de wolken zien er erg gaaf uit. (mooi kleurtje)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:54 schreef SuperRogier het volgende:
Foto erboven vind ik beetje erg grauw, maar wel een mooie spiegeling/transparantie oid erin.
[afbeelding]
Heb ik geschoten met mijn mobieltje.. best goed gelukt vond ik zo (met de achterliggende gedachte dat het een 2.0 mp cam isd600, en hij is ook nog ingezoomed..
Dank je Prupke. Gelijk heb je wel, ik wou de nadruk leggen op de persoon en de golven zelf, daarbij de lijnen vergetend.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:32 schreef prupke het volgende:
Het mooie van de bovenstaande foto van pdj is dat de golven goed duidelijk zijn (dus je ziet hoe hevig het water tekeer gaat)
En het jammere vind ik dat je de kabels? van die parachute bijna niet ziet.
Ik zie wel 3 lijnen maar heel onduidelijk.
[afbeelding]
Hmm, dan heb ik iets gemist ergens ... geef niet. Jij bent er om me daaraan te herinnerenquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:04 schreef Phoenixx het volgende:
Vogelspin: de bedoeling van deze topic is dat je commentaar geeft op de foto boven je (of eventueel die dáárboven) en dan pas je eigen foto post. De gedachte hierachter is dat het anders een "dump hier een foto"-achtig iets wordt en dat is niet helemaal de bedoeling. Leer van de kritieken die anderen op jouw foto geven, maar leer ook aandachtig naar andermans foto's te kijken en daar commentaar op te geven
Ik blijkbaar ook, maargoed weet ik het nuquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik iets gemist ergens ... geef niet. Jij bent er om me daaraan te herinneren![]()
![]()
Ik vind dit een mooie foto! Misschien ietsje te donker...quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:45 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vind de foto van Prupke heel erg mooi. Fraaie mist!!!
Deze heb ik zojuist gemaakt. Het is hier volle maan, en die maan scheen zo prachtig op het dak van de overburen. Hij is helaas niet helemaal scherp, maar de sfeer komt volgens mij wél over!
[afbeelding]
dude die heb ik gemaaktquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:09 schreef gateh het volgende:
[afbeelding]
gister gemaakt, de cam-man: that's me!![]()
Hmzzzzzz,alles scherp,behalve de skater,sjammerquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:09 schreef gateh het volgende:
[afbeelding]
gister gemaakt, de cam-man: that's me!![]()
Ik las het later pas maar had het bericht al aangepast.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:02 schreef Phoenixx het volgende:
't Was zo'n ontzettend leuk idee:
* Geen foto plaatsen zonder 1 positief en 1 negatief punt te noemen over de laatstgeplaatste foto
Maar jullie willen niet echt meewerken geloof ik....![]()
Enne gateh: kan je foto's ook iets kleiner maken dan "afdrukformaat"??
het begon als zo een leuke reeks, nu moet en moet er steeds meer.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:02 schreef Phoenixx het volgende:
't Was zo'n ontzettend leuk idee:
* Geen foto plaatsen zonder 1 positief en 1 negatief punt te noemen over de laatstgeplaatste foto
Maar jullie willen niet echt meewerken geloof ik....![]()
Enne gateh: kan je foto's ook iets kleiner maken dan "afdrukformaat"??
Het is de bedoeling dat het juist leuk blijft en niet een 'spam-hier-willekeurige-foto's topic' wordt. De reeks waar jij het over hebt is waarschijnlijk trouwens een andere reeks, die ook is begonnen zoals deze nu is. Die was echter ernstig verbaggerd, zodat deze reeks is aangemaakt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:10 schreef Matness het volgende:
[..]
het begon als zo een leuke reeks, nu moet en moet er steeds meer.
kan het niet gewoon leuk blijven..
Hmm, ik heb heel neit zo handig met photoshop ed. Ik heb het zelf niet eens op m'n PC staan..quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:48 schreef Phoenixx het volgende:
Thnx WurM.
Het idee komt overigens niet van mij hoor
In de vorige "mooiste foto"-reeks stond 'ie ook al trouwens...
Maar we verschrikkelijk off topic zo!
On topic: mooie foto Dionny0. Heel fraai dat blauw/purper in de ene en het zwart/geel in de andere hoek. Misschien dat je het effect met photoshop nog verder zou kunnen oppeppen voor een nog dramatischer effect.
Grappig, maar je brug zit precies in het midden, en er is weinig detail. Daardoor valt de actie een beetje weg. Wel handig trouwens dat je op nu.nl je foto's kan hosten, of hebben ze jouw foto gebruikt bij een nieuwsartikel?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:02 schreef ForrestX het volgende:
van gisteren maar eerder geen tijd gehad om te posten:
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:04 schreef freud het volgende:
[..]
[..]
Wel handig trouwens dat je op nu.nl je foto's kan hosten, of hebben ze jouw foto gebruikt bij een nieuwsartikel?
[..]
Het eerste wat mij stoort aan deze foto, is die lantaarnpaal. Natuurlijk is het soms niet weg te denken, maar had je niet veel meer naar links kunnen staan en dan die foto maken?quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:39 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
![]()
Geen foto om commentaar op te geven, dus maar een fotow van mijzelf![]()
[afbeelding]
Hahaha....ik verwachtte dit al...hij stoort mij ook enorm, maar ik zag hem pas echt toen ik thuis de foto uploadde....stom he?quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:43 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Het eerste wat mij stoort aan deze foto, is die lantaarnpaal. Natuurlijk is het soms niet weg te denken, maar had je niet veel meer naar links kunnen staan en dan die foto maken?
Dit was de enige foto waarbij de man onder de heli met fakkel zichtbaar was...maar brug is idd storend...stond ook redelijk ver weg..geloof dat deze op 300mm is genomen...quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:04 schreef freud het volgende:
[..]
Grappig, maar je brug zit precies in het midden, en er is weinig detail. Daardoor valt de actie een beetje weg. Wel handig trouwens dat je op nu.nl je foto's kan hosten, of hebben ze jouw foto gebruikt bij een nieuwsartikel?
Misschien had je deze foto in portretstand moeten nemen. Nu is het te centraal met wat halve gebouwen en een lantaarnpaal.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:39 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Je hebt nu eenmaal de paalquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:39 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
ff een hint: lees de OP eens doorquote:
Ondanks dat ik het een mooie foto met al die fietsen, vind ik ook iets aan die foto wat mij minder trekt. Wat weet ik eigenlijk niet. Die gebouwen boven in het midden beginnend is wat ik bedoel en vraag mij af of dit anders had gekund.quote:
Scherpe vind ik op dit formaat geen probleem. Ik stoor me meer aan de onderbelichting van de vogel. Maar mooie foto.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het een mooie foto met al die fietsen, vind ik ook iets aan die foto wat mij minder trekt. Wat weet ik eigenlijk niet. Die gebouwen boven in het midden beginnend is wat ik bedoel en vraag mij af of dit anders had gekund.
Maar ... evengoed een mooie foto en goed gezien ook![]()
Die van mij is fototechnisch minder begaafd, maar wel de mooiste van vandaag. Ik heb nog nooit een roofvogel in de vlucht op de foto gezet/gekregen. Nu had ik eens niet die 28-300 op die 400d, maar de 100mm macro, toen ik die buizerd hoorde en zag.
Snel reagerend was wat ik doen kon, maar niet bloedscherp gekregen.
[afbeelding]
Ik heb hem wat aangepast, alleen vind ik het jammer dat er dan ook meer ruis zichtbaar wordt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:05 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Scherpe vind ik op dit formaat geen probleem. Ik stoor me meer aan de onderbelichting van de vogel. Maar mooie foto.
Dramatisch bewerkt, maar verder niet bijzonder. Niet een speciaal onderwerp...quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:46 schreef minolta het volgende:
afbeelding
K'vind et wel ne speciale foto .
Wat vinden jullie van deze foto ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |