Op de website van 2EL Events staat idd nix, helemaal niet up2date. Hier echter staat wel de bevestiging van Luna en Pila. K weet niet waar je de naam Pavo vandaan haalt?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:14 schreef Ladylicious het volgende:
Ik snap er niks van.. Zag op van die plakposters dat Luna en Pavo komende zaterdag in Huize Maas zouden komen..
Kan op de agenda alleen niks vinden
Hmm... Geheugenfoutjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:07 schreef Gusev het volgende:
[..]
Op de website van 2EL Events staat idd nix, helemaal niet up2date. Hier echter staat wel de bevestiging van Luna en Pila. K weet niet waar je de naam Pavo vandaan haalt?
Bedum ofzo zekerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:05 schreef Jo0Lz het volgende:
lol
Heb er niet bijgestaan, met binnenstad...
Verhuis nu naar een dorpje net buiten Groningen
Sterker nog, ben net verhuisd
Tof men 14.gifquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:33 schreef Sebasser het volgende:
Huis verkocht
over een paar maand (april 2007 of zo) verhuizen naar groot heemwerd..
hej bobquote:
Beter dan te laatquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:25 schreef du_ke het volgende:
Oh het topic is over de helft dan spring ik er ook maar weer in.
Met het oog op de kids. Alhowel ik niet echt weet of de jeugd in dat dorp nou minder erg is of niet ^^quote:
Naar het schijnt is dat niet een spetterend rustig dorp.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Met het oog op de kids. Alhowel ik niet echt weet of de jeugd in dat dorp nou minder erg is of niet ^^
Wel rustiger dan de binnenstad. Daar slopen die kids mijn auto, zijn 10 jaar en roken enzoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naar het schijnt is dat niet een spetterend rustig dorp.
Ja!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vertel!
Als ik er niet was geweest hè... Had jij je goede daad niet kunnen doen. Dat zou erg zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 08:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Er was amper iemand op het station, en voordat ik ook maar kon vragen of ze Queen_Bee was moest ik eerst een oud vrouwtje helpen met het voorlezen van de bustijden
Deed ie niet eensquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:09 schreef MaxMark het volgende:
En hoe keek iedereen op toen je keihard "KWIENBIE!" terug riep?
Jij bent niet blondquote:
Je vond me gewoon niet leuk hèquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij bent niet blond![]()
Daar wordt het wel lastiger van hoor
En ik was heel saai, want ziek, normaal ben ik blij en blijf ik langer plakken
Aan de bedummerweg Shanti Rotiquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeg Groningers, waar in de stad haal je nou lekkere roti?
Echte roti?
Niet de laffe pannekoek met aardappels en sperziebonen?
Help me
Humsies Corner was ook altijd wel goed. Jaren niet meer geweest, zou niet weten hoe het nu isquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O vertel!
Lekker? Veel? Keuze? Maak me gek![]()
O waar zit die?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Humsies Corner was ook altijd wel goed. Jaren niet meer geweest, zou niet weten hoe het nu is
Dat lijkt me een wrede doodquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Anders sterf ik van onvervuld verlangen!
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
De wind staat weer verkeerdSuikerfabriek is hier in Vinkhuizen weer te ruiken... 't Is iig wel echt Groningen
Zag je me?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog mensen uitgegaan gister?
Waar ben je geweest? Vast niet in de Rumba enquote:
Dat lijkt op een uitdagingquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Verder zou ik je nog niet herkennen als je naakt voor me stondof misschien júist dan wel niet!
Ik was wél in de Blauwe engel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar ben je geweest? Vast niet in de Rumba enDe
Blauwe
Engel?
Goed plan.quote:
Hoelaat was je er dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik was wél in de Blauwe engel.
Best tof dat ze me er nog nooit uitgetrapt hebben..
Ik was er tussen half 2 en 3 ofzo. Zonde zeg.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
Erm, tussen half één en half twee ofzeu? Niet zolang.
Mach, wees blij dat ik geen blauwtje bij je liep en je er nu achter komt dat ik 't was.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was er tussen half 2 en 3 ofzo. Zonde zeg.
Ik ben allang blij dat je niet diegene bent van wie ik een drankje heb aangenomen om vervolgens weg te lopen. Achteraf was dat misschien niet zo heel netjesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mach, wees blij dat ik geen blauwtje bij je liep en je er nu achter komt dat ik 't was.
Ik heb er niet op staan stampen of zo hoor!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:49 schreef nietzman het volgende:
Mijn drankje, wat doe je?!
Hmm, misschien herken ik hem dan ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goed plan.
Donderdagnacht iedereen uit het topic om half 3 verzamelen voor de Febo, Nietzman gaat naakt en dan ga ik kijken of ik hem herken.
Do tell, of is dat zoiets dat we zelf eens moeten meemaken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:15 schreef nietzman het volgende:
Ik ben in de Blauwe Engel niet bepaald "Low profile" hoor, daar hoef ik m'n kleren niet voor uit te doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |