Of crop hem er gewoon af.. vind het persoonlijk minder mooi dat je je de motorrijder zo perfect centraal hebt geplaatst.quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:30 schreef x302 het volgende:
alleen die bloem rechts voor zou eruit gefotosoept moeten worden
ben ik op de foto hé !quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:21 schreef ableton het volgende:
[..]
Of crop hem er gewoon af.. vind het persoonlijk minder mooi dat je je de motorrijder zo perfect centraal hebt geplaatst.
Maar mooie foto![]()
jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:58 schreef Phoenixx het volgende:
Even ter herinnering:
Vergeet aub niet eerst de openingspost van deze topic te lezen voordat je je foto plaatst
en als je die dan toch gelezen hebt... doe dan aub ook wat daar gevraagd wordt...
Bedankt voor de comment, maar uitgebeten lucht? Ik denk dat het tijd wordt dat je je monitor kalibreertquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:11 schreef DinoPK het volgende:
@Macrotough; Mooie foto, jammer van de uitgebeten lucht, maar daar doe je weinig aan. Vlakverdeling vind ik iets minder. Mooie trap maar 40% van de foto vind ik wat té.
zoiets?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:18 schreef Astridj0h het volgende:
withxhonor, je mag van mij de dame wel iets 'verscherpen' ze oogt nu nogal flets. De achtergrond is niet geweldig, maar dat kan niet altijd anders in een park... misschien wel even wachten tot de mensen voorbij zijn volgende keer?
Of dit nou speciaal beter is weet ik niet, maar ik heb ook zitten spelen. Is idd een heel mooi meisjequote:Op zondag 15 oktober 2006 18:24 schreef withxhonor het volgende:
[..]
zoiets?
[afbeelding]
verder ben ik een absolute leek wat photoshop betreft.. ik weet ongeveer hoe ik moet resizen en croppen en daar is het ook wel mee gezegd..
Ik vind het een hele mooie foto, de kleuren van haar kleding en ketting past mooi bij haar ogen. Ik ben benieuwd naar je showcasequote:Op zondag 15 oktober 2006 16:18 schreef Astridj0h het volgende:
withxhonor, je mag van mij de dame wel iets 'verscherpen' ze oogt nu nogal flets. De achtergrond is niet geweldig, maar dat kan niet altijd anders in een park... misschien wel even wachten tot de mensen voorbij zijn volgende keer?
Hierbij mijn mooiste van vandaag! 2ane heeft al zoveel vertrouwen in me als fotograaf dat ze vond dat ik maar foto's voor haar vriendje moest maken, deze vonden we beide erg goed gelukt, ik heb wel iets 'gesmooth' aan de huid en daar ben ik nog niet zo heeeeel soepel mee *blush* maar oordeel zelf!
[afbeelding]
edit: de rest van de serie volgt waarschijnlijk nog wel in een showcaseje
Superscherp, VicEdquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:07 schreef VicEd het volgende:
Ikwilookwatzeggen: Leuke van de foto is dat je zowel de schaapskooi ziet als een close-up van een schaap. Jammer dat het puntje van zijn oor weg is en de donkere schaduwen. Maar hij is denk ik vrij laat in de middag gemaakt.
Deze foto heb ik vandaag gemaakt in duingebied Solleveld. Daar waren naast de gebruikelijke aalscholvers ook een aantal libellen aan het zonnen.
Hierbij mijn mooiste resultaat:
[afbeelding]
Canon Powershot S2
Tv 1/400
Av 4.0
ISO auto
Het lijkt toch nog steeds nodig te zijn...quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:11 schreef DinoPK het volgende:
Zolangzamerhand worden de herinneringen anders ook wel een beetje storend hoor.
[..]
zou het dan niet gewoon toch een slecht idee zijn?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:49 schreef WurM het volgende:
[..]
Het lijkt toch nog steeds nodig te zijn...
Nee.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:30 schreef Matness het volgende:
[..]
zou het dan niet gewoon toch een slecht idee zijn?
Als je geen commentaar wilt geven, zijn er nog genoeg andere topics waar je je foto's in kwijt kunt; het hoeft niet perse hier!quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:11 schreef DinoPK het volgende:
Zolangzamerhand worden de herinneringen anders ook wel een beetje storend hoor.
Geforceerd commentaar geven op de foto boven je, tjah.. trekt mij ook niet. Wat wel leuk zou zijn is als men een wat meer commentaar geeft en wat kritischer zou zijn op de foto's die men post.
Oeeeeeeeeee lekker plaatje zegquote:
Mooie achtergrond en erg mooi hoe je de dauw/het water op het beestje zietquote:
nog ff commentaar op de jouwe...want die zijn ze vergeten:quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:24 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Superscherp, VicEd. Prachtige foto, vooral qua kleuren en licht.
Mijn mooiste van vandaag.]
Yep, er is geflitst.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:21 schreef Elefes het volgende:
[..]
Mooie achtergrond en erg mooi hoe je de dauw/het water op het beestje ziet
Wat minder vind ik het licht; ik weet niet of je geflitst hebt? Het lijkt nu een beetje alsof de voorgrond niet bij de achtergrond hoort als het ware.
--8<--
Mooi stilleven, maar het onderwerp doet mij persoonlijk niet zoveel...quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:21 schreef Elefes het volgende:
[..]
Mooie achtergrond en erg mooi hoe je de dauw/het water op het beestje ziet
Wat minder vind ik het licht; ik weet niet of je geflitst hebt? Het lijkt nu een beetje alsof de voorgrond niet bij de achtergrond hoort als het ware.
Mijn mooiste van vandaag:
[afbeelding]
Die vind ik erg mooiquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:53 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Yep, er is geflitst.
(over de foto:
ik stopte m'n auto langs de kant van de weg om een zonsopkomst te fotograferen en zag zo'n 50 cm van me af die mug op een grasspriet zitten. Ben toen een klein beetje gaan spelen met tegenlicht van de opkomende zon en het licht van de on-boardflitser - had géén losse flitser mee... -
Heb er ook nog eentje zonder flits, maar die is #$%&* niet helemaal scherp, ik zat er nét iets te dicht op voor 200mm... )
[[url=http://compumess.chaoot.nl/album/index.php?op=1&path=fot&file=cm_20061013-01a.jpg]afbeelding][/url]
Ik vind de achtergrond bij de geflitste versie wel mooier...quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:03 schreef Elefes het volgende:
[..]
Die vind ik erg mooiDe druppels komen dan nog mooier uit.. En het is niet meer het "rare" effect wat de andere foto had. Al was die ook knap geschoten hoor.
Het is inderdaad mooi weer, maar je foto vind ik niet echt bijzonder.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:58 schreef WurM het volgende:
[..]
Mooi stilleven, maar het onderwerp doet mij persoonlijk niet zoveel...
[afbeelding]
Een impressie van het weer vandaagGrote versie is mooier, maar ook nog niet heel lekker
ik vind dat imageshack het niet doet icm Fok! en dat je de OP/TT moet lezenquote:Op maandag 16 oktober 2006 17:59 schreef Delnooz het volgende:
Nog niet eerder heb ik hier een foto gepost. Eigenlijk omdat ze in mijn ogen niet goed genoeg zijn telkens. Onderstaande foto is eigenlijk een behoorlijke dosis geluk, maar ik vind m wel mooi. Ik kan niet goed kiezen, dus daarom 2 versies.
De eerste alleen bijgeknipt in photoshop, de tweede bijgeknipt en de kleuren aangepast.
[afbeelding]
http://img114.imageshack.us/img114/695/oogmacroorigineelqk2.jpg
[afbeelding]
http://img383.imageshack.us/img383/421/oogmacropssu6.jpg
ik ben heel benieuwd wat jullie vinden
Het is idd niet mn beste plaatje ooit, maar wel de mooiste van vandaagquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:32 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Het is inderdaad mooi weer, maar je foto vind ik niet echt bijzonder.
deze vind ik schitterend en zou 'm graag in een groter formaat willen bekijken. Heb je die bij de hand?quote:
tuurlijk...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
deze vind ik schitterend en zou 'm graag in een groter formaat willen bekijken. Heb je die bij de hand?
Nieuw hier, maar dit is dus de laatstgeplaatste foto. Vind hem erg mooi, alleen jammer van de bewolking, daardoor vind ik hem erg donker.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:35 schreef FReNsJ het volgende:
mooi de expressie op haar gezicht gevangen, spijtig dat haar hand onscherp is (en de rest wel scherp)
MIJN kanaal (5km van de anco ongeveer, 1.5 van thuis getrokken, kanaal loopt op 50m van de voordeur)
[afbeelding]
eentje van voor het weekend wel, maar het is druk geweest, mede doordat ik door al men volleybalfotos moest spitten(die 9 hier in de testcase zijn niet de enige 'gelukten' hoor :p)
oeh, die vallen een klein beetje tegen...quote:
Nee, niet gebruikt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oeh, die vallen een klein beetje tegen...heb je bij 1 veel USM gebruikt?
pink is nu wel niet men favoriet, maar er was wel gezegd "een + en een -punt ook al moest ik wast zoeken, dat was voor mij het minpunt dusquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:39 schreef Astridj0h het volgende:
P!nk!!!!![]()
![]()
wie let er dan op zo'n handje![]()
ontopic: Ik vind hem super scherp, juist voor een concertpiccie, had je perskaarten? t lijkt of je erg dichtbij stond
Welke van de twee is nou de mooiste, zeg je?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:19 schreef elmarz het volgende:
Frensj: mooie kleuren en leuke compo! Inderdaad die schaduw linksboven leid wel af...croppen of stamp-toolen zou ik zeggen!
mijn mooiste van vandaag:
[afbeelding]
Erg mooie platen hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:19 schreef elmarz het volgende:
Frensj: mooie kleuren en leuke compo! Inderdaad die schaduw linksboven leid wel af...croppen of stamp-toolen zou ik zeggen!
mijn mooiste van vandaag:
[afbeelding]
Lekkere herfstfoto! en een beetje mysterieus met die deur achter die takkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:01 schreef Elefes het volgende:
[..]
Erg mooie platen hoor
Minder vind ik dat het er twee zijnDe blik van het model op de tweede foto had nog ietsje brutaler gekund, en haar hand staat er net niet helemaal op.
Erg mooi vind ik de belichting, de hele sfeer van de foto is lekker en de groene kleur doet het goed![]()
Mijn mooiste van vandaag:
[afbeelding]
Is die foto met die HDR techniek oid gemaaktquote:
Dankjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:25 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Is die foto met die HDR techniek oid gemaakt? Mooie foto. Jammer dat ook jij niet de moeite neemt even op de voorgaande foto te reageren.
'quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:56 schreef snakelady het volgende:
De foto vind ik technisch gezien mooi en goed alleen ik mis iets, kan er niet mijn vinger op leggen.
kyara, 1 van onze 4 katten.
Ik heb er een softlaag overheengegooid maar achteraf gezien beter niet kunnen doen, nu lijkt de foto gewoon wazig.
[afbeelding]
Maar is dat een HDR pic?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:17 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Dankje![]()
ik wist niet dat ik op de voorgaande foto moest reageren..sorry! zal mn post ff editten
![]()
Het ging niet regenen Gaoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:39 schreef Gaoxing het volgende:
Dat wordt regen morgen, ERMaar een fraaie plaat is het wel!
Nopequote:
Die rode klimop is zo mooiquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het ging niet regenen Gao
Maar dank je voor het compliment
Mooie foto Shadow, ik vind alleen de achtergrondkleur wat saai en die had ik liever feller gezien. Komen de spelden nog beter uit denk ik.
Dit is mijn mooiste van vandaag.
[afbeelding]
Aardig gelukt denk ik, dat moet ik ook maar eeens proberen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:25 schreef WurM het volgende:
Ondanks de laagstaande zon heb je m, wat mij betreft, goed belicht en die fiets op de voorgrond zorgt ervoor dat-ie net niet saai wordt, denk ik...
Mijn foto: sinds ik een statief heb, ben ik daar een beetje mee aan t kloten en vandaag ben ik wat aan het pannen geweest (zo heet dat toch? Als je met een voorwerp meebeweegt, dat voorbij rijdt oid?)... De scherpste foto die er uit is gekomen is deze. Wederom niet echt een bijzondere foto, maar toch een persoonlijke mijlpaal
[afbeelding]
Ik zie wat resize-misvormingen, helaas...
Je moest ook feedback op mijn foto moeten geven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:11 schreef -CRASH- het volgende:
Mijn mooiste van vandaag is...
Een gesimuleerde interceptie boven Volkel
[[url=http://album.zoom.nl/user/14110/images/388/2116352/Z1JWxp.jpg]afbeelding][/url]
Leuk gecropt! Jammer dat er zoveel korrel is..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:11 schreef -CRASH- het volgende:
Mijn mooiste van vandaag is...
Een gesimuleerde interceptie boven Volkel
[[url=http://album.zoom.nl/user/14110/images/388/2116352/Z1JWxp.jpg]afbeelding][/url]
Mooie lichtinval, alleen een andere (lichtere) achtergrond zou ook mooi geweest zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Leuk gecropt! Jammer dat er zoveel korrel is..
de mijne! Vandaag bij Prupke en PK, ik was model maar had mijn camera toch meegenomen. Maar 10 foto's geschoten, waarvan deze een van de mooiste was. Ben erg trots op het resultaat.
[afbeelding]
Ik vind 'm echt heel mooiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
de mijne! Vandaag bij Prupke en PK, ik was model maar had mijn camera toch meegenomen. Maar 10 foto's geschoten, waarvan deze een van de mooiste was. Ben erg trots op het resultaat.
[afbeelding]
Ania toch! Supergaaf!!!!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die met de lip-piercing vind de camera niet bijster interessant he?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:34 schreef elmarz het volgende:
[..]
Ania toch! Supergaaf!!!!!Blik model vind ik supervet!
Enig puntje van kritiek: jouw naam daar rechtsonderin is wel érg groot...
Hier mijn beste van vandaag:
(ja sorry, weer 2 maar da's mn nieuwe stijl haha en heb deze alleen op webformaat, ik zal in t vervolg weer 1 pic plaatsen, hoop dat dit getolereerd wordt, thnx!)
[afbeelding]
Jij keek er niet naar, wil je zeggen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:58 schreef WurM het volgende:
*Schopt mcDavid naar PUB*
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Jij keek er niet naar, wil je zeggen.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:26 schreef fraubitch het volgende:
leest nou niemand de regels van de OP?
EERST COMMENTAAR OP VOORGAANDE FOTO PLAATSEN VOORDAT JE JE EIGEN FOTO PLAATST!
mooie foto wel,quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:55 schreef snopprinses het volgende:
Deze week gemaakt voor een opdracht voor school, vandaag overgezet op laptop en bewerkt.
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:26 schreef fraubitch het volgende:
leest nou niemand de regels van de OP?
EERST COMMENTAAR OP VOORGAANDE FOTO PLAATSEN VOORDAT JE JE EIGEN FOTO PLAATST!
Heerlijke foto weer , kan je hem niet wat groter plaatsen?quote:
Fraaie plaat hoor, goed het moment gepakt. Kleine minpuntjes zijn de afgesneden elleboog en een paar kleine stukjes uitgebeten wit. Maar ze zijn eigenlijk nauwelijks storend.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
mooie foto wel,
iets jammer van de rand van de schaal op de voorgrond.
maar goed met de dof gewerkt
mijn mooiste foto van gister, maar vandaag door PS gehaald
[afbeelding]
[..]
ik vind het een leuke plaat! leuk moment, en mooie outfit.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
mooie foto wel,
iets jammer van de rand van de schaal op de voorgrond.
maar goed met de dof gewerkt
mijn mooiste foto van gister, maar vandaag door PS gehaald
[afbeelding]
[..]
Scheefeningen!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:43 schreef Falanx het volgende:
mooie foto. jammer alleen dat de achterste blaadjes niet helemaal scherp zijn. had hem voor mij afgemaakt.
Scheveningen.
[afbeelding]
is het wat? of te chaotisch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |