Als je last hebt van ge sc in FB dan was de COFB toch een ideetjequote:
Jij bent niet bang uitgevallen he?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als je last hebt van ge sc in FB dan was de COFB toch een ideetje![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:07 schreef flugeltje het volgende:
O en Coraatje ik heb in de SC van vannacht terug kunnen lezen dat Stereotomy de boel behoorlijk op heeft zitten fokken bij je. Ga daar niet in mee. Die gebruikt nog steeds een argument wat helemaal niet waar is en geilt er alleen op om in dit topic flink wat verziekend commentear te krijgen. Hij heeft je dus voor z'n karretje gespannen
Ik zal het nog één allerlaatste keer herhalen. Als je over de streams wilt babbelen is het eerste topic waar je dat kunt doen de COS. Als je in de SC zit en je ziet even iets op de streams mag dat uiteraard best in de SC geplaatst worden, zolang de SC maar geen tweede streamtopic wordt.
En voor iedereen nog een keer: FOK! is géén democratie....
We hebben nu de discussie vaak genoeg gehad. Het blijft zoals het is. Leer er maar mee leven.
Wmb mag jij lang wachten met jouw gezeur over een onderwerp dat al 310 keer behandeld is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:48 schreef PC eend het volgende:
Mij benieuwen wanneer jij antwoord krijgt, ik wacht ook nog steeds
Fijn dat iig 1 persoon zich geroepen voelt mij te antwoordenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Wmb mag jij lang wachten met jouw gezeur over een onderwerp dat al 310 keer behandeld is.
Kom op zeg, er is geen probleem. Er zijn volgens mij slechts mensen die een probleem willen forceren.
Ik dacht dat jij niet mocht posten tijdens jouw ban, maar blijkbaar mocht jij ver daarvoor en daarna ook niet lezen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:32 schreef PC eend het volgende:
Ik stel gewoon een paar vragen zuiver bedoelt als feedback, en dat is nog niet beantwoord, laat staan 310 keer
Ik had iets in gelijke strekking al eerder geschreven in SC:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet mocht posten tijdens jouw ban, maar blijkbaar mocht jij ver daarvoor en daarna ook niet lezen.
Je zou je ook eens af kunnen vragen waarom je geen antwoord (meer) krijgt.
Begrijp mij niet verkeerd, ik vind je verder een toffe poster, maar hou in vredesnaam op met dit gezeik.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lees FB 12 en 13 is door en bedenk dat je een buitenstaander bent, hoeveel postings van jezelf kom je tegen die steeds over hetzelfde gaan?
Kap er nu gewoon mee, verplaats je in de schoenen van de modjes en neem je ban als een man en stop is met je gezeur, geziek, gezuig en gezanik.
Maar nee, je blijft maar doorgaan, als ik mod was geweest had je alleen daarom een extra weekje gekregen
Het schijnt niet door je hersenpan (die van een eend) door te dringen dat die mensen hier vrijwillig zitten, miljoenen posten per jaar voor hun kiezen krijgen maar jij bent van mening dat alles om PC eendje moet draaien![]()
Dit was het laatste wat ik erover zeg, gedraag je als een vent, een kerel een volwassene en blijf niet dreinen als een klein verwend kut-kind![]()
Euhm volgens mij heb jij zelf niet goed gelezenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet mocht posten tijdens jouw ban, maar blijkbaar mocht jij ver daarvoor en daarna ook niet lezen.
Je zou je ook eens af kunnen vragen waarom je geen antwoord (meer) krijgt.
Begrijp mij niet verkeerd, ik vind je verder een toffe poster, maar hou in vredesnaam op met dit gezeik.
Jij en Eendje hebben blijkbaar meer woorden nodig om hetzelfde te zeggen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:42 schreef KRIBBET het volgende:
Ik had iets in gelijke strekking al eerder geschreven in SC:
Ik kom hier al lang, geen buitenstaander dus en ik geef feedback in het juiste topicquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lees FB 12 en 13 is door en bedenk dat je een buitenstaander bent, hoeveel postings van jezelf kom je tegen die steeds over hetzelfde gaan?
Kap er nu gewoon mee, verplaats je in de schoenen van de modjes en neem je ban als een man en stop is met je gezeur, geziek, gezuig en gezanik.
Maar nee, je blijft maar doorgaan, als ik mod was geweest had je alleen daarom een extra weekje gekregen
Het schijnt niet door je hersenpan (die van een eend) door te dringen dat die mensen hier vrijwillig zitten, miljoenen posten per jaar voor hun kiezen krijgen maar jij bent van mening dat alles om PC eendje moet draaien
Dit was het laatste wat ik erover zeg, gedraag je als een vent, een kerel een volwassene en blijf niet dreinen als een klein verwend kut-kind :
[..]
Met dat je een buitenstaander bent bedoelde ik: bekijk het is als zijnde een newbiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kom hier al lang, geen buitenstaander dus en ik geef feedback in het juiste topic
Als ik denk dat iets beter kan zal ik zeker mijn bek niet houden
Dat ze hier vrijwillig zitten doet daar niks aan af, in tegendeel
Ik denk gewoon mee en geef mijn mening ipv een hersenloos figuur zoals jij die alleen maar onzin in een SC topic zit te baggeren
Jij begrijpt er kennelijk niks van, tis misschien ook maar goed dat jij de SC bijna nooit verlaat
Ik stel gewoon vragen naar aanleiding van posts van mods, wat is jou probleem nou helemaalquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:57 schreef APK het volgende:
Eend, jij komt hier al dusdanig lang dat je ook wel begrijpt dat 'de regels' na enige tijd gewoon duidelijk -zouden moeten- zijn.
(Er is genoeg vrijheid. Kijk eens in de COS van vannacht. Iedereen slaapt op de streams, maar er wordt toch nog een beetje over de opdracht gekeuveld. Geen probleem. Pas als er echt -langdurig- zwaar offtopic wordt gepost grijpt men in.)
Daar kun je over door blijven zeuren, maar daar schiet niemand iets mee op.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Met dat je een buitenstaander bent bedoelde ik: bekijk het is als zijnde een newbie![]()
Maar laat mij maar lekker hersenloos in SC baggeren inplaats van te schoppen tegen mensen die veel vrije tijd opofferen om een site een beetje in goede banen te laten lopen en constant het gezeur van een eend te moeten lezen.
Ik weet tenminste wanneer ik moet stoppen met OFFtopic gaan.
En dat het jou niets kan schelen dat ze hier vrijwillig werk verrichten dat weet iedereen wel zo langzamerhand![]()
Ik sluit nu lekker af voordat er hele andere teksten op het scherm verschijnen![]()
Ga zo lekker door en vergal het voor de mensen![]()
Inconsequent ook nogquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit was het laatste wat ik erover zeg
Dat is meer de waarheidquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik stel gewoon vragen naar aanleiding van posts van mods, wat is jou probleem nou helemaal
Ik blijf niet doorgaan tot in den treure ik wacht gewoon op antwoord
Goed idee, die zuigers hier zitten alleen maar slap te slowchattenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
PC eend, laten we gewoon wachten op een fatsoenlijke reactie van flugel op de manier waarop ze Cora heeft beantwoord.
Het antwoord is al tot in den treure gegeven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:04 schreef PC eend het volgende:
Ik blijf niet doorgaan tot in den treure ik wacht gewoon op antwoord
De post van Flugel was voor Coraatje dus wat hebben jullie daar verder mee te maken?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
PC eend, laten we gewoon wachten op een fatsoenlijke reactie van flugel op de manier waarop ze Cora heeft beantwoord.
Flugel noemt in de post mijn naam en zegt dingen over mij die nergens op slaan. Ik mag daar antwoord op verwachten.quote:De post van Flugel was voor Coraatje dus wat hebben jullie daar verder mee te maken?
Als ze fout over mij praat: ja.quote:Of vind je dat mensen jou (of PC eend) verantwoording schuldig zijn over wat ze zeggen of doen?
Nou wordt 'ie mooi.quote:Als het je werkelijk zo hoog zit stuur je een mailtje en ga je het hier niet an publiek verder uitspelen.
Over publiek personen aanvallen gesproken, kan je dat niet via de mail doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:23 schreef NorthernStar het volgende:
Als het je werkelijk zo hoog zit stuur je een mailtje en ga je het hier niet an publiek verder uitspelen. Dat eindeloos doorzeiken over ieder puntje wat je maar kan vinden...
Ik probeer je alleen maar feedback te geven, vriendquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 05:08 schreef NorthernStar het volgende:
PC eend gaat voor de EHBO-trommel.
Uhm.... ik neem aan dat je bedoelt dat je niet meer reageert op dat COS/SC-gezeik maar wel op andere zaken?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:54 schreef flugeltje het volgende:
En verder lieve mensen, reageer ik hier niet meer
Het is op, over en uit.
Doe eens niet.quote:
Bijna goed. Er moet ook nog een uitroepteken achter. Dus:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:55 schreef demins het volgende:
Modjes: [BB SC 53] Ik heb nog zo gezegd: Geen Bommetje
Zo dus! aub
Wat zij zegt! Altijd weer wat zíj zegt!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bijna goed. Er moet ook nog een uitroepteken achter. Dus:
[BB SC 53] Ik heb nog zo gezegd: Geen Bommetje!
![]()
Tja, terug gevallen van recalcitrant tot insect op de voorruit van dit subforum. Misschien toch maar stoppen met die hele recalcitranten business!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:26 schreef demins het volgende:
Volgens mij sta ik al úren niet meer onder controle!![]()
Ik zei dat cva patienten vaak niet goed uit hun woorden kunnen komen, dat ligt er maar net aan hoe zwaar de bloeding is en welk gebied beschadigd is en hoe snel je 'erbij' bent.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:59 schreef berney het volgende:
PC eend,
Ik had gisteren wat moeite met je opmerking over CVA patiënten, vond het een beetje generaliserend/kwetsend.
Mijn man heeft 2 CVA's gehad, en kan prima alles onder woorden brengen.
Ben ik nou 'terug gevallen tot insect' of moet ik stoppen als recalcitrant of moet ik stoppen als insect of dien ik enkel om jou een uitlaatklepje te bieden? Je antwoord graag duidelijk geformuleerd in goed nederlands. En niet in dit topic, het is hier way-off-topic!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja, terug gevallen van recalcitrant tot insect op de voorruit van dit subforum. Misschien toch maar stoppen met die hele recalcitranten business!![]()
Klasse weer modjesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dan maar een NSB opmerking...
Hele [COS] loopt weer uit de klauwen en geen FUCK wat er aan gedaan wordt.![]()
![]()
En jij ook want je post dat in COS en dit is dus offtopic. Ben benieuwd hoe consequent Flugel is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:42 schreef Gert het volgende:
Nou, die zien we niet meer terug hier denk ik.
Ah, meneer Mussert komt ook even stoken en klikken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
En jij ook want je post dat in COS en dit is dus offtopic. Ben benieuwd hoe consequent Flugel is.
Ik ben alleen benieuwd naar de consequentheid van Flugel, thats all. Dat jij daarvan 't 'slachtoffer' bent is spijtig maar helaas.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, meneer Mussert komt ook even stoken en klikken.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan bied ik me bij deze aan. Geef mij maar lekker een ban dan
Wat een flauwekul allemaal. Alsof er voor iedere discussie een topic is.
Maar Gert ging toch ook offtopic?quote:
Nee, je zit te stoken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben alleen benieuwd naar de consequentheid van Flugel, thats all. Dat jij daarvan 't 'slachtoffer' bent is spijtig maar helaas.
Meten met 2 maten vind ik stoken.quote:
Scan gaf aan dat hij mijn waarschuwing niet na wenste te leven, hij wilde dus liever de ban. Prima.quote:
Ik vind het belachelijk! Hij vroeg er om oké, maar dit voelt niet goed. Ik heb geen behoefte aan een discussie hierover, jullie al evenmin vermoed ik. Maar ik wilde het wel even gezegd hebben. Ik heb meegelezen in de COS en als je consequent bent, had je er nog minstens drie moeten bannen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:40 schreef Dagonet het volgende:
scanman01 48 uur.
Hij schijnt dat te mogen, maar ga ik verder niet op in, want mijn mening daarover is wel duidelijk in der loop der tijd.quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk! Hij vroeg er om oké, maar dit voelt niet goed. Ik heb geen behoefte aan een discussie hierover, jullie al evenmin vermoed ik. Maar ik wilde het wel even gezegd hebben. Ik heb meegelezen in de COS en als je consequent bent, had je er nog minstens drie moeten bannen.
Spuit 11 komt zich ook weer melden als er iets te rellen is....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk! Hij vroeg er om oké, maar dit voelt niet goed. Ik heb geen behoefte aan een discussie hierover, jullie al evenmin vermoed ik. Maar ik wilde het wel even gezegd hebben. Ik heb meegelezen in de COS en als je consequent bent, had je er nog minstens drie moeten bannen.
Misschien dat het feit dat Scanman zich uitdagend opstelde door om een ban te vragen, de druppel was?quote:
Ik geef er vier een waarschuwing, de laatste.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om een ban, ik heb alleen gezegd hoe benieuwd ik was hoe consequent Flugel was, thats it.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien dat het feit dat Scanman zich uitdagend opstelde door om een ban te vragen, de druppel was?
Persoonlijk had ik als mod tot 10 geteld om te kijken of hij echt door zou gaan, maar slim van Scan was het niet om om een ban te vragen na zo'n waarschuwing.
En je weet dat er op het vragen om een ban ook een ban staat?
Flugel kan zelf niet bannen, alleen aanvragen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
En jij ook want je post dat in COS en dit is dus offtopic. Ben benieuwd hoe consequent Flugel is.
Laatste wat ik erover zeg, Gert ging offtopic ná jouw waarschuwing.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geef er vier een waarschuwing, de laatste.
Eentje gaat door en meldt nog even dat hij liever de ban heeft. De overige drie stoppen en dan is het dus wat mij betreft voor hen kantje boord geweest, maar niet over de grens.
Ja, maar die ene was Scanman. Die woont hier gewoon. Ken je users weet je nog?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geef er vier een waarschuwing, de laatste.
Eentje gaat door en meldt nog even dat hij liever de ban heeft. De overige drie stoppen en dan is het dus wat mij betreft voor hen kantje boord geweest, maar niet over de grens.
Oh, en iemand een ban aansmeren is not done, Arneaux.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Laatste wat ik erover zeg, Gert ging offtopic ná jouw waarschuwing.
Dan spijt mij dat zeer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, en iemand een ban aansmeren is not done, Arneaux.
Er zijn wel bans in minder tijd uitgedeeld...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Flugel kan zelf niet bannen, alleen aanvragen.
Nu ik hier toch ben: ik wil even kwijt dat ik geschokt ben door de supersnelle ban van Scanman. Ik snap het ook niet. Ik dacht dat we een nette discussie hadden, totdat mensen gingen roepen dat het 'uit de klauwen' liep, dat er 'op de man werd gespeeld'. HuhGeen idee welke postings zij lazen, maar dat was niet mijn ervaring.
Dan post er een zelfverklaarde NSB'er in de FB, Flugel komt de COS binnen, geeft een laatste waarschuwing (had ze eigenlijk wel gelezen waar het om ging? Het waren zeker drie pagina's), Scan roept uit balorigheid 'ban mij dan maar' en hopsakee, hij kan 48 uur opzouten. In een kwartier tijd! Ongelooflijk.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Laatste wat ik erover zeg, Gert ging offtopic ná jouw waarschuwing.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Types als jij hebben een eigen knop!![]()
We waren met z'n allen offtopic, LS.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij schijnt dat te mogen, maar ga ik verder niet op in, want mijn mening daarover is wel duidelijk in der loop der tijd.
Ik kan hier weer hele discussies over gaan beginnen, maar is voor mij de moeite niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
We waren met z'n allen offtopic, LS.
Ik stoorde me aan het op de persoon spelen, zoiets loopt altijd uit de hand en worden veel users de dupe van.
Dat Scan zo reageerde, tja, die heeft deze ban er wel voor over, tough luck.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kan hier weer hele discussies over gaan beginnen, maar is voor mij de moeite niet.
1. Ik ben er dan zelf altijd de dupe van
2. Sommigen hebben gewoon een vrijbrief om off-topic te moegen, óók ná een waarschuwing.
PUNT (meer zeg ik er maar niet over, want [COS] is nu veel te gezellig.
Was jij hier maar mod.quote:
Geleuf me..dat wil je ECHT nietquote:
CW was mijn mentorquote:
Waarom niet? Ze verwoord mijn inziens goed wat er aan de hand is. Ze geeft, nota bene als user, nuttig commentaar én ze is consequent.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geleuf me..dat wil je ECHT niet![]()
Oooh. Ok. Ben je al uitgeleerd?quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geleuf me..dat wil je ECHT niet![]()
Niks mentor.quote:
Met CW als mod, offtopic gaan? Dan kwam CW en werd het forum getroffen door sprinkhanenplagen, bebloede rivieren, veepest, zweren, hagel en eeuwige duisternis!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze verwoord mijn inziens goed wat er aan de hand is. Ze geeft, nota bene als user, nuttig commentaar én ze is consequent.
Niet teasen met iets waar ik toch niet in mag....... heb je nog erg veel invloed op het forum?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Even een schoon broekje aantrekken.
Als ze met haar broekje zwaait, drijft ze het gepeupel hier nog alle kanten op!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet teasen met iets waar ik toch niet in mag....... heb je nog erg veel invloed op het forum?![]()
Lege briefjes.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet teasen met iets waar ik toch niet in mag....... heb je nog erg veel invloed op het forum?![]()
Mooi dat je er niets meer over zegt, maar ik wel want je bedoelt mij natuurlijk met "sommigen". Ik heb het nog even nagekeken: ik heb nog welgeteld één post van één regel geplaatst, ik had die hele waarschuwing nog niet gezien. Mijn post daarna is weer ontopic. Dus kappen met dat gejank over dat er mensen voorgetrokken worden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
2. Sommigen hebben gewoon een vrijbrief om off-topic te mogen, óók ná een waarschuwing.
PUNT (meer zeg ik er maar niet over, want [COS] is nu veel te gezellig. 1-2-3 1-2-3
Ik heb CW pijnloos overleeftquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met CW als mod, offtopic gaan? Dan kwam CW en werd het forum getroffen door sprinkhanenplagen, bebloede rivieren, veepest, zweren, hagel en eeuwige duisternis!
Geleuf me, we zijn veel beter af met Flugie...we leven nog dude!![]()
PS dan maar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi dat je er niets meer over zegt, maar ik wel want je bedoelt mij natuurlijk met "sommigen". Ik heb het nog even nagekeken: ik heb nog welgeteld één post van één regel geplaatst, ik had die hele waarschuwing nog niet gezien. Mijn post daarna is weer ontopic. Dus kappen met dat gejank over dat er mensen voorgetrokken worden.
Schijnheil. Het is overduidelijk dat je mij bedoelde, ook gezien je eerdere opmerkingen over "Sgoppers" die een status aparte zouden hebben.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
PS dan maar.
Ik bedoelde er niemand specifiek mee. Maar het feit dat jij je ook tot die "sommigen" aangesproken voelt zegt dus al genoeg.
Dan heb jij vast wel eens merkwaardige spraakverwarringen gehad tijdens je bezoekjes aan prostituees.quote:Want janken is voor mij hetzelfde als "zuigen"
Dan moet je gewoon niet meer op me reageren. Dit ging een tijdje goed, maar jij vond het vanmiddag nodig om de draad weer op te pakken met een snauwerige opmerking.quote:En doe me een lol, wil je. Zoek iemand anders om bij te zuigen. Je bent vermoeiend en ik heb zonder jouw gezeik veel meer lol op het forum.
Het al dan niet voorgetrokken worden door mods, zou je ook een FB-onderwerp kunnen noemen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:40 schreef arneaux het volgende:
Maar jullie discussie he, dat is toch ook gewoon SC en dus offtopic in het FB topic?
Volgens mij heb ik ook nog een account ala sgoppers.....zit ik dan bij de harde forumkern?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Schijnheil. Het is overduidelijk dat je mij bedoelde, ook gezien je eerdere opmerkingen over "Sgoppers" die een status aparte zouden hebben.
[..]
Dan heb jij vast wel eens merkwaardige spraakverwarringen gehad tijdens je bezoekjes aan prostituees.![]()
[..]
Dan moet je gewoon niet meer op me reageren. Dit ging een tijdje goed, maar jij vond het vanmiddag nodig om de draad weer op te pakken met een snauwerige opmerking.
PUNT!
O. En in jullie FB discussie mag je wel op de man spelen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Het al dan niet voorgetrokken worden door mods, zou je ook een FB-onderwerp kunnen noemen.
Maar de discussie is afgelopen want ik heb mijn zegje gedaan en LS is veel gelukkiger als hij niet meer op me reageert, en hij heeft vast wel geleerd van het almaar blijven reageren op Tanja.![]()
Sow, laat ik het niet over Scan hebben.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Flugel kan zelf niet bannen, alleen aanvragen.
[:]
Scan roept uit balorigheid 'ban mij dan maar' en hopsakee, hij kan 48 uur opzouten. In een kwartier tijd! Ongelooflijk.
Geen idee eigenlijk, jij rancuneuze NSB'er die met zijn matige filmpjes niet in de schaduw mag staan van PC Eend.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
O. En in jullie FB discussie mag je wel op de man spelen?
Kan iemand anders deze even oppakken, ik heb het al met genoeg idioten aan de stok.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:02 schreef Prospera het volgende:
Een ban is een watje vergeleken bij de kernbomproeven in N-korea.
Ben jij ondanks als je misdragingen ooit al eens geband?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook nog een account ala sgoppers.....zit ik dan bij de harde forumkern?![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, jij rancuneuze NSB'er die met zijn matige filmpjes niet in de schaduw mag staan van PC Eend.
Mafkees, of ben je een modje dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan iemand anders deze even oppakken, ik heb het al met genoeg idioten aan de stok.
Ik weet niet wat ik 48 uur zonder je moetquote:
Nope, maar als je nu nog wil beweren dat ik niet elleboogdiep bij fa's in de kont zit en voorgetrokken word is dat een goede spiegel van je zeer gebrekkige intelligentie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben jij ondanks als je misdragingen ooit al eens geband?
Gaan we eerst groetjes doen en dan liefquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik 48 uur zonder je moet![]()
Sommigen mogen zelfs in [FB] wéér zoveel off-topic gaan dat on-topic vragen niet beantwoord wordenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan hier Wie moet er blijven 16 oktober? even [POLL] voorgezet worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |