abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42462234
Welkom in het politiek cafe van het politiek café van Fok!. Hier kan gepraat worden over clowneske complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van gezemel en achterklap, zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor mensen die zich nog serieus bezig houden met politiek, en andere onzin. Iedereen is welkom, ook onder- en belastingontduikers.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_42462365
quote:
Wilders: 'Ik geloof niet in de Islam'

Gepubliceerd op zaterdag 07 oktober 2006

''Nederland staat aan de vooravond van een ‘tsunami van islamisering’. Dat zegt Wilders in een interview met de Volkskrant. Volgens hem zullen moslims de Nederlandse samenleving overspoelen en criminaliteit en overlast veroorzaken.
Volgens de lijsttrekker van Partij voor de Vrijheid zal de intolerante en gewelddadige islamatische cultuur de Nederlandse samenleving raken ‘in het hart, in onze identiteit’. Wilders noemt de islamisering het grootste probleem van Nederland.

Verband
Verder zegt Wilders dat er een rechtstreeks verband is tussen de islamitische cultuur en criminaliteit van Marokkaanse 'straatterroristen'. "Hun gedrag vloeit voort uit hun religie en cultuur. Je kunt dat niet los van elkaar zien."

In een gematigde islam zegt hij niet te geloven. ‘Ik geloof helemaal niet in de islam. Wat krijgen we nou?’ Hij pleit in de Volkskrant voor een keiharde aanpak: Niet-westerse allochtonen zijn niet langer welkom in Nederland.

Assimilatiecontract
De al aanwezige allochtonen moeten een ‘assimilatiecontract’ tekenen, waarin ze beloven dat ze zich aanpassen aan ‘de dominante Nederlandse cultuur’ en bijbehorende waarden en normen.
pi_42462422
Domme ik, antwoord aan Godslasteraar kwijt gemaakt.

Opnieuw: Mijn familie is misschien vreemd maar komt wel met regelmaat & met plezier bij elkaar over de vloer. En niemand verwacht ooit kadootjes, fijn he?

Belastingontduiken is uiteindelijk niet echt handig. Mijn vader doet tegenwoordig de zaken voor mijn ietwat kluizenarige oom - die ontduikt de post, uiteindelijk kom je daar niet mee weg.

Mijn tante (andere kant) heeft nog een flinke kluif gehad aan het ontwarren van de puinhoop die een andere oom naliet. Die was schizofreen. Mooiste was nog wel het stopzetten van aanslagen voor een auto die de politie in beslag had genomen en een ietsiepietsie kwijt gemaakt.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_42462489
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:39 schreef pberends het volgende:

[..]
quote:
Hij pleit in de Volkskrant voor een keiharde aanpak: Niet-westerse allochtonen zijn niet langer welkom in Nederland.
Hmm, beetje vreemde quote neem ik aan. Alsof 1,7 miljoen mensen opeens moeten verhuizen .
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:49:45 #6
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_42462714
Zeg, allemaal Wechhhh

En dan noemt die soepjurk de islam intollerant
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_42462862
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:40 schreef sigme het volgende:
Domme ik, antwoord aan Godslasteraar kwijt gemaakt.

Opnieuw: Mijn familie is misschien vreemd maar komt wel met regelmaat & met plezier bij elkaar over de vloer. En niemand verwacht ooit kadootjes, fijn he?

Belastingontduiken is uiteindelijk niet echt handig. Mijn vader doet tegenwoordig de zaken voor mijn ietwat kluizenarige oom - die ontduikt de post, uiteindelijk kom je daar niet mee weg.

Mijn tante (andere kant) heeft nog een flinke kluif gehad aan het ontwarren van de puinhoop die een andere oom naliet. Die was schizofreen. Mooiste was nog wel het stopzetten van aanslagen voor een auto die de politie in beslag had genomen en een ietsiepietsie kwijt gemaakt.
Neeee nee, van belastingontduiking is géén sprake, ze heeft gewoon een hele hoge aanslag gekregen geloof ik. M'n ouders hebben een kennis die expert is, en dus is ze die gaan opzoeken.
Een vriend van mij liet laatst een afrekening zien. Die had een kantoortje ingezet voor zijn belastingen. Koste 120/130 euro, en leverde hem 1700 euro aan teruggave op. Ik heb het al vaker tegen m'n zus gezegd dat ze dat beter kan uitbesteden. Zo'n kantoortje zet er een handtekening onder, en dan is het ook gewoon klaar, met een minimum aan gezeur.

verder had ik je familie beter "merkwaardig" kunnen noemen, met de Belgische betekenis
pi_42463052
Tja, voor een stevige aanpak van al die religieuze onzin ben ik een voorstander. Geen zoete broodjes bakken wat dat betreft. Maar Wilders maakt er nu wel een vertoning van, sjonge jonge. En als ie er nu nog een echte Alan B'Stard-act van maakte, o.k., maar dit is gewoon sneu. En dat terwijl het een gewaardeerd kamerlid van de VVD was die het ook goed deed naar het schijnt. Mischien dat ie door al dat gedoe van de laatste jaren psychisch een beetje beschadigd is.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:05:06 #9
Stranger than fiction
pi_42463208
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 21:00 schreef Godslasteraar het volgende:
Tja, voor een stevige aanpak van al die religieuze onzin ben ik een voorstander. Geen zoete broodjes bakken wat dat betreft. Maar Wilders maakt er nu wel een vertoning van, sjonge jonge. En als ie er nu nog een echte Alan B'Stard-act van maakte, o.k., maar dit is gewoon sneu. En dat terwijl het een gewaardeerd kamerlid van de VVD was die het ook goed deed naar het schijnt. Mischien dat ie door al dat gedoe van de laatste jaren psychisch een beetje beschadigd is.
Hij heeft een gebrek aan thema's, dus de enige manier om gehoord te blijven worden is dus alleen maar harder roepen.
pi_42463267
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:54 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Neeee nee, van belastingontduiking is géén sprake, ze heeft gewoon een hele hoge aanslag gekregen geloof ik. M'n ouders hebben een kennis die expert is, en dus is ze die gaan opzoeken.
Een vriend van mij liet laatst een afrekening zien. Die had een kantoortje ingezet voor zijn belastingen. Koste 120/130 euro, en leverde hem 1700 euro aan teruggave op. Ik heb het al vaker tegen m'n zus gezegd dat ze dat beter kan uitbesteden. Zo'n kantoortje zet er een handtekening onder, en dan is het ook gewoon klaar, met een minimum aan gezeur.
Oh ja, dat stond ook in mijn gewiste antwoord. Ik denk niet dat ik geld kan besparen met een kantoortje, maar wel een hoop frustratie. Helaas begin ik altijd te laat met zoeken naar een kantoor dat de opdracht wil aannemen, ze zitten altijd vol.
quote:
verder had ik je familie beter "merkwaardig" kunnen noemen, met de Belgische betekenis
Oh, ik ben niet -niet in het minst- beledigd hoor . Vroeger noemden we (en ze) ons gewoon alternatief. Reuze alternatief..

Het verbaast me altijd dat de meeste families zo .. gewóón zijn. Zo raar vind ik de mijne niet, maar dat is het misschien toch wel.
pi_42463463
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 21:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Hij heeft een gebrek aan thema's, dus de enige manier om gehoord te blijven worden is dus alleen maar harder roepen.
Maar dat snap ik dus niet, er zijn genoeg thema's. Hij zou bv van de toetreding van Turkije een thema kunnen maken, en wel door een referendum te beloven of iets dergelijks. Gekozen burgemeester, Betuwelijn, HSL-lijn en al die bodemloze putten. Het enorme aatal analfabeten onder moslim vrouwen/meisjes. (een prima stok om links mee om de oren te slaan). Extreem lage effectieviteit van de Nederlandse politie en justitie vergeleken met Duitsland. Maar met de manier waarop hij nu tekeer gaat jaagt hij zelfs de laatste kiezers, m.u.v. JohnDope, weg.

Mischien moest ik eens gaan solliciteren bij die man
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:14:49 #12
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_42463527

"Toen ik voor het laatst zo met je vader zwierde, toen zat jij nog warmpjes in mamma's buik, Frank." "Ja, dat weet ik, moeder, want daar ben ik voor behandeld."
pi_42463557
Ik heb niet zo'n rare familie. Ja, eentje dan. Die heeft na een stads leventje een bouwvalboerdeij in Drente gekocht en is daar met haar vent schapen gaan houden. Ze heeft een saai kantoorbaantje maar in haar vrije tijd discussieert ze politiek op internet en klust ze in het huis. Als ze op vakantie gaat, gaat ze het liefst naar een woestijn en als het even kan loopt ze het liefst bloot. Ja, en als we op visite gaan krijgen we altijd van die zelfgebakken appeltaarten, die eet ik dan uit fatsoen maar op.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:17:49 #14
Stranger than fiction
pi_42463611
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:18:56 #15
Stranger than fiction
pi_42463641
Beetje makkelijke grap.
pi_42463761
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 21:15 schreef Autodidact het volgende:
Ik heb niet zo'n rare familie. Ja, eentje dan. Die heeft na een stads leventje een bouwvalboerdeij in Drente gekocht en is daar met haar vent schapen gaan houden. Ze heeft een saai kantoorbaantje maar in haar vrije tijd discussieert ze politiek op internet en klust ze in het huis. Als ze op vakantie gaat, gaat ze het liefst naar een woestijn en als het even kan loopt ze het liefst bloot. Ja, en als we op visite gaan krijgen we altijd van die zelfgebakken appeltaarten, die eet ik dan uit fatsoen maar op.

Afgezien van die boerderij kon je hier mij wel beschrijven .
pi_42463829
Hoe dan ook, het was vandaag een goede fok-dag, zoveel complimenten krijg ik zelden.

Ik ga te neste. 'trusten allemaal! .
pi_42463888
(punt is gemaakt hoop ik)
pi_42463972
Ais..Sigme al weg..ik wilde net een compliment toevoegen... Jammer, jammer
pi_42463974
Was er een punt?
pi_42464040
Iedereen is raar.
pi_42464083
Behalve ik dan, ik ben normaal. Zoals het hoort.
pi_42464135
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 21:14 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
"Toen ik voor het laatst zo met je vader zwierde, toen zat jij nog warmpjes in mamma's buik, Frank." "Ja, dat weet ik, moeder, want daar ben ik voor behandeld."
Jaaaaa! geweldig Moeder en zoon. Die aflevering waarin de zoon samen met moeder winkelt, en hij het publiek toevertrouwd dat hij een "lekkere blonde del" wil is ook geweldig
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:31:25 #24
Stranger than fiction
pi_42464144
ik ben zeker RAARRRRRRRR
pi_42464156
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 21:23 schreef sigme het volgende:
Hoe dan ook, het was vandaag een goede fok-dag, zoveel complimenten krijg ik zelden.

Ik ga te neste. 'trusten allemaal! .
truste dan maar
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:27:39 #28
66825 Reya
Fier Wallon
pi_42465813
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 21:31 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Jaaaaa! geweldig Moeder en zoon. Die aflevering waarin de zoon samen met moeder winkelt, en hij het publiek toevertrouwd dat hij een "lekkere blonde del" wil is ook geweldig
En die moeder die ervan overtuigd is dat haar zoon homo is
pi_42466071
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 22:27 schreef Reya het volgende:

[..]

En die moeder die ervan overtuigd is dat haar zoon homo is
ik heb een vermoeden dat Drugshond óf eMule de sporen heeft gegeven, óf een greep in de kast heeft gedaan

Heb wel nog een lp liggen van de Tegenpartij.
uit m'n hoofd -->

"Meneer de voorzitter, wat de geachte afgevaardige daar zeggg, is natuurlijk het gelul van een dronken aarbei, en daarom vragen wij van de Tegenpartij of de geachte kleine mierenneuker z'n afgevaardigde muil ken houwe"

da's nog eens interrumperen!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:59:09 #30
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_42466673
Ik noem de veramerikanisering van de Islamitische cultuur het grootste probleem.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_42467246
pberends, is je politieke partij nu afgelast omdat er vervroegde verkiezingen zijn?

http://www.internetpartij.nl/ doet het niet meer.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 23:25:50 #32
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_42467370
Pbrends is gestopt omdat zelfs de pedopartij zijn partij te radicaal vond.
pi_42468167
quote:
Respect: nog een lange weg te gaan

ROTTERDAM - De voorbeelden van respectloos gedrag liggen voor het oprapen. Toch ziet premier Balkenende een revival van de normen en waarden. Die zou te danken zijn aan zijn kabinet.

Het offensief voor normen en waarden is een groot succes, vindt premier Balkenende. ,,Fatsoen is geen vies woord meer,’’ zei de premier vorige week in het debat over de Miljoenennota.

Maar hoe tevreden Balkenende zich in de Kamer ook toonde over het aandeel van zijn kabinet hierin, er is nog een lange weg te gaan wat betreft respectvol met elkaar omgaan. De PvdA constateerde juist dat het onderling respect tegenwoordig ‘steeds minder vanzelfsprekend’ is. Daarom komt partijleider Bos met een actieplan tegen ‘hufterigheid, overlast en asociaal gedrag’.

Een greep uit de incidenten van de afgelopen week lijken de PvdA’er gelijk te geven. Een oudere man in Den Haag wordt met zijn eigen rollator om de oren geslagen. In Woerden trappen bromfietsers iemand zonder reden van de fiets. Bij Utrecht-Ajax klinken massaal kwetsende spreekkoren. Een Rotterdammer zet naaktfoto’s van zijn ex-vriendin op internet uit woede om het einde van hun relatie.

Cultuurhistoricus Thomas von der Dunk is verbaasd over de borstklopperij van de premier. ,,In de discussie blijven de oorzaken van respectloos met elkaar omgaan buiten beschouwing,’’ zegt Von der Dunk. ,,En de overheid geeft zelf het slechte voorbeeld.’’

Of het respect in Nederland toe- of afneemt, is moeilijk vast te stellen. ,,In deze egalitaire samenleving is wel veel minder respect voor gezag,’’ zegt Von der Dunk. ,,In Duitsland luistert men naar de politie, hier niet.’’

De cultuurhistoricus vermoedt dat bij veel incidenten alcohol in het spel is. ,,We drinken te veel. Maar daar doet de overheid niets aan, want dat is economisch niet profijtelijk. ’’

Dat het aantal voorbeelden van respectloos gedrag binnen één week voor het oprapen ligt, vloeit voort uit de vermenging van midden- en volksklasse. ,,Dat is een belangrijke factor,’’ volgens de cultuurhistoricus. ,,Vroeger was er bijvoorbeeld ook zinloos geweld, maar kwam de middenklasse daar niet direct mee in contact. Door de vermenging van beide klassen is het gebrek aan respect veel zichtbaarder voor de middenklasse en daardoor een veel belangrijker onderwerp dan vroeger. Er is bovendien sprake van een versofting: de overheid durft niet op te treden en geeft ook zelf niet altijd het goede voorbeeld.’’

Von der Dunk doelt bijvoorbeeld op taalgebruik en gedrag - zo noemde minister Zalm zijn collega Verdonk een ‘takkenwijf’ - of het niet ingrijpen bij tv-programma’s als De Gouden Kooi. ,,De overheid zou een Endemoltax moeten invoeren, zodat dergelijke programma’s financieel niet meer aantrekkelijk zijn.’’

We hebben bovendien allemaal haast in een land waar zestien miljoen mensen op elkaars lip zitten. Von der Dunk: ,,Ik word ook geïrriteerd als iemand de laatste parkeerplek voor mijn neus wegkaapt.’’ De normen-en- waardendiscussie kan nog sterk verbeteren, meent Von der Dunk. ,,We moeten praten over de oorzaken van onfatsoenlijk gedrag.’’
Minder mensen = meer mens .

Komen ze nu achter . Hadden ze in de jaren 60 ten tijde van die gastarbeiders eens moeten doen.

Grappig genoeg hoor je er in de politiek geen ene hond over. Fatsoen moet je doen, maar verzin dan eens echte oplossingen.
pi_42468251
quote:
Zondag in Buitenhof

> De koers van een partij in nood

De lijsttrekker van D66 Alexander Pechtold over hoe hij de negatieve spiraal van zijn partij kan keren.

> Een van de laatste taboes: versoepeling van het ontslagrecht
Het ontslagstelsel in Nederland is een ' lawyer's paradise'. Dat is historisch zo gegroeid.Prof. mr. Paul van der Heijden, hoogleraar arbeidsrecht en kroonlid van de SER vindt het de hoogste tijd voor modernisering.Kandidaat Tweede Kamerlid van de PvdA Ton Heerts is daar tegen. En ondernemer Anne-Marie Rakhorst weet als geen ander hoe het in de praktijk werkt.

> Op naar een nieuw Nederland
Prof.dr. Halleh Ghorashi , bijzonder hoogleraar op de Pavem - leerstoel, houdt vrijdag 13 oktober haar oratie. In Buitenhof blikt zij hierop vooruit. Zij maakt zich zorgen over het integratiedebat. Zij geeft antwoord op de vraag hoe Nederland tot een geslaagde multiculturele samenleving kan komen.

> Dichter bij de politiek
Met, op de dag van de gemeenteraadsverkiezingen in zijn land, de Belgische schrijver en dichter Tom Lanoye.

Columnist:
Ronald Plasterk
pi_42468676
Mooie site!

http://www.trollfest.com

(check ook de pics bij "media", weet je meteen wat voor soort muziek het is )
pi_42468984
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 23:53 schreef pberends het volgende:

[..]

Minder mensen = meer mens .

Komen ze nu achter . Hadden ze in de jaren 60 ten tijde van die gastarbeiders eens moeten doen.

Grappig genoeg hoor je er in de politiek geen ene hond over. Fatsoen moet je doen, maar verzin dan eens echte oplossingen.
in de jaren zestig dachten ze dat in 2000 twintig miljoen mensen in Nederland zouden wonen, in mijn geboorteplaats waren toen plannen om over een kreek te bouwen omdat ze groeistad waren toen, in werkelijkheid echter begon men pas ergens in 2000 die sprong over de kreek te maken, toen pas werd dat noodzakelijk.. voorspellen blijft lastig
  zondag 8 oktober 2006 @ 00:55:09 #38
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_42469552
quote:
Von der Dunk doelt bijvoorbeeld op taalgebruik en gedrag - zo noemde minister Zalm zijn collega Verdonk een ‘takkenwijf’ - of het niet ingrijpen bij tv-programma’s als De Gouden Kooi. ,,De overheid zou een Endemoltax moeten invoeren, zodat dergelijke programma’s financieel niet meer aantrekkelijk zijn.’’
  zondag 8 oktober 2006 @ 07:00:30 #39
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_42473158
Pain au chocolat in de oven..

Goeiemorgen!
Half tien naar bed, 8 uur op.. hmmmmmmmmmmmm
  zondag 8 oktober 2006 @ 08:34:37 #41
89730 Drugshond
pi_42473237
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 08:21 schreef sigme het volgende:
Pain au chocolat in de oven..

Goeiemorgen!
Half tien naar bed, 8 uur op.. hmmmmmmmmmmmm
03:00 naar bed ook 08:00 op, s'weekends slaap ik altijd 2x op 1 dag.
s'-middags en s'-nachts
pi_42473443
Raad het citaat..
quote:
Wat mij vooral in het protestantisme bevalt, is het rechtstreeks contact met het hogere. Gewoon jij en het geloof. En de dominee die je daarbij op weg helpt, en je niet in de weg staat.
pi_42473488
Remains of giant camel discovered in Syria

By Khaled Yacoub Oweis Fri Oct 6, 1:46 PM ET

DAMASCUS (Reuters) - Swiss researchers have discovered the
100,000-year-old remains of a previously unknown giant camel species
in central Syria.

"This is a big discovery, a revolution in science,." Professor
Jean-Marie Le Tensorer of the University of Basel told Reuters. "It
was not known that the dromedary was present in the Middle East more
than 10,000 years ago."

"Can you imagine? The camel's shoulders stood three metres (yards)
high and it was around four metres tall, as big as a giraffe or an
elephant. Nobody knew that such a species had existed."

Tensorer, who has been excavating at the desert site in Kowm since
1999, said the first large bones were found some years ago but were
only confirmed as belonging to a camel after more bones from several
parts of the same animal were recently discovered.

"We found the first traces of a big animal in 2003, but we were not
sure it was a giant camel," he said.

A group of humans apparently killed the camel while it was drinking
from a spring, said Tensorer, adding that 100,000-year-old human
remains were discovered nearby at the once water-rich site in the
desert steppe.

The human bones were transported to Switzerland, where they underwent
anthropological analysis.

NEANDERTHAL OR HOMO SAPIENS?

"The bone is that of a homo sapiens, or modern man, but the tooth is
extremely archaic, similar to that of a Neanderthal. We don't know yet
what it is exactly. Do we have a very old homo sapiens or a
Neanderthal?" said Tensorer.

"We expect to find more bones that would help determine what kind of
man it was."

Man has been present in what is now modern Syria for 1.5 million
years. The area played a key role in the migration of the first human
beings toward Asia and Europe, he said.

Kowm, the site where the remains were discovered along with flint and
stone weapons, is a 20-km (14 mile) wide gap between two mountain
ranges that had a number of springs.

The site, which was first surveyed in the 1960s and where evidence of
a 1 million-year-old human settlement has been found, is considered a
"reference for early prehistory in the Near East," Basel University
said in a recent research paper.

It attracted migrating herds, such as antelope, and man.
Archaeological layers covering a period of several hundreds of
thousands of years were discovered, which is unusual for such an open
site, he said.

"It was a savannah more or less," Tensorer said. "The camels then ate
probably what they eat today."

http://groups.google.com/(...)ead/c3354608db8f50a6
  zondag 8 oktober 2006 @ 09:42:40 #44
Stranger than fiction
pi_42473668
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 08:34 schreef Drugshond het volgende:

[..]

03:00 naar bed ook 08:00 op, s'weekends slaap ik altijd 2x op 1 dag.
s'-middags en s'-nachts
Waarom dan?
pi_42473680
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 21:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh ja, dat stond ook in mijn gewiste antwoord. Ik denk niet dat ik geld kan besparen met een kantoortje, maar wel een hoop frustratie. Helaas begin ik altijd te laat met zoeken naar een kantoor dat de opdracht wil aannemen, ze zitten altijd vol.
Het blijft vervelend, dat eeuwige getrek aan je portefeuille. Dat is eigenlijk de essentie van het dagelijks bestaan op aarde. De buitenwereld wil je geld hebben, en jijzelf wil het geld niet uit handen geven. Of beter, jijzelf moet het geld niet willen uitgeven.
quote:
Oh, ik ben niet -niet in het minst- beledigd hoor . Vroeger noemden we (en ze) ons gewoon alternatief. Reuze alternatief..

Het verbaast me altijd dat de meeste families zo .. gewóón zijn. Zo raar vind ik de mijne niet, maar dat is het misschien toch wel.
Ach, wat heet gewoon. Ik heb met de grote meerderheid van mijn (zeer burgerlijke) familie geen enkel contact, en mocht m'n oma overlijden zal dat contact vermoedelijk tot 0 reduceren. Het contact met m'n vaders familie ís in feite al niet bestaand.
Vind het wel best zo
pi_42473778
wat zijn clowneske complotjes?
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
pi_42473857
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 09:56 schreef sararaats het volgende:
wat zijn clowneske complotjes?
eeeuh, goeie vraag, die vermoedelijk nog nooit gesteld is
pi_42474142
Hey Godslasteraar, als ik vragen mag, welke partij(en) heeft (hebben) jouw sympathie?
pi_42474156
Oh even voor de beeldvorming, ik heb zojuist kortgerokt op mijn knieën de vloer gedweild, die ik zometeen in dito houding ga lakken.

En daarna ga ik eindelijk buitenspelen. En appeltaartdingendoen.
pi_42474242
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 10:37 schreef sigme het volgende:
Oh even voor de beeldvorming, ik heb zojuist kortgerokt op mijn knieën de vloer gedweild, die ik zometeen in dito houding ga lakken.

En daarna ga ik eindelijk buitenspelen. En appeltaartdingendoen.
en lief zat mét sigaar in z'n luie stoel het tafereel tevreden gade te slaan?

enfin, Sigme, ik heb werkelijk géén idee op welke partij ik nu zou moeten stemmen. Mischien dat ik maar strategisch ga stemmen. Afwachten hoe vlak voor de verkiezingsdag de verhoudingen zijn, en dan op een richting stemmen van wie je het strakste begrotingsbeleid kan verwachten, en de meeste lastenverlichtingen (hopelijk). Maar verder houd ik me er niet zo mee bezig. Het doet er allemaal niet zoveel toe. Onderhand zie ik die partijen meer als een soort werknemersbonden
pi_42474284
Ik vroeg met opzet niet wie je ging stemmen .
Voor het geval VVD je sympathie heeft: dat citaat van mij om 9:06 is van Rutte.

En nou ga ik lakken.
pi_42474344
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 10:49 schreef sigme het volgende:
Ik vroeg met opzet niet wie je ging stemmen .
Voor het geval VVD je sympathie heeft: dat citaat van mij om 9:06 is van Rutte.

En nou ga ik lakken.
ach ja, Wouter Bos is ook zo'n gristenjosti. Van Rutte weet ik het niet, die zal ongetwijfeld niet te beroerd zijn om even de religieuze kiezer te likken. Ben overigens ook zeker niet enthousiast over de VVD. Werknemersbond nr. 3.

maar ga maar lakken, en zet een raam open, of twee.
  zondag 8 oktober 2006 @ 10:56:46 #54
66825 Reya
Fier Wallon
pi_42474380
Van Femke Halsema valt dan in ieder geval weer niet te zeggen dat ze de christelijke kiezer probeert te paaien
pi_42474447
quote:
Bassie zoekt een spits

Oranje leed vanavond in Bulgarije niet alleen het eerste puntverlies in de EK-kwalificatiereeks, maar verloor ook nog eens Dirk Kuijt. En dus heeft Marco een probleempje. Want ook ex-Spartaan Koevermans is geblesseerd, Folkert Velten kampt met een kleine trainingsachterstand en Faas Wilkes is dood. Suggesties iemand voor het duel aanstaande woensdag tegen het altijd lastige Albanië. Namens Marco, Johnnie en Stanley, alvast hartelijk bedankt...
pi_42474620

With these weapons on board, terrorists will have no chance!
pi_42474884
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 10:56 schreef Reya het volgende:
Van Femke Halsema valt dan in ieder geval weer niet te zeggen dat ze de christelijke kiezer probeert te paaien
Nou, Halsema had het duidelijk over fundamentalisten. Dat vervolgens een stel fundamentalisten van de SGP en CHU (en Matt Herben ) beginnen te steigeren is tekenend. Ik heb deze "affaire" verder niet gevolgd, maar Halsema maakt een punt dat denk ik ook door veel gematigde christenen wordt gedeeld. De fundamentalisten, altijd alert, altijd vals, gaan vervolgens instinctief tot actie over om van haar vrij gerichte kritiek een soort van algehele anti-christelijke opmerking te maken. Terwijl haar kritiek in feite duidelijk gericht was op de freaks van o.a. de SGP en CHU en niet de gewone normale christenen.
Waarmee in mijn ogen wéér eens bewezen is dat die SGP-ers en CHU-ers mensen van laag allooi zijn
En Halsema heeft lijkt het, al kan ik me vergissen, dit niet of te laat in de gaten gekregen. (niet dat van het lage alllooi, maar de retorische truc van die Van Der Vlies om er een anti-christelijke opmerking van te maken)

en nu ga ik pannenkoeken bakken
pi_42475560
JEZUSGODVERDEGODGODGODERLIJKEGOVERDEJEZUSALLEMEJEZUSCHRISTUSGODVERDOMMEGODVERDEGOGGO DGODTERIGJEZUSGODGODGODJEZUSKLEREJEZUSVERDOMMEKUT.
pi_42475671
Weer die Belg bij Buitenhof.
quote:
In 2005 eindigde hij op nr. 84 in de Vlaamse versie van De Grootste Belg.
.
  zondag 8 oktober 2006 @ 12:11:51 #60
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_42475692
De oude vertrouwde Monidique is weer terug. Dat kan alleen maar slecht nieuws betekenen.
pi_42475784
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 11:14 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

With these weapons on board, terrorists will have no chance!
Namen Berends. namen!
pi_42475843
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 12:15 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Namen Berends. namen!
Lucy Pinder, 32G .
pi_42475853
Hij moet een boek gaan schrijven, "Moe van Pechtold"
pi_42475875
K*SLETTERIGEJZUSKLOKGODVERDOMME.
  zondag 8 oktober 2006 @ 12:26:06 #66
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42476008
hee, een vrouwtjesprofessor
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_42476055
Pechtold had weer niets te melden. Hij schuift de hardheid tegen allochtonen op het conto van autochtonen, maar gaat voorbij aan het feit dat er relatief veel problemen met allochtonen zijn waardoor autochtonen er hard over zijn geworden... de wereld op z'n kop.
pi_42476114
Doodheid.
pi_42476224
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 12:28 schreef pberends het volgende:
Pechtold had weer niets te melden. Hij schuift de hardheid tegen allochtonen op het conto van autochtonen, maar gaat voorbij aan het feit dat er relatief veel problemen met allochtonen zijn waardoor autochtonen er hard over zijn geworden... de wereld op z'n kop.
Ook zonder die problemen waren die allochtonen al "hard" ...
Buitenlanderhaat was er al voor 1980...

ps racisme ook
  zondag 8 oktober 2006 @ 12:37:16 #70
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42476251
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 12:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ook zonder die problemen waren die allochtonen al "hard" ...
Buitenlanderhaat was er al voor 1980...

ps racisme ook
het argument van de oplopende staatsschuld ook
pi_42476284
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 12:37 schreef Aoristus het volgende:

[..]

het argument van de oplopende staatsschuld ook
Klopt

en dat links schuldig was aan alles wat er mis ging....ook al voor 1980
  zondag 8 oktober 2006 @ 12:40:52 #72
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42476330
snel ! wie heeft er nog een goed idee, we moeten innoveren
pi_42476347
allemaal handlangers van Moskou
  zondag 8 oktober 2006 @ 12:46:34 #74
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42476447
..intussen aan tafel bij Harry Mens
pi_42476553
Pechtold bij Buitenhof.

Hij maakt dankbaar gebruik van alle Turken / allochtonen die door de Armenië-kwestie zich niet meer thuisvoelen bij de PvdA en het CDA. Hij mikt duidelijk op die kiezers want hij maakt er wel een erg groot punt van dat we een erkenning van de genocide vooral niet van de geïntegreerde Turken hier mogen verlangen.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  zondag 8 oktober 2006 @ 12:56:35 #76
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42476690
Je weet waar je aan toe bent als je het cwi afschaft

Zegt ie nou: had je maar moeten sparen, dan had je je werkloosheid zelf op kunnen vangen
pi_42476714
Lekker zakenvrouwtje bij Buitenhof zeg .

Ze zou eens lekker in der kapitalistische kontje geneukt moeten worden.
  zondag 8 oktober 2006 @ 12:57:41 #78
93744 Finder_elf_towns
pi_42476721
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 12:50 schreef sizzler het volgende:
Pechtold bij Buitenhof.

Hij maakt dankbaar gebruik van alle Turken / allochtonen die door de Armenië-kwestie zich niet meer thuisvoelen bij de PvdA en het CDA. Hij mikt duidelijk op die kiezers want hij maakt er wel een erg groot punt van dat we een erkenning van de genocide vooral niet van de geïntegreerde Turken hier mogen verlangen.
Ik denk alleen niet dat de betreffende bevolkingsgroep èn masse naar buitenhof kijkt.
pi_42476757
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 12:50 schreef sizzler het volgende:
Pechtold bij Buitenhof.

D66 doet alleen maar aan smerige politieke spelletjes. Kabinet lieten ze ook al vallen om 1 Afrikaantje omdat ze toendertijd ook al laag stonden in de peilingen (onder het mom van geloofwaardigheid herstellen).
pi_42476985
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 12:19 schreef Monidique het volgende:
K*SLETTERIGEJZUSKLOKGODVERDOMME.
. Godverdekankertering.
pi_42477011
Ik haat mij.
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:10:41 #83
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42477045
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:07 schreef Autodidact het volgende:

[..]

. Godverdekankertering.
vlektyphushoerigehaaruitval
pi_42477058
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 12:59 schreef pberends het volgende:

[..]

D66 doet alleen maar aan smerige politieke spelletjes. Kabinet lieten ze ook al vallen om 1 Afrikaantje omdat ze toendertijd ook al laag stonden in de peilingen (onder het mom van geloofwaardigheid herstellen).
Je kunt de schuld ook bij het kabinet leggen ...het kabinet liet zichzelf vallen vanwege 1 arische dame.
oeps... zichzelf laten vallen?
Schwalbe ..!!!!!!!!!!!!!!
pi_42477195
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:10 schreef Aoristus het volgende:

[..]

vlektyphushoerigehaaruitval
quote:
De Bond tegen het vloeken is de enige organisatie in ons land die pleit voor respectvol taalgebruik, zonder vloeken.

Door opvallende affiches op trein- en busstations is de Bond voor veel mensen een begrip geworden. Maar de Bond is op veel meer manieren actief.
quote:
In Exodus 20 vers 7 staat het derde gebod: Misbruik de naam de HEER, uw God, niet, want wie zijn naam misbruikt laat hij niet vrijuit gaan.

De Bond definieert vloeken als het misbruiken van de naam van God of van Jezus Christus. Daaruit blijkt al dat God alles met vloeken te maken heeft. In veel vloeken komen de namen van God of Jezus Christus ook letterlijk voor.

Er zijn natuurlijk ook veel grove woorden die niet onder deze definitie vallen. Scheldwoorden en schuttingtaal bijvoorbeeld hebben niet direct met God te maken. Wel is het grof taalgebruik, waaraan veel mensen zich ergeren en dat dan ook beter achterwege gelaten kan worden.

Sommige mensen geven toe dat zij bij vloeken gebruik maken van de naam van God, maar ze zijn zich er op dat moment niet bewust van, ze denken daarbij helemaal niet aan God.
In het derde gebod waarschuwt God juist tegen dat inhoudloos, leeg gebruik van zijn naam.
http://www.bondtegenvloeken.nl/index.php

zondag 8 oktober 2006 @ 13:24:20 #86
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42477351
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:17 schreef Autodidact het volgende:

[..]

[..]

[..]

http://www.bondtegenvloeken.nl/index.php

Ik zag de posters op het perron staan, ze hebben de naam 'Martijn' een beetje ongelukkig gekozen
pi_42477453
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:11 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je kunt de schuld ook bij het kabinet leggen ...het kabinet liet zichzelf vallen vanwege 1 arische dame.
oeps... zichzelf laten vallen?
Schwalbe ..!!!!!!!!!!!!!!
.
pi_42477523
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:24 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ik zag de posters op het perron staan, ze hebben de naam 'Martijn' een beetje ongelukkig gekozen
't Is het eerste wat in je opkomt als priester hè.

pi_42477544
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:17 schreef Autodidact het volgende:

De Bond definieert vloeken als het misbruiken van de naam van God of van Jezus Christus.
Juist. Net zoals bij 90% van het geloof wordt de oorspronkelijke tekst zó gedefinieerd zodat het gebruikt kan worden voor de eigen politieke agenda.
pi_42477588
quote:
As a member of the U.S. House of Representatives, Dick Cheney voted against a congressional resolution calling for Mandela's release from prison.
dat siert de man toch wel
pi_42477615
"En tegen hen zei Jezus: 'plaats de plakkaten op het treinperron van Bos en Lommer'"
pi_42477644
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:34 schreef Autodidact het volgende:
"En tegen hen zei Jezus: 'plaats de plakkaten op het treinperron van Bos en Lommer'"
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:43:11 #93
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42477790
over vloeken gesproken, ik heb een spelletje gekregen, evil dead regeneration, maar ik krijg dat %$#%^*(%$^)#(!$%)#$(^*%$ ding niet aan de praat. Heeft iemand dit spel ook en de oplossing?
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:48:22 #94
89730 Drugshond
pi_42477902
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:43 schreef Aoristus het volgende:
over vloeken gesproken, ik heb een spelletje gekregen, evil dead regeneration, maar ik krijg dat %$#%^*(%$^)#(!$%)#$(^*%$ ding niet aan de praat. Heeft iemand dit spel ook en de oplossing?
http://www.gamecopyworld.com/
pi_42477972
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:08 schreef Monidique het volgende:
Ik haat mij.
Wij haten jou ook hoor!
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:53:45 #96
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42478012
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:48 schreef Drugshond het volgende:

[..]

http://www.gamecopyworld.com/
het is het origineel
pi_42478027

Amerikaanse windmolens.
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:58:43 #98
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_42478131
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:54 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]

Amerikaanse windmolens.
Welk een mooi natuurlandschap
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_42478249
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:58 schreef Napalm het volgende:

[..]

Welk een mooi natuurlandschap
Ach, daar hebben ze de ruimte om alle afgedankte vliegtuigen gewoon neer te zetten.
pi_42478309
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:51 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Wij haten jou ook hoor!
Begrijpelijk.
pi_42478353
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:14:39 #102
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_42478533
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:03 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ach, daar hebben ze de ruimte om alle afgedankte vliegtuigen gewoon neer te zetten.
Bizar is dat . Niet alleen slooprijpe maar ook gewoon KLM toestellen goed genoeg voor gebruik..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_42478565
Eigenlijk zou een Elsevierwatch wel grappig zijn. Al die achterlijke dingen die ze zeggen.
pi_42478586
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:06 schreef Monidique het volgende:

[..]

Begrijpelijk.
lucht je hart nou maar. teveel gedronken? bierbuikje? blaauwtje gelopen? in de spiegel gekeken? saldo opgeroepen op pin-automaat? .....................
pi_42478594
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:16 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

lucht je hart nou maar. teveel gedronken? bierbuikje? blaauwtje gelopen? in de spiegel gekeken? saldo opgeroepen op pin-automaat? .....................
Dat zou ik niet zo doen, hè, hier.
pi_42478639
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:17 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat zou ik niet zo doen, hè, hier.
vertrouw je ons soms niet?
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:19:31 #107
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_42478643
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:15 schreef Monidique het volgende:
Al die achterlijke dingen die ze zeggen.
Zoals?
pi_42478660
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:19 schreef Napalm het volgende:

[..]

Zoals?
Meer allochtonen in het parlement is positieve discriminatie, Irak kan nog goed komen want Algerije ook, broeikaseffect (maar de zon!), dat zo'n beetje.
pi_42478679
hoe zou het trouwens met de appeltaart zijn?
pi_42479009
quote:
Turkije dreigt met Algerije-genocidewet

ANKARA (ANP) - Als het Franse parlement een wet aanneemt die het strafbaar stelt de Armeense genocide te ontkennen, zal Turkije mogelijk met een wet komen ten aanzien van het Franse optreden in Algerije. Dat heeft de voorzitter van de Juridische commissie van het Turkse parlement zaterdag gezegd.

In mei kwamen verscheidene parlementariërs al met voorstellen om het Franse optreden in koloniaal Algerije als genocide te betitelen. Mensen die ontkennen dat er volkerenmoord heeft plaatsgehad in het Noord-Afrikaanse land zouden een gevangenisstraf opgelegd moeten kunnen krijgen, menen de politici.
Een ander wetsvoorstel behelst het strafbaar stellen van uitlatingen waarin de Armeniërs het slachtoffer worden genoemd van genocide.
Oud zeer.
pi_42479482
Die hele EU - Turkije onderneming is machtig interessant. Ik ken niemand die positief is over een EU-lidmaatschap van Turkije. En als ik zo de opinies hoor uit Turkije vraag ik me af waarom de Turken bij de EU willen.
Mischien dat het alleen nog om de vraag draait wíe er nu een punt achter zet, en vervolgens van het falen van de toetreding beschuldigd wordt. Maar aangezien bij het afketsen van de toetreding Europa hoe dan ook de schuld zal krijgen, islamofobie enzo, what the hell? Zet er maar een streep door, kunnen we ons tenminste met nuttiger zaken bezighouden.
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:01:00 #112
93744 Finder_elf_towns
pi_42479704
Sarkozy uiteraard.
pi_42480515
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Sarkozy uiteraard.
Het zou ironisch zijn als Frankrijk de staat is die de toetreding van Turkije bij het grof vuil zet, hét land dat door de eeuwen heen een goede relatie met Turkije heeft onderhouden.

Overigens maakt het Front National zeer goede kansen bij de volgende presidentsverkiezingen. De huidige politieke klasse struikelt van het ene schandaal naar het andere schandaal. ik heb wat berichten gezien dat de populariteit van Sarkozy buiten Parijs niet zoveel voorstelt. Men is in Frankrijk de heersende klasse van de Ecole Nationale d’Administration spuug en spuug zat.

Interesting Times
pi_42480545
Dat waren nog eens tijden: Turkije, Engeland, Frankrijk en Sadinië tegen Rusland.
pi_42480760
Een onafhankelijke commissie van het Amerikaanse Congres, ingesteld met steun van president George W. Bush, zal voorstellen Irak op te delen in drie autonome regio's.

Goed plan, .
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:00:05 #117
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_42481255
* Those who favor legal abortion are much more likely to get one than those who oppose it.
* Children usually follow their parents' political leanings.
* Therefore, pro-choice parents will have more abortions and, hence, fewer children.
* Therefore, the pro-choice population gradually shrinks in proportion to the pro-life population.
* Therefore, support for legal abortions will decline over time.
pi_42481599
Hm.
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:19:11 #121
89730 Drugshond
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:35:50 #122
Stranger than fiction
pi_42482281
De VS kunnen niks. Ze begrijpen er werkelijk waar geen reet van.
pi_42482308
Precies. Je ziet ze al zeggen, jongens, nu gaan we wat anders doen.
pi_42483577
Propaganda.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_42484495
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:17 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Vanwaar die Islamic Sacred State bij Mekka en Medina? Wie wil dat?
  zondag 8 oktober 2006 @ 17:46:01 #126
66825 Reya
Fier Wallon
pi_42484614
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De VS kunnen niks. Ze begrijpen er werkelijk waar geen reet van.
Maar door hun inval in Afhanistan is de prijs van heroïne tenminste wel omlaag gegaan
pi_42484709
Is dat zo ja? Hoe ironisch.
  zondag 8 oktober 2006 @ 17:59:27 #128
66825 Reya
Fier Wallon
pi_42485087
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:48 schreef Autodidact het volgende:
Is dat zo ja? Hoe ironisch.
quote:
In Europa is heroïne in twee vormen verkrijgbaar: de meest gangbare en verkrijgbare vorm is de bruine heroïne (de chemische basevorm), terwijl witte heroïne (een zoutvorm) beperkter verkrijgbaar en dus duurder is. Deze witte heroïne is meestal afkomstig uit Zuidoost-Azië. De gemiddelde straatprijs van bruine heroïne in de EU in 2002 liep uiteen van 29 EUR per gram in Hongarije tot 161 EUR per gram in Zweden, terwijl de prijs van witte heroïne varieerde van 32 EUR (Hongarije) en 213 EUR (Zweden) per gram (73). Dit prijsverschil wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de mate van zuiverheid van de verkochte drugs. De gemiddelde straatprijs van zowel bruine als witte heroïne is de afgelopen vijf jaar gestabiliseerd of gedaald in de landen die over gegevens over dit onderwerp beschikken. Tsjechië vormt hierop de uitzondering omdat daar gemeld wordt dat de prijzen in die periode zijn gestegen. In 2002 is de gemiddelde straatprijs van heroïne in zes van de negen landen die hieromtrent rapporteren, gedaald. Wat witte heroïne betreft, meldt een meerderheid van de landen (vier van de zes) een stijging van de gemiddelde prijs.
Bron

Hierbij opgemerkt dat Afghanistan eemn belangrijke producent van bruine heroïne is.
pi_42485858
Da's toch weer een stukje koopkracht, dank je wel voor je steun aan die oorlog, Balkenende.
pi_42486222
Ongelovelijk hoe een ras conservatief van de vakbond het tot de nummer 5 van de PvdA heeft geschopt. Het is werkelijk niet meer van deze tijd hoe hij zijn kop in het zand steekt in buitenhof. Voor iedereen die wil lezen over hoe het ontslagrecht veranderd kan worden in positieve zin, zie hieronder. Het is een artikel uit het maandblad van het wetenschappelijk bureau van de PvdA.

http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/artikelen/30559624/
pi_42486367
Ik had het gezien ja, wat mij betreft kan dat recht wel een schop onder z'n kont krijgen, maar vecht maar eens tegen gevestigde belangen; de babyboomers hebben hun schaapjes wel op het droge.
  zondag 8 oktober 2006 @ 19:05:29 #133
Stranger than fiction
pi_42487224
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:42 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Vanwaar die Islamic Sacred State bij Mekka en Medina? Wie wil dat?
Dat wil ik ook weten!
pi_42487407
Heeft iemand toevallig de bekende poster van de Pacifistisch Socialistische Partij online staan? Heb al ff gezocht maar kan hem niet vinden .

Het gaat om die poster van een naakte vrouw met op de achtergrond een koe.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 8 oktober 2006 @ 19:13:06 #135
Stranger than fiction
pi_42487481
Nee :´(
  zondag 8 oktober 2006 @ 19:23:22 #136
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_42487837
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 19:10 schreef Roi het volgende:
Heeft iemand toevallig de bekende poster van de Pacifistisch Socialistische Partij online staan? Heb al ff gezocht maar kan hem niet vinden .

Was te vinden via Wegwijs in de Nederlandse politiek
  zondag 8 oktober 2006 @ 19:34:41 #137
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_42488253
Of als je nog meer koeien op verkiezingsaffiches zoekt:

zondag 8 oktober 2006 @ 19:50:44 #138
Stranger than fiction
pi_42488808
Serieus Rechtvaardig
  zondag 8 oktober 2006 @ 19:53:20 #139
66825 Reya
Fier Wallon
pi_42488915
Ik heb al jaren geen sigaret meer aangeraakt, en opeens krijg ik de neiging ze weer te halen
pi_42489227
Doen dan.
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:02:42 #141
66825 Reya
Fier Wallon
pi_42489277
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:01 schreef Autodidact het volgende:
Doen dan.
Helaas, al mijn geld gaat al naar mijn heroïneverslving. Alhoewel het dus wel beter is geworden
pi_42489360
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:21 schreef Godslasteraar het volgende:
hoe zou het trouwens met de appeltaart zijn?
De appeltaart (het werden er twee) vielen in goede aarde en zijn op.
De ene met vrienden, de tweede met de familie.

Hoe waren de pannekoeken?
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:06:23 #143
66825 Reya
Fier Wallon
pi_42489419
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:05 schreef sigme het volgende:
pannekoeken
Taalanarchisme
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:10:48 #144
89730 Drugshond
pi_42489565
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 19:10 schreef Roi het volgende:

Die staat ergens op GS
pi_42489576
Ik ben wel een taalpurist maar geen spellingsfascist.
Een schrijver het ruggegraat bakt pannekoeken! En plukt vliegenzwammen!

Hey Reya, hoe kan jij nu al jaren gestopt zijn met roken? Zo oud ben jij toch helemaal niet?
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:12:19 #146
89730 Drugshond
pi_42489705
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:12 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Mooie poster overigens.... geweldige foto qua contrast.
En gróót dat die poster was! Hij hing vroeger in de slaapkamer, ergens. Van mijn moeder, of haar vriend, weet ik niet meer.
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:17:43 #148
66825 Reya
Fier Wallon
pi_42489821
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:11 schreef sigme het volgende:
Ik ben wel een taalpurist maar geen spellingsfascist.
Een schrijver het ruggegraat bakt pannekoeken! En plukt vliegenzwammen!

Hey Reya, hoe kan jij nu al jaren gestopt zijn met roken? Zo oud ben jij toch helemaal niet?
Nee, maar ik ben vrij vroeg begonnen, en ik heb het ook niet enorm lang (en niet veel, gelukkig) gedaan

Ik krijg echter regelmatig weer de neiging opnieuw te beginnen, terwijl ik het eik een smerige gewoonte vind
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:19:35 #149
Stranger than fiction
pi_42489884
Pannekoeken lijkt mij goed nederlands.
pi_42490062
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 19:23 schreef Sidekick het volgende:

[..]

[afbeelding]

Was te vinden via Wegwijs in de Nederlandse politiek
Bedankt !
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:24:13 #151
89730 Drugshond
pi_42490086
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:14 schreef sigme het volgende:

[..]

En gróót dat die poster was! Hij hing vroeger in de slaapkamer, ergens. Van mijn moeder, of haar vriend, weet ik niet meer.
Ik ken die poster uit de jaren 70.... leuke rel was dat toen.
pi_42490127
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:05 schreef sigme het volgende:

[..]

De appeltaart (het werden er twee) vielen in goede aarde en zijn op.
De ene met vrienden, de tweede met de familie.

Hoe waren de pannekoeken?
2 taarten zelfs, de vreetzakken

de pannenkoeken waren lekker, heb een heerlijke zelfgemaakte aarbeienjam van moeder Heb je schaapjes nog geteld?
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:27:53 #153
89730 Drugshond
pi_42490231
Verder zie ik dat in Duitsland de toetreding van Turkije tot politiek tumult leidt, en er is een nieuw relletje met een Deense tekenwedstrijd

maar dat wisten jullie waarschijnlijk al
pi_42490278
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:17 schreef Reya het volgende:

[..]

Nee, maar ik ben vrij vroeg begonnen, en ik heb het ook niet enorm lang (en niet veel, gelukkig) gedaan

Ik krijg echter regelmatig weer de neiging opnieuw te beginnen, terwijl ik het eik een smerige gewoonte vind
Ik zal zo om m'n 16e begonnen zijn, en op m'n 25 ste gestopt.
Ik rook (dus) al héél lang niet meer, en ik vind het niet moeilijk dat vol te houden, maar ik heb regelmatig zin..
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:29:26 #156
89730 Drugshond
pi_42490303
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:27 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
VOC - poster
Die is toch van een Nazi partij uit de jaren 40 ?
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:30:29 #158
66825 Reya
Fier Wallon
pi_42490328
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zal zo om m'n 16e begonnen zijn, en op m'n 25 ste gestopt.
Ik rook (dus) al héél lang niet meer, en ik vind het niet moeilijk dat vol te houden, maar ik heb regelmatig zin..
Ik ben ongeveer rond dezelfde leeftijd begonnen, maar ik ben een jaartje of zeven eerder gestopt dan jij. En ach, je leert tenminste mentale hardheid op te brengen
pi_42490475
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:25 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

2 taarten zelfs, de vreetzakken
Genietend van het leven, Godslasteraar .
quote:
de pannenkoeken waren lekker, heb een heerlijke zelfgemaakte aarbeienjam van moeder Heb je schaapjes nog geteld?
Fijn! (Zoetekauw!)

Schaapjes waren er 17-en-een-kleintje. Die al aardig groeit. Morgen maar eens bellen voor een afspraakje voor 5 van de lammeren..

He, ken je deze website?
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:33:56 #160
89730 Drugshond
pi_42490597
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:33 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nee hoor
pi_42490693
quote:
Zijn langdurige politieke loopbaan moest hij in 1940 gedesillusioneerd beëindigen, omdat koningin Wilhelmina het vertrouwen in hem verloor vanwege zijn defaitistische houding. In 1942 publiceerde De Geer een brochure waarin hij zijn terugkeer uit Londen verdedigde en waarin hij de aangaf geen heil te zien in een voortzetting van de oorlog tegen de Duitsers. Deze houding bracht hem na de oorlog voor de bijzondere strafrechter en werd hij veroordeeld wegens opzettelijke benadeling van de staat. Op 12 november 1947 werd hij ontslagen als minister van staat. Tevens moest hij al zijn onderscheidingen inleveren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dirk_Jan_de_Geer
Dirk Jan de Geer van de CHU, grootvader van Ursul de Geer
pi_42490724
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:30 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik ben ongeveer rond dezelfde leeftijd begonnen, maar ik ben een jaartje of zeven eerder gestopt dan jij. En ach, je leert tenminste mentale hardheid op te brengen
Ja ach, ik vrees dat ik mijn leven teer op die ene oprisping van discipline.
Afgezien van stoppen met roken blijven goede voornemens meestal precies dat.
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:40:04 #165
89730 Drugshond
pi_42490732
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:36 schreef Roi het volgende:

[..]

O wacht....
quote:
Briefwisseling tussen Wilhelmina en Juliana
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Tweede_Wereldoorlog

Uit de briefwisseling tussen Wilhelmina en haar dochter zou blijken dat Wilhelmina het met de Duitsers op een akkoordje wilde gooien in juni 1940. De geschiedkundige Fasseur besteedt aan dat element in de briefwisseling uitvoerig aandacht en laat zien dat het niet de gedachten van Wilhelmina waren, maar van haar minister president de Geer. Mocht dat ooit werkelijkheid worden dan zou Wilhelmina dat niet als staatshoofd mee willen maken, was de interpretatie van Fasseur. Er moet hier op gewezen worden dat Fasseur als enige toegang had tot brieven van Wilhelmina, die particulier bezit zijn van het Koninklijk Huis.

In het verlengde hiervan is er sprake van de zogenaamde stadhoudersbrief. In deze brief zou het koninklijke huis in de persoon van prins Bernard aan Hitler het aanbod hebben gedaan om als stadhouder op te treden in bezet Nederland. Deze brief werd in een aantal publicaties en TV programma’s genoemd. Er is echter nooit enig bewijs gevonden voor het bestaan van de brief. Prins Bernard zelf ontkend in zijn postume interview in de Volkskrant van 14 december 2004 dat hij de brief zou hebben geschreven. Hij wijst er daarbij op dat in de periode dat deze brief geschreven zou zijn, in 1942, de kansen voor een Duitse eindoverwinning begonnen te keren.
Wordt steeds leuker.....
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:41:13 #166
89730 Drugshond
pi_42490955
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:38 schreef zakjapannertje het volgende:
[afbeelding]

wie is dit?
G.Bolkestein, minister in het tweede kabinet de Geer van 1939, grootvader van Fritsie...

ps SIgme is da bomb (complimentje nog te goed)
pi_42491095
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Genietend van het leven, Godslasteraar .
smoesjes vreetzakken zijn het! ( )
quote:
Fijn! (Zoetekauw!)

Schaapjes waren er 17-en-een-kleintje. Die al aardig groeit. Morgen maar eens bellen voor een afspraakje voor 5 van de lammeren..
Tja, dat hoort er dan bij he, of ze moeten aan de anti-conceptie
quote:
He, ken je deze website?
Ja, zag een paar dagen geleden een paar posts van Onemangang, en die had o.a. deze link.
Vind ik trouwens ook een punt met m'n eigen website. Als mensen zich werkelijk willen verdiepen in deze materie zullen ze een boek moeten aanschaffen. Of de nodige artikelen verwerken. Maar een goed boek blijft onovertroffen.
En uiteindelijk ben je dan klaar met atheisme als onderwerp. Ik vind het wel best zo. Wat wel interessant blijft is de historie van het christendom en de islam. Vooral dat nu blijkt dat archelogische vondsten de heilsgeschiedenis van de islam tegenspreken is erg spannend. Bijvoorbeeld dat er nooit een verovering van Perzië is geweest, maar dat Perzië na een rampzalige oorlog met het Byzantijnse Rijk dusdanig verzwakt is geweest dat de daar wonende Arabieren de macht hebben gegrepen. Vandaar dan ook de link shiitisch Iran en shiitisch Irak.
Je maakt het niet vaak mee dat wat wordt beschouwd als historisch gegeven op losse schroeven komt te staan.
Interesting Times!
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:56:11 #169
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_42491358
Wat kan thee toch Zalig zijn. Zalig zijn, is Zalig lachen, Zalig huilen.
  zondag 8 oktober 2006 @ 21:04:10 #171
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_42491688
quote:
Als ik er tijd voor zou hebben gehad, dan had ik een smiley gemaakt die op en neer beweegt op een cone.
  zondag 8 oktober 2006 @ 21:05:58 #172
89730 Drugshond
pi_42491773
Stevige docu op Canvas... over kindermisbruik van de R.K-kerk. En hoe alles wordt weg gestopt (ter bescherming van de priester. Ziek geloof zeg.....
  zondag 8 oktober 2006 @ 21:08:06 #173
89730 Drugshond
pi_42491860
he Navy lawyer who took the Guantanamo case of Osama bin Laden's driver to the U.S. Supreme Court - and won - has been passed over for promotion by the Pentagon and must soon leave the military.

Lt. Cmdr. Charles Swift, 44, said last week he received word that he had been denied a promotion to full-blown Navy commander this summer - "about two weeks after" the Supreme Court sided against the White House and with his client, a Yemeni captive at the U.S. Navy base in southeast Cuba.

http://www.kansas.com/mld/kansas/news/nation/15704593.htm

Zo doe je dat.
  zondag 8 oktober 2006 @ 21:08:59 #175
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42491895
http://www.youtube.com/watch?v=NTIRJTyW4jE

gristenhond met losse handjes
  zondag 8 oktober 2006 @ 21:09:25 #176
93744 Finder_elf_towns
pi_42491919
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:05 schreef Drugshond het volgende:
Stevige docu op Canvas... over kindermisbruik van de R.K-kerk. En hoe alles wordt weg gestopt (ter bescherming van de priester. Ziek geloof zeg.....
Wat heeft het geloof an sich met die vreselijke misstanden van die organisatie te maken? Ik dacht juist dat je kinderporno wel waardeerd na al het vuilnis met veel haar wat je hier plaatst.
pi_42492068
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Wat heeft het geloof an sich met die vreselijke misstanden van die organisatie te maken? Ik dacht juist dat je kinderporno wel waardeerd na al het vuilnis met veel haar wat je hier plaatst.
Niks daarvan, je religie heeft ermee te maken. Vuile kinderneukers.
Allah Al Watan Al Malik
pi_42492107
quote:

[..]

Ik dacht juist dat je kinderporno wel waardeerd na al het vuilnis met veel haar wat je hier plaatst.
.
pi_42492131
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:04 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Als ik er tijd voor zou hebben gehad, dan had ik een smiley gemaakt die op en neer beweegt op een cone.
.
pi_42492183
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:08 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Anale fixatie dus
Die plaatjes erbij vond ik vreemd: alsof je gaat zitten lezen terwijl je op zo'n vibrator zit .
pi_42492315
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

G.Bolkestein, minister in het tweede kabinet de Geer van 1939, grootvader van Fritsie...

ps SIgme is da bomb (complimentje nog te goed)
Eh, dank enzo. Waaraan heb ik het te danken?

Ik word wel een beetje zenuwachtig van alle loftuitingen. Is er iets op til? Heb ik iets misdaan?
  zondag 8 oktober 2006 @ 21:18:55 #183
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42492355
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:17 schreef pberends het volgende:
* pberends] is playing [url=http://www.youtube.com/watch?v=418hy7gs3Wg]Spiral Starecase - More Today Than Yesterday[/url

Het beste nummer ooit.
if you're beaten with an ugly stick.
Hoe heten ze, de Balkenende five?
  zondag 8 oktober 2006 @ 21:21:51 #184
89730 Drugshond
pi_42492488
quote:

[..]

pfffft...

Bekijk die docu dumb-ass. En haal die joystick uit je reet.
pi_42492510
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:18 schreef Aoristus het volgende:

[..]

if you're beaten with an ugly stick.
Hoe heten ze, de Balkenende five?
Je mag wel terugmailen hoor.
pi_42492587
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:49 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

smoesjes vreetzakken zijn het! ( )
Mensen die mijn kookkunsten op waarde weten te schatten, dat zijn het. En niet miezemauwen over buikjes.
quote:
[..]

Tja, dat hoort er dan bij he, of ze moeten aan de anti-conceptie
Dat is op zich simpel zat - de ram in de pot en dat probleem is opgelost. Maar het is wel hard, maar ik heb er toch ook veel aardigheid aan, de keten van schaapjes - lammetjes - diepvries - avondeten. Ik heb de vrienden een grote bout meegegeven, met een takje verse rozemarijn, een handvol munt, een paar kilo aardappels en drie trossen druiven. De voordelen van het buitenleven..
quote:
Interesting Times!
Moge u leven in interessante tijden..
  zondag 8 oktober 2006 @ 21:25:32 #187
93744 Finder_elf_towns
pi_42492659
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:21 schreef Drugshond het volgende:

[..]

pfffft...

Bekijk die docu dumb-ass. En haal die joystick uit je reet.
Sterke reactie.
pi_42492717
quote:

[..]

Wat heeft het geloof an sich met die vreselijke misstanden van die organisatie te maken?
Wat is het Rooms Katholieke geloof anders dan het geloof in de organisatie geleid vanuit Rome?
pi_42492738
Ook een aanrader: de geflipte clips van Insane Clowe Posse .

Echt Amerikaans.
  zondag 8 oktober 2006 @ 21:30:13 #190
89730 Drugshond
pi_42492948
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Sterke reactie.
Bof.
Allah Al Watan Al Malik
pi_42492978
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Eh, dank enzo. Waaraan heb ik het te danken?

Ik word wel een beetje zenuwachtig van alle loftuitingen. Is er iets op til? Heb ik iets misdaan?
Credits opbouwen bij een toekomstige mod..
pi_42493281
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:33 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Credits opbouwen bij een toekomstige mod..

Zal jij nodig hebben ja..

Maar ik mag hopen dat het aan het mod-front rustig & stabiel is, het bevalt me best zo, deze bezetting.
pi_42493369
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 8 oktober 2006 @ 21:41:36 #195
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_42493374
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Zal jij nodig hebben ja..

Maar ik mag hopen dat het aan het mod-front rustig & stabiel is, het bevalt me best zo, deze bezetting.
Je hoopt dat Chewie nooit meer terug komt?
pi_42493458
quote:
Ik dacht dat het om onthoofdingen ging .
pi_42493529
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:33 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nee hoor
Juist nu is alles duidelijk. Voor het eerst sociaal democraten in de regering en ze storten ons land direct de oorlog in .
pi_42493545
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:43 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik dacht dat het om onthoofdingen ging .
Je moet ook niet denken jij.
Allah Al Watan Al Malik
pi_42493598
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:41 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Je hoopt dat Chewie nooit meer terug komt?
Nee, ik mis hem, eigenlijk. Is 'ie weg? Mag ik vragen waarom? Toch niet ziek hoop ik?

Maar POL draait, van mij uit gezien, prima. Dus over de mods heb ik niks te klagen. Ook niet over Chewies afwezigheid. Al mist er soms wat bezetting op kantooruren, geloof ik. Maar ik heb daar geen last van, en volgens mij leidt POL er niet echt onder.
pi_42493671
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat is het Rooms Katholieke geloof anders dan het geloof in de organisatie geleid vanuit Rome?
Vergeet de twee gedaanten niet.
pi_42493742
Ohnee, daar is anaalridder weer. Ik gaat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_42493840
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:48 schreef Apropos het volgende:

[..]

Vergeet de twee gedaanten niet.
De wie?

Verlicht mij, Apropos .
pi_42493910
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:52 schreef sigme het volgende:

[..]

De wie?

Verlicht mij, Apropos .
Brood en spelen wijn.
pi_42493945
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ohnee, daar is anaalridder weer. Ik gaat.
Wie?
  zondag 8 oktober 2006 @ 21:59:52 #205
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42494084
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:22 schreef pberends het volgende:

[..]

Je mag wel terugmailen hoor.
o ja
pi_42494205
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:54 schreef Apropos het volgende:

[..]

Brood en spelen wijn.
Alleen als de paus het zegt..
  zondag 8 oktober 2006 @ 22:03:01 #207
Stranger than fiction
pi_42494215

Zeg Pol-bewoners. Ik moet s wat cijfers opduiken over de ontwikkeling van de werkgelegenheid de afgelopen pakweg 100 jaar. (alles over de 25 jaar is al prima). De ontwikkeling van de werkgelegenheid moet opgedeeld zijn in de vier productiesectoren.

Heeft iemand een linkje voor me?
  zondag 8 oktober 2006 @ 22:09:10 #208
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42494435
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

Zeg Pol-bewoners. Ik moet s wat cijfers opduiken over de ontwikkeling van de werkgelegenheid de afgelopen pakweg 100 jaar. (alles over de 25 jaar is al prima). De ontwikkeling van de werkgelegenheid moet opgedeeld zijn in de vier productiesectoren.

Heeft iemand een linkje voor me?
gelukkig begrijp ik de vraag niet eens
  zondag 8 oktober 2006 @ 22:12:12 #209
Stranger than fiction
pi_42494553
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:09 schreef Aoristus het volgende:

[..]

gelukkig begrijp ik de vraag niet eens
Van jou verwacht ik gelukkig ook niks meer.
pi_42494592
Is dit al van enig nut?
  zondag 8 oktober 2006 @ 22:14:53 #211
Stranger than fiction
pi_42494654
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:13 schreef sigme het volgende:
Is dit al van enig nut?
[afbeelding]

Je bent een heldin!

Ideaal overzicht!

Heb je een link naar bijbehorend artikel?
pi_42494892
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Je bent een heldin!

Ideaal overzicht!

Heb je een link naar bijbehorend artikel?
Ieder z'n specialiteit .

Hier: http://www.cpb.nl/nl/news/2004_50.html
Je zal vanaf daar de publicaties even doormoeten, dat persbericht zegt niet zoveel.
Ik heb zelf de "Arbeidsaanbod in de lange-termijnscenario's voor Nederland" doorgenomen, dat voegt niet veel toe.

Succes!
pi_42495137
De bijbehorende bronpublicatie is deze: http://www.cpb.nl/nl/pub/cpbreeksen/bijzonder/55/bijz55.pdf

Mooi woord: bedrijfstakkenbeeld .
  zondag 8 oktober 2006 @ 22:30:16 #214
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42495277
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Van jou verwacht ik gelukkig ook niks meer.
Daar is Sigme voor
  zondag 8 oktober 2006 @ 22:31:55 #215
Stranger than fiction
pi_42495344
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Ieder z'n specialiteit .

Hier: http://www.cpb.nl/nl/news/2004_50.html
Je zal vanaf daar de publicaties even doormoeten, dat persbericht zegt niet zoveel.
Ik heb zelf de "Arbeidsaanbod in de lange-termijnscenario's voor Nederland" doorgenomen, dat voegt niet veel toe.

Succes!
Het persbericht is voor havo 4 voldoende diepgang. Ze komen nu voor het eerst in aanraking met termen als arbeidsproductiviteit, werkgelegenheid, de verschuiving van arbeidsintensief naar kapitaalintensief en dat allemaal in relatie tot de vier verschillende productiesectoren.

Het boek is wat erg karig met achtergrond informatie. Dit is net leuk voor erbij.

Ik zal de publicatie s printen en doornemen. Deze publicatie had ik zal ook al gevonden maar blijkbaar niet goed doorgelezen,

Dankjewel voor de moeite
pi_42495603
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Het persbericht is voor havo 4 voldoende diepgang. Ze komen nu voor het eerst in aanraking met termen als arbeidsproductiviteit, werkgelegenheid, de verschuiving van arbeidsintensief naar kapitaalintensief en dat allemaal in relatie tot de vier verschillende productiesectoren.

Het boek is wat erg karig met achtergrond informatie. Dit is net leuk voor erbij.

Ik zal de publicatie s printen en doornemen. Deze publicatie had ik zal ook al gevonden maar blijkbaar niet goed doorgelezen,
De kunst is dan ook niet het zoeken, maar het vinden. Ik ken mensen die bijna eindeloos kunnen zoeken, mijn specialiteit is iets vinden. Vraag me maar niet hoe of waarom, ik heb meestal geen idee.
quote:
Dankjewel voor de moeite
Dank je wel voor de opdracht. Niks zo leuk als een zoekopdracht waarvoor ik een goed resultaat kan vinden .
  zondag 8 oktober 2006 @ 22:38:48 #217
Stranger than fiction
pi_42495632
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:26 schreef sigme het volgende:
De bijbehorende bronpublicatie is deze: http://www.cpb.nl/nl/pub/cpbreeksen/bijzonder/55/bijz55.pdf

Mooi woord: bedrijfstakkenbeeld .
Het is wel een interessant artikel. Ook om gewoon s door te lezen.
pi_42495645
En dan kan ik weer met een tevreden gevoel naar bed.

Later! .
  zondag 8 oktober 2006 @ 22:48:43 #219
Stranger than fiction
pi_42496063
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:39 schreef sigme het volgende:
En dan kan ik weer met een tevreden gevoel naar bed.

Later! .
Ik ga ook zo.

Slaaplekker juffie.
  zondag 8 oktober 2006 @ 22:49:07 #220
93744 Finder_elf_towns
pi_42496077
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:02 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Serieus, dit is echt niet waar, je onderschat Metro hierbij enorm. Het is een machtige krant met een grote redactie die onderdeel uitmaakt van de rechste propagandamachine.
Het citaat van de eeuw.
pi_42496153
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Het citaat van de eeuw.
In welk punt heeft hij geen gelijk dan?
  zondag 8 oktober 2006 @ 23:19:06 #222
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42497404
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

In welk punt heeft hij geen gelijk dan?
de echte Nederlander spreekt zich niet zo makkelijk uit natuurlijk, dat past niet in z'n cultuur
  maandag 9 oktober 2006 @ 01:06:56 #224
89730 Drugshond
pi_42500104
quote:
The Sisters of Mercy - Possession

Carrion child,
Prey for me,play your
Wild card, see the house come down around your
Head, home to me, so much dreaming
Some say I'm growing cold and
Taking over
Nothing, cuts, two ways.....
Possession: taking over
Stand these pictures on your shelf
And wear your heart upon my sleeve,
Wear a dress that you can see through,
See yourself inside;
I'll be your imagination,
Tear apart what you believe,
Make a mess of your conviction,
Take away my pride and leave,
Nothing, but the debris,
Cuts, two ways,
Carrion child,
Prey for me, play your
Wild card, see the house come down around your
Possession: taking over.....
Possession: shake shake shake shake shake shake;
Somehow the fact takes over, and the fiction coming through,
Somehow I do my crying breaking down for you,
This way doubt takes over, contradiction coming through,
This way I do my lying, making up and making out for you.....
Possession: taking over
Child (nothing)
Prey for me (but the debris)
Play your wild card (cuts two ways)
Some say I'm growing cold and
Taking over.....Down around your
Head (nothing)
Home to me (but the debris)
So much dreaming, see the house come down around your
Possession: shake shake shake shake shake shake shake
Possession: shake shake shake shake shake shake shake
Possession: taking hold
Leuke bass-line
pi_42502650
quote:
Steeds meer studentes in de prostitutie

LONDEN - Steeds meer studentes in Groot-Brittannië doen aan prostitutie om hun studie te bekostigen.

Volgens een onderzoek is het aantal studenten in de seksindustrie de afgelopen zes jaar verdubbeld.

Dat meldde de Britse krant The Sunday Times zondag. De stijging ligt in de lijn der verwachting omdat ook de studiekosten fors toenamen, stellen de onderzoekers van de Kingston-universiteit in Londen. De krant noemt verder geen cijfers.

Van de groep ondervraagde studenten gaf een op de tien aan dat hij of zij medestudenten kent die in de seksindustrie werken. Een deel zit in de prostitutie. Anderen strippen, masseren, doen aan lapdance of zijn actief bij een escortbureau.
http://www.ad.nl/buitenland/article694238.ece

Logisch in een land als GB. De stap van dronken snol naar prostituee is gewoon een stuk kleiner.
pi_42502731
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:08 schreef Aoristus het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NTIRJTyW4jE

gristenhond met losse handjes
  maandag 9 oktober 2006 @ 08:42:11 #227
Stranger than fiction
pi_42502737
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:37 schreef zakjapannertje het volgende:
The American Conservative pakt nogal uit met dit artikel, wel nogal lang maar de moeite vh lezen zeer waard
Liberating Ourselves

Failure to achieve the easy victory the hawks promised in Iraq doesn’t mean that we must continue to lose.
Mooi stukje inderdaad. Ben na 10 minuten wel pas halverwege...
  maandag 9 oktober 2006 @ 08:52:02 #228
Stranger than fiction
pi_42502837
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 08:41 schreef Autodidact het volgende:

[..]

"But I hit the devil!"
pi_42503237
pi_42503254
Real life Space Invaders

Sommige mensen hebben veeeel te veel vrije tijd!
  maandag 9 oktober 2006 @ 09:24:27 #231
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42503282
quote:
Goede post, ik zal het eens lezen.

Ik kan me soms, hoe verbazingwekkend, aardig vinden in Bolkestein.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_42503323
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 09:24 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Goede post,
Thanks.
  maandag 9 oktober 2006 @ 09:31:01 #233
Stranger than fiction
pi_42503380
heb al gereageerd.
pi_42503528
Turkije dreigt met sancties tegen Frankrijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_42503955
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 09:40 schreef Mutant01 het volgende:
Turkije dreigt met sancties tegen Frankrijk.
.
pi_42504055
De Burgemeester wordt burgemeester:
quote:
Kabouter Plop kandidaat burgemeester

Na het verlies van de VLD, de winst van CD&V/N-VA en niet in het minst de forse intrede van Vlaams Belang zit Affligem in een patstelling. De enige mogelijkheid is dat de twee grote lijsten samen gaan maar bij CD&V/N-VA is VLD-burgemeester Guns meer dan ooit persona non grata.
Bij de VLD is het onduidelijk of Guns bereid is de handdoek te gooien. Zijn lijst moet intern bovendien rekening houden met de twee Visie-verkozenen. CD&V/N-VA eiste gisteravond het burgemeesterschap op voor Walter De Donder, bekend als Kabouter Plop en de burgemeester van Samson, die een monsterscore haalt. De gesprekken liepen vannacht wel nog door. VB haalt vier zetels, waarvan twee voor onafhankelijke Tim t'Kint, die een persoonlijke recordscore haalt, en Chris Troch.
pi_42504083
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 10:13 schreef Autodidact het volgende:
De Burgemeester wordt burgemeester:
[..]

[afbeelding]
.
pi_42504349
Het college van Affligem:

pi_42504773
Even een update in het Foleyschandaal
quote:
Lawmaker Saw Foley Messages In 2000

A Republican congressman knew of disgraced former representative Mark Foley's inappropriate Internet exchanges as far back as 2000 and personally confronted Foley about his communications.

A spokeswoman for Rep. Jim Kolbe (R-Ariz.) confirmed yesterday that a former page showed the congressman Internet messages that had made the youth feel uncomfortable with the direction Foley (R-Fla.) was taking their e-mail relationship. Last week, when the Foley matter erupted, a Kolbe staff member suggested to the former page that he take the matter to the clerk of the House, Karen Haas, said Kolbe's press secretary, Korenna Cline.
quote:
Staffer Cites Earlier Role by Hastert's Office]

House Speaker J. Dennis Hastert's chief of staff confronted then-Rep. Mark Foley about his inappropriate social contact with male pages well before the speaker said aides in his office took any action, a current congressional staff member with personal knowledge of Foley and his behavior with pages said yesterday.
En wat doen we met dit soort nieuws, uiteraard:
quote:
GOP lawmakers seek to defend Hastert

WASHINGTON - Republicans rallied behind House Speaker Dennis Hastert this weekend as they tried to present a united front to deal with the congressional page sex scandal that's rocked the GOP a month before midterm elections.

A claim by Rep. Adam Putnam, R-Fla., that "the dirty laundry in our conference is gone" may be premature.

Putnam sat in for New York Rep. Tom Reynolds, who canceled an appearance on ABC's "This Week" because, said an aide, he was suffering from a "flu-like" ailment. Reynolds is facing a tough re-election fight against Democrat Jack Davis.
quote:
The End of a Revolution

Every revolution begins with the power of an idea and ends when clinging to power is the only idea left. The epitaph for the movement that started when Newt Gingrich and his forces rose from the back bench of the House chamber in 1994 may well have been written last week in the same medium that incubated it: talk radio. On conservative commentator Laura Ingraham's show, the longest-serving Republican House Speaker in history explained why he would not resign despite a sex scandal that has produced a hail of questions about his leadership and the failure to stop one of his members from cyberstalking teenage congressional pages. "If I fold up my tent and leave," Dennis Hastert told her, "then where does that leave us? If the Democrats sweep, then we'd have no ability to fight back and get our message out."

That quiet admission may have been the most damning one yet in the unfolding scandal surrounding Florida Congressman Mark Foley: holding on to power has become not just the means but also the end for the onetime reformers who in 1994 unseated a calcified and corrupted Democratic majority. Washington scandals, it seems, have been following a Moore's law of their own, coming at a faster clip every time there is a shift in control. It took 40 years for the House Democrats to exhaust their goodwill. It may take only 12 years for the Republicans to get there.

If you think politicians clinging to power isn't big news, then you may have forgotten the pure zeal of Gingrich's original revolutionaries. They swept into Washington on the single promise that they would change Capitol Hill. And for a time, they did. Vowing to finish what Ronald Reagan had started, they stood firm on the three principles that defined conservatism: fiscal responsibility, national security and moral values. Reagan, who had a few scandals in his day, didn't always follow his own rules. But his doctrine turned out to be a good set of talking points for winning elections in a closely divided country, and the takeover was completed with the inauguration of George W. Bush as President.

But after controlling both houses of Congress and the White House for most of Bush's six years in office, the party has a governing record that has come unmoored from those Grand Old Party ideals. The exquisite political machinery that aces the elections has begun to betray the platform. To win votes back home, lawmakers have been spending taxpayer money like sailors on leave, producing the biggest budget deficits in U.S. history. And the party's approach to national security has taken the country into a war that most Americans now believe was a mistake and that the government's own intelligence experts say has shaped "a new generation of terrorist leaders and operatives."

One of the problems is that after the Republicans got into power, the system began to change them, not just the other way around. Among the first promises the G.O.P. majority broke was the setting of term limits. Their longtime frustrations in the minority didn't necessarily make them any better at reaching across the aisle either. Compromise, that most central of congressional checks and balances, has been largely replaced by a kind of calculated cussedness that has left the G.O.P. isolated and exposed in times of crisis.
(dit artikel gaat nog zeven pagina's verder)

pi_42504879
quote:
Houses

The Netherlands has traditionally been a densely populated country, so don't be surprised if you see houses that are the width of a door. You will notice inside a strange reverse rule: the smaller the house, the more furniture, plants and ornaments will be contained within it.

The Toilet

Traditionally the toilet is the smallest room in the house. And when the Dutch say small they mean small. Usually the only way of getting the door open is by standing on the toilet seat.

Applying the above rule means that the toilet has the most furniture of the whole house. A toilet is not a toilet without two plants, a birthday calendar on the door, reading material, an empty can of air freshener and a corny sign requesting the lifting of the seat.

The toilet itself has two major features that are different from the rest of the world. The one is so obvious no one can miss it, the other is infamous for its impossibility to find. Inside the bowl of the toilet the Dutch have installed a little platform. Originally this was to stop splashes occurring. The only reason the Dutch keep it now is that it has become irreplacible in discovering if you are sick.

The other discerning feature is the flush. A famous dutch game is find-the-flusher. Any dutch toilet can have a variety of flushers:

* a button on the pipe leading to the cistern
* a button on the top of the cistern
* a button somewhere else on the cistern (back, front, sides)
* a lever at the side or front
* a chain, rope or string (hanging anywhere)
* a foot pedal
* the pipe leading down from the cistern, which needs to be pulled downwards
http://www.bbc.co.uk/dna/h2g2/A564617
pi_42504920
........................ BRWAAHHOEHAHWOEGIIIIIWAWAWAAWAAA

----- knip - te onsmakelijk -------

[ Bericht 33% gewijzigd door Godslasteraar op 09-10-2006 11:39:24 (jakkie bah!) ]
pi_42505073
en zo kan het dus ook:

pi_42505523
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 10:31 schreef Autodidact het volgende:
Het college van Affligem:

[afbeelding]
.
pi_42505646
Lui als wethouder Sociale Zaken en Werkgelegenheid, Klus doet infrastructuur en Kwebbel ..... bestuurlijke vernieuwing of zo.
pi_42505966
Het gaat goed met de haarts en maaints:
quote:
Kamp Holland in Afghanistan aangevallen

(Novum) - Kamp Holland in het Afghaanse Tarin Kowt is zondagavond bestookt met twee projectielen. Er is niemand bij de aanval gewond geraakt, meldt het ministerie van Defensie.

Het incident deed zich voor rond 20.15 uur Nederlandse tijd. Kamp Holland, de grootste Nederlandse basis, werd ternauwernood gemist door twee projectielen waarvan er één niet tot ontploffing kwam, zegt woordvoerder Nico van der Zee. Het is nog onbekend wat de schade is die het andere projectiel heeft aangericht.

De Nederlandse soldaten hebben ruim een half uur in de bunker doorgebracht, zegt Van der Zee. Een 'quick reaction force' onderzoekt de plekken waar de projectielen zijn neergekomen.
  maandag 9 oktober 2006 @ 11:42:50 #247
89730 Drugshond
pi_42506017
pi_42506042
Met oewen vuilen pollitiek.
pi_42506150
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 11:42 schreef Apropos het volgende:
Minder goed nieuws:

Gebedsgenezers EO genazen niemand
Gadverdamme, en die kwakzalverij kwam op de tv?
quote:
''Er werd dan wel nergens iemand uit de groep genezen. Maar God heeft zich wel op andere manieren laten zien. We vonden het natuurlijk allemaal erg jammer dat niemand van ons genezen is, want er was veel hoop en geloof in de groep. Dat zet aan tot nadenken, maar het maakt mijn geloof er niet minder om. Zeker niet.''
Nee, domme doos, gebedsgenezing werkt niet.
pi_42506186
My god, een boksershort-salesman aan de lijn
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 9 oktober 2006 @ 11:49:40 #252
89730 Drugshond
  maandag 9 oktober 2006 @ 11:51:30 #253
89730 Drugshond
pi_42506312
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 11:47 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Gadverdamme, en die kwakzalverij kwam op de tv?
[..]

Nee, domme doos, gebedsgenezing werkt niet.
Vergeet dit niet:

''In plaats van de genezing zijn er bijvoorbeeld dingen gezegd, die mij persoonlijk echt aanspraken. Dan vroeg ik me af: hoe kan zo iemand dit weten? Achteraf zeggen alle deelnemers dat de reis hen innerlijk goed heeft gedaan. En dat geldt ook voor mij.''
pi_42506623
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 11:52 schreef Apropos het volgende:

[..]

Vergeet dit niet:

''In plaats van de genezing zijn er bijvoorbeeld dingen gezegd, die mij persoonlijk echt aanspraken. Dan vroeg ik me af: hoe kan zo iemand dit weten? Achteraf zeggen alle deelnemers dat de reis hen innerlijk goed heeft gedaan. En dat geldt ook voor mij.''
Ik wou dat ik geen natuurlijke afkeer had mensen op zo'n manier te bedonderen, je kunt er een aardig centje aan verdienen. Een lolly in hun kont stoppen en zeggen dat het een aanraking door God is zal ze zelfs innerlijk goed doen.
pi_42506711
Dan vroeg ik me af: hoe kan zo iemand dit weten?

Dat heb ik wel vaker gehoord, met name van mensen die een rake uitdrukking of situatieschets van een prediker hoorden en overtuigd raakten dat de man bepaalde buitengewone kennis bezat.
Doet me altijd denken aan dat onderzoek naar reincarnatie, waar iemand een precieze omschrijving van de omgeving waar zij haar vorig leven doorbracht heeft gegeven en de overeenkomsten statistisch niet significant blijken te zijn. Dat moet ik even opzoeken, BBCprogramma geloof ik.
pi_42508330
Om nog even door te gaan in de vlaag van walging. Nu op de radio (3) een lang nieuwsitem over een paard in de gang, in plaats van nieuws te brengen over de journalistieke onvrijheid in Rusland bijvoorbeeld. Maar nee, de luisteraar wil vermaak.
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:10:44 #258
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42508413
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:07 schreef Autodidact het volgende:
Om nog even door te gaan in de vlaag van walging. Nu op de radio (3) een lang verslag over een paard in de gang, in plaats van nieuws te brengen over de journalistieke onvrijheid in Rusland bijvoorbeeld. Maar nee, de luisteraar wil vermaak.
zet 'm dan op radio 1, dan heb je de stelling : Het Vlaams Belang moet als een gewone partij behandeld worden

Da's ongeveer hetzelfde
pi_42508491
Ze moeten nu in sommige gemeentes zelfs uitwijken naar de extreemlinkse PvdA om VB uit de coalitie te houden....dat wordt dolle pret.
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:16:49 #260
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42508550
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:14 schreef Autodidact het volgende:
Ze moeten nu in sommige gemeentes zelfs uitwijken naar de extreemlinkse PvdA om VB uit de coalitie te houden....dat wordt dolle pret.
je kunt je toch ook niet voorstellen dat iemand met zo'n vriendelijk, bijna zangerig accent tot zulke vreselijke ideeen kan komen?

Maar je hebt gelijk, het nieuws uit Rusland is altijd vreselijk beperkt. Met een beetje geluk krijg je een anp verhaal van pvdaburgermannetje Peter d'Hamecourt over de situatie. Ik heb me suf geërgerd toen Alexandr Lebed verongelukt zou zijn doordat z'n helicopter in een hoogspanningsmast zou zijn gevlogen..
pi_42508564
Het is nu zeker: Castro is een kankerlijer.

(hoewel je Amerikaanse bronnen over Castro niet al te serieus moet nemen)
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:22:29 #262
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42508677
O heerlijk, zo'n dame op leeftijd die voor een cordon sanitair pleit
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:23:19 #263
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42508712
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:17 schreef Autodidact het volgende:
Het is nu zeker: Castro is een kankerlijer.

(hoewel je Amerikaanse bronnen over Castro niet al te serieus moet nemen)
quote:
Amerikaanse inlichtingendiensten weten nagenoeg zeker dat de 80-jarige Cubaanse leider Fidel Castro kanker heeft en het einde van zijn leven voelt naderen.
de man is 80
quote:
,,De Amerikaanse geheime diensten hebben het al 47 jaar mis als het gaat om Cuba'', aldus een zegsman.
pi_42511351
quote:
Turken kiezen voor 'strategisch alternatief' D66

De Turken in Nederland zullen de verkiezingen van 22 november niet boycotten. Ze gaan een ’strategische stem’ uitbrengen.

Algemeen wordt aangenomen dat met de woorden ’strategische stem’ een stemadvies op D66 bedoeld wordt. Fatma Koser Kaya, kamerlid voor die partij, weigert zich uit te spreken over de kwestie. Afgelopen weekeinde nam D66-lijsttrekker Alexander Pechtold het voor haar op. Hij ’vertikt het’ Koser Kaya te onderwerpen aan een ’publiek examen’ over haar opvattingen inzake de Armenië-kwestie, zei hij.

Fatma Koser Kaya, zesde op de kandidatenlijst, zegt zich te ergeren aan de publieke ophef. Ze wordt onder druk gezet om te zeggen hoe zij precies denkt over de kwestie. „Armenië was vroeger en nu in ons gezin nooit een issue. Het is bijna honderd jaar geleden gebeurd. Ik ben een Nederlands kamerlid. Moet ik over alle massamoorden die in de wereld hebben plaatsgevonden een mening hebben? Ik dacht het niet.”

In Capelle vertelden Turkse Nederlanders dat ze zich steeds moeten verantwoorden.
Nou ja zeg, stemmen winnen door een of andere genocide niet te erkennen ! Wat een lijkenpikkers.
  maandag 9 oktober 2006 @ 14:53:58 #265
93744 Finder_elf_towns
pi_42511469
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 14:50 schreef pberends het volgende:

[..]

Nou ja zeg, stemmen winnen door een of andere genocide niet te erkennen ! Wat een lijkenpikkers.
Vrij letterlijk ook nog.
pi_42511504
Hij ’vertikt het’ Koser Kaya te onderwerpen aan een ’publiek examen’ over haar opvattingen inzake de Armenië-kwestie, zei hij.

Stoere praat, met dat ''publiek examen'' en dat ''vertikken'', maar hij zegt hier werkelijk niets.
pi_42511523
Wat vindt Rutte eigenlijk over de Spaanse Griep? Of Verhagens mening over de eugenetische praktijken in de VS begin vorige eeuw?
pi_42511556
quote:
Nederlander Mister Universe

"Het heeft me bloed, zweet en tranen gekost, maar dit is de prijs voor wekenlang hard trainen en diëten." Sportschoolhouder Neset Icli uit Wierden werd afgelopen weekeinde in Engeland Mister Universe. Het is volgens hem voor het eerst dat een Nederlander deze bodybuildtitel in de wacht sleept.

Arnold Schwarzenegger is de bekendste man die deze titel won. Hij werd diverse keren Mr. Universe. Icli is blij met de prijs. Nog leuker vond hij het dat hij zondag in Amsterdam de Pro Grandprix won, een andere belangrijke bodybuildwedstrijd. Daarmee haalde hij zijn proflicentie. "Het was een droomweekeinde", aldus Icli.
bron

pi_42511561
Is Verhagen van Amerikaanse afkomst? Dan stijgt hij in mijn achting.
pi_42511606
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 14:57 schreef pberends het volgende:

[..]

bron

[afbeelding]
Maar gaat 'ie ook strategisch stemmen?
pi_42511626
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 14:57 schreef Apropos het volgende:
Amerikaanse afkomst bestaat helemaal niet .
pi_42511644
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 14:57 schreef Apropos het volgende:
Is afkomst voor jouw relevant bij een politicus? Dit hele genocidegebeuren is een groot circus joh.
pi_42511669
Gadverdamme, wat moet die smeerkees op m'n scherm? .
pi_42511670
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 14:58 schreef pberends het volgende:

[..]

Amerikaanse afkomst bestaat helemaal niet .
Nee?
pi_42511698
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 14:59 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Is afkomst voor jouw relevant bij een politicus?
Nou ja, het draait hier toch grotendeels om directe afkomst.
quote:
Dit hele genocidegebeuren is een groot circus joh.
Dat zeker.
pi_42511711
quote:

[..]

bron

zo sta ik 's ochtends ook altijd voor de spiegel
pi_42511745
Als de zaken nou omgedraaid waren, zou dan een Turkse lijsttrekker van Nederlandse afkomst van de lijst gekukeld worden omdat 'ie onze koloniale misdaden billijkte?
  maandag 9 oktober 2006 @ 15:06:59 #278
93744 Finder_elf_towns
pi_42511856
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 14:55 schreef Apropos het volgende:
Hij ’vertikt het’ Koser Kaya te onderwerpen aan een ’publiek examen’ over haar opvattingen inzake de Armenië-kwestie, zei hij.

Stoere praat, met dat ''publiek examen'' en dat ''vertikken'', maar hij zegt hier werkelijk niets.
Dat kan heel goed. Hij heeft doorgaans over andere zaken ook niets te vermelden.
pi_42511905
De Armeense kwestie is in zoverre relevant dat de Turken tot nog geeneens zolang geleden een zuiveringspolitiek gevoerd hebben ten opzichte van christenen. En nu wil het religieus gezuiverde Turkije aansluiting juist bij een club met een hoop christenen en andere "ongelovigen".
Dat roept vragen op.
En waar het imo uiteindelijk om draait is de gewenste toetreding van Turkije tot de EU, maar daar durft met in dit land niet over te beginnen, en dus doen we het maar met de Armeniërs.
  maandag 9 oktober 2006 @ 15:16:15 #280
89730 Drugshond
pi_42512109
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 15:08 schreef Godslasteraar het volgende:
De Armeense kwestie is in zoverre relevant dat de Turken tot nog geeneens zolang geleden een zuiveringspolitiek gevoerd hebben ten opzichte van christenen. En nu wil het religieus gezuiverde Turkije aansluiting juist bij een club met een hoop christenen en andere "ongelovigen".
Dat roept vragen op.
En waar het imo uiteindelijk om draait is de gewenste toetreding van Turkije tot de EU, maar daar durft met in dit land niet over te beginnen, en dus doen we het maar met de Armeniërs.
Juistem... Eigenlijk zouden we Armenie een Europees lidmaatschap moeten geven via een versnelde procedure.

Frankrijk heeft er zo-ie-zo geen zin in. Op dit moment krijgen de Franse boeren 50% van de EU-steun. EN met Turkije erbij zal dat snel afbrokkelen.
  maandag 9 oktober 2006 @ 15:40:02 #281
66825 Reya
Fier Wallon
pi_42512866
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 19:53 schreef Reya het volgende:
Ik heb al jaren geen sigaret meer aangeraakt, en opeens krijg ik de neiging ze weer te halen
Na een paar sigaretten is de behoefte weer weg
pi_42513271
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 15:16 schreef Drugshond het volgende:

[..]Frankrijk heeft er zo-ie-zo geen zin in. Op dit moment krijgen de Franse boeren 50% van de EU-steun. EN met Turkije erbij zal dat snel afbrokkelen.
och op dat vlak hadden ze veel meer te duchten van Polen. Dat zal het punt niet zijn denk ik. Volgens mij is het gewoon de algemene angst voor de Islam.
pi_42513997
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 15:08 schreef Godslasteraar het volgende:
Dat roept vragen op.
TAQQIYA!
Allah Al Watan Al Malik
pi_42514344
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

TAQQIYA!
pi_42514350
reactie in Trouw:

D66 is al lang niet meer de partij, die de democratie op een hoger plan wilde brengen. Het is een restantpartijtje geworden, dat aan de macht hangt en weigert te overlijden, omdat nog wat mensen er belang bij hebben om via dat minipartijtje een zetel of een functie te verkrijgen. ................
J.J. v.d. Gulik, Andijk, (09-10-2006, 09:55:41 uur)
pi_42514454
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:27 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik doe je grote vriend na.
Allah Al Watan Al Malik
pi_42514591
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik doe je grote vriend na.
quote:
Taqiyya
From Wikipedia, the free encyclopedia

In Shi'a Islamic as well as Druze tradition, Taqiyya (التقية - 'fear, guard against')[1] is the dispensation allowing believers to conceal their faith when under threat, persecution or compulsion. It is based on Qur'an 3:28 and 16:106 as well as hadith, tafsir literature, and juridical commentaries.[2] Some Sunnis assert that Taqiyya is an act of hypocrisy that serves to conceal the truth. According to them, Taqiyya constitutes a lack of faith and trust in God because the person who conceals his beliefs to spare himself from danger is fearful of humans, when he should be fearful of God only.

..............................

Shi'a view

Taqiyya does not constitute a part of either the Shi'a Roots or Branches of Religion, in the same manner as, for example, the Hijab rules do not.

The practice was a method of self-preservation for the Shi'as who historically were the minority and persecuted by Sunni Muslims. As a result of this persecution, the practice of Taqiyya normalized. In other words, if a Shi'a Muslim's life is in danger, he may lie as long as he holds his faith true in his heart.
Akkersloot?
pi_42514693
ah, never mind, het zou alleen wel prettig zijn als D66 zou verdwijnen, en nog een zooi van die mini-partijtjes. Mischien moesten we de kiesdrempel eens flink opvoeren, partijen met minder dan 5% doen niet mee.
pi_42514730
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:34 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

[..]

Akkersloot?
Nee, typtypo. Bij elke reactie van een moslim post hij er wel over.
Allah Al Watan Al Malik
pi_42514805
Mutant01: Ik moet naar het toilet!
typtypo: TAQIYYA! Je liegt over het feit dat je naar het toilet moet!!!
Allah Al Watan Al Malik
pi_42515953
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:37 schreef Godslasteraar het volgende:
ah, never mind, het zou alleen wel prettig zijn als D66 zou verdwijnen, en nog een zooi van die mini-partijtjes. Mischien moesten we de kiesdrempel eens flink opvoeren, partijen met minder dan 5% doen niet mee.
Lekker democratisch om stemmen de prullenmand in te gooien.
pi_42515995
Ik ben Taqiyya, haram, kaffer en dhimmi.
pi_42516058
quote:
With Giuliani, G.O.P. Focuses on 9/11 Role

Yet as Mr. Giuliani traverses the country, raising money for Republican candidates and building alliances that could serve him in a national campaign, polls show he has emerged as a leading candidate for the Republican presidential primaries — largely because of how he guided a wounded city in the weeks after the trade center attack.

And Mr. Giuliani has embraced that role as 9/11 hero and national security authority. At stop after stop, he delivers the same message: that the nation is still in grave danger, that the war in Iraq must be won, that measures like the Patriot Act and electronic eavesdropping are essential to defeating terrorists.
Ja, laten we het over 9/11, de Patriot Act en burgers afluisteren hebben. .
pi_42516098
quote:

[..]

bron

[afbeelding]
Leuk voor hem. Nu de Mr. Olympia nog. Maar dat gaat hem toch nooit lukken. Op nummer 2 staat al 6 jaar Jay Cutler en op nummer 1 al 7 jaar Ronnie Coleman. En dat is niet voor niets.
pi_42516794
Hee, kijk nou! Op Dateaan.nl kan je sms'en met een amerikaanse porno-actrice! Okee, ze heet nu even niet Eve Lawrence, maar is een 22-jarige baliemedewerkster uit Arnhem. Oh, en ze zou nog maagd zijn, maar ik heb bewijs dat dat niet zo is.
  maandag 9 oktober 2006 @ 17:52:35 #297
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_42516966
pi_42517248
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, typtypo. Bij elke reactie van een moslim post hij er wel over.
ken ik niet.

Akkersloot daarentegen
(dacht, ga eens kijken waar ie zit, en wat is dan de aangewezen plek om'm te zoeken? De feedback van WFL )
pi_42517260
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:19 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Lekker democratisch om stemmen de prullenmand in te gooien.
Als het D66 stemmen zijn zie ik het bezwaar niet zo Daarbij, er is neem ik aan toch wel een kiesdrempel? In Duitsland in ieder geval wel. Maar goed, laten we het dan maar niet doen
pi_42517301
Nog zo'n profiel. Op Intenet heet ze "Faith", maar hier kan je gewoon in het Nederlands met haar sms'en onde r de naam Marjon. Een 24-jarige verpleegkundige uit Wageningen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')