Kun je m aub ff resizen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:32 schreef rudedeltadude het volgende:
Niet van vandaag maar van afgelopen zaterdag in Barneveld.
Eindelijk een foto die mijn nick eer aan doet
[afbeelding]
hij is niet helemaal rechtquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:39 schreef FReNsJ het volgende:
geef nog ff commentaar op mijn foto, wil je (nuja, het moet! :p)
reeds gebeurdquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:43 schreef WurM het volgende:
[..]
Kun je m aub ff resizen?Er komt zo niet veel moois uit.
Leuke actiepic, delta.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:32 schreef rudedeltadude het volgende:
Niet van vandaag maar van afgelopen zaterdag in Barneveld.
Eindelijk een foto die mijn nick eer aan doet
[afbeelding]
Dankjequote:
Ik vinnum eerlijk gezegd een beetje donker...quote:
Ik twijfelde ook al welke versie ik erop moest gooien; heb hem maar vervangen met de lichtere versie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:45 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Ik vinnum eerlijk gezegd een beetje donker...
Leuke foto, zeker omdat hij niet teveel afwijkt van mijn foto van de dagquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:09 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Leuke actiepic, delta.
Vespa brommertje in hartje Amsterdam.
[afbeelding]
Wow, die lucht, Xith! Das wel erg blauw; beetje te misschien...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:16 schreef Xith het volgende:
[..]
Leuke foto, zeker omdat hij niet teveel afwijkt van mijn foto van de dag![]()
Lyon;
[afbeelding]
mik en klik dusquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:08 schreef Xith het volgende:
Had camera op automatic en verder in PS alleen autolevels
ik word helemaal duizelig als ik er naar kijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:20 schreef FReNsJ het volgende:
het gebouw staat wat scheef maar wel mooi effect bereikt.
[afbeelding]
ben men vriendin wat aan het helpen met haar eindwerk over "appels" ze doet kunst dus eigenlijk mag ik die fotos niet maken waarschijnlijk, maarjaik wíl wel :p
users.pandora http ff down? (ftp werkt...)
over dat blaadje dat ik nu ook zie:
misschien wat téveel contrast, maar de (com)positie vind ik wel goed.
PLUS:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:20 schreef FReNsJ het volgende:
het gebouw staat wat scheef maar wel mooi effect bereikt.
[afbeelding]
ben men vriendin wat aan het helpen met haar eindwerk over "appels" ze doet kunst dus eigenlijk mag ik die fotos niet maken waarschijnlijk, maarjaik wíl wel :p
Strak!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:25 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
PLUS:
vette foto.....ik word er duizelig van
MIN
vette foto.....ik word er duizelig van
hahaha
in het kader van gebouwen van dichtbij
Parijs
[afbeelding]
hehe.....hey, ik zag hoge gebouwen, en dacht..die heb ik ook ooit eens gemaaktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:52 schreef WurM het volgende:
[..]
Te groot en helemaal niet recent (2005:07:18). Ga eens snel de OP lezen jij
uh na het slachten van je huispig?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:23 schreef ElizabethR het volgende:
Timis, ik vind het mooie kleuren, maar ik denk dat die kleuren beter tot zijn recht waren gekomen als je een gedeelte van de lucht had gecropped tot zeg maar net boven de echte wolken, dus een hoop blauw lozen.
Dit is mijn mooiste van vandaag. Wie weet wat het is?
[afbeelding]
wist je dat soms alleen kleurtjes kijken niet voldoende is?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
uh na het slachten van je huispig?
Klopt!! Zeewierachtig iets. Dit is het origineelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
wist je dat soms alleen kleurtjes kijken niet voldoende is?
ik denk inderdaat ook dat het iets van een zeewier is (ik ken alleen geen gekleurde soorten )
Die hondquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:16 schreef Ottaav het volgende:
Het lijken wel belspel plaatjes die je moet raden
Niet helemaal van vandaag, maar wel geslaagd vond ik.
[afbeelding]
doe mij eens zo'n eigen meerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:15 schreef ElizabethR het volgende:
Ableton, ik kan er niks negatiefs over zeggen, want ik vind hem práchtig!!!
Deze heb ik zojuist gemaakt. Bij mijn eigen meer, met uitzicht op mijn eigen bergen. En nu is het donker.
[afbeelding]
Donker en engquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:42 schreef Newb het volgende:
[afbeelding]
Spin welke op het randje de dakgoot inkijkt. Wat vinden jullie ervan?
Dat had een goeie geweest ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Donker en eng
Je had, vind ik, nog ff moeten wachten, tot-ie wat verder naar boven was gekropen, zodat het beestje zelf wat meer in t licht zou zitten.
Even die vlek aan de linkerkant van haar hoofd wegsoepen!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:29 schreef elmarz het volgende:
mooie zonsondergang, ElizabethR! prachtig!
mijn mooiste van vandaag:
[afbeelding]
Is lastig hoor om met een camera met weinig functies die je nog niet gewend bent een foto maken in een slecht verlichte hal en door spiegelend glas heen terwijl er 30 man lopen te dringen...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:49 schreef snakelady het volgende:
F4T4L_3RR0R, technisch vindt ik het niet zo'n goede foto maar wel leuk hoe verlekkerd die man naar de niet zo dodelijke wapens kijkt.
Niemand heeft gezegd dat het makkelijk isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Is lastig hoor om met een camera met weinig functies die je nog niet gewend bent een foto maken in een slecht verlichte hal en door spiegelend glas heen terwijl er 30 man lopen te dringen...
Geef eens tips of kritiek op de gemaakte foto, dan kan ik daar weer wat van leren.![]()
Mooie foto hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:49 schreef snakelady het volgende:
F4T4L_3RR0R, technisch vindt ik het niet zo'n goede foto maar wel leuk hoe verlekkerd die man naar de niet zo dodelijke wapens kijkt.
Mijn mooiste foto van vandaag, niet echt super maar wel de mooiste van vandaag.
2 koetspaarden
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |