uberhaupt had gelezen weet ik niet meer, maar het valt me wel op dat mensen die van nature heel druk zijn, een drukke baan hebben, drukke kinderen hebben en maar 5 uur per dag slapen, dat zij eerder grijs en houterig worden.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  vrijdag 9 maart 2007 @ 08:12:59 #195
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_47081400
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:27 schreef Joky het volgende:

Oh ja: al die dure anti-rimpel crèmes helpen geen fuck!
Ze helpen inderdaad niet, maar ze werken wel. Rimpels worden met deze creme opgevuld zodat een rimpel voor het ongetrainde oog verdwijnt. De creme verdampt binnen enkele uren gewoon weer, afhankelijk van de kwaliteit/concentratie van de creme.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:01:28 #196
157031 roosjeroosje1988
pi_47097748
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 07:47 schreef Brett-Anderson het volgende:

[..]

Dit is een keer bewezen. Ze hadden een tweeling herenigd waarvan de een de helft van zijn leven in Noordeuropa was blijven wonen en de ander naar Australie was geemigreerd. Omdat de Australier veel te maken had met een tropische zon, was zijn huid 2 maal zo snel verouderd dan dat van de europese broer. Oude/snel verouderde huid herstelt zich veel langzamer bij schade en vernieuwing van de cellen en heeft zichtbaar meer plooien en rimpeltjes.
Kijk ook ff hier : Zonnebrandcreme
  zondag 15 april 2007 @ 23:17:12 #197
157031 roosjeroosje1988
pi_48365803
Laten we alle genoemde tips enzo eens in een rijtje opstapelen, aangezien hier door de bomen het bos niet meer te zien is, of nee, door de berichten de tips. Wie helpt er mee?
pi_48371267
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Laten we alle genoemde tips enzo eens in een rijtje opstapelen, aangezien hier door de bomen het bos niet meer te zien is, of nee, door de berichten de tips. Wie helpt er mee?
  • gezond eten (echt eten, geen troep, niet te veel en niet te weinig)
  • niet te veel zon
  • niet te veel gif (medicijnen, alcohol, drugs)
  • genoeg bewegen
  • weinig stress

En tja, door te stressen over je leeftijd kun je je hele leven verspillen. Want oeh, ik heb gisteren pizza gegeten en dat is niet gezond!
    Je hebt 2 opties: 1 is oud worden, 2 is doodgaan voordat je oud wordt. Pick one.
    Door stress ga je er ook nog eens ouder uitzien!
  • In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
    pi_48424817
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 19:03 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
    Ik werd laatst 31 geschat door een vrouw op de sportschool (voor de goede orde, ik ben 19...)
    Moet je je niet druk om maken een MILF zijn is helemaal in tegenwoordig
      dinsdag 24 april 2007 @ 17:32:37 #200
    157031 roosjeroosje1988
    pi_48674913
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 08:46 schreef Alcarin het volgende:

[..]

• gezond eten (echt eten, geen troep, niet te veel en niet te weinig)
  • niet te veel zon
  • niet te veel gif (medicijnen, alcohol, drugs)
  • genoeg bewegen
  • weinig stress

En tja, door te stressen over je leeftijd kun je je hele leven verspillen. Want oeh, ik heb gisteren pizza gegeten en dat is niet gezond!
    Je hebt 2 opties: 1 is oud worden, 2 is doodgaan voordat je oud wordt. Pick one.
    Door stress ga je er ook nog eens ouder uitzien!
  • Maar zijn er dan geen speciale dingen die je kunt eten die echt extreem gezond zijn op die manier?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')