Dat zou moord zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog 1 zo'n opmerking en de TT gaat eraan![]()
Ik zeg niks, maar mislukt is de TT welquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:32 schreef MaxMark het volgende:
Er mist ook gewoon nog een woord in de TT
En Groningen moet met een hoofdletter
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:51 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik zeg niks, maar mislukt is de TT wel![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Laten we allemaal niet vergeten dat Sebasser de TT maakte, dat zegt toch genoeg![]()
ik ga de 4 Mijl lopenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat zou moord zijn.
Jezus mensen, kappen met dat geslowchat.
doe eens posten over groningen en de 4mijl of zo![]()
quote:
Waar héb je het over?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:50 schreef Bob. het volgende:
Had je dan niet ook gelijk van bullshit, tof kunnen maken?
Tof zijn, ist tollquote:
13:30 is de start in Harenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:12 schreef maok het volgende:
Hoe laat is de 4 mijl eigenlijk?
Goed.... verkoudheidje. Leukkkkk. Koude wind... Hmmmmm.......quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:14 schreef Renesite het volgende:
Ik ga vanmiddag *ergens* de 4mijl bekijken![]()
Herewegquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:00 schreef Inca het volgende:
Ik ga ergens op de brug staan leuk gezicht als ze die nog ff op moeten lopen
Dan zie ik je vast wel, ik hang straks uit het Herenhuis met dat torentje (en dan ook echt uit het torentje)quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:00 schreef Inca het volgende:
Ik ga ergens op de brug staan leuk gezicht als ze die nog ff op moeten lopen
O... Juliaquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan zie ik je vast wel, ik hang straks uit het Herenhuis met dat torentje (en dan ook echt uit het torentje)
Dat bedoel ik dus ookquote:
Je tilt me toch wel even heen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, maar grote kans dat je dan moet lopen, dus je kunt beter thuis blijven.
ga naar een cafetaria en bestel 6 blikjes bier, of wat. sim0l.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil drankWoon je in Groningen, is dat zelfs op zondag niet te krijgen
Bierquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
ga naar een cafetaria en bestel 6 blikjes bier, of wat. sim0l.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |