Hij is gewoon bezopen. Als ie nuchter was had ie gezegd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:45 schreef latevogel het volgende:
og wat vind ik dit zielig voor eggie![]()
om te zeggen dat er niks gebeurd isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:48 schreef Addi het volgende:
Hoe is het mogelijk dat SDab dan nu wel in Egberts kamer mocht komen?????????
Eens scan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:48 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben weken lang kogels op Egbert afgevuurd, maar dit was wel een kanonskogel. Dit was het nekschot. Hummie is schandalig bezig en mag hier wel op aangesproken worden. Zo ga je ook in BB NIET met mensen om.
kun je instellen he! (aantal berichten per pagina)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:49 schreef VincentAdam het volgende:
mag ik ff een nOOb vraag stellen. Waarom mag een topic hier eigenlijk maar 7 pagina's zijn?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:48 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben weken lang kogels op Egbert afgevuurd, maar dit was wel een kanonskogel. Dit was het nekschot. Hummie is schandalig bezig en mag hier wel op aangesproken worden. Zo ga je ook in BB NIET met mensen om.
Dat was al zo hequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Marcia praat echt met haar vader alsof ze zijn vrouw of vriendin ofzo is. De verhouding vader/kind is totaal verdwenen in die familie.
ja, vind je dat gek als er zoiets op het scherm verschijnt van haal Egbert uit die kamer??? E10 moet je daar toch niet op aankijken???quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
E10 maakt het probleem ook groter dan dat het is.![]()
Totaal offtopic, maar ik kom ff met Bluezzje zoenenquote:
WE GAAN DR HEEN GOTVERDEGOTVERquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:48 schreef scanman01 het volgende:
Is gewoon een vooraf ingestelde grens. Na 300 posts gaat ie automatisch dicht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:49 schreef VincentAdam het volgende:
mag ik ff een nOOb vraag stellen. Waarom mag een topic hier eigenlijk maar 7 pagina's zijn?
Weer 100% met je eens want Sab mag wel 5 min. later Egbert lastigvallen op zijn bed en nu krijgt Eg de schuld,als ik hem was liep ik naar binnen en brulde van me af,de man wordt gek geluld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:48 schreef scanman01 het volgende:
Marcia heeft toen de moederrol op zich genomen, ik weet niet meer precies waaromquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Marcia praat echt met haar vader alsof ze zijn vrouw of vriendin ofzo is. De verhouding vader/kind is totaal verdwenen in die familie.
Maar van jou is bekend dat je om ieder wissewasje ook huilend wegloopt...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:44 schreef scanman01 het volgende:
Egbert ligt nu gvd te huilen in bed. Ze zijn daar echt van de pot gerukt daar bij BB.
Ik was echt nu het huis uit gegaan als ik Egbert was, Dit ging echt te ver.
Het is dat ik nog lang geen kinderen wil... maar doe maar liever een dochter als Marciaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:50 schreef VincentAdam het volgende:
wie van de posters hier wil ook zo'n vader als die van marcia?
100% mee eens. Walgelijk!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:48 schreef scanman01 het volgende:
iets met een coma dacht ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Marcia heeft toen de moederrol op zich genomen, ik weet niet meer precies waarom![]()
Eensch.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:52 schreef Addi het volgende:
Egbert heeft nu echt gelijk en Marcia zit fout,behandeld haar vader als een lul.
Kom in mijn harem lekker dingquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Totaal offtopic, maar ik kom ff met Bluezzje zoenen![]()
Ik heb zo een vaderquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:50 schreef VincentAdam het volgende:
wie van de posters hier wil ook zo'n vader als die van marcia?
Het verschil is: Wij zagen wat er NIET gebeurde in de prinsessekamer. Dat Egbert niks deed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Egbert denkt dat het belachelijk is dat hij zich kloten en aangevallen voelt. Hier op Fok schijnen we het allemaal wel logisch te vinden. Raar dat ze dat in het huis niet zo zien.
Troosten is wat anders, dit is nogmaals meer de grond in stampenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:52 schreef arneaux het volgende:
Marcia. Lieve, lieve, lieve schat.
Echt serieus, na dit heb ik zóveel meer respect voor haar gekregen. Ze mag van mij stil zijn, ze mag van mij op de achtergrond zijn. Godverdomme zeg, je zal je eigen vader moeten troosten.
Eensch. Eg heeft 100% gelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:53 schreef Gert het volgende:
Bah wat genant...
Precies.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:50 schreef Sonique het volgende:
Ik zat anders wel met gekromde tenen te kijken hoe Eggie op het bed lag naar Saar.
Loedah! Beebquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:54 schreef Loedertje het volgende:
*Laat ik er niet achter komen DAT er iets is gebeurt..*
wahahahahaha, Etienne heeft zóóóovéééél meegemaakt...
Inderdaad. BB bereikt juist een avarechts effect.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Het was bescherming van BB vanwege zijn baan
Wat een onzin. Mag ook Egbert niet een keer uit z'n dak gaan dan
Klopt idd, hij is om 1 of andere vage reden een heel gemakkelijk slachtoffer voor BBquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:53 schreef natronic het volgende:
Egbert wordt regelmatig door BB voor paal gezet, gewoon misselijke streek. Pak eens een ander
ja idd die is nog erger dan tijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:56 schreef Addi het volgende:
Hoor miss DUBBELMORAAL Mo!
Hou je bek!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
FUCKIN FUCKIN FUCKIN
EGBERT snap je het???
Pap snap je het?? Het is fucking niet jouw schuld...
Egbert: HUIL HUIL HUIL
Tijn: Fucking Eg je hebt voorbeeldfunctie...
Marlies: Het staat op het scherm, dat het niets te maken heeft met het aanraken met Sabrina...
[afbeelding]
Nou was tie wel goed....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:55 schreef arneaux het volgende:
Semih als grap opeens :"Houd je bek dicht!!"
Daarom zit ie ook 1000 x uit te leggen wat hij bedoelde.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:55 schreef n1ek het volgende:
Ik kan er niet tegen dat E10 niet kan toegeven dat ie gelijk de ergste dingen dacht.
Dat droop er vanaf!!
Duidelijk! Hij en Marlies legden de woorden ''aanranding'' haast in d'r mond.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:55 schreef n1ek het volgende:
Ik kan er niet tegen dat E10 niet kan toegeven dat ie gelijk de ergste dingen dacht.
Dat droop er vanaf!!
Dat heet voorbeeldfunctie....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Het was bescherming van BB vanwege zijn baan
Wat een onzin. Mag ook Egbert niet een keer uit z'n dak gaan dan
Ga weg man, die gasten wonen bij elkaar, is het dan heel erg als je bij iemand op bed ligt?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies.
En vervolgens nu het slachtoffertje uithangen. Misselijk gewoon. Weg met die man.
Dronken mensen en in één keer uitleggen wat ze bedoelenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Daarom zit ie ook 1000 x uit te leggen wat hij bedoelde.
Hij moet zichzelf nogal overtuigen.![]()
Hij was gewoon boos dat ze stond te springen op bed...hij had gedacht dat ze voor pampus lag...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:57 schreef avonne het volgende:
Lul van een etjen.
hij stuurde iedereen weg omdat hij haar voor zich alleen wil.
Ach. Hij zal wel een goedmakertje krijgen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:57 schreef riri het volgende:
BB is hier heel veel uitleg over schuldig naar Egbert
Omdat ze zien hoe heftig er op gereageerd wordt en zich wezenloos zijn geschrokken.. Dat het was vanwege zijn baas is natuurlijk volkomen flauwekul. Dan moeten ze schrijven dat Egbert naar bed moet. Niet dat hij uit die kamer moet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:53 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Het verschil is: Wij zagen wat er NIET gebeurde in de prinsessekamer. Dat Egbert niks deed.
Inmiddels is BB het aan het rectificeren.
BB is harder dan ooitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:48 schreef scanman01 het volgende:
Eensch.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze zien hoe heftig er op gereageerd wordt en zich wezenloos zijn geschrokken.. Dat het was vanwege zijn baas is natuurlijk volkomen flauwekul. Dan moeten ze schrijven dat Egbert naar bed moet. Niet dat hij uit die kamer moet.
Ook mensen met een voorbeeldfunctie mogen menselijke trekjes tonen vind ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:57 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Dat heet voorbeeldfunctie....
Oftewel: hij heeft ook door dat ze hem al weken op de korrel hebben, wat ook zo is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:57 schreef NorthernStar het volgende:
"èlke keer komt het op mìjn bordje neer"
Oftewel, hoe wentel me ik me in zelfmedelijden.
...maar er zit geen kwaad in.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:59 schreef VincentAdam het volgende:
toch denk ik eigenlijk dat niemand egbert meer serieus kan nemen. En niet om dit geintje, maar meer gewoon dat gejank om die kluissleutel, en dat die daar zo breedlachend in dat bootje zit. Ut is gewoon een aardige gek, maar ik kan hem niet serieus nemen.
Aanstichter was Tijn die aan Eggie ging lopen trekken alsof die ouwe man wat verkeerds wilde doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze zien hoe heftig er op gereageerd wordt en zich wezenloos zijn geschrokken.. Dat het was vanwege zijn baas is natuurlijk volkomen flauwekul. Dan moeten ze schrijven dat Egbert naar bed moet. Niet dat hij uit die kamer moet.
Ja zeer zeer matig, meisje drank -> mannen nvt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:59 schreef Stranger het volgende:
Wat een enorme bullshit die monique daar verkondigt...
Precies, en waarom zou tijn het recht hebben daar wel te zijn ??quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Aanstichter was Tijn die aan Eggie ging lopen trekken alsof die ouwe man wat verkeerds wilde doen
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Eg's tranen idd wel echt zijn. Althans, nu nog wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:00 schreef Addi het volgende:
Hij huilt terecht omdat het pijn doet als je zó onterecht weer te kakken gezet wordt!
Marlies was de eerste die zei "ik geloof er niks van", waarna Marcia moed vatte en haar vader begon te verdedigen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:57 schreef Suikeroom het volgende:
Marlies overal meepraten.. oprottuhh!!
BB is een beetje dom....quote:
Daar is nog nooit een normaal woord uitgekomen (uitgekotste kamper door zijn vrindjes)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:58 schreef golfer het volgende:
Man. Wat is E-10 dom zichzelf aan het schoonpraten.
Dus iemand met emoties die zich niet helemaal goed kan uiten moeten we maar niet serieus nemen? Ik vind het zielig nu voor hem.........quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:59 schreef VincentAdam het volgende:
toch denk ik eigenlijk dat niemand egbert meer serieus kan nemen. En niet om dit geintje, maar meer gewoon dat gejank om die kluissleutel, en dat die daar zo breedlachend in dat bootje zit. Ut is gewoon een aardige gek, maar ik kan hem niet serieus nemen.
zal toch zeker niet meer dan een speldenprikje zijn toch...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
E10 tegen Rik: ''zie je deze lul, daarmee kan ik je heel hard in je gezicht slaan''
![]()
vind ik ook maar een vriendin van mij die werkt met hangjongeren ,die zal ook NOOIT drank drinken als er iemand van haar groep in de buurt is (bedoel op haar vrije dagen,maar toevallig op dezelfde plek zijn)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ook mensen met een voorbeeldfunctie mogen menselijke trekjes tonen vind ik.
Zie niksquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:00 schreef Sonique het volgende:
Die was grappig moet ik toegeven:
'Zie je deze lul? Daar kan ik je heel hard mee in je gezicht slaan...'
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:00 schreef Addi het volgende:
Hij huilt terecht omdat het pijn doet als je zó onterecht weer te kakken gezet wordt!
Ja, dat had hij al veel eerder moeten doen i.p.v. te spoken op Sabrina's kamer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:00 schreef arneaux het volgende:
Egberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt. Ga s sla-pen.
idemquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een drama, ik kijk ernaar met sensatiezucht en gêne.
Hij zette zichzelf te kakken toen ie als een zot in dat bed bleef liggen en Tijn hem niet weg kon krijgen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:00 schreef Addi het volgende:
Dat ben ik met je eens. Maar ie-de-reen mag t doen (zie vorig feestje met Rik, Marcia en Etiënne) maar als Egbert t doet is t hier te lang en daar te breed. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op, BB meet op deze manier met 2 maten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat had hij al veel eerder moeten doen i.p.v. te spoken op Sabrina's kamer.
En ik ben net een anderhalf uur thuis en heb zitten kijken en luisteren, er zitten gemenere mensen in als Eggiequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Precies, en waarom zou tijn het recht hebben daar wel te zijn ??
jij hebt wat tegen egbert, niet dan wel toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hij zette zichzelf te kakken toen ie als een zot in dat bed bleef liggen en Tijn hem niet weg kon krijgen.
zou ik ook doen op dat moment om egbert rustig te krijgen morgen als iedereen nuchter is kan je het beter uitleggen/bepratenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:03 schreef Addi het volgende:
Hoor die idiote Mo stom lullen over haar voorzorgsmaatregels.
Ik vind het ook een foute actie van BB. Maar als je zag hoe Sab erbij lag.. ze was NOG minder weerbaar dan anders. Dus het is niet helemaal vergelijkbaar met de andere keren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar ie-de-reen mag t doen (zie vorig feestje met Rik, Marcia en Etiënne) maar als Egbert t doet is t hier te lang en daar te breed. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op, BB meet op deze manier met 2 maten.
Dat is zijn probleem, hij is niet volwassen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:04 schreef golfer het volgende:
Als Egbert een echte volwassen vent zou zijn gaat ie vrijwillig het huis uit, i.p.v. zich zo door BB te kakken te laten zetten.
Nee LS.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mike1964 Egbert krijgt ineens de aandacht, de hulpverlener, die alles zou moeten weten, leuk spelletje. Ondertussen gaan "janken" , want zijn janken is net als zijn GEH GEH GEH GHIH GIH pfffffffffff.
Monique heeft het ook wel redelijk door.
Marlies zegt al voor 2e keer vandaag.. "Geloof in je eigen waarheid..."
Zei ze vanmiddag ook al. Zij heeft Egbert wel door....![]()
[afbeelding]
Ja, daar komt het op neer idd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Egbert baalt omdat hij is weggestuurd en mensen denken dat het uit voorzorg was, wat ook zo was volgens de anderen. Egbert heeft niet kunnen bewijzen dat er niets zou zijn gebeurd door zelf uit die kamer te gaan. Hij is er weggestuurd, dus nu blijft volgens Egbert bij de mensen de vraag OF er werkelijk niets zou zijn gebeurd.
wel stukje niet dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:04 schreef scanman01 het volgende:
Monique denkt dat ze gelijk heeft.... maar ze heeft geen gelijk.
Je insinueert dus dat Egbert wel iets van plan was?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:05 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik vind het ook een foute actie van BB. Maar als je zag hoe Sab erbij lag.. ze was NOG minder weerbaar dan anders. Dus het is niet helemaal vergelijkbaar met de andere keren.
Inderdaad, ze spiegelt haar eigen gevoel op dat van Egbert.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:05 schreef scanman01 het volgende:
Monique denkt, omdat zij zichzelf soms niet in de hand kan houden, dat dat voor iedereen geldt.
Ik begrijp Egbert volkomen. Volgens Monique is het bescherming, maar daardoor heeft Egbert dus niet kunnen laten zien dat er niets zou zijn gebeurd. Monique begrijpt dat niet.
Die man is onrededlijk behandelt in zijn ogen, en bestaan mensen zoals Egbert die niet elk moment proberen een vrouw onzedelijk te betasten zoals daar zijn in het huis, noem ze maar opquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Egbert baalt omdat hij is weggestuurd en mensen denken dat het uit voorzorg was, wat ook zo was volgens de anderen. Egbert heeft niet kunnen bewijzen dat er niets zou zijn gebeurd door zelf uit die kamer te gaan. Hij is er weggestuurd, dus nu blijft volgens Egbert bij de mensen de vraag OF er werkelijk niets zou zijn gebeurd.
juist, en niet 24 uur bedenktijd, gewoon nu die schutting overspringenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:04 schreef golfer het volgende:
Als Egbert een echte volwassen vent zou zijn gaat ie vrijwillig het huis uit, i.p.v. zich zo door BB te kakken te laten zetten.
Flikker op. Egbert deed NIKS. In tegenstelling tot E10 die enkele weken geleden met zijn handen over de borsten en billen van Sabrina ging en dat is dus wel goed?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:05 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik vind het ook een foute actie van BB. Maar als je zag hoe Sab erbij lag.. ze was NOG minder weerbaar dan anders. Dus het is niet helemaal vergelijkbaar met de andere keren.
och mischien kan ze er zelf nog iets van leren...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:05 schreef Day het volgende:
Ik vind Monique echt de laatste die dit gesprek met Eggei moet voeren.
Logisch, Eg weet hel goed dat door en uitzending met *vieze Eg bleef bij arme Sabrina liggen terwijl Sabje het niet wilde* heel NL zich tegen hem zal gaan keren, TV kijkers hebben niet gezien dat er niets aan de hand was,, hij is terecht *bang*quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:03 schreef scanman01 het volgende:
nu blijft volgens Egbert bij de mensen de vraag OF er werkelijk niets zou zijn gebeurd.
Hij had de intentie, maar hij zou het niet doen imo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je insinueert dus dat Egbert wel iets van plan was?
Ja, maar Etienne zal nooit een 'voorbeeldfunctie' krijgen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Flikker op. Egbert deed NIKS. In tegenstelling tot E10 die enkele weken geleden met zijn handen over de borsten en billen van Sabrina ging en dat is dus wel goed?
Precies! En toen werd er niet ingegrepen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Flikker op. Egbert deed NIKS. In tegenstelling tot E10 die enkele weken geleden met zijn handen over de borsten en billen van Sabrina ging en dat is dus wel goed?
Tijn dus elke dag een blauw oog net als E10quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:07 schreef Addi het volgende:
Voortaan mag Egbert dus iedere keer als iemand de zusjes benadert, ze uit de slaapkamer meppen!
Flikker op zeg. Alles wat E10 zegt heeft deze strekking en niemand die daar ingrijpt op Monique na als ze te weinig aandacht heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:06 schreef Sonique het volgende:
en toch...
'Saar ik hou van je, ik zou je nooit misbruiken'
Als iemand dat zegt uit het niets, dan zegt dat veel wat er op dat moment in het hoofd gaat van die persoon. Voor mij zegt het dat deze persoon een overweging aan het maken was, en besloten had om het niet te doen.
Maar de intentie was er wel.
En dat was voor BB het moment om in te grijpen.
Iedereen kan lullen tot ze een ons wegen, maar Eggie weet donders goed wat hij gedaan heeft en is niet voor niets zo overstuur.
was dat niet naar aanleiding van het feit dat sabrina naakt in bed lag en ze dat zei iets in de trent van maar egg ik lig nakende in bed waar op hj zei 'Saar ik hou van je, ik zou je nooit misbruiken'quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:06 schreef Sonique het volgende:
en toch...
Als iemand dat zegt uit het niets, dan zegt dat veel wat er op dat moment in het hoofd gaat van die persoon. Voor mij zegt het dat deze persoon een overweging aan het maken was, en besloten had om het niet te doen.
Iedereen kan lullen tot ze een ons wegen, maar Eggie weet donders goed wat hij gedaan heeft en is niet voor niets zo overstuur.
Nou, E10 greep wel naar iets hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:08 schreef Day het volgende:
[..]
Precies! En toen werd er niet ingegrepen!
Foute redenatie, ff omdraaienquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:06 schreef Sonique het volgende:
en toch...
Dat heb ik ook Mor, echt, die tweestrijd.quote:
Nou, op de frontpage van fok! lopen er toch een aantal rond....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:07 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, maar Etienne zal nooit een 'voorbeeldfunctie' krijgen.
Die man is veelste integer om iets te doen wat niet kan, hij is zich veelste bewust van het feit dat men hem gaat afrekenen op elk lullig dingetje...quote:
Yep een aanklagen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:04 schreef golfer het volgende:
Juist ja, Egg deed ECHT niks. E10 heeft een vriendin, Sab een vriend. Egg heeft niemand en iedereen valt nu over HEM heenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook Mor, echt, die tweestrijd.
Maar ik vind wel dat BB nu ongelijk heeft. En Mo gaat mee in BB.
BB heeft er niks van gezegd toen E10 het deed en wilde het deze keer waarschijnlijk voor zijn..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die man is onrededlijk behandelt in zijn ogen, en bestaan mensen zoals Egbert die niet elk moment proberen een vrouw onzedelijk te betasten zoals daar zijn in het huis, noem ze maar op![]()
Daty had ik niet gehoord, als dat zo is, dan heb ik niks gezegtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:08 schreef Coraatje het volgende:
[..]
was dat niet naar aanleiding van het feit dat sabrina naakt in bed lag en ze dat zei iets in de trent van maar egg ik lig nakende in bed waar op hj zei 'Saar ik hou van je, ik zou je nooit misbruiken'
ja volgens mij ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:08 schreef arneaux het volgende:
Zit Monique nu gewoon glashard te beweren dat Egbert niet weet wat hij doet?
Klopt. Alleen, het gaat op de manier waarop.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:09 schreef schatje het volgende:
Als BB niet het goedbedoelde advies had gegeven zou Egbert 'morgen' aan het mekkeren zijn hoe hij zich gedragen heeft en de voorbeeldfunctie die hij heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |