abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 9 oktober 2006 @ 21:44:18 #101
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42525672
Zo jongens, is het weer gelukt om dat FUK!FOK! precies rondom de BB live-uitzending te vernaggelen?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:17:19 #102
143001 Prospera
Verfrissend
pi_42529773
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 07:06 schreef teamlead het volgende:

[..]

Als je last hebt van ge sc in FB dan was de COFB toch een ideetje
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:47:28 #103
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42530439
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:17 schreef Prospera het volgende:

[..]

Als je last hebt van ge sc in FB dan was de COFB toch een ideetje
Jij bent niet bang uitgevallen he?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:52:26 #104
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_42530553
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 11:07 schreef flugeltje het volgende:
O en Coraatje ik heb in de SC van vannacht terug kunnen lezen dat Stereotomy de boel behoorlijk op heeft zitten fokken bij je. Ga daar niet in mee. Die gebruikt nog steeds een argument wat helemaal niet waar is en geilt er alleen op om in dit topic flink wat verziekend commentear te krijgen. Hij heeft je dus voor z'n karretje gespannen

Ik zal het nog één allerlaatste keer herhalen. Als je over de streams wilt babbelen is het eerste topic waar je dat kunt doen de COS. Als je in de SC zit en je ziet even iets op de streams mag dat uiteraard best in de SC geplaatst worden, zolang de SC maar geen tweede streamtopic wordt.

En voor iedereen nog een keer: FOK! is géén democratie....

We hebben nu de discussie vaak genoeg gehad. Het blijft zoals het is. Leer er maar mee leven.

PC Eend had het al verwoord, maar je hebt je eigen grenzen overschreden Flugel.

Cora komt met een klacht, ik herken de klacht als zijnde de mijne en raad haar aan om dat in [FB] te zetten en niet in [COS]. Oók omdat je vindt dat het "steeds dezelfden" zijn die deze klacht hebben. Blijkbaar is Cora nog nooit in [FB] geweest, en deponeert die klacht hier. Heb ik haar dan voor het karretje gespannen? Of had ze die mening toevallig al voordat ik de suggestie gaf om in [FB] te posten?

Fok hoeft geen democratie te zijn maar gebruik de feedbacktopic dan ook waarvoor hij bedoeld is in plaats van hier te slowchatten. Hier wordt meer geslowchat dan in [COS] topics.

Aangezien je ook publiekelijk mij beticht van "stoken" en "voor het karretje spannen" , verwacht ik hier ook publiekelijk een excuus van je.
Confidence through competence
pi_42531493
Mij benieuwen wanneer jij antwoord krijgt, ik wacht ook nog steeds
Slechte PR
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 02:21:46 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_42531820
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 01:48 schreef PC eend het volgende:
Mij benieuwen wanneer jij antwoord krijgt, ik wacht ook nog steeds
Wmb mag jij lang wachten met jouw gezeur over een onderwerp dat al 310 keer behandeld is.
Kom op zeg, er is geen probleem. Er zijn volgens mij slechts mensen die een probleem willen forceren.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_42531895
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 02:21 schreef APK het volgende:

[..]

Wmb mag jij lang wachten met jouw gezeur over een onderwerp dat al 310 keer behandeld is.
Kom op zeg, er is geen probleem. Er zijn volgens mij slechts mensen die een probleem willen forceren.
Fijn dat iig 1 persoon zich geroepen voelt mij te antwoorden
Helaas zit jij niet in de crew
Ik stel gewoon een paar vragen zuiver bedoelt als feedback, en dat is nog niet beantwoord, laat staan 310 keer
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 02:37:27 #108
6941 APK
Factual, I think.
pi_42531923
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 02:32 schreef PC eend het volgende:

Ik stel gewoon een paar vragen zuiver bedoelt als feedback, en dat is nog niet beantwoord, laat staan 310 keer
Ik dacht dat jij niet mocht posten tijdens jouw ban, maar blijkbaar mocht jij ver daarvoor en daarna ook niet lezen.
Je zou je ook eens af kunnen vragen waarom je geen antwoord (meer) krijgt.
Begrijp mij niet verkeerd, ik vind je verder een toffe poster, maar hou in vredesnaam op met dit gezeik.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 02:42:53 #109
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42531961
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 02:37 schreef APK het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij niet mocht posten tijdens jouw ban, maar blijkbaar mocht jij ver daarvoor en daarna ook niet lezen.
Begrijp mij niet verkeerd, ik vind je verder een toffe poster, maar hou in vredesnaam op met dit gezeik.
Ik had iets in gelijke strekking al eerder geschreven in SC:
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 02:22 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Lees FB 12 en 13 is door en bedenk dat je een buitenstaander bent, hoeveel postings van jezelf kom je tegen die steeds over hetzelfde gaan?
Kap er nu gewoon mee, verplaats je in de schoenen van de modjes en neem je ban als een man en stop is met je gezeur, geziek, gezuig en gezanik.
Maar nee, je blijft maar doorgaan, als ik mod was geweest had je alleen daarom een extra weekje gekregen
Het schijnt niet door je hersenpan (die van een eend) door te dringen dat die mensen hier vrijwillig zitten, miljoenen posten per jaar voor hun kiezen krijgen maar jij bent van mening dat alles om PC eendje moet draaien
Dit was het laatste wat ik erover zeg, gedraag je als een vent, een kerel een volwassene en blijf niet dreinen als een klein verwend kut-kind
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_42531985
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 02:37 schreef APK het volgende:

[..]

Euhm volgens mij heb jij zelf niet goed gelezen
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 02:49:28 #111
6941 APK
Factual, I think.
pi_42532002
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 02:42 schreef KRIBBET het volgende:

Ik had iets in gelijke strekking al eerder geschreven in SC:
Jij en Eendje hebben blijkbaar meer woorden nodig om hetzelfde te zeggen.
pi_42532016
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 02:42 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Lees FB 12 en 13 is door en bedenk dat je een buitenstaander bent, hoeveel postings van jezelf kom je tegen die steeds over hetzelfde gaan?
Kap er nu gewoon mee, verplaats je in de schoenen van de modjes en neem je ban als een man en stop is met je gezeur, geziek, gezuig en gezanik.
Maar nee, je blijft maar doorgaan, als ik mod was geweest had je alleen daarom een extra weekje gekregen
Het schijnt niet door je hersenpan (die van een eend) door te dringen dat die mensen hier vrijwillig zitten, miljoenen posten per jaar voor hun kiezen krijgen maar jij bent van mening dat alles om PC eendje moet draaien
Dit was het laatste wat ik erover zeg, gedraag je als een vent, een kerel een volwassene en blijf niet dreinen als een klein verwend kut-kind :
[..]
Ik kom hier al lang, geen buitenstaander dus en ik geef feedback in het juiste topic
Als ik denk dat iets beter kan zal ik zeker mijn bek niet houden
Dat ze hier vrijwillig zitten doet daar niks aan af, in tegendeel
Ik denk gewoon mee en geef mijn mening ipv een hersenloos figuur zoals jij die alleen maar onzin in een SC topic zit te baggeren
Jij begrijpt er kennelijk niks van, tis misschien ook maar goed dat jij de SC bijna nooit verlaat
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 02:57:25 #113
6941 APK
Factual, I think.
pi_42532054
Eend, jij komt hier al dusdanig lang dat je ook wel begrijpt dat 'de regels' na enige tijd gewoon duidelijk -zouden moeten- zijn.
(Er is genoeg vrijheid. Kijk eens in de COS van vannacht. Iedereen slaapt op de streams, maar er wordt toch nog een beetje over de opdracht gekeuveld. Geen probleem. Pas als er echt -langdurig- zwaar offtopic wordt gepost grijpt men in.)
Daar kun je over door blijven zeuren, maar daar schiet niemand iets mee op.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 03:02:55 #114
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42532071
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 02:50 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik kom hier al lang, geen buitenstaander dus en ik geef feedback in het juiste topic
Als ik denk dat iets beter kan zal ik zeker mijn bek niet houden
Dat ze hier vrijwillig zitten doet daar niks aan af, in tegendeel
Ik denk gewoon mee en geef mijn mening ipv een hersenloos figuur zoals jij die alleen maar onzin in een SC topic zit te baggeren
Jij begrijpt er kennelijk niks van, tis misschien ook maar goed dat jij de SC bijna nooit verlaat
Met dat je een buitenstaander bent bedoelde ik: bekijk het is als zijnde een newbie
Maar laat mij maar lekker hersenloos in SC baggeren inplaats van te schoppen tegen mensen die veel vrije tijd opofferen om een site een beetje in goede banen te laten lopen en constant het gezeur van een eend te moeten lezen.
Ik weet tenminste wanneer ik moet stoppen met OFFtopic gaan.

En dat het jou niets kan schelen dat ze hier vrijwillig werk verrichten dat weet iedereen wel zo langzamerhand
Ik sluit nu lekker af voordat er hele andere teksten op het scherm verschijnen
Ga zo lekker door en vergal het voor de mensen
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_42532083
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 02:57 schreef APK het volgende:
Eend, jij komt hier al dusdanig lang dat je ook wel begrijpt dat 'de regels' na enige tijd gewoon duidelijk -zouden moeten- zijn.
(Er is genoeg vrijheid. Kijk eens in de COS van vannacht. Iedereen slaapt op de streams, maar er wordt toch nog een beetje over de opdracht gekeuveld. Geen probleem. Pas als er echt -langdurig- zwaar offtopic wordt gepost grijpt men in.)
Daar kun je over door blijven zeuren, maar daar schiet niemand iets mee op.
Ik stel gewoon vragen naar aanleiding van posts van mods, wat is jou probleem nou helemaal
Ik blijf niet doorgaan tot in den treure ik wacht gewoon op antwoord
pi_42532092
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 03:02 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Met dat je een buitenstaander bent bedoelde ik: bekijk het is als zijnde een newbie
Maar laat mij maar lekker hersenloos in SC baggeren inplaats van te schoppen tegen mensen die veel vrije tijd opofferen om een site een beetje in goede banen te laten lopen en constant het gezeur van een eend te moeten lezen.
Ik weet tenminste wanneer ik moet stoppen met OFFtopic gaan.

En dat het jou niets kan schelen dat ze hier vrijwillig werk verrichten dat weet iedereen wel zo langzamerhand
Ik sluit nu lekker af voordat er hele andere teksten op het scherm verschijnen
Ga zo lekker door en vergal het voor de mensen
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 02:22 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Dit was het laatste wat ik erover zeg
Inconsequent ook nog
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 03:07:43 #117
55709 Stereotomy
pi_42532094
PC eend, laten we gewoon wachten op een fatsoenlijke reactie van flugel op de manier waarop ze Cora heeft beantwoord.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 03:08:01 #118
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42532096
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 03:04 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik stel gewoon vragen naar aanleiding van posts van mods, wat is jou probleem nou helemaal
Dat is meer de waarheid
Met dank aan Laysa.
pi_42532102
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
PC eend, laten we gewoon wachten op een fatsoenlijke reactie van flugel op de manier waarop ze Cora heeft beantwoord.
Goed idee, die zuigers hier zitten alleen maar slap te slowchatten
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 03:14:09 #120
6941 APK
Factual, I think.
pi_42532129
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 03:04 schreef PC eend het volgende:

Het antwoord is al tot in den treure gegeven.
Maar wacht gewoon op hetzelfde antwoord, als jij daar plezier in hebt.
  † In Memoriam † dinsdag 10 oktober 2006 @ 03:23:10 #121
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42532172
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
De post van Flugel was voor Coraatje dus wat hebben jullie daar verder mee te maken?

Of vind je dat mensen jou (of PC eend) verantwoording schuldig zijn over wat ze zeggen of doen?

Als het je werkelijk zo hoog zit stuur je een mailtje en ga je het hier niet an publiek verder uitspelen. Dat eindeloos doorzeiken over ieder puntje wat je maar kan vinden...

Jullie spelen jezelf nu in the picture (lees de post van nikky nog eens) en dat moet je verder zelf weten maar als je dan doorgaat moet je straks ook niet achteraf gaan huilen.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 03:44:56 #122
55709 Stereotomy
pi_42532210
Misschien heb je de posting niet gelezen Northernstar, voordat je dit schreef.

Als je het wel leest, zie je dat ik erin word genoemd, en niet op de alleraardigste manier. Nogmaals, Cora had een klacht, liet dat weten in [SC] of [COS] waar ik ook aan het typen was, en ik zei tegen haar dat ze dat in de [FB] moest laten horen. Vervolgens verwijt Flugel mij hier in FB dat ik Cora voor het karretje heb gespannen en dat ik haar aan het opfokken was.

De vorige discussie met flugel had ik afgesloten, maar als Cora iets vindt en mij vorige keer verweten was dat het "steeds dezelfden zijn", dan is het toch niet meer dan normaal dat ik Cora met haar klacht - die inderdaad dezelfde was als die van mij, er zijn meer mensen die zo denken - doorstuur naar de FB?

Nu je dit weet, wil ik je vragen wel beantwoorden:
quote:
De post van Flugel was voor Coraatje dus wat hebben jullie daar verder mee te maken?
Flugel noemt in de post mijn naam en zegt dingen over mij die nergens op slaan. Ik mag daar antwoord op verwachten.
quote:
Of vind je dat mensen jou (of PC eend) verantwoording schuldig zijn over wat ze zeggen of doen?
Als ze fout over mij praat: ja.
quote:
Als het je werkelijk zo hoog zit stuur je een mailtje en ga je het hier niet an publiek verder uitspelen.
Nou wordt 'ie mooi. Dáár ging het juist om, dat ik niet en public voor "opfokker" en "iemand voor het karretje spannen" wil worden uitgemaakt wanneer ik iemand doorverwijs naar de [FB]. Hier is het blijkbaar begonnen, en wat ik verwacht is dat Flugel mans genoeg is om ook hier een excuusgebaar te maken over wat ze over mij tegen Cora heeft gezegd in het openbaar, zonder dat we beiden ouwe beerputten openhalen. Het gaat nu om dit.

Flugel kan niet 24/7 online zijn, dus vandaar dat ik niet meedeed aan de SC hierboven mij, en ik (ver)wacht dat Flugel morgen wel reageert. Okee?

[ Bericht 12% gewijzigd door Stereotomy op 10-10-2006 04:12:49 ]
  † In Memoriam † dinsdag 10 oktober 2006 @ 04:30:31 #123
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42532276
Doe dat dan per mail als het je echt iets kan schelen! En laat het anders gaan. Hoe moeilijk is dat?

Misschien moeten we er eens een topic aan wijden: Wie is het grootste slachtoffer van BB?

Dan krijg je nog stevige concurrentie. Jouw volledig onterecht beschuldigd zijn ( ) valt sowieso al in het niet bij PC Eend volledig onterechte ban, èn die is ook nog eens dubbel geslachtofferd omdat hij niet meer kan slowchatten in COS. Die arme jongen moet dat nu al 50 dagen dag in, dag uit zien te verstouwen.

Of wat dacht je van LekkerSimpel aan wiens bronnen werden getwijfeld. Ik bedoel, hey dat is ook niet mis. Ik geef het je te doen. Plus nog het trauma van een willekeurige ban, nee herstel, een "voorbeeld-ban".
PH52 die net als PC Eend heeft vastgesteld dat COS niet werkt en ook hij lijdt al 50 dagen. Bovendien een ban voor "volledig onschuldige nachtelijke SC". Ook deze jongen heeft het zwaar.
Nostalgist waarbij een "inbreuk in een nuttige conversatie" plaatsvond. Kan men wel zeggen dat COS bedoeld is om over BB te praten, maar men vergeet gewoon dat we het hier over een nuttige conversatie hebben. Iets wat Mike1964 gelukkig kan beamen. Gedeelde smart is halve smart, maar dat maakt het nog niet ok weet je. Dat Mike1964 het zwaar heeft moge duidelijk zijn als men de voorgaande FB topics naleest. En ook jij Stereotomy lijdt, dat zullen en moeten we erkennen op basis van jouw postaantal in feedback, maar zoals je ziet bent je niet de enige.

Elders zie je wel eens de naam "feedbackhuilie" of "feedbackhoer" genoemd worden, dat is een miskennning. We hebben het hier over echte slachtoffers! Mensen die onheus bejegend worden en ja, zeg het maar gewoon, op regelmatige basis ronduit tekort worden gedaan.

Je ziet echter, de vraag wie is het grootste slachtoffer van BB, is nog niet zo eenvoudig te beantwoorden. Wellicht kunnen de mensen van de lijstjes uitkomst bieden. Wie heeft de meeste posts in FB enzo. Krijgt de winnaar een EHBO-trommeltje.

Wie naar aanleiding van deze post verder wil praten verwijs ik graag naar: Slachtofferhulp Nederland
pi_42532287
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 03:23 schreef NorthernStar het volgende:

Als het je werkelijk zo hoog zit stuur je een mailtje en ga je het hier niet an publiek verder uitspelen. Dat eindeloos doorzeiken over ieder puntje wat je maar kan vinden...
Over publiek personen aanvallen gesproken, kan je dat niet via de mail doen

Ik dacht trouwens dat bans niet werden besproken op het forum
  † In Memoriam † dinsdag 10 oktober 2006 @ 05:08:26 #125
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42532299
PC eend gaat voor de EHBO-trommel.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 05:16:19 #126
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_42532309
Woei dan geef ik hem wel ff een kusje op de zere plek, pleister erop en nou klaaaaaar!
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
pi_42532326
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 05:08 schreef NorthernStar het volgende:
PC eend gaat voor de EHBO-trommel.
Ik probeer je alleen maar feedback te geven, vriend
Dat bans niet besproken worden heeft een reden, jij haalt er onnodig een zooi namen bij door ouwe koeien uit de sloot te halen, voor je het weet trek je een hele beerput open...
Dan ben jij degene die het heeft opgestookt
Iets wat mij steeds verweten wordt

sorry lizzy
  † In Memoriam † dinsdag 10 oktober 2006 @ 05:58:43 #128
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42532362
-

[ Bericht 99% gewijzigd door NorthernStar op 10-10-2006 18:36:06 ]
pi_42532400
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 05:58 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

[afbeelding]
Kinderachtig
pi_42532750
PC eend,

Ik had gisteren wat moeite met je opmerking over CVA patiënten, vond het een beetje generaliserend/kwetsend.

Mijn man heeft 2 CVA's gehad, en kan prima alles onder woorden brengen.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:54:37 #131
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42533342
Ik ga geen excuus aanbieden voor iets waar ik geen spijt van heb.

Ik heb het SC topic gelezen waar Cora een vraag neerzet en Stereo vervolgens de boel nog eens lekker aandikt met onwaarheden, dat is voor mij stoken en dat vind ik nog steeds....

En verder lieve mensen, reageer ik hier niet meer

Het is op, over en uit.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:31:16 #132
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42538548
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:54 schreef flugeltje het volgende:
En verder lieve mensen, reageer ik hier niet meer

Het is op, over en uit.
Uhm.... ik neem aan dat je bedoelt dat je niet meer reageert op dat COS/SC-gezeik maar wel op andere zaken?

Als nu gewoon helemaal niémand meer op COS/SC-gejank reageert, dan houdt het misschien ooit een keer op?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:21:02 #133
242 Pinball
Electric Monk
pi_42541981
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 05:58 schreef NorthernStar het volgende:

[afbeelding]
Doe eens niet.

Dan kan je 100 keer gelijk hebben, als je je toevlucht moet nemen tot dit soort GC-discussiestoppers heb je imo tóch verloren.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:51:55 #134
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42545499
bb[sc 53] ik zeg nog zo: Geen bommetje!

zou iemand zo lief willen zijn om hier hoofdletters te maken waar het hoort?

alvast bedankt!

en dan nog het allerliefst zoals Demins hieronder aangeeft!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:55:23 #135
130054 demins
We weten niks
pi_42545629
Modjes: [BB SC 53] Ik heb nog zo gezegd: Geen Bommetje

Zo dus! aub
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_42546277
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:55 schreef demins het volgende:
Modjes: [BB SC 53] Ik heb nog zo gezegd: Geen Bommetje

Zo dus! aub
Bijna goed. Er moet ook nog een uitroepteken achter. Dus:

[BB SC 53] Ik heb nog zo gezegd: Geen Bommetje!

Een éénlingweg voert door mijn land
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:22:21 #137
130054 demins
We weten niks
pi_42546618
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:13 schreef Talitha het volgende:

[..]

Bijna goed. Er moet ook nog een uitroepteken achter. Dus:

[BB SC 53] Ik heb nog zo gezegd: Geen Bommetje!

Wat zij zegt! Altijd weer wat zíj zegt!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:26:10 #138
130054 demins
We weten niks
pi_42548984
Volgens mij sta ik al úren niet meer onder controle!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:42:42 #139
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42551497
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 17:26 schreef demins het volgende:
Volgens mij sta ik al úren niet meer onder controle!
Tja, terug gevallen van recalcitrant tot insect op de voorruit van dit subforum. Misschien toch maar stoppen met die hele recalcitranten business!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42551843
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 07:59 schreef berney het volgende:
PC eend,

Ik had gisteren wat moeite met je opmerking over CVA patiënten, vond het een beetje generaliserend/kwetsend.

Mijn man heeft 2 CVA's gehad, en kan prima alles onder woorden brengen.
Ik zei dat cva patienten vaak niet goed uit hun woorden kunnen komen, dat ligt er maar net aan hoe zwaar de bloeding is en welk gebied beschadigd is en hoe snel je 'erbij' bent.
Van een lichte bloeding kan je gelukkig goed herstellen.
Het ging over de ex van egbert, als ik de verhalen van egbert zou geloven had zijn ex best een zware en het verwonderde mij daarom dat nota bene zij een speech voor egbert moest houden (volgens mij had ze daar zelf ook niet veel zin in, want de tweede keer dat ze naar het podium geroepen werd stuurde ze mooi haar zoon, wat nog voor enige verwarring bij bridget zorgde).
Het was dus niet generaliserend of kwetsend naar jouw man bedoelt, ik had het immers over de moeder van Marcia.
Overigens heb ik ook CVA patienten in de familie zitten, maar ik vind dat in eerste instantie nooit zo nodig omdat hier te melden...
pi_42553194
Kan hier Wie moet er blijven 16 oktober? even [POLL] voorgezet worden?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:12:45 #142
130054 demins
We weten niks
pi_42554463
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 18:42 schreef versabommie het volgende:

[..]

Tja, terug gevallen van recalcitrant tot insect op de voorruit van dit subforum. Misschien toch maar stoppen met die hele recalcitranten business!
Ben ik nou 'terug gevallen tot insect' of moet ik stoppen als recalcitrant of moet ik stoppen als insect of dien ik enkel om jou een uitlaatklepje te bieden? Je antwoord graag duidelijk geformuleerd in goed nederlands. En niet in dit topic, het is hier way-off-topic!!

[ Bericht 1% gewijzigd door demins op 10-10-2006 20:21:55 (de nederlandse taal) ]
pi_42557412
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dan maar een NSB opmerking...

Hele [COS] loopt weer uit de klauwen en geen FUCK wat er aan gedaan wordt.
Klasse weer modjes
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:43:41 #144
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42558115
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:42 schreef Gert het volgende:
Nou, die zien we niet meer terug hier denk ik.
En jij ook want je post dat in COS en dit is dus offtopic. Ben benieuwd hoe consequent Flugel is.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:46:13 #145
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42558218
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:43 schreef arneaux het volgende:

[..]

En jij ook want je post dat in COS en dit is dus offtopic. Ben benieuwd hoe consequent Flugel is.
Ah, meneer Mussert komt ook even stoken en klikken.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:47:44 #146
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42558293
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Ah, meneer Mussert komt ook even stoken en klikken.
Ik ben alleen benieuwd naar de consequentheid van Flugel, thats all. Dat jij daarvan 't 'slachtoffer' bent is spijtig maar helaas.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:48:44 #147
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42558338
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:31 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dan bied ik me bij deze aan. Geef mij maar lekker een ban dan

Wat een flauwekul allemaal. Alsof er voor iedere discussie een topic is.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:49:58 #148
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42558391
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:48 schreef flugeltje het volgende:

[..]
Maar Gert ging toch ook offtopic?
  Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:50:01 #149
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42558393
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:47 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ik ben alleen benieuwd naar de consequentheid van Flugel, thats all. Dat jij daarvan 't 'slachtoffer' bent is spijtig maar helaas.
Nee, je zit te stoken.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:50:24 #150
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42558412
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:50 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee, je zit te stoken.
Meten met 2 maten vind ik stoken.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:51:48 #151
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42558467
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:

[..]

Scan gaf aan dat hij mijn waarschuwing niet na wenste te leven, hij wilde dus liever de ban. Prima.

En bans worden niet op het forum besproken
pi_42558522
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:40 schreef Dagonet het volgende:
scanman01 48 uur.
Ik vind het belachelijk! Hij vroeg er om oké, maar dit voelt niet goed. Ik heb geen behoefte aan een discussie hierover, jullie al evenmin vermoed ik. Maar ik wilde het wel even gezegd hebben. Ik heb meegelezen in de COS en als je consequent bent, had je er nog minstens drie moeten bannen.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_42558524
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:

[..]

Hij schijnt dat te mogen, maar ga ik verder niet op in, want mijn mening daarover is wel duidelijk in der loop der tijd.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:54:16 #154
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42558581
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:53 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Ik vind het belachelijk! Hij vroeg er om oké, maar dit voelt niet goed. Ik heb geen behoefte aan een discussie hierover, jullie al evenmin vermoed ik. Maar ik wilde het wel even gezegd hebben. Ik heb meegelezen in de COS en als je consequent bent, had je er nog minstens drie moeten bannen.
pi_42558592
quote:

[..]

Spuit 11 komt zich ook weer melden als er iets te rellen is....
  Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:55:00 #156
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42558602
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:50 schreef arneaux het volgende:

[..]

Meten met 2 maten vind ik stoken.
Misschien dat het feit dat Scanman zich uitdagend opstelde door om een ban te vragen, de druppel was?
Persoonlijk had ik als mod tot 10 geteld om te kijken of hij echt door zou gaan, maar slim van Scan was het niet om om een ban te vragen na zo'n waarschuwing.

En je weet dat er op het vragen om een ban ook een ban staat?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:55:24 #157
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42558624
quote:

[..]

Ik geef er vier een waarschuwing, de laatste.

Eentje gaat door en meldt nog even dat hij liever de ban heeft. De overige drie stoppen en dan is het dus wat mij betreft voor hen kantje boord geweest, maar niet over de grens.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:56:36 #158
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42558672
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:55 schreef Gert het volgende:

[..]

Misschien dat het feit dat Scanman zich uitdagend opstelde door om een ban te vragen, de druppel was?
Persoonlijk had ik als mod tot 10 geteld om te kijken of hij echt door zou gaan, maar slim van Scan was het niet om om een ban te vragen na zo'n waarschuwing.

En je weet dat er op het vragen om een ban ook een ban staat?
Ik vroeg niet om een ban, ik heb alleen gezegd hoe benieuwd ik was hoe consequent Flugel was, thats it.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:56:39 #159
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_42558675
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:43 schreef arneaux het volgende:

[..]

Flugel kan zelf niet bannen, alleen aanvragen.

Nu ik hier toch ben: ik wil even kwijt dat ik geschokt ben door de supersnelle ban van Scanman. Ik snap het ook niet. Ik dacht dat we een nette discussie hadden, totdat mensen gingen roepen dat het 'uit de klauwen' liep, dat er 'op de man werd gespeeld'. Huh Geen idee welke postings zij lazen, maar dat was niet mijn ervaring.
Dan post er een zelfverklaarde NSB'er in de FB, Flugel komt de COS binnen, geeft een laatste waarschuwing (had ze eigenlijk wel gelezen waar het om ging? Het waren zeker drie pagina's), Scan roept uit balorigheid 'ban mij dan maar' en hopsakee, hij kan 48 uur opzouten. In een kwartier tijd! Ongelooflijk.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:57:09 #160
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42558691
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:55 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Eentje gaat door en meldt nog even dat hij liever de ban heeft. De overige drie stoppen en dan is het dus wat mij betreft voor hen kantje boord geweest, maar niet over de grens.
Laatste wat ik erover zeg, Gert ging offtopic ná jouw waarschuwing.
pi_42558756
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:55 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ja, maar die ene was Scanman. Die woont hier gewoon. Ken je users weet je nog?

Voor de rest hou ik er nu over op. Had niet kunnen vermoeden dat ik me hier ooit eens kwaad zou maken. Is nu gelukt, dus ik ga wat anders doen.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:59:52 #162
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_42558802
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:57 schreef arneaux het volgende:

[..]

Oh, en iemand een ban aansmeren is not done, Arneaux.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:01:18 #163
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42558860
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:59 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Oh, en iemand een ban aansmeren is not done, Arneaux.
Dan spijt mij dat zeer.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:03:00 #164
130054 demins
We weten niks
pi_42558919
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:56 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Nu ik hier toch ben: ik wil even kwijt dat ik geschokt ben door de supersnelle ban van Scanman. Ik snap het ook niet. Ik dacht dat we een nette discussie hadden, totdat mensen gingen roepen dat het 'uit de klauwen' liep, dat er 'op de man werd gespeeld'. Huh Geen idee welke postings zij lazen, maar dat was niet mijn ervaring.
Dan post er een zelfverklaarde NSB'er in de FB, Flugel komt de COS binnen, geeft een laatste waarschuwing (had ze eigenlijk wel gelezen waar het om ging? Het waren zeker drie pagina's), Scan roept uit balorigheid 'ban mij dan maar' en hopsakee, hij kan 48 uur opzouten. In een kwartier tijd! Ongelooflijk.
Er zijn wel bans in minder tijd uitgedeeld...
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:03:17 #165
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42558929
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:57 schreef arneaux het volgende:

[..]

Types als jij hebben een eigen knop!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:07:54 #166
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42559116
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:03 schreef versabommie het volgende:

[..]

Types als jij hebben een eigen knop!
. . Ik ben ook echt de enige die dit merkwaardig vind.
pi_42559176
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Hij schijnt dat te mogen, maar ga ik verder niet op in, want mijn mening daarover is wel duidelijk in der loop der tijd.
We waren met z'n allen offtopic, LS.
Ik stoorde me aan het op de persoon spelen, zoiets loopt altijd uit de hand en worden veel users de dupe van.
Dat Scan zo reageerde, tja, die heeft deze ban er wel voor over, tough luck.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_42559431
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:09 schreef CartWOman het volgende:

[..]

We waren met z'n allen offtopic, LS.
Ik stoorde me aan het op de persoon spelen, zoiets loopt altijd uit de hand en worden veel users de dupe van.
Dat Scan zo reageerde, tja, die heeft deze ban er wel voor over, tough luck.
Ik kan hier weer hele discussies over gaan beginnen, maar is voor mij de moeite niet.
1. Ik ben er dan zelf altijd de dupe van
2. Sommigen hebben gewoon een vrijbrief om off-topic te mogen, óók ná een waarschuwing.

PUNT (meer zeg ik er maar niet over, want [COS] is nu veel te gezellig. 1-2-3 1-2-3
pi_42559487
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:15 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik kan hier weer hele discussies over gaan beginnen, maar is voor mij de moeite niet.
1. Ik ben er dan zelf altijd de dupe van
2. Sommigen hebben gewoon een vrijbrief om off-topic te moegen, óók ná een waarschuwing.

PUNT (meer zeg ik er maar niet over, want [COS] is nu veel te gezellig.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:17:26 #170
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42559516
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:16 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Was jij hier maar mod.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:18:13 #171
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42559542
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:17 schreef arneaux het volgende:

[..]

Was jij hier maar mod.
Geleuf me..dat wil je ECHT niet
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:18:46 #172
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42559571
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:17 schreef arneaux het volgende:

[..]

Was jij hier maar mod.
CW was mijn mentor

CW
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:19:44 #173
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42559602
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:18 schreef versabommie het volgende:

[..]

Waarom niet? Ze verwoord mijn inziens goed wat er aan de hand is. Ze geeft, nota bene als user, nuttig commentaar én ze is consequent.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:20:28 #174
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42559631
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:18 schreef flugeltje het volgende:

[..]

CW was mijn mentor

CW
Oooh. Ok. Ben je al uitgeleerd?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:21:20 #175
130054 demins
We weten niks
pi_42559662
quote:

[..]

CW was mijn mentor

CW
Ze kan trots op je zijn! [no irony intended!]
pi_42559678
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:18 schreef versabommie het volgende:

[..]

Even een schoon broekje aantrekken.
pi_42559734
quote:

[..]

CW was mijn mentor

CW
Niks mentor. We hebben het gewoon hartstikke leuk gehad samen.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:24:20 #178
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42559781
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:19 schreef arneaux het volgende:

[..]

Waarom niet? Ze verwoord mijn inziens goed wat er aan de hand is. Ze geeft, nota bene als user, nuttig commentaar én ze is consequent.
Met CW als mod, offtopic gaan? Dan kwam CW en werd het forum getroffen door sprinkhanenplagen, bebloede rivieren, veepest, zweren, hagel en eeuwige duisternis!

Geleuf me, we zijn veel beter af met Flugie...we leven nog dude!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:25:16 #179
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42559817
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:21 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Even een schoon broekje aantrekken.
Niet teasen met iets waar ik toch niet in mag....... heb je nog erg veel invloed op het forum?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:27:22 #180
130054 demins
We weten niks
pi_42559905
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:25 schreef versabommie het volgende:

[..]

Niet teasen met iets waar ik toch niet in mag....... heb je nog erg veel invloed op het forum?
Als ze met haar broekje zwaait, drijft ze het gepeupel hier nog alle kanten op!
pi_42559948
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:25 schreef versabommie het volgende:

[..]

Lege briefjes.

Maar laten we flugs haar topic teruggeven, ik ga ff jiven.
  Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:28:24 #182
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42559954
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
2. Sommigen hebben gewoon een vrijbrief om off-topic te mogen, óók ná een waarschuwing.

PUNT (meer zeg ik er maar niet over, want [COS] is nu veel te gezellig. 1-2-3 1-2-3
Mooi dat je er niets meer over zegt, maar ik wel want je bedoelt mij natuurlijk met "sommigen". Ik heb het nog even nagekeken: ik heb nog welgeteld één post van één regel geplaatst, ik had die hele waarschuwing nog niet gezien. Mijn post daarna is weer ontopic. Dus kappen met dat gejank over dat er mensen voorgetrokken worden.
pi_42560024
verkeerde topic
pi_42560042
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:24 schreef versabommie het volgende:

[..]

Met CW als mod, offtopic gaan? Dan kwam CW en werd het forum getroffen door sprinkhanenplagen, bebloede rivieren, veepest, zweren, hagel en eeuwige duisternis!

Geleuf me, we zijn veel beter af met Flugie...we leven nog dude!
Ik heb CW pijnloos overleeft

I am a serviver
pi_42560404
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Mooi dat je er niets meer over zegt, maar ik wel want je bedoelt mij natuurlijk met "sommigen". Ik heb het nog even nagekeken: ik heb nog welgeteld één post van één regel geplaatst, ik had die hele waarschuwing nog niet gezien. Mijn post daarna is weer ontopic. Dus kappen met dat gejank over dat er mensen voorgetrokken worden.
PS dan maar.

Ik bedoelde er niemand specifiek mee. Maar het feit dat jij je ook tot die "sommigen" aangesproken voelt zegt dus al genoeg.
Puur om het algemeen dat er sommigen wel krediet hebben om off-topic mogen blijven gaan, staat er.....
En jij zit denk ik zeker niet in een positie om het woord janken te gebruiken. Want janken is voor mij hetzelfde als "zuigen" en bij sommige "zuigers" sta jij zeker in de top 1.

En doe me een lol, wil je. Zoek iemand anders om bij te zuigen. Je bent vermoeiend en ik heb zonder jouw gezeik veel meer lol op het forum.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:40:58 #186
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42560461
Maar jullie discussie he, dat is toch ook gewoon SC en dus offtopic in het FB topic?
  Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:54:09 #187
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42561070
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:39 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

PS dan maar.

Ik bedoelde er niemand specifiek mee. Maar het feit dat jij je ook tot die "sommigen" aangesproken voelt zegt dus al genoeg.
Schijnheil. Het is overduidelijk dat je mij bedoelde, ook gezien je eerdere opmerkingen over "Sgoppers" die een status aparte zouden hebben.
quote:
Want janken is voor mij hetzelfde als "zuigen"
Dan heb jij vast wel eens merkwaardige spraakverwarringen gehad tijdens je bezoekjes aan prostituees.
quote:
En doe me een lol, wil je. Zoek iemand anders om bij te zuigen. Je bent vermoeiend en ik heb zonder jouw gezeik veel meer lol op het forum.
Dan moet je gewoon niet meer op me reageren. Dit ging een tijdje goed, maar jij vond het vanmiddag nodig om de draad weer op te pakken met een snauwerige opmerking.

PUNT!
  Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:55:45 #188
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42561149
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:40 schreef arneaux het volgende:
Maar jullie discussie he, dat is toch ook gewoon SC en dus offtopic in het FB topic?
Het al dan niet voorgetrokken worden door mods, zou je ook een FB-onderwerp kunnen noemen.
Maar de discussie is afgelopen want ik heb mijn zegje gedaan en LS is veel gelukkiger als hij niet meer op me reageert, en hij heeft vast wel geleerd van het almaar blijven reageren op Tanja.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:58:10 #189
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42561250
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Schijnheil. Het is overduidelijk dat je mij bedoelde, ook gezien je eerdere opmerkingen over "Sgoppers" die een status aparte zouden hebben.
[..]

Dan heb jij vast wel eens merkwaardige spraakverwarringen gehad tijdens je bezoekjes aan prostituees.
[..]

Dan moet je gewoon niet meer op me reageren. Dit ging een tijdje goed, maar jij vond het vanmiddag nodig om de draad weer op te pakken met een snauwerige opmerking.

PUNT!
Volgens mij heb ik ook nog een account ala sgoppers.....zit ik dan bij de harde forumkern?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:01:32 #190
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42561371
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:55 schreef Gert het volgende:

[..]

Het al dan niet voorgetrokken worden door mods, zou je ook een FB-onderwerp kunnen noemen.
Maar de discussie is afgelopen want ik heb mijn zegje gedaan en LS is veel gelukkiger als hij niet meer op me reageert, en hij heeft vast wel geleerd van het almaar blijven reageren op Tanja.
O. En in jullie FB discussie mag je wel op de man spelen?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:02:53 #191
143001 Prospera
Verfrissend
pi_42561417
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:56 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

[:]
Scan roept uit balorigheid 'ban mij dan maar' en hopsakee, hij kan 48 uur opzouten. In een kwartier tijd! Ongelooflijk.
Sow, laat ik het niet over Scan hebben.

Ban mij dan ook maar.
En dat is geen vraag
Het is hier geen democratie. Dat is ok.

Een ban is een watje vergeleken bij de kernbomproeven in N-korea.
  Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:03:49 #192
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42561448
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 23:01 schreef arneaux het volgende:

[..]

O. En in jullie FB discussie mag je wel op de man spelen?
Geen idee eigenlijk, jij rancuneuze NSB'er die met zijn matige filmpjes niet in de schaduw mag staan van PC Eend.
  Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:04:52 #193
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42561484
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 23:02 schreef Prospera het volgende:
Een ban is een watje vergeleken bij de kernbomproeven in N-korea.
Kan iemand anders deze even oppakken, ik heb het al met genoeg idioten aan de stok.
  Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:06:11 #194
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42561527
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:58 schreef versabommie het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik ook nog een account ala sgoppers.....zit ik dan bij de harde forumkern?
Ben jij ondanks als je misdragingen ooit al eens geband?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:06:36 #195
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42561540
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 23:03 schreef Gert het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, jij rancuneuze NSB'er die met zijn matige filmpjes niet in de schaduw mag staan van PC Eend.
. En als je nu nog wil beweren dat je niet elleboogdiep bij iemand in de kont zit en voorgetrokken word is dat een goede spiegel van je zeer gebrekkige intelligentie.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:07:10 #196
143001 Prospera
Verfrissend
pi_42561569
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 23:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Kan iemand anders deze even oppakken, ik heb het al met genoeg idioten aan de stok.
Mafkees, of ben je een modje dan?
pi_42561576
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 23:02 schreef Prospera het volgende:

[..]

Ban mij dan ook maar.
Ik weet niet wat ik 48 uur zonder je moet
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:10:25 #198
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42561679
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 23:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Ben jij ondanks als je misdragingen ooit al eens geband?
Nope, maar als je nu nog wil beweren dat ik niet elleboogdiep bij fa's in de kont zit en voorgetrokken word is dat een goede spiegel van je zeer gebrekkige intelligentie.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:10:30 #199
143001 Prospera
Verfrissend
pi_42561683
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 23:07 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik 48 uur zonder je moet
Gaan we eerst groetjes doen en dan lief
pi_42561708
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 19:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan hier Wie moet er blijven 16 oktober? even [POLL] voorgezet worden?
Sommigen mogen zelfs in [FB] wéér zoveel off-topic gaan dat on-topic vragen niet beantwoord worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')