abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 9 oktober 2006 @ 21:44:18 #101
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42525672
Zo jongens, is het weer gelukt om dat FUK!FOK! precies rondom de BB live-uitzending te vernaggelen?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:17:19 #102
143001 Prospera
Verfrissend
pi_42529773
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 07:06 schreef teamlead het volgende:

[..]

Als je last hebt van ge sc in FB dan was de COFB toch een ideetje
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:47:28 #103
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42530439
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:17 schreef Prospera het volgende:

[..]

Als je last hebt van ge sc in FB dan was de COFB toch een ideetje
Jij bent niet bang uitgevallen he?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:52:26 #104
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_42530553
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 11:07 schreef flugeltje het volgende:
O en Coraatje ik heb in de SC van vannacht terug kunnen lezen dat Stereotomy de boel behoorlijk op heeft zitten fokken bij je. Ga daar niet in mee. Die gebruikt nog steeds een argument wat helemaal niet waar is en geilt er alleen op om in dit topic flink wat verziekend commentear te krijgen. Hij heeft je dus voor z'n karretje gespannen

Ik zal het nog één allerlaatste keer herhalen. Als je over de streams wilt babbelen is het eerste topic waar je dat kunt doen de COS. Als je in de SC zit en je ziet even iets op de streams mag dat uiteraard best in de SC geplaatst worden, zolang de SC maar geen tweede streamtopic wordt.

En voor iedereen nog een keer: FOK! is géén democratie....

We hebben nu de discussie vaak genoeg gehad. Het blijft zoals het is. Leer er maar mee leven.

PC Eend had het al verwoord, maar je hebt je eigen grenzen overschreden Flugel.

Cora komt met een klacht, ik herken de klacht als zijnde de mijne en raad haar aan om dat in [FB] te zetten en niet in [COS]. Oók omdat je vindt dat het "steeds dezelfden" zijn die deze klacht hebben. Blijkbaar is Cora nog nooit in [FB] geweest, en deponeert die klacht hier. Heb ik haar dan voor het karretje gespannen? Of had ze die mening toevallig al voordat ik de suggestie gaf om in [FB] te posten?

Fok hoeft geen democratie te zijn maar gebruik de feedbacktopic dan ook waarvoor hij bedoeld is in plaats van hier te slowchatten. Hier wordt meer geslowchat dan in [COS] topics.

Aangezien je ook publiekelijk mij beticht van "stoken" en "voor het karretje spannen" , verwacht ik hier ook publiekelijk een excuus van je.
Confidence through competence
pi_42531493
Mij benieuwen wanneer jij antwoord krijgt, ik wacht ook nog steeds
Slechte PR
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 02:21:46 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_42531820
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 01:48 schreef PC eend het volgende:
Mij benieuwen wanneer jij antwoord krijgt, ik wacht ook nog steeds
Wmb mag jij lang wachten met jouw gezeur over een onderwerp dat al 310 keer behandeld is.
Kom op zeg, er is geen probleem. Er zijn volgens mij slechts mensen die een probleem willen forceren.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_42531895
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 02:21 schreef APK het volgende:

[..]

Wmb mag jij lang wachten met jouw gezeur over een onderwerp dat al 310 keer behandeld is.
Kom op zeg, er is geen probleem. Er zijn volgens mij slechts mensen die een probleem willen forceren.
Fijn dat iig 1 persoon zich geroepen voelt mij te antwoorden
Helaas zit jij niet in de crew
Ik stel gewoon een paar vragen zuiver bedoelt als feedback, en dat is nog niet beantwoord, laat staan 310 keer
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 02:37:27 #108
6941 APK
Factual, I think.
pi_42531923
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 02:32 schreef PC eend het volgende:

Ik stel gewoon een paar vragen zuiver bedoelt als feedback, en dat is nog niet beantwoord, laat staan 310 keer
Ik dacht dat jij niet mocht posten tijdens jouw ban, maar blijkbaar mocht jij ver daarvoor en daarna ook niet lezen.
Je zou je ook eens af kunnen vragen waarom je geen antwoord (meer) krijgt.
Begrijp mij niet verkeerd, ik vind je verder een toffe poster, maar hou in vredesnaam op met dit gezeik.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 02:42:53 #109
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42531961
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 02:37 schreef APK het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij niet mocht posten tijdens jouw ban, maar blijkbaar mocht jij ver daarvoor en daarna ook niet lezen.
Begrijp mij niet verkeerd, ik vind je verder een toffe poster, maar hou in vredesnaam op met dit gezeik.
Ik had iets in gelijke strekking al eerder geschreven in SC:
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 02:22 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Lees FB 12 en 13 is door en bedenk dat je een buitenstaander bent, hoeveel postings van jezelf kom je tegen die steeds over hetzelfde gaan?
Kap er nu gewoon mee, verplaats je in de schoenen van de modjes en neem je ban als een man en stop is met je gezeur, geziek, gezuig en gezanik.
Maar nee, je blijft maar doorgaan, als ik mod was geweest had je alleen daarom een extra weekje gekregen
Het schijnt niet door je hersenpan (die van een eend) door te dringen dat die mensen hier vrijwillig zitten, miljoenen posten per jaar voor hun kiezen krijgen maar jij bent van mening dat alles om PC eendje moet draaien
Dit was het laatste wat ik erover zeg, gedraag je als een vent, een kerel een volwassene en blijf niet dreinen als een klein verwend kut-kind
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_42531985
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 02:37 schreef APK het volgende:

[..]

Euhm volgens mij heb jij zelf niet goed gelezen
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 02:49:28 #111
6941 APK
Factual, I think.
pi_42532002
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 02:42 schreef KRIBBET het volgende:

Ik had iets in gelijke strekking al eerder geschreven in SC:
Jij en Eendje hebben blijkbaar meer woorden nodig om hetzelfde te zeggen.
pi_42532016
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 02:42 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Lees FB 12 en 13 is door en bedenk dat je een buitenstaander bent, hoeveel postings van jezelf kom je tegen die steeds over hetzelfde gaan?
Kap er nu gewoon mee, verplaats je in de schoenen van de modjes en neem je ban als een man en stop is met je gezeur, geziek, gezuig en gezanik.
Maar nee, je blijft maar doorgaan, als ik mod was geweest had je alleen daarom een extra weekje gekregen
Het schijnt niet door je hersenpan (die van een eend) door te dringen dat die mensen hier vrijwillig zitten, miljoenen posten per jaar voor hun kiezen krijgen maar jij bent van mening dat alles om PC eendje moet draaien
Dit was het laatste wat ik erover zeg, gedraag je als een vent, een kerel een volwassene en blijf niet dreinen als een klein verwend kut-kind :
[..]
Ik kom hier al lang, geen buitenstaander dus en ik geef feedback in het juiste topic
Als ik denk dat iets beter kan zal ik zeker mijn bek niet houden
Dat ze hier vrijwillig zitten doet daar niks aan af, in tegendeel
Ik denk gewoon mee en geef mijn mening ipv een hersenloos figuur zoals jij die alleen maar onzin in een SC topic zit te baggeren
Jij begrijpt er kennelijk niks van, tis misschien ook maar goed dat jij de SC bijna nooit verlaat
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 02:57:25 #113
6941 APK
Factual, I think.
pi_42532054
Eend, jij komt hier al dusdanig lang dat je ook wel begrijpt dat 'de regels' na enige tijd gewoon duidelijk -zouden moeten- zijn.
(Er is genoeg vrijheid. Kijk eens in de COS van vannacht. Iedereen slaapt op de streams, maar er wordt toch nog een beetje over de opdracht gekeuveld. Geen probleem. Pas als er echt -langdurig- zwaar offtopic wordt gepost grijpt men in.)
Daar kun je over door blijven zeuren, maar daar schiet niemand iets mee op.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 03:02:55 #114
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42532071
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 02:50 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik kom hier al lang, geen buitenstaander dus en ik geef feedback in het juiste topic
Als ik denk dat iets beter kan zal ik zeker mijn bek niet houden
Dat ze hier vrijwillig zitten doet daar niks aan af, in tegendeel
Ik denk gewoon mee en geef mijn mening ipv een hersenloos figuur zoals jij die alleen maar onzin in een SC topic zit te baggeren
Jij begrijpt er kennelijk niks van, tis misschien ook maar goed dat jij de SC bijna nooit verlaat
Met dat je een buitenstaander bent bedoelde ik: bekijk het is als zijnde een newbie
Maar laat mij maar lekker hersenloos in SC baggeren inplaats van te schoppen tegen mensen die veel vrije tijd opofferen om een site een beetje in goede banen te laten lopen en constant het gezeur van een eend te moeten lezen.
Ik weet tenminste wanneer ik moet stoppen met OFFtopic gaan.

En dat het jou niets kan schelen dat ze hier vrijwillig werk verrichten dat weet iedereen wel zo langzamerhand
Ik sluit nu lekker af voordat er hele andere teksten op het scherm verschijnen
Ga zo lekker door en vergal het voor de mensen
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_42532083
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 02:57 schreef APK het volgende:
Eend, jij komt hier al dusdanig lang dat je ook wel begrijpt dat 'de regels' na enige tijd gewoon duidelijk -zouden moeten- zijn.
(Er is genoeg vrijheid. Kijk eens in de COS van vannacht. Iedereen slaapt op de streams, maar er wordt toch nog een beetje over de opdracht gekeuveld. Geen probleem. Pas als er echt -langdurig- zwaar offtopic wordt gepost grijpt men in.)
Daar kun je over door blijven zeuren, maar daar schiet niemand iets mee op.
Ik stel gewoon vragen naar aanleiding van posts van mods, wat is jou probleem nou helemaal
Ik blijf niet doorgaan tot in den treure ik wacht gewoon op antwoord
pi_42532092
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 03:02 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Met dat je een buitenstaander bent bedoelde ik: bekijk het is als zijnde een newbie
Maar laat mij maar lekker hersenloos in SC baggeren inplaats van te schoppen tegen mensen die veel vrije tijd opofferen om een site een beetje in goede banen te laten lopen en constant het gezeur van een eend te moeten lezen.
Ik weet tenminste wanneer ik moet stoppen met OFFtopic gaan.

En dat het jou niets kan schelen dat ze hier vrijwillig werk verrichten dat weet iedereen wel zo langzamerhand
Ik sluit nu lekker af voordat er hele andere teksten op het scherm verschijnen
Ga zo lekker door en vergal het voor de mensen
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 02:22 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Dit was het laatste wat ik erover zeg
Inconsequent ook nog
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 03:07:43 #117
55709 Stereotomy
pi_42532094
PC eend, laten we gewoon wachten op een fatsoenlijke reactie van flugel op de manier waarop ze Cora heeft beantwoord.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 03:08:01 #118
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42532096
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 03:04 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik stel gewoon vragen naar aanleiding van posts van mods, wat is jou probleem nou helemaal
Dat is meer de waarheid
Met dank aan Laysa.
pi_42532102
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
PC eend, laten we gewoon wachten op een fatsoenlijke reactie van flugel op de manier waarop ze Cora heeft beantwoord.
Goed idee, die zuigers hier zitten alleen maar slap te slowchatten
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 03:14:09 #120
6941 APK
Factual, I think.
pi_42532129
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 03:04 schreef PC eend het volgende:

Het antwoord is al tot in den treure gegeven.
Maar wacht gewoon op hetzelfde antwoord, als jij daar plezier in hebt.
  † In Memoriam † dinsdag 10 oktober 2006 @ 03:23:10 #121
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42532172
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
De post van Flugel was voor Coraatje dus wat hebben jullie daar verder mee te maken?

Of vind je dat mensen jou (of PC eend) verantwoording schuldig zijn over wat ze zeggen of doen?

Als het je werkelijk zo hoog zit stuur je een mailtje en ga je het hier niet an publiek verder uitspelen. Dat eindeloos doorzeiken over ieder puntje wat je maar kan vinden...

Jullie spelen jezelf nu in the picture (lees de post van nikky nog eens) en dat moet je verder zelf weten maar als je dan doorgaat moet je straks ook niet achteraf gaan huilen.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 03:44:56 #122
55709 Stereotomy
pi_42532210
Misschien heb je de posting niet gelezen Northernstar, voordat je dit schreef.

Als je het wel leest, zie je dat ik erin word genoemd, en niet op de alleraardigste manier. Nogmaals, Cora had een klacht, liet dat weten in [SC] of [COS] waar ik ook aan het typen was, en ik zei tegen haar dat ze dat in de [FB] moest laten horen. Vervolgens verwijt Flugel mij hier in FB dat ik Cora voor het karretje heb gespannen en dat ik haar aan het opfokken was.

De vorige discussie met flugel had ik afgesloten, maar als Cora iets vindt en mij vorige keer verweten was dat het "steeds dezelfden zijn", dan is het toch niet meer dan normaal dat ik Cora met haar klacht - die inderdaad dezelfde was als die van mij, er zijn meer mensen die zo denken - doorstuur naar de FB?

Nu je dit weet, wil ik je vragen wel beantwoorden:
quote:
De post van Flugel was voor Coraatje dus wat hebben jullie daar verder mee te maken?
Flugel noemt in de post mijn naam en zegt dingen over mij die nergens op slaan. Ik mag daar antwoord op verwachten.
quote:
Of vind je dat mensen jou (of PC eend) verantwoording schuldig zijn over wat ze zeggen of doen?
Als ze fout over mij praat: ja.
quote:
Als het je werkelijk zo hoog zit stuur je een mailtje en ga je het hier niet an publiek verder uitspelen.
Nou wordt 'ie mooi. Dáár ging het juist om, dat ik niet en public voor "opfokker" en "iemand voor het karretje spannen" wil worden uitgemaakt wanneer ik iemand doorverwijs naar de [FB]. Hier is het blijkbaar begonnen, en wat ik verwacht is dat Flugel mans genoeg is om ook hier een excuusgebaar te maken over wat ze over mij tegen Cora heeft gezegd in het openbaar, zonder dat we beiden ouwe beerputten openhalen. Het gaat nu om dit.

Flugel kan niet 24/7 online zijn, dus vandaar dat ik niet meedeed aan de SC hierboven mij, en ik (ver)wacht dat Flugel morgen wel reageert. Okee?

[ Bericht 12% gewijzigd door Stereotomy op 10-10-2006 04:12:49 ]
  † In Memoriam † dinsdag 10 oktober 2006 @ 04:30:31 #123
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42532276
Doe dat dan per mail als het je echt iets kan schelen! En laat het anders gaan. Hoe moeilijk is dat?

Misschien moeten we er eens een topic aan wijden: Wie is het grootste slachtoffer van BB?

Dan krijg je nog stevige concurrentie. Jouw volledig onterecht beschuldigd zijn ( ) valt sowieso al in het niet bij PC Eend volledig onterechte ban, èn die is ook nog eens dubbel geslachtofferd omdat hij niet meer kan slowchatten in COS. Die arme jongen moet dat nu al 50 dagen dag in, dag uit zien te verstouwen.

Of wat dacht je van LekkerSimpel aan wiens bronnen werden getwijfeld. Ik bedoel, hey dat is ook niet mis. Ik geef het je te doen. Plus nog het trauma van een willekeurige ban, nee herstel, een "voorbeeld-ban".
PH52 die net als PC Eend heeft vastgesteld dat COS niet werkt en ook hij lijdt al 50 dagen. Bovendien een ban voor "volledig onschuldige nachtelijke SC". Ook deze jongen heeft het zwaar.
Nostalgist waarbij een "inbreuk in een nuttige conversatie" plaatsvond. Kan men wel zeggen dat COS bedoeld is om over BB te praten, maar men vergeet gewoon dat we het hier over een nuttige conversatie hebben. Iets wat Mike1964 gelukkig kan beamen. Gedeelde smart is halve smart, maar dat maakt het nog niet ok weet je. Dat Mike1964 het zwaar heeft moge duidelijk zijn als men de voorgaande FB topics naleest. En ook jij Stereotomy lijdt, dat zullen en moeten we erkennen op basis van jouw postaantal in feedback, maar zoals je ziet bent je niet de enige.

Elders zie je wel eens de naam "feedbackhuilie" of "feedbackhoer" genoemd worden, dat is een miskennning. We hebben het hier over echte slachtoffers! Mensen die onheus bejegend worden en ja, zeg het maar gewoon, op regelmatige basis ronduit tekort worden gedaan.

Je ziet echter, de vraag wie is het grootste slachtoffer van BB, is nog niet zo eenvoudig te beantwoorden. Wellicht kunnen de mensen van de lijstjes uitkomst bieden. Wie heeft de meeste posts in FB enzo. Krijgt de winnaar een EHBO-trommeltje.

Wie naar aanleiding van deze post verder wil praten verwijs ik graag naar: Slachtofferhulp Nederland
pi_42532287
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 03:23 schreef NorthernStar het volgende:

Als het je werkelijk zo hoog zit stuur je een mailtje en ga je het hier niet an publiek verder uitspelen. Dat eindeloos doorzeiken over ieder puntje wat je maar kan vinden...
Over publiek personen aanvallen gesproken, kan je dat niet via de mail doen

Ik dacht trouwens dat bans niet werden besproken op het forum
  † In Memoriam † dinsdag 10 oktober 2006 @ 05:08:26 #125
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42532299
PC eend gaat voor de EHBO-trommel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')