de wolken zien er erg gaaf uit. (mooi kleurtje)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:54 schreef SuperRogier het volgende:
Foto erboven vind ik beetje erg grauw, maar wel een mooie spiegeling/transparantie oid erin.
[afbeelding]
Heb ik geschoten met mijn mobieltje.. best goed gelukt vond ik zo (met de achterliggende gedachte dat het een 2.0 mp cam isd600, en hij is ook nog ingezoomed..
Dank je Prupke. Gelijk heb je wel, ik wou de nadruk leggen op de persoon en de golven zelf, daarbij de lijnen vergetend.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:32 schreef prupke het volgende:
Het mooie van de bovenstaande foto van pdj is dat de golven goed duidelijk zijn (dus je ziet hoe hevig het water tekeer gaat)
En het jammere vind ik dat je de kabels? van die parachute bijna niet ziet.
Ik zie wel 3 lijnen maar heel onduidelijk.
[afbeelding]
Hmm, dan heb ik iets gemist ergens ... geef niet. Jij bent er om me daaraan te herinnerenquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:04 schreef Phoenixx het volgende:
Vogelspin: de bedoeling van deze topic is dat je commentaar geeft op de foto boven je (of eventueel die dáárboven) en dan pas je eigen foto post. De gedachte hierachter is dat het anders een "dump hier een foto"-achtig iets wordt en dat is niet helemaal de bedoeling. Leer van de kritieken die anderen op jouw foto geven, maar leer ook aandachtig naar andermans foto's te kijken en daar commentaar op te geven
Ik blijkbaar ook, maargoed weet ik het nuquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik iets gemist ergens ... geef niet. Jij bent er om me daaraan te herinneren![]()
![]()
Ik vind dit een mooie foto! Misschien ietsje te donker...quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:45 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vind de foto van Prupke heel erg mooi. Fraaie mist!!!
Deze heb ik zojuist gemaakt. Het is hier volle maan, en die maan scheen zo prachtig op het dak van de overburen. Hij is helaas niet helemaal scherp, maar de sfeer komt volgens mij wél over!
[afbeelding]
dude die heb ik gemaaktquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:09 schreef gateh het volgende:
[afbeelding]
gister gemaakt, de cam-man: that's me!![]()
Hmzzzzzz,alles scherp,behalve de skater,sjammerquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:09 schreef gateh het volgende:
[afbeelding]
gister gemaakt, de cam-man: that's me!![]()
Ik las het later pas maar had het bericht al aangepast.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:02 schreef Phoenixx het volgende:
't Was zo'n ontzettend leuk idee:
* Geen foto plaatsen zonder 1 positief en 1 negatief punt te noemen over de laatstgeplaatste foto
Maar jullie willen niet echt meewerken geloof ik....![]()
Enne gateh: kan je foto's ook iets kleiner maken dan "afdrukformaat"??
het begon als zo een leuke reeks, nu moet en moet er steeds meer.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:02 schreef Phoenixx het volgende:
't Was zo'n ontzettend leuk idee:
* Geen foto plaatsen zonder 1 positief en 1 negatief punt te noemen over de laatstgeplaatste foto
Maar jullie willen niet echt meewerken geloof ik....![]()
Enne gateh: kan je foto's ook iets kleiner maken dan "afdrukformaat"??
Het is de bedoeling dat het juist leuk blijft en niet een 'spam-hier-willekeurige-foto's topic' wordt. De reeks waar jij het over hebt is waarschijnlijk trouwens een andere reeks, die ook is begonnen zoals deze nu is. Die was echter ernstig verbaggerd, zodat deze reeks is aangemaakt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:10 schreef Matness het volgende:
[..]
het begon als zo een leuke reeks, nu moet en moet er steeds meer.
kan het niet gewoon leuk blijven..
Hmm, ik heb heel neit zo handig met photoshop ed. Ik heb het zelf niet eens op m'n PC staan..quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:48 schreef Phoenixx het volgende:
Thnx WurM.
Het idee komt overigens niet van mij hoor
In de vorige "mooiste foto"-reeks stond 'ie ook al trouwens...
Maar we verschrikkelijk off topic zo!
On topic: mooie foto Dionny0. Heel fraai dat blauw/purper in de ene en het zwart/geel in de andere hoek. Misschien dat je het effect met photoshop nog verder zou kunnen oppeppen voor een nog dramatischer effect.
Grappig, maar je brug zit precies in het midden, en er is weinig detail. Daardoor valt de actie een beetje weg. Wel handig trouwens dat je op nu.nl je foto's kan hosten, of hebben ze jouw foto gebruikt bij een nieuwsartikel?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:02 schreef ForrestX het volgende:
van gisteren maar eerder geen tijd gehad om te posten:
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:04 schreef freud het volgende:
[..]
[..]
Wel handig trouwens dat je op nu.nl je foto's kan hosten, of hebben ze jouw foto gebruikt bij een nieuwsartikel?
[..]
Het eerste wat mij stoort aan deze foto, is die lantaarnpaal. Natuurlijk is het soms niet weg te denken, maar had je niet veel meer naar links kunnen staan en dan die foto maken?quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:39 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
![]()
Geen foto om commentaar op te geven, dus maar een fotow van mijzelf![]()
[afbeelding]
Hahaha....ik verwachtte dit al...hij stoort mij ook enorm, maar ik zag hem pas echt toen ik thuis de foto uploadde....stom he?quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:43 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Het eerste wat mij stoort aan deze foto, is die lantaarnpaal. Natuurlijk is het soms niet weg te denken, maar had je niet veel meer naar links kunnen staan en dan die foto maken?
Dit was de enige foto waarbij de man onder de heli met fakkel zichtbaar was...maar brug is idd storend...stond ook redelijk ver weg..geloof dat deze op 300mm is genomen...quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:04 schreef freud het volgende:
[..]
Grappig, maar je brug zit precies in het midden, en er is weinig detail. Daardoor valt de actie een beetje weg. Wel handig trouwens dat je op nu.nl je foto's kan hosten, of hebben ze jouw foto gebruikt bij een nieuwsartikel?
Misschien had je deze foto in portretstand moeten nemen. Nu is het te centraal met wat halve gebouwen en een lantaarnpaal.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:39 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Je hebt nu eenmaal de paalquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:39 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
ff een hint: lees de OP eens doorquote:
Ondanks dat ik het een mooie foto met al die fietsen, vind ik ook iets aan die foto wat mij minder trekt. Wat weet ik eigenlijk niet. Die gebouwen boven in het midden beginnend is wat ik bedoel en vraag mij af of dit anders had gekund.quote:
Scherpe vind ik op dit formaat geen probleem. Ik stoor me meer aan de onderbelichting van de vogel. Maar mooie foto.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het een mooie foto met al die fietsen, vind ik ook iets aan die foto wat mij minder trekt. Wat weet ik eigenlijk niet. Die gebouwen boven in het midden beginnend is wat ik bedoel en vraag mij af of dit anders had gekund.
Maar ... evengoed een mooie foto en goed gezien ook![]()
Die van mij is fototechnisch minder begaafd, maar wel de mooiste van vandaag. Ik heb nog nooit een roofvogel in de vlucht op de foto gezet/gekregen. Nu had ik eens niet die 28-300 op die 400d, maar de 100mm macro, toen ik die buizerd hoorde en zag.
Snel reagerend was wat ik doen kon, maar niet bloedscherp gekregen.
[afbeelding]
Ik heb hem wat aangepast, alleen vind ik het jammer dat er dan ook meer ruis zichtbaar wordt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:05 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Scherpe vind ik op dit formaat geen probleem. Ik stoor me meer aan de onderbelichting van de vogel. Maar mooie foto.
Dramatisch bewerkt, maar verder niet bijzonder. Niet een speciaal onderwerp...quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:46 schreef minolta het volgende:
afbeelding
K'vind et wel ne speciale foto .
Wat vinden jullie van deze foto ?
Kun je m aub ff resizen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:32 schreef rudedeltadude het volgende:
Niet van vandaag maar van afgelopen zaterdag in Barneveld.
Eindelijk een foto die mijn nick eer aan doet
[afbeelding]
hij is niet helemaal rechtquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:39 schreef FReNsJ het volgende:
geef nog ff commentaar op mijn foto, wil je (nuja, het moet! :p)
reeds gebeurdquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:43 schreef WurM het volgende:
[..]
Kun je m aub ff resizen?Er komt zo niet veel moois uit.
Leuke actiepic, delta.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:32 schreef rudedeltadude het volgende:
Niet van vandaag maar van afgelopen zaterdag in Barneveld.
Eindelijk een foto die mijn nick eer aan doet
[afbeelding]
Dankjequote:
Ik vinnum eerlijk gezegd een beetje donker...quote:
Ik twijfelde ook al welke versie ik erop moest gooien; heb hem maar vervangen met de lichtere versie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:45 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Ik vinnum eerlijk gezegd een beetje donker...
Leuke foto, zeker omdat hij niet teveel afwijkt van mijn foto van de dagquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:09 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Leuke actiepic, delta.
Vespa brommertje in hartje Amsterdam.
[afbeelding]
Wow, die lucht, Xith! Das wel erg blauw; beetje te misschien...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:16 schreef Xith het volgende:
[..]
Leuke foto, zeker omdat hij niet teveel afwijkt van mijn foto van de dag![]()
Lyon;
[afbeelding]
mik en klik dusquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:08 schreef Xith het volgende:
Had camera op automatic en verder in PS alleen autolevels
ik word helemaal duizelig als ik er naar kijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:20 schreef FReNsJ het volgende:
het gebouw staat wat scheef maar wel mooi effect bereikt.
[afbeelding]
ben men vriendin wat aan het helpen met haar eindwerk over "appels" ze doet kunst dus eigenlijk mag ik die fotos niet maken waarschijnlijk, maarjaik wíl wel :p
users.pandora http ff down? (ftp werkt...)
over dat blaadje dat ik nu ook zie:
misschien wat téveel contrast, maar de (com)positie vind ik wel goed.
PLUS:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:20 schreef FReNsJ het volgende:
het gebouw staat wat scheef maar wel mooi effect bereikt.
[afbeelding]
ben men vriendin wat aan het helpen met haar eindwerk over "appels" ze doet kunst dus eigenlijk mag ik die fotos niet maken waarschijnlijk, maarjaik wíl wel :p
Strak!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:25 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
PLUS:
vette foto.....ik word er duizelig van
MIN
vette foto.....ik word er duizelig van
hahaha
in het kader van gebouwen van dichtbij
Parijs
[afbeelding]
hehe.....hey, ik zag hoge gebouwen, en dacht..die heb ik ook ooit eens gemaaktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:52 schreef WurM het volgende:
[..]
Te groot en helemaal niet recent (2005:07:18). Ga eens snel de OP lezen jij
uh na het slachten van je huispig?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:23 schreef ElizabethR het volgende:
Timis, ik vind het mooie kleuren, maar ik denk dat die kleuren beter tot zijn recht waren gekomen als je een gedeelte van de lucht had gecropped tot zeg maar net boven de echte wolken, dus een hoop blauw lozen.
Dit is mijn mooiste van vandaag. Wie weet wat het is?
[afbeelding]
wist je dat soms alleen kleurtjes kijken niet voldoende is?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
uh na het slachten van je huispig?
Klopt!! Zeewierachtig iets. Dit is het origineelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
wist je dat soms alleen kleurtjes kijken niet voldoende is?
ik denk inderdaat ook dat het iets van een zeewier is (ik ken alleen geen gekleurde soorten )
Die hondquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:16 schreef Ottaav het volgende:
Het lijken wel belspel plaatjes die je moet raden
Niet helemaal van vandaag, maar wel geslaagd vond ik.
[afbeelding]
doe mij eens zo'n eigen meerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:15 schreef ElizabethR het volgende:
Ableton, ik kan er niks negatiefs over zeggen, want ik vind hem práchtig!!!
Deze heb ik zojuist gemaakt. Bij mijn eigen meer, met uitzicht op mijn eigen bergen. En nu is het donker.
[afbeelding]
Donker en engquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:42 schreef Newb het volgende:
[afbeelding]
Spin welke op het randje de dakgoot inkijkt. Wat vinden jullie ervan?
Dat had een goeie geweest ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Donker en eng
Je had, vind ik, nog ff moeten wachten, tot-ie wat verder naar boven was gekropen, zodat het beestje zelf wat meer in t licht zou zitten.
Even die vlek aan de linkerkant van haar hoofd wegsoepen!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:29 schreef elmarz het volgende:
mooie zonsondergang, ElizabethR! prachtig!
mijn mooiste van vandaag:
[afbeelding]
Is lastig hoor om met een camera met weinig functies die je nog niet gewend bent een foto maken in een slecht verlichte hal en door spiegelend glas heen terwijl er 30 man lopen te dringen...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:49 schreef snakelady het volgende:
F4T4L_3RR0R, technisch vindt ik het niet zo'n goede foto maar wel leuk hoe verlekkerd die man naar de niet zo dodelijke wapens kijkt.
Niemand heeft gezegd dat het makkelijk isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Is lastig hoor om met een camera met weinig functies die je nog niet gewend bent een foto maken in een slecht verlichte hal en door spiegelend glas heen terwijl er 30 man lopen te dringen...
Geef eens tips of kritiek op de gemaakte foto, dan kan ik daar weer wat van leren.![]()
Mooie foto hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:49 schreef snakelady het volgende:
F4T4L_3RR0R, technisch vindt ik het niet zo'n goede foto maar wel leuk hoe verlekkerd die man naar de niet zo dodelijke wapens kijkt.
Mijn mooiste foto van vandaag, niet echt super maar wel de mooiste van vandaag.
2 koetspaarden
[afbeelding]
Of crop hem er gewoon af.. vind het persoonlijk minder mooi dat je je de motorrijder zo perfect centraal hebt geplaatst.quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:30 schreef x302 het volgende:
alleen die bloem rechts voor zou eruit gefotosoept moeten worden
ben ik op de foto hé !quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:21 schreef ableton het volgende:
[..]
Of crop hem er gewoon af.. vind het persoonlijk minder mooi dat je je de motorrijder zo perfect centraal hebt geplaatst.
Maar mooie foto![]()
jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:58 schreef Phoenixx het volgende:
Even ter herinnering:
Vergeet aub niet eerst de openingspost van deze topic te lezen voordat je je foto plaatst
en als je die dan toch gelezen hebt... doe dan aub ook wat daar gevraagd wordt...
Bedankt voor de comment, maar uitgebeten lucht? Ik denk dat het tijd wordt dat je je monitor kalibreertquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:11 schreef DinoPK het volgende:
@Macrotough; Mooie foto, jammer van de uitgebeten lucht, maar daar doe je weinig aan. Vlakverdeling vind ik iets minder. Mooie trap maar 40% van de foto vind ik wat té.
zoiets?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:18 schreef Astridj0h het volgende:
withxhonor, je mag van mij de dame wel iets 'verscherpen' ze oogt nu nogal flets. De achtergrond is niet geweldig, maar dat kan niet altijd anders in een park... misschien wel even wachten tot de mensen voorbij zijn volgende keer?
Of dit nou speciaal beter is weet ik niet, maar ik heb ook zitten spelen. Is idd een heel mooi meisjequote:Op zondag 15 oktober 2006 18:24 schreef withxhonor het volgende:
[..]
zoiets?
[afbeelding]
verder ben ik een absolute leek wat photoshop betreft.. ik weet ongeveer hoe ik moet resizen en croppen en daar is het ook wel mee gezegd..
Ik vind het een hele mooie foto, de kleuren van haar kleding en ketting past mooi bij haar ogen. Ik ben benieuwd naar je showcasequote:Op zondag 15 oktober 2006 16:18 schreef Astridj0h het volgende:
withxhonor, je mag van mij de dame wel iets 'verscherpen' ze oogt nu nogal flets. De achtergrond is niet geweldig, maar dat kan niet altijd anders in een park... misschien wel even wachten tot de mensen voorbij zijn volgende keer?
Hierbij mijn mooiste van vandaag! 2ane heeft al zoveel vertrouwen in me als fotograaf dat ze vond dat ik maar foto's voor haar vriendje moest maken, deze vonden we beide erg goed gelukt, ik heb wel iets 'gesmooth' aan de huid en daar ben ik nog niet zo heeeeel soepel mee *blush* maar oordeel zelf!
[afbeelding]
edit: de rest van de serie volgt waarschijnlijk nog wel in een showcaseje
Superscherp, VicEdquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:07 schreef VicEd het volgende:
Ikwilookwatzeggen: Leuke van de foto is dat je zowel de schaapskooi ziet als een close-up van een schaap. Jammer dat het puntje van zijn oor weg is en de donkere schaduwen. Maar hij is denk ik vrij laat in de middag gemaakt.
Deze foto heb ik vandaag gemaakt in duingebied Solleveld. Daar waren naast de gebruikelijke aalscholvers ook een aantal libellen aan het zonnen.
Hierbij mijn mooiste resultaat:
[afbeelding]
Canon Powershot S2
Tv 1/400
Av 4.0
ISO auto
Het lijkt toch nog steeds nodig te zijn...quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:11 schreef DinoPK het volgende:
Zolangzamerhand worden de herinneringen anders ook wel een beetje storend hoor.
[..]
zou het dan niet gewoon toch een slecht idee zijn?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:49 schreef WurM het volgende:
[..]
Het lijkt toch nog steeds nodig te zijn...
Nee.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:30 schreef Matness het volgende:
[..]
zou het dan niet gewoon toch een slecht idee zijn?
Als je geen commentaar wilt geven, zijn er nog genoeg andere topics waar je je foto's in kwijt kunt; het hoeft niet perse hier!quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:11 schreef DinoPK het volgende:
Zolangzamerhand worden de herinneringen anders ook wel een beetje storend hoor.
Geforceerd commentaar geven op de foto boven je, tjah.. trekt mij ook niet. Wat wel leuk zou zijn is als men een wat meer commentaar geeft en wat kritischer zou zijn op de foto's die men post.
Oeeeeeeeeee lekker plaatje zegquote:
Mooie achtergrond en erg mooi hoe je de dauw/het water op het beestje zietquote:
nog ff commentaar op de jouwe...want die zijn ze vergeten:quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:24 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Superscherp, VicEd. Prachtige foto, vooral qua kleuren en licht.
Mijn mooiste van vandaag.]
Yep, er is geflitst.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:21 schreef Elefes het volgende:
[..]
Mooie achtergrond en erg mooi hoe je de dauw/het water op het beestje ziet
Wat minder vind ik het licht; ik weet niet of je geflitst hebt? Het lijkt nu een beetje alsof de voorgrond niet bij de achtergrond hoort als het ware.
--8<--
Mooi stilleven, maar het onderwerp doet mij persoonlijk niet zoveel...quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:21 schreef Elefes het volgende:
[..]
Mooie achtergrond en erg mooi hoe je de dauw/het water op het beestje ziet
Wat minder vind ik het licht; ik weet niet of je geflitst hebt? Het lijkt nu een beetje alsof de voorgrond niet bij de achtergrond hoort als het ware.
Mijn mooiste van vandaag:
[afbeelding]
Die vind ik erg mooiquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:53 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Yep, er is geflitst.
(over de foto:
ik stopte m'n auto langs de kant van de weg om een zonsopkomst te fotograferen en zag zo'n 50 cm van me af die mug op een grasspriet zitten. Ben toen een klein beetje gaan spelen met tegenlicht van de opkomende zon en het licht van de on-boardflitser - had géén losse flitser mee... -
Heb er ook nog eentje zonder flits, maar die is #$%&* niet helemaal scherp, ik zat er nét iets te dicht op voor 200mm... )
[[url=http://compumess.chaoot.nl/album/index.php?op=1&path=fot&file=cm_20061013-01a.jpg]afbeelding][/url]
Ik vind de achtergrond bij de geflitste versie wel mooier...quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:03 schreef Elefes het volgende:
[..]
Die vind ik erg mooiDe druppels komen dan nog mooier uit.. En het is niet meer het "rare" effect wat de andere foto had. Al was die ook knap geschoten hoor.
Het is inderdaad mooi weer, maar je foto vind ik niet echt bijzonder.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:58 schreef WurM het volgende:
[..]
Mooi stilleven, maar het onderwerp doet mij persoonlijk niet zoveel...
[afbeelding]
Een impressie van het weer vandaagGrote versie is mooier, maar ook nog niet heel lekker
ik vind dat imageshack het niet doet icm Fok! en dat je de OP/TT moet lezenquote:Op maandag 16 oktober 2006 17:59 schreef Delnooz het volgende:
Nog niet eerder heb ik hier een foto gepost. Eigenlijk omdat ze in mijn ogen niet goed genoeg zijn telkens. Onderstaande foto is eigenlijk een behoorlijke dosis geluk, maar ik vind m wel mooi. Ik kan niet goed kiezen, dus daarom 2 versies.
De eerste alleen bijgeknipt in photoshop, de tweede bijgeknipt en de kleuren aangepast.
[afbeelding]
http://img114.imageshack.us/img114/695/oogmacroorigineelqk2.jpg
[afbeelding]
http://img383.imageshack.us/img383/421/oogmacropssu6.jpg
ik ben heel benieuwd wat jullie vinden
Het is idd niet mn beste plaatje ooit, maar wel de mooiste van vandaagquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:32 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Het is inderdaad mooi weer, maar je foto vind ik niet echt bijzonder.
deze vind ik schitterend en zou 'm graag in een groter formaat willen bekijken. Heb je die bij de hand?quote:
tuurlijk...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
deze vind ik schitterend en zou 'm graag in een groter formaat willen bekijken. Heb je die bij de hand?
Nieuw hier, maar dit is dus de laatstgeplaatste foto. Vind hem erg mooi, alleen jammer van de bewolking, daardoor vind ik hem erg donker.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:35 schreef FReNsJ het volgende:
mooi de expressie op haar gezicht gevangen, spijtig dat haar hand onscherp is (en de rest wel scherp)
MIJN kanaal (5km van de anco ongeveer, 1.5 van thuis getrokken, kanaal loopt op 50m van de voordeur)
[afbeelding]
eentje van voor het weekend wel, maar het is druk geweest, mede doordat ik door al men volleybalfotos moest spitten(die 9 hier in de testcase zijn niet de enige 'gelukten' hoor :p)
oeh, die vallen een klein beetje tegen...quote:
Nee, niet gebruikt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oeh, die vallen een klein beetje tegen...heb je bij 1 veel USM gebruikt?
pink is nu wel niet men favoriet, maar er was wel gezegd "een + en een -punt ook al moest ik wast zoeken, dat was voor mij het minpunt dusquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:39 schreef Astridj0h het volgende:
P!nk!!!!![]()
![]()
wie let er dan op zo'n handje![]()
ontopic: Ik vind hem super scherp, juist voor een concertpiccie, had je perskaarten? t lijkt of je erg dichtbij stond
Welke van de twee is nou de mooiste, zeg je?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:19 schreef elmarz het volgende:
Frensj: mooie kleuren en leuke compo! Inderdaad die schaduw linksboven leid wel af...croppen of stamp-toolen zou ik zeggen!
[afbeelding]
Erg mooie platen hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:19 schreef elmarz het volgende:
Frensj: mooie kleuren en leuke compo! Inderdaad die schaduw linksboven leid wel af...croppen of stamp-toolen zou ik zeggen!
[afbeelding]
Lekkere herfstfoto! en een beetje mysterieus met die deur achter die takkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:01 schreef Elefes het volgende:
[..]
Erg mooie platen hoor
Minder vind ik dat het er twee zijnDe blik van het model op de tweede foto had nog ietsje brutaler gekund, en haar hand staat er net niet helemaal op.
Erg mooi vind ik de belichting, de hele sfeer van de foto is lekker en de groene kleur doet het goed![]()
Mijn mooiste van vandaag:
[afbeelding]
Is die foto met die HDR techniek oid gemaaktquote:
Dankjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:25 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Is die foto met die HDR techniek oid gemaakt? Mooie foto. Jammer dat ook jij niet de moeite neemt even op de voorgaande foto te reageren.
'quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:56 schreef snakelady het volgende:
De foto vind ik technisch gezien mooi en goed alleen ik mis iets, kan er niet mijn vinger op leggen.
kyara, 1 van onze 4 katten.
Ik heb er een softlaag overheengegooid maar achteraf gezien beter niet kunnen doen, nu lijkt de foto gewoon wazig.
[afbeelding]
Maar is dat een HDR pic?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:17 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Dankje![]()
ik wist niet dat ik op de voorgaande foto moest reageren..sorry! zal mn post ff editten
![]()
Het ging niet regenen Gaoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:39 schreef Gaoxing het volgende:
Dat wordt regen morgen, ERMaar een fraaie plaat is het wel!
Nopequote:
Die rode klimop is zo mooiquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het ging niet regenen Gao
Maar dank je voor het compliment
Mooie foto Shadow, ik vind alleen de achtergrondkleur wat saai en die had ik liever feller gezien. Komen de spelden nog beter uit denk ik.
Dit is mijn mooiste van vandaag.
[afbeelding]
Aardig gelukt denk ik, dat moet ik ook maar eeens proberen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:25 schreef WurM het volgende:
Ondanks de laagstaande zon heb je m, wat mij betreft, goed belicht en die fiets op de voorgrond zorgt ervoor dat-ie net niet saai wordt, denk ik...
Mijn foto: sinds ik een statief heb, ben ik daar een beetje mee aan t kloten en vandaag ben ik wat aan het pannen geweest (zo heet dat toch? Als je met een voorwerp meebeweegt, dat voorbij rijdt oid?)... De scherpste foto die er uit is gekomen is deze. Wederom niet echt een bijzondere foto, maar toch een persoonlijke mijlpaal
[afbeelding]
Ik zie wat resize-misvormingen, helaas...
Je moest ook feedback op mijn foto moeten geven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:11 schreef -CRASH- het volgende:
Mijn mooiste van vandaag is...
Een gesimuleerde interceptie boven Volkel
[[url=http://album.zoom.nl/user/14110/images/388/2116352/Z1JWxp.jpg]afbeelding][/url]
Leuk gecropt! Jammer dat er zoveel korrel is..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:11 schreef -CRASH- het volgende:
Mijn mooiste van vandaag is...
Een gesimuleerde interceptie boven Volkel
[[url=http://album.zoom.nl/user/14110/images/388/2116352/Z1JWxp.jpg]afbeelding][/url]
Mooie lichtinval, alleen een andere (lichtere) achtergrond zou ook mooi geweest zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Leuk gecropt! Jammer dat er zoveel korrel is..
de mijne! Vandaag bij Prupke en PK, ik was model maar had mijn camera toch meegenomen. Maar 10 foto's geschoten, waarvan deze een van de mooiste was. Ben erg trots op het resultaat.
[afbeelding]
Ik vind 'm echt heel mooiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
de mijne! Vandaag bij Prupke en PK, ik was model maar had mijn camera toch meegenomen. Maar 10 foto's geschoten, waarvan deze een van de mooiste was. Ben erg trots op het resultaat.
[afbeelding]
Ania toch! Supergaaf!!!!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die met de lip-piercing vind de camera niet bijster interessant he?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:34 schreef elmarz het volgende:
[..]
Ania toch! Supergaaf!!!!!Blik model vind ik supervet!
Enig puntje van kritiek: jouw naam daar rechtsonderin is wel érg groot...
Hier mijn beste van vandaag:
(ja sorry, weer 2 maar da's mn nieuwe stijl haha en heb deze alleen op webformaat, ik zal in t vervolg weer 1 pic plaatsen, hoop dat dit getolereerd wordt, thnx!)
[afbeelding]
Jij keek er niet naar, wil je zeggen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:58 schreef WurM het volgende:
*Schopt mcDavid naar PUB*
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Jij keek er niet naar, wil je zeggen.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:26 schreef fraubitch het volgende:
leest nou niemand de regels van de OP?
EERST COMMENTAAR OP VOORGAANDE FOTO PLAATSEN VOORDAT JE JE EIGEN FOTO PLAATST!
mooie foto wel,quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:55 schreef snopprinses het volgende:
Deze week gemaakt voor een opdracht voor school, vandaag overgezet op laptop en bewerkt.
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:26 schreef fraubitch het volgende:
leest nou niemand de regels van de OP?
EERST COMMENTAAR OP VOORGAANDE FOTO PLAATSEN VOORDAT JE JE EIGEN FOTO PLAATST!
Heerlijke foto weer , kan je hem niet wat groter plaatsen?quote:
Fraaie plaat hoor, goed het moment gepakt. Kleine minpuntjes zijn de afgesneden elleboog en een paar kleine stukjes uitgebeten wit. Maar ze zijn eigenlijk nauwelijks storend.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
mooie foto wel,
iets jammer van de rand van de schaal op de voorgrond.
maar goed met de dof gewerkt
mijn mooiste foto van gister, maar vandaag door PS gehaald
[afbeelding]
[..]
ik vind het een leuke plaat! leuk moment, en mooie outfit.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
mooie foto wel,
iets jammer van de rand van de schaal op de voorgrond.
maar goed met de dof gewerkt
mijn mooiste foto van gister, maar vandaag door PS gehaald
[afbeelding]
[..]
Scheefeningen!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:43 schreef Falanx het volgende:
mooie foto. jammer alleen dat de achterste blaadjes niet helemaal scherp zijn. had hem voor mij afgemaakt.
Scheveningen.
[afbeelding]
is het wat? of te chaotisch ?
Ligt het spoor aan de andere kant? Deze foto lijkt trouwens ook onscherp.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:42 schreef ableton het volgende:
Leuke abstracte foto inderdaad, doet me ook een beetje aan transformers denken.
Minpuntje, hij lijkt wazig? of ik ben wazig maar goed.
[afbeelding]
GROOT: http://album.zoom.nl/user(...)47606/EXOzun.jpg.jpg
KIJK HEM ALSJEBLIEFT IN HET GROOT! DE SUIKERUNIE BIJ NACHT IS TE MOOI OM NOOIT IN HET GROOT GEZIEN TE HEBBEN!!! de lieve bietenverslinder, ik ben verliefd.
Erg indrukwekkend. Ook mooi vastgelegd. Alleen (vooral in de grote versie) lijkt het alsof de resolutie van het origineel veel lager lag, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:42 schreef ableton het volgende:
[afbeelding]
KIJK HEM ALSJEBLIEFT IN HET GROOT! DE SUIKERUNIE BIJ NACHT IS TE MOOI OM NOOIT IN HET GROOT GEZIEN TE HEBBEN!!! de lieve bietenverslinder, ik ben verliefd.
nee het is de originele resolutie, denk dat het komt door ruisvorming en lange sluitertijd, lees 3 a 4 seconden.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:05 schreef WurM het volgende:
[..]
Erg indrukwekkend. Ook mooi vastgelegd. Alleen (vooral in de grote versie) lijkt het alsof de resolutie van het origineel veel lager lag, als je begrijpt wat ik bedoel.
Kijk bijvoorbeeld eens naar de verlichte tekst op het gebouw ('Suiker Unie'), het is net alsof je daar pixels kunt tellen...
Foto in opdracht van mn ouders, ik was niet helemaal blij met het resultaat van gister, dus vandaag heb ik m opnieuw gemaakt:
[afbeelding]
Jah, tuurlijk komt het daar door. Neemt niet weg dat het niet mooi is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:28 schreef ableton het volgende:
[..]
nee het is de originele resolutie, denk dat het komt door ruisvorming en lange sluitertijd, lees 3 a 4 seconden.
Het contrast van de donkere achtergrond met de felgekleurde bloempjes is erg mooi.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:05 schreef WurM het volgende:
[..]
Erg indrukwekkend. Ook mooi vastgelegd. Alleen (vooral in de grote versie) lijkt het alsof de resolutie van het origineel veel lager lag, als je begrijpt wat ik bedoel.
Kijk bijvoorbeeld eens naar de verlichte tekst op het gebouw ('Suiker Unie'), het is net alsof je daar pixels kunt tellen...
Foto in opdracht van mn ouders, ik was niet helemaal blij met het resultaat van gister, dus vandaag heb ik m opnieuw gemaakt:
[afbeelding]
3000 PIXELS KRIJG IK NIET IN 1 KEER OP MIJN SCHERM!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:42 schreef ableton het volgende:
[afbeelding]
Ik wel. zelfs 786432 pixels in 1 keer op het schermquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:30 schreef Puckzzz het volgende:
3000 PIXELS KRIJG IK NIET IN 1 KEER OP MIJN SCHERM!!!
ze poseerde niet voor me, ze zit ook écht helemaal in de muziek, ze was aan het oefenen voor een uitvoering, en zag me niet eens staanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:56 schreef snakelady het volgende:
mooie meid, het lijkt echt alsof ze helemaal in de muziek zit alleen jammer van de achtergrond, had haar liever ergens zien staan waar meer ruimte is.
Mijn mooiste foto van eergisteren maar kan hem vandaag pas plaatsen.
[afbeelding]
Ik heb de plant op de grond gezet, zodat-ie tegen een zwarte achtergrond (kant van een koffie-tafel) genomen kon wordenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het contrast van de donkere achtergrond met de felgekleurde bloempjes is erg mooi.
Hij lijkt alleen niet helemaal scherp. Ik zie dat je op F11 hebt gefotografeerd, dat zou toch voldoende moeten zijn om alle bloempjes scherp te krijgen, dus waarschijnlijk is het bewegingsonscherpte. Als je geen statief hebt, gebruik dan een stapel boeken of/en een rijstzakje om je camera goed stil te houden of gebruik een lichtere omgeving om de sluitertijd omhoog te krijgen.
Omdat ik eerder niet op fok kon mijn mooiste van zondag
[afbeelding]
Ten eerste gaat het over foto's die VANDAAG zijn gemaakt (of uiterlijk een dag of 2 geleden) en niet van de afgelopen zomer.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:38 schreef Vanadis het volgende:
Ik was na het bekijken van dit topic mijn foto's van mijn vakantie in Jemen afgelopen zomer weer eens aan het bekijken en vond de volgende twee toch wel redelijk geslaagd.
<a href="https://www.djvanadis.nl/img/2weesjes.jpg">2 poserende weesjes</a>
<a href="https://www.djvanadis.nl/img/vogeltje.jpg">Vogeltje in zijn nestje</a>
Graag feedback.
[ img=100]https://www.djvanadis.nl/img/2weesjes.jpg[/img] (dacht ik)quote:PS. Hoe kan ik de foto'tjes in kader in het bericht zetten met doorklik naar fullsize versie?
haha als het goed verkleind windows hem zelf al naar 1024, maar je hoeft hem ook niet in een keer te kunnen zien op 3000 pixels, gewoon lekker scrollen en details bekijken, oooh mijn lieve suikerfabriekquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
3000 PIXELS KRIJG IK NIET IN 1 KEER OP MIJN SCHERM!!!
zonder gekheid Able, het is vast een mooie foto maar wanneer ik naar boven en beneden en van links naar rechts moet scrollen om 'm te bekijken is ie een ietsiepietsie te groot voor me
1024 had toch ook gekund?
de kleine vind ik echter al een hele fijne sfeer en toning uitstralen
Ik heb de foto is om half 11 geschoten met een sluiterstijd van 1/4 s vanuit de losse handquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:42 schreef ableton het volgende:
Jammer van die uitgebeten lucht.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:52 schreef FritsBom het volgende:
Ik vond eerlijk gezegd de originele foto van Ngasira meer spreken. Bij de tweede word er teveel afgeleid door het wazige waardoor ik het scherpe bijna niet meer zie..
Vorige week deze geschoten op de looppier bij Hoek v. Holland. Je kan daar met wat geluk prachtige fotos maken. Nu had ik het nadeel van een heiige lucht, geen golven en weinig schepen. Toch vond ik deze wel aardig.
[afbeelding]
tof beessiequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:52 schreef FritsBom het volgende:
Ik vond eerlijk gezegd de originele foto van Ngasira meer spreken. Bij de tweede word er teveel afgeleid door het wazige waardoor ik het scherpe bijna niet meer zie..
Vorige week deze geschoten op de looppier bij Hoek v. Holland. Je kan daar met wat geluk prachtige fotos maken. Nu had ik het nadeel van een heiige lucht, geen golven en weinig schepen. Toch vond ik deze wel aardig.
[afbeelding]
+ die van FritsBom: mooie serene foto's! Wat is dat op jouw foto eigenlijk, Ynske? Stenen o.i.d.? Verder wel mooiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
tof beessie
jammer van de lucht (heb ik in onderstaande foto ook last van)
tis een mooi plaatje
[afbeelding]
stenen in de branding van de zee waar allemaal mosselen en algen op zitten (helaas op dit formaat niet zo goed zichtbaar)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:59 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
+ die van FritsBom: mooie serene foto's! Wat is dat op jouw foto eigenlijk, Ynske? Stenen o.i.d.? Verder wel mooi
Vandaag in de trein een foto gemaakt. Ik vond hem goed gelukt, alleen jammer van de ramen. Zijn ze misschien op de een of andere manier nog schoon te krijgen?
[afbeelding]
ingridquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:30 schreef Mauro het volgende:
Gave foto!
Lijkt echt on-nederlands. Doe meer amerikaans aan
Mijn eerste resultaat van vandaag.
Helaas mag ik er maar 1 plaatsen maar een sjoowkees gaat denk ik wel volgen
[afbeelding]
Leuke foto, jammer van het wel hele lichte stuk muur achter het model.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:30 schreef Mauro het volgende:
Gave foto!
Lijkt echt on-nederlands. Doe meer amerikaans aan
Mijn eerste resultaat van vandaag.
Helaas mag ik er maar 1 plaatsen maar een sjoowkees gaat denk ik wel volgen
[afbeelding]
Wauwquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:26 schreef FerryB het volgende:
[afbeelding]
Vanuit de haven van Hellevoetsluis vanmiddag. Lekker veel lijnen
Doe ik wel even danquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:24 schreef Zephyrus het volgende:
Sorry, maar mag ik ook even weten wat iedereen van mijn foto vindt? En valt er nog wat te doen om dat raam 'schoon' te krijgen? Bedankt!
Ms kunnen we het dan zo doen dat als iemand niet op de foto van zijn voorganger reageert, hij zelf ook geen reactie krijgt. Degene na hem (in dit geval dus jeewee) reageert dan dus op de foto ervoor (in dit geval die van Roeni3).quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:23 schreef Roeni3 het volgende:
Jammer dat niemand meer op mijn foto reageert (little_acorn).
Ja, dat bedoel ik dus niet. FF opletten hequote:Op zondag 29 oktober 2006 16:15 schreef jeeweee het volgende:
Mooi ben jij... ik heb netjes op Little_Acorn - die voor mij kwam - gereageerd hoor...!
Goed idee, maar ja...aangezien er zo goed wordt opgelet kan je dat weer 100 x uit gaan leggenquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ms kunnen we het dan zo doen dat als iemand niet op de foto van zijn voorganger reageert, hij zelf ook geen reactie krijgt. Degene na hem (in dit geval dus jeewee) reageert dan dus op de foto ervoor (in dit geval die van Roeni3).
mjah, dat had het misschein wel leuker gemaakt ja..nu vindik het eerlijk gezegd vooral een grappig snapshotjequote:Op zondag 29 oktober 2006 17:03 schreef Gutz het volgende:
Foto'tje van gisteren. Was even bij RBC in het stadion en zag toen 2 medewerkers in hun pauze. Vond het wel leuk fotomateriaal. Jammer dat rechter persoon niet recht voor zich kijkt om het iets dromeriger te laten lijken.
[afbeelding]
Ja, leuk idee ook! Misschien was het ook leuk geweest als er recht achter was gaan staan, op zo'n manier dat je recht tegen hun rug aankijkt en het gras als een panorama op de achtergrond ziet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:03 schreef Gutz het volgende:
@Roeni3. Mooi groepje paddenstoelen. Mooie kleurverschil met in het oog springende gras.
@jeeweee
idd, jammer van kwaliteit. ('t zal vast zeer kleurrijk geweest zijn maar jammer dat dit nu niet zo goed te zien is.
---
Foto'tje van gisteren. Was even bij RBC in het stadion en zag toen 2 medewerkers in hun pauze. Vond het wel leuk fotomateriaal. Jammer dat rechter persoon niet recht voor zich kijkt om het iets dromeriger te laten lijken.
[afbeelding]
Leuk die beweging in de luchtquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:05 schreef Devilnl het volgende:
dees zojuist gemaakt met me nieuwe Panasonic DMC-FX01
ff wat experimenteren.. dit is 60sec sluitertijd.
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ms kunnen we het dan zo doen dat als iemand niet op de foto van zijn voorganger reageert, hij zelf ook geen reactie krijgt. Degene na hem (in dit geval dus jeewee) reageert dan dus op de foto ervoor (in dit geval die van Roeni3).
Jackpotquote:Goed idee, maar ja...aangezien er zo goed wordt opgelet kan je dat weer 100 x uit gaan leggen![]()
hoeveel mensen lezen de OP als het topic meer dan 10 posts heeft? juist niemand.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:04 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
[..]
Dus hierbij, lees even de OP.... en owja, wat is de mening over mijn foto??![]()
ja heel leuk allemaal maar ik dit is mijn eerste camera, en eigenlijk ook de 1e camera waar mee ik foto's heb gemaakt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:04 schreef Zephyrus het volgende:
.....
Leuke avond gehad?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:56 schreef digitalfrog het volgende:
@RobinM87: nice pic - maybe a bit too much postprocess (darkside/lightcenter) but I still like it a lot !
one from saturday:
[afbeelding]
Mooie foto met al dat licht, maar misschien is het mooier als je hem van boven en onder wat bijsnijdt, zodat de nadruk wat meer op de horizon komt laat maar zeggen!quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:15 schreef DennisQ het volgende:
Schiphol by night, vanaf mijn balkonnetje![]()
[afbeelding]
in aanvulling daarop:quote:
nice photo, weird breast outfit thoughquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:56 schreef digitalfrog het volgende:
@RobinM87: nice pic - maybe a bit too much postprocess (darkside/lightcenter) but I still like it a lot !
one from saturday:
[afbeelding]
Ow ik vergat het commentaar gedeeltequote:Op maandag 30 oktober 2006 11:43 schreef Puckzzz het volgende:
het wordt volgens mij tijd dat foto's die mensen plaatsen zonder commentaar op voorgaande foto te geven gewoon verwijderd worden. kennelijk is het écht zo moeilijk.
@guitarist: lees de OP
Gave foto, wat misschien wel mooier was als je van de boven en onderkant een stuk er af zou knippen en er een breedbeeld foto van maken. (vooral de bovenkant is erg leeg...)quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:15 schreef DennisQ het volgende:
Schiphol by night, vanaf mijn balkonnetje![]()
[afbeelding]
WZZquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:38 schreef fraubitch het volgende:
[insert limburg accentje]
heel gaaf gemaakt erik![]()
misschien had er boven nog een halve cm vanaf gemogen, maar verder geen cmmentaar
![]()
[/insert limburgs accentje]
Er zit eigenlijk vrij weinig nabewerking in. De foto is gemaakt onder een viaduct, met aan twee kanten fietspaden, en in het midden vier rijbanen (twee de ene kant op, twee de andere kant op, gescheiden door een stoepje en pilaren) en de fietspaden worden verlicht door groene lampen. Ik heb de foto van de ene kant van het viaduct naar de overkant geschoten, en dan net zo lang proberen tot er in het raam wat het fietspad van de weg scheidt een fietser langskomt. Dat heeft me wel een heel aantal foto's gekostquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
WZZ
en idd boven en onder net boven het randje van de zuilen afknippen. hele strakke foto, bewerking is erg apart, hoe heb je dat gedaan?
Bovenkantje lekker laten zitten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Toffe detective-achtige foto. Ik houd daar wel van. Ikvind wel dat de objecten (buiten het wapen) wat duidelijker hadden mogen zijn, en dan vooral het geld. Nabewerking is verder dik in orde en je krijgt er echt een fijne sfeer mee. Zou leuk zijn om er een soort detective serie mee te maken, dus allerlei foto's in die sfeer en met dat onderwerp.
[afbeelding]
Doet mij denken aan een plaats in Kenya waar ik ooit eens ben geweest, maar nooit zo'n zonquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:41 schreef Little_Acorn het volgende:
Jammer dat niet goed te lezen is wat daar staat, of was dat niet de bedoeling?
[afbeelding]
Vierkant croppen deze, (bovenkant eraf) daar wordt ie zoveel sterker vanquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Toffe detective-achtige foto. Ik houd daar wel van. Ikvind wel dat de objecten (buiten het wapen) wat duidelijker hadden mogen zijn, en dan vooral het geld. Nabewerking is verder dik in orde en je krijgt er echt een fijne sfeer mee. Zou leuk zijn om er een soort detective serie mee te maken, dus allerlei foto's in die sfeer en met dat onderwerp.
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:34 schreef Matness het volgende:
[..]
nice photo, weird breast outfit though
what kind of objective did you use?
Wel ff meerekenen dat dit ongeveer 8 kilometer afstand is ehquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:46 schreef guitarist.nl het volgende:
Wel mooi die kleuren, maar hij lijkt een tikje bewogen...
Dus dáár woont het paard van Sinterklaas! Ik neem aan dat ze 'm nog ff door de wasstraat rijden voordat ie naar Nederland komt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:55 schreef ElizabethR het volgende:
Door de blauwfilters in de spots is het net of het twee foto's zijn van dat concertje. Wel apart zo. Er zit gewoon een scheiding in het midden.
Deze stond mij gistermiddag te bespieden door de bosjes heen.
[afbeelding]
goede invulling van de opdracht! blind, geen beeld, alleen audioquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:29 schreef RobinM87 het volgende:
erg mooi niks op aan te merken. Heb je die blauwe wolken zo bewerkt of was het al zo'n mooi plaatje?
klein opdrachtje voor school. Het idee was om een handicap vast te leggen:
[afbeelding]
Wauw!!quote:
Leuk bedacht, een handicap, een draadje losquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:29 schreef RobinM87 het volgende:
erg mooi niks op aan te merken. Heb je die blauwe wolken zo bewerkt of was het al zo'n mooi plaatje?
klein opdrachtje voor school. Het idee was om een handicap vast te leggen:
[afbeelding]
en niet eens in scene gezetquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wauw!!
Meer kan ik er niet van zeggen!
Leuke foto, maar ik mis een beetje een onderwerp...?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:38 schreef withxhonor het volgende:
het groenige trekt me niet zo..
cadzand, zondag
[afbeelding]
sorry, ben nieuw in deze reeks, waarover ik natuurlijk had kúnnen weten dat 'ie ook weer strak zou staan van de do's en don'ts...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:40 schreef RobinM87 het volgende:
wow wat een paradijsje...sterke foto.
maarre "Je mooiste foto (1 !!) van vandaag - Deel 4"![]()
En davidboaz en withxhonor vergeten 't commentaar op de vorige foto..zie OP![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |