Maar is dat niet slecht voor je huid? Ik wil juist iets wat zo goed mogelijk beschermd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:44 schreef Jenny_ het volgende:
Babaria olie! Ik was zo bruin als een drol. Helaas alleen in Spanje verkrijgbaar dus mocht je er heen gaan...
Mmm, ja het is olie natuurlijk dus ik denk dat het dan niet zo goed is. Ik denk dat je dan toch aan de wat duurdere merken moet denken zoals Biodermal:quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maar is dat niet slecht voor je huid? Ik wil juist iets wat zo goed mogelijk beschermd.
is dat geen zelf-bruinende creme? ik denk dat TS juist níet bruin wilt wordenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:54 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Mmm, ja het is olie natuurlijk dus ik denk dat het dan niet zo goed is. Ik denk dat je dan toch aan de wat duurdere merken moet denken zoals Biodermal:
[afbeelding]
Ik wil me vooral zoveel mogelijk beschermen om niet nog meer beschadiging op te lopen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
is dat geen zelf-bruinende creme? ik denk dat TS juist níet bruin wilt worden
linkje doet t nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:37 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb n hele lichte huid die zeer snel verbrand en ik gebruik sinds 2 jaar l'óreal solar expertise factor 60 en dit is echt veruit de beste zonnecreme ooit gehad! Ik kan zomaar een paar uur in de volle zon zonder te verbranden en t mooiste: mn huid blijft zelfs koel aanvoelen. Deze is ook als beste getest, hij ruikt lekker, smeert soepel en volledig uit (is niet zo'n dikke pap)
http://www.lorealparis.nl/Catalog/franchise.asp?idfranchise=%7BFA9EF5E9%2D0F19%2D469F%2DA7D7%2D2B6F78053AE0%7D&idobjLien=%7BDE42C0EC%2D65A7%2D4C05%2DB0C6%2DF921B86D36B7%7D&type=
Dan is het beste advies "blootstelling aan de zon voorkomen en als dat niet lukt, smeren met minimaal een factor 30".quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik wil me vooral zoveel mogelijk beschermen om niet nog meer beschadiging op te lopen.![]()
Dus dat is echt het allerbeste tegen nog meer beschadiging? Ik hou van de zon dus dan zal ik me wel insmeren met zo'n factor als ik in de zon kom.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan is het beste advies "blootstelling aan de zon voorkomen en als dat niet lukt, smeren met minimaal een factor 30".
En na het zonnen (en douchen) een lekkere creme gebruiken, gewoon een lekkere bodycreme of eventueel after sun, het maakt niet zo heel veel uit (persoonlijk vind ik de geur van after sun niet lekker, dus neem gewoon mijn normale bodycreme, dat zorgt ook voor goede hydratatie).quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dus dat is echt het allerbeste tegen nog meer beschadiging? Ik hou van de zon dus dan zal ik me wel insmeren met zo'n factor als ik in de zon kom.Ik wil vanaf nu m'n huid zo jong mogelijk houden.
Ik smeer hetzelfde op mijn gezicht als op de rest van mijn lichaam. Werkt goedquote:Op maandag 12 maart 2007 17:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar smeren jullie dezelfde creme die je op je armen enzo smeert ook op je gezicht of heb je daar dan weer een speciale creme voor?
Bij Hermien.quote:
Die is kapot!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |