Dat zou moord zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog 1 zo'n opmerking en de TT gaat eraan![]()
Ik zeg niks, maar mislukt is de TT welquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:32 schreef MaxMark het volgende:
Er mist ook gewoon nog een woord in de TT
En Groningen moet met een hoofdletter
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:51 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik zeg niks, maar mislukt is de TT wel![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Laten we allemaal niet vergeten dat Sebasser de TT maakte, dat zegt toch genoeg![]()
ik ga de 4 Mijl lopenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat zou moord zijn.
Jezus mensen, kappen met dat geslowchat.
doe eens posten over groningen en de 4mijl of zo![]()
quote:
Waar héb je het over?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:50 schreef Bob. het volgende:
Had je dan niet ook gelijk van bullshit, tof kunnen maken?
Tof zijn, ist tollquote:
13:30 is de start in Harenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:12 schreef maok het volgende:
Hoe laat is de 4 mijl eigenlijk?
Goed.... verkoudheidje. Leukkkkk. Koude wind... Hmmmmm.......quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:14 schreef Renesite het volgende:
Ik ga vanmiddag *ergens* de 4mijl bekijken![]()
Herewegquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:00 schreef Inca het volgende:
Ik ga ergens op de brug staan leuk gezicht als ze die nog ff op moeten lopen
Dan zie ik je vast wel, ik hang straks uit het Herenhuis met dat torentje (en dan ook echt uit het torentje)quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:00 schreef Inca het volgende:
Ik ga ergens op de brug staan leuk gezicht als ze die nog ff op moeten lopen
O... Juliaquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan zie ik je vast wel, ik hang straks uit het Herenhuis met dat torentje (en dan ook echt uit het torentje)
Dat bedoel ik dus ookquote:
Je tilt me toch wel even heen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, maar grote kans dat je dan moet lopen, dus je kunt beter thuis blijven.
ga naar een cafetaria en bestel 6 blikjes bier, of wat. sim0l.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil drankWoon je in Groningen, is dat zelfs op zondag niet te krijgen
Bierquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
ga naar een cafetaria en bestel 6 blikjes bier, of wat. sim0l.
Maare, verslaafde *doet een spuit op zijn arm na* ga eens lekker zuipen in een café en blêr niet zo.quote:
Nee, iedereen moet morgen naar stage/school, en niet bepaald zin om alleen naar een kroeg te gaan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maare, verslaafde *doet een spuit op zijn arm na* ga eens lekker zuipen in een café en blêr niet zo.
Nee, zegt me nietsquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
UMCG is het ziekenhuis met die rode radar bovenop Kwienbie
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:11 schreef U het volgende:
of je fietst tegen 'n boom aan, dan kom je ook wel in het UMCG
(of in het Martini, dan heb je pech)
Die geven gewoon steeds dingen aan in de klas, 't is een vrij simpel bestaan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat zal dan een korte studie zijn.
Ach, het is wel een prettig plaatje om naar te kijken.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:22 schreef MaxMark het volgende:
't Is gewoon een aaneenschakeling van die paarse plaatjes
Hou jij ook al zo van vrouwen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:23 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ach, het is wel een prettig plaatje om naar te kijken.![]()
ohh, ik wil ook.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar ik eet nu Noodles.
Maar wijn is vies, noodles niet. En waarom kan wijn niet met noodlesquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
ohh, ik wil ook.![]()
Maar ik heb in tegenstelling tot jou wel wijn voor mn neus staan.![]()
Ik heb geen noodles in huis.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar wijn is vies, noodles niet. En waarom kan wijn niet met noodles
Want je volgende winkelbezoek staat pas over een maand gepland?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja nou, ik drink meestal WKD of zwarte vodka redbull. EN ik heb nog wel wat bessen in huis, maar misschien genoeg jus vor 1 glas
En nu is mn ijsthee ook al op dus meot ik weer weken water drinken
Mijn ijsthee heb ik in Groningen nog niet kunnen vinden, en iets anders drink ik niet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Want je volgende winkelbezoek staat pas over een maand gepland?
Euhhh Groningen heeft zga alle soorten supermarkten... behalve nettorama of de dirkbasweetikveelquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mijn ijsthee heb ik in Groningen nog niet kunnen vinden, en iets anders drink ik niet.
Nee, ik lust bijna niks.
Tip.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, ik ben bij AH, Edah, Aldi en Jumbo geweest
Was iedereen maar zo slim als jij.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tip.
Vraag waar ze het vandaan halen.
wat een goed leven word dat danquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Was iedereen maar zo slim als jij.
Was iedereen maar zo'n mierenneuker als jouquote:
Minderquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was iedereen maar zo'n mierenneuker als jouDan hadden we veel meer mieren
![]()
Met dat geval van jou met een pincetdoorsnede? hahahaahhahahahahahaquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
MinderIk neuk ze allemaal plat
![]()
Ja, c1000 en Konmar. Maar de c1000 hier is ver en afgefikt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tip.
Vraag waar ze het vandaan halen.
Je had wel al door dat ik een vrouw ben?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met dat geval van jou met een pincetdoorsnede? hahahaahhahahahahaha
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je had wel al door dat ik een vrouw ben?
Konmar gaat sluiten, en C1000 zit in Paddepoel, is best dichtbij, en in lewenborg wat ook goed te bereiken valt en wielewaalplein ken ik niet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, c1000 en Konmar. Maar de c1000 hier is ver en afgefikt.
De Boer heeft het niet.
Euh...quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je had wel al door dat ik een vrouw ben?
C1000 zit wel in paddepoel. Fiets je daar toch even heenquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, c1000 en Konmar. Maar de c1000 hier is ver en afgefikt.
De Boer heeft het niet.
11 is snellerquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:40 schreef Renesite het volgende:
Paddepoel = Lijn 5
C1000 is afgefikttquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Konmar gaat sluiten, en C1000 zit in Paddepoel, is best dichtbij, en in lewenborg wat ook goed te bereiken valt en wielewaalplein ken ik niet.
Lewenborg = Lijn 3
Paddepoel = Lijn 5
Er zijn dus 3 c1000's in de stad. Waarvan 1 op het Wielewaalplein (Oosterpark), 1 in Winkelcentrum Paddepoel (kom je tegen onderweg naar Zernike) en 1 in Lewenborg. Wielewaalplein is afgefikt, de andere 2 zijn er nog.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Eh, JC Kapteynlaan door en dan links, en dan rechts
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:46 schreef maok het volgende:
[[url=http://www.akomoldenzaal.nl/web/pictures/clintonnw/icetea.gif]afbeelding][/url]
Nee, inderdaadquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:54 schreef Gollemrulez het volgende:
Pff wat een problemen heb je dan... jeetje wat een woest leven moet je dan wel niet tegemoet gaan. Lekker ook voor je tanden, mn tandarts raadde ijsthee ed af ivm tanderosie..., zal jij dan wel geen last van hebben
Tanderosie is voor mietjes.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:54 schreef Gollemrulez het volgende:
Pff wat een problemen heb je dan... jeetje wat een woest leven moet je dan wel niet tegemoet gaan. Lekker ook voor je tanden, mn tandarts raadde ijsthee ed af ivm tanderosie..., zal jij dan wel geen last van hebben
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:02 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Tanderosie is voor mietjes.
Ijsthee is
Stoer ben ik niet nee, maar ik drink natuurlijk wel nog steeds ijsthee (alleen iets minder dan eerst)...quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:02 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Tanderosie is voor mietjes.
Ijsthee is
Nou dan ben ik maar triestquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:16 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Stoer ben ik niet nee, maar ik drink natuurlijk wel nog steeds ijsthee (alleen iets minder dan eerst)...
Maarja alleen één merk ijsthee lusten en verder helemaal niks is natuurlijk ook triest.
Er staat op Huizemaas.nl alleen Saturday Night Fever, dat zal 't wel niet zijn iddquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:14 schreef Ladylicious het volgende:
Ik snap er niks van.. Zag op van die plakposters dat Luna en Pavo komende zaterdag in Huize Maas zouden komen..
Kan op de agenda alleen niks vinden
Iemand??
Gelukkig maarquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou dan ben ik maar triestIk slaap er niet minder om
Op de website van 2EL Events staat idd nix, helemaal niet up2date. Hier echter staat wel de bevestiging van Luna en Pila. K weet niet waar je de naam Pavo vandaan haalt?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:14 schreef Ladylicious het volgende:
Ik snap er niks van.. Zag op van die plakposters dat Luna en Pavo komende zaterdag in Huize Maas zouden komen..
Kan op de agenda alleen niks vinden
Hmm... Geheugenfoutjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:07 schreef Gusev het volgende:
[..]
Op de website van 2EL Events staat idd nix, helemaal niet up2date. Hier echter staat wel de bevestiging van Luna en Pila. K weet niet waar je de naam Pavo vandaan haalt?
Bedum ofzo zekerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:05 schreef Jo0Lz het volgende:
lol
Heb er niet bijgestaan, met binnenstad...
Verhuis nu naar een dorpje net buiten Groningen
Sterker nog, ben net verhuisd
Tof men 14.gifquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:33 schreef Sebasser het volgende:
Huis verkocht
over een paar maand (april 2007 of zo) verhuizen naar groot heemwerd..
hej bobquote:
Beter dan te laatquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:25 schreef du_ke het volgende:
Oh het topic is over de helft dan spring ik er ook maar weer in.
Met het oog op de kids. Alhowel ik niet echt weet of de jeugd in dat dorp nou minder erg is of niet ^^quote:
Naar het schijnt is dat niet een spetterend rustig dorp.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Met het oog op de kids. Alhowel ik niet echt weet of de jeugd in dat dorp nou minder erg is of niet ^^
Wel rustiger dan de binnenstad. Daar slopen die kids mijn auto, zijn 10 jaar en roken enzoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naar het schijnt is dat niet een spetterend rustig dorp.
Ja!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vertel!
Als ik er niet was geweest hè... Had jij je goede daad niet kunnen doen. Dat zou erg zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 08:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Er was amper iemand op het station, en voordat ik ook maar kon vragen of ze Queen_Bee was moest ik eerst een oud vrouwtje helpen met het voorlezen van de bustijden
Deed ie niet eensquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:09 schreef MaxMark het volgende:
En hoe keek iedereen op toen je keihard "KWIENBIE!" terug riep?
Jij bent niet blondquote:
Je vond me gewoon niet leuk hèquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij bent niet blond![]()
Daar wordt het wel lastiger van hoor
En ik was heel saai, want ziek, normaal ben ik blij en blijf ik langer plakken
Aan de bedummerweg Shanti Rotiquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeg Groningers, waar in de stad haal je nou lekkere roti?
Echte roti?
Niet de laffe pannekoek met aardappels en sperziebonen?
Help me
Humsies Corner was ook altijd wel goed. Jaren niet meer geweest, zou niet weten hoe het nu isquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O vertel!
Lekker? Veel? Keuze? Maak me gek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |